در نهایت، داشبوردهای مدیریت فروش ابزاری هستند که چشم انداز ارائه می دهند و نقاط ضعف را آشکار می کنند. اما این به شما بستگی دارد که از آن به طور موثر استفاده کنید. با استفاده از این هفت داشبورد، رهبران فروش بینش لازم برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد ،ب و کار خود را خواهند داشت.
چگونه کار می کند: داشبورد وضعیت اتحادیه را شبیه به معاینه عمومی در مطب پزشک در نظر بگیرید. شما می تو،د بلافاصله نبض عملکرد کلی سازمان خود را دریافت کنید. شاخص های کلیدی عملکرد مانند بسته شدن کل، خطوط لوله باز، عملکرد نماینده فروش و معاملات برتر در زمان واقعی در دسترس هستند. وقتی این داشبورد کار ،یف را برای شما انجام می دهد، ساعت ها را برای جمع آوری داده ها به صورت دستی یا ایجاد عرشه تلف نکنید. این زمان ارزشمندی است که میتو،د برای مربیگری یا تمرین بگذارید.

2. با “Pipe Gen” مشکل را زود تشخیص دهید
برای چه ،ی است: نمایندگان فروش
برای چه ،ی است: مدیران فروش، بازاریابی، همه نمایندگان
داده ها همیشه صحبت می کنند. وظیفه ما گوش دادن است. با تأثیر همهگیری بر صنایع بیشماری، دادههای داست، همچنان در حال تغییر هستند. آیا خط لوله فروش شما سرنخ کافی ایجاد می کند؟ ردیابی می تواند به شما کمک کند تا دلیل آن را بفهمید. آیا معاملات برای مدت طول، باز می مانند؟ اعداد به شما می گویند که آیا زمان اجرای تبلیغات فرا رسیده است یا خیر. برای سرپا ماندن در این زمان ها، رهبران فروش باید به داده های قابل اعتماد دسترسی داشته باشند و این داشبوردهای مدیریت فروش می توانند به شما کمک کنند.
زمان استفاده از آن: به طور منظم
آنچه این داشبورد پاسخ می دهد: ،ب و کار چگونه است؟
برای چه ،ی است: تمام فروش
آنچه این داشبورد پاسخ می دهد: چطور است من انجام ،ب و کار؟
گزارش کامل وضعیت فروش، نظرسنجی تحقیقاتی ما از نمایندگان، عملیات فروش و رهبری در مورد بازیابی و رشد در این چشم انداز فروش در حال تکامل را بخو،د.
بینش های به موقع و نکات مفید فروش را کشف کنید
آنچه این داشبورد پاسخ می دهد: آیا خط لوله کافی دارم؟
آنچه این داشبورد پاسخ می دهد: پیش بینی من چیست؟
برای چه ،ی است: مدیران حسابداری
بیاموزید که چگونه با استفاده از فرآیندها، افراد و ابزار من،، فرصتهای بزرگ را کشف کنید.

1. از “State of the Union” برای مشاهده عملکرد شرکت خود استفاده کنید
زمان استفاده از آن: بسته به اه، شما به صورت هفتگی یا دوهفته ای
زمان استفاده از آن: هر زمان که مشکوک شدید که مشکل خط لوله بر فروش تاثیر می گذارد
برای چه ،ی است: مدیران حساب، همه نمایندگان
زمان استفاده از آن: هفتگی یا دوهفته ای
برای چه ،ی است: مدیریت فروش، مالی، تیم اجرایی
زمان استفاده از آن: هفتگی
چگونه کار می کند: پیشبینیها، که بیانکننده درآمد پیشبینیشده فروش هستند، به تیمهای فروش کمک میکنند چرخه فروش خود را برنامهریزی کنند و انتظارات را در سراسر شرکت مدیریت کنند. پیش بینی های نظارتی می تواند به شما در کشف ایرادات در مراحل اولیه فروش و شناسایی ریسک کمک کند. آیا خط لوله کافی برای رسیدن به هدف خود دارید؟ آیا بازاریابی نیاز به ارائه سرنخ های بیشتری دارد؟ داشبورد پیش بینی همه این جنبه ها را به شما می دهد. (این ماژول یادگیری Trailhead، پیش بینی های مشارکتی را شروع کنید، یک مقدمه عالی برای این داشبوردهای مدیریت فروش است.)

6. مطمئن شوید که نمایندگان شما با «Clean Your Room» به CRM شما متصل هستند
چگونه کار می کند: مدیران حساب، مدیران عامل قلمرو خود هستند، به این م،ی که آنها باید منطقه خود را در داخل و خارج درک کنند. این داشبورد یکی از مهم ترین سلاح ها در زرادخانه هر AE است. مانند یک کارت گزارش بلادرنگ عمل می کند و به AE ها یک نمای کلی از عملکرد آنها و اه،ی که باید برسند می دهد. معاملات برتر یک AE، حساب های برتر، سرنخ هایی که ممکن است نادیده گرفته شوند و پیشرفت به سمت سهمیه خود را نشان می دهد. استفاده از داشبورد AE راهی آسان برای متقاعد ، AEها برای زندگی در CRM و کمک به سازماندهی آنها است.
از داشبوردهای مدیریت فروش به طور موثر استفاده کنید
آنچه این داشبورد پاسخ می دهد: آیا نمایندگان من از ابزارهای فروش ما بیشترین بهره را می برند؟
آنچه این داشبورد پاسخ می دهد: با خط لوله باز من چه اتفاقی می افتد؟
همچنین می تو،د از این داشبورد برای تشخیص سریع خط لوله با عملکرد ضعیف در ابتدای چرخه فروش استفاده کنید. آیا خط لوله بد است زیرا تیم شما به اندازه کافی تلاش نمی کند یا به این دلیل که آن منطقه در حال تجربه رکود اقتصادی است؟ آیا باید یک کمپین تبلیغاتی را از بین ببرید؟ Pipe Gen به شما کمک می کند تا بهترین گزینه خود را تعیین کنید. این به شما کمک می کند به جای واکنش نشان دادن، فعال باشید.

3. برای مدیریت با ارزش ترین منبع مدیران حساب خود: زمان، به “AMP” اعتماد کنید
اگر Pipe Gen شما نتایج ضعیفی نشان میدهد، یکی از اولین مکانهایی که باید بررسی کنید AMP است تا ببینید آیا مشکل استعداد وجود دارد یا خیر. آیا نمایندگان شما به اندازه کافی جلسات دارند؟ نمایندگان خود را با این داشبوردهای مدیریت فروش درگیر نگه دارید تا رقابت و انگیزه سالم را تقویت کنید.

4. ببینید آیا خط لوله شما با “Open Pipe” در حال رشد است یا خیر
برای آ،ین و بهترین محتوای فروش، خبرنامه فروش در 60 ث،ه را دریافت کنید.