6 روشی که داده های شما می توانند روابط مشترکین را افزایش دهند

سوم، شما باید برنامه های وفاداری را برای پاداش دادن به مش،ین خود و ایجاد حامیان مادام العمر در نظر بگیرید.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. رشد روابط مش،ین از طریق توصیه های شخصی

اعلان ها می توانند ابزار قدرتمندی برای حفظ مش،ین باشند، در صورتی که به درستی استفاده شوند. وقتی از این یادآوری‌ها استفاده می‌کنید، شخصی‌سازی همچنان کلیدی است. شرکت هایی که از هدفمند و اعلان های فشار بخش بندی شده (برخلاف اعلان‌های پخش) نرخ باز و نرخ تبدیل بهتری را مشاهده کنید.

4. مشتركان را ترغيب كنيد تا در زمان اوج علاقه خود را ارتقا دهند

با وجود این قابلیت ها، شما در مسیر درستی برای بهبود روابط مش،ین قرار خواهید گرفت. “تماشا، کنسل و رفتن؟” دیگر لازم نیست نگران آن باشید.

چگونه مش،ین خود را راضی نگه دارید

من یک بازیکن گهگاهی بازی های ویدیویی هستم، مانند زم، که می خواهم 30 دقیقه استراحت کنم. با این حال، اخیراً در برنامه وفاداری یک پلتفرم بازی ثبت نام کردم، جایی که برای تکمیل چالش های مختلف امتیاز ،ب می کنم. این امتیازها را می‌توان برای بازی‌های انحصاری و آیتم‌های درون‌برنامه‌ای که وضعیت بازی من را بالا می‌برد، پس‌،ید کرد.

زم، که بودجه محدود باشد، کارایی اولویت بزرگی است. بیاموزید که چگونه با رویکرد داده محور از منابع خود بیشترین استفاده را ببرید.


برنامه پخش موسیقی مورد علاقه من در دسامبر هر سال یک کمپین بازبینی شخصی ایجاد می کند که هنرمندان، آهنگ ها و ژانرهای من را برجسته می کند. این نشان می دهد که در مقایسه با سایر مش،ین چگونه به موسیقی گوش می دهم.

تلاش برای نه تنها جذب، بلکه حفظ مش،ین یک چالش سنگین است. تحقیقات دیلویت نشان می دهد 200 دلار قیمت دارد برای به دست آوردن یک مش، رسانه جدید، و ممکن است تا 15 ماه برای جبران سرمایه گذاری

هوش مصنوعی (AI) می تواند به شما کمک کند از داده های خود برای شخصی سازی پیشنهادات خود و تعمیق روابط مش،ین استفاده کنید. به ،وان مثال، نتفلی، این را ،ن می زند 80 درصد زمان مشاهده از سیستم توصیه آنها می آید. آنها همچنین دریافتند که افراد پس از 60 تا 90 ث،ه مرور در یک پلت فرم علاقه خود را از دست می دهند.

در گذشته، مجبور بودم در وب جستجو کنم تا از برنامه ها و آلبوم های آینده آنها مطلع شوم. اما اکنون، بر اساس مصرف بالای من، سرویس پخش موسیقی من به طور خودکار کنسرت های آینده را در شهر آدرس صورتحساب من توصیه می کند و پیشنهاداتی را برای کالاهای انحصاری برای من ارسال می کند.

هنگامی که یک نمایه مش، مش، ایجاد کردید، می تو،د بخش های فوق هدفمند ایجاد کنید تا سفرهای هدفمند مش، را ارائه دهید و پیام هایی را که ارسال می کنید شخصی کنید.

من اخیراً در حال پخش یک برنامه در یک نسخه پشتیب، شده از تبلیغات از یک سرویس استریم بودم که دو فصل را در دو هفته پشت سر گذاشت. بر اساس درگیری بالای من، سرویس پخش یک ایمیل هدفمند برای من ارسال کرد تا به یک سطح ممتاز و بدون آگهی با پیشنهاد 20٪ تخفیف برای شش ماه اول ارتقا دهم.

داده‌هایی که مش،ین تولید می‌کنند می‌تواند به شما در شخصی‌سازی تجربیات کمک کند – و آنها را در جریان نگه دارید. در اینجا نحوه بهترین استفاده از داده های خود برای حفظ مش،ین آورده شده است.

1. یک کمپین شخصی شده “سال در بازبینی” را به مش،ین ارائه دهید

پس از حدود یک هفته، سرویس استریم شروع به ارسال ایمیل و اعلان‌های فشاری برای ادامه جریان کرد. این اعلان‌ها باعث شد فصلی را که تماشا می‌کردم تمام کنم.

زم، که بتو،د پیشنهادات شخصی و به موقع بر اساس فعالیت‌های مش،، علایق، اولویت‌ها و داده‌های ،ید قبلی ارائه دهید، بهترین موقعیت را برای ،ب درآمد از مش،ین و افزایش متوسط ​​درآمد هر کاربر (APRU) دارید.

برای به حدا،ر رساندن ارتقاء اشتراک، باید روند فعالیت مش،ین را درک کنید. شرکت‌ها باید آستانه‌های فعالیت را تعیین کنند و زم، که مش،ین از این آستانه‌ها فراتر می‌روند، محرک‌های پیشنهاد ارتقا ایجاد کنند.

مردم از دیدن (و به اشتراک گذاری) این نوع خلاصه ها لذت می برند، و این می تواند راهی سرگرم کننده برای برجسته شدن در میان رقبای شما باشد. با اجازه دادن به آن‌ها برای دیدن کتاب‌هایی که خوانده‌اند، فیلم‌هایی که تماشا کرده‌اند یا پاد،ت‌هایی که از طریق پلتفرم شما به آن‌ها گوش داده‌اند، کمی حس نوستالژی را برای آن‌ها به خاطر مش، بودن پاداش می‌دهید.

با دیدن اینکه Coldplay بهترین هنرمند من در سال گذشته بود، من را به آن لحظات خاص با دخترم بازگرداند و تمایل من را هم به گروه و هم به برنامه استریم افزایش داد.

استفاده از تاکتیک مانند گیمیفیکیشن می تواند به تبدیل کاربران عادی به مش،ین وفادار کمک کند. وقتی استفاده از برنامه یا پلتفرم خود را سرگرم‌کننده‌تر کنید، مردم را در جریان قرار می‌دهید.

دسامبر امسال، بررسی سال من از طریق ایمیل و اعلان فشار در دسترس بود. وقتی وارد برنامه شدم، متوجه شدم که جزو 0.5 درصد شنوندگان برتر Coldplay هستم. دخترم در سال گذشته به دنیا آمد، و دلیل اینکه من تکراری Coldplay را بازی کردم این بود که وقتی او را تکان می دادم تا بخوابد، برای “چشمان سبز” و “دانشمند” هم آواز می خواندم.

اولین گام، ساختن یک پروفایل مش، مش، است که تمام داده های مربوط به مشتری را ،یب می کند. این شامل مواردی است که آنها درباره خود به اشتراک گذاشته اند، اطلاعات صورتحساب، داده های خدمات مشتری، داده های تجاری، و داده های تعامل.

دو کنسرت آ، و آ،ین صفحه وینیلی که ،یدم از طریق توصیه های برنامه بود. به لطف سرویس پخش، دیگر نگران از دست دادن پیش فروش کنسرت های آینده نیستم.

با آسان‌تر ، افراد برای کشف آنچه که دوست دارند، می‌تو،د وفاداری مش،ین را بهبود ببخشید.

3. مش،ین غیرفعال را با یادآوری دوباره درگیر کنید

من پنج فصل برای ساخت این سریال داشتم و از تبلیغات خسته شده بودم. تصمیم گرفتم ارتقا دهم و به عقب نگاه نکردم.

مصرف کنندگان ایالات متحده در حال حاضر به طور متوسط 12 اشتراک رسانه پولی. با این حال، با بازگشت تجربیات حضوری و کاهش شرایط اقتصادی، روند جدیدی از “تماشا کن، کنسل کن و برو” پدیدار شده است. وفاداری مشتریان در بحبوحه رقابت شدیدتر و افزایش قیمت اشتراک در حال کاهش است.

داده های شخص اول در رکود کلیدی است

در سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌های رسانه‌ای جدید به دنبال موفقیت برندهایی مانند S،ify و Netflix، از مدل‌های درآمدی مبتنی بر تبلیغات به مدل‌های مبتنی بر اشتراک یا ،یبی روی آورده‌اند. اما با استفاده بیشتر شرکت ها از این روش، نبرد برای مش،ان شدیدتر شده است. ،ب‌وکارها باید از داده‌های خود برای رشد روابط مش، برای ثبات بلندمدت استفاده کنند.

بدون اینکه متوجه باشم، متوجه شده ام که برای به دست آوردن امتیازات و جوایز بیشتر، چالش ها را کامل می کنم. مدت زم، که من صرف بازی کردم در چند ماه گذشته از زمان ثبت نام در برنامه وفاداری سه برابر شده است.

آستانه‌ها می‌توانند شامل تعداد مشخصی از ساعات مشاهده شده در 2 هفته گذشته باشند یا اگر مش،ی 20 روز یا بیشتر در ماه گذشته وارد پلتفرم شده باشد. نظارت بر این داده ها می تواند به شما کمک کند به مش،ین فعال پاداش دهید و آنها را در پلتفرم خود نگه دارید.

5. ارسال پیشنهادات شخصی برای محصولات یا خدمات مکمل بر اساس مشارکت مش،

همچنین می‌تو،د با پاداش دادن به کاربران قدرتمند با تخفیف یا پیشنهاد شخصی، روابط مش،ین را بهبود ببخشید.

اخیراً، نیم فصل اول یک برنامه را در یک آ، هفته پخش کردم. آن دوشنبه، چند روزی برای کار به سفر رفتم و وقتی به خانه رسیدم غرق تعهدات شخصی شدم. نمایشی را که می دیدم کاملاً فراموش کردم.

دریابید که چگونه بزرگترین شرکت رسانه ای برزیل، Group Globo، حفظ مش،ین را تا 30 درصد برای سرویس پخش ویدیوی خود افزایش داد.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/media-subscriber-relation،ps/

در صنعت بازی های موبایلی، 64 درصد درآمد از 10 درصد از بازیکن، که پول پرداخت می‌کنند – عمدتاً از طریق ،یدهای درون برنامه‌ای می‌آیند. از داده‌های مش، خود استفاده کنید تا مشخص کنید 10 درصد از مش،ان برتر شما چه ،، هستند و راه‌هایی برای پاداش دادن به آن‌ها، ارائه اقلام و تجربیاتی که می‌خواهند بیابید.

در ذهن 6000 بازاریاب جه، چه می گذرد؟

دوم، شما به توانایی شخصی سازی تجربیات در مقیاس و در زمان واقعی با استفاده از یادگیری هوش مصنوعی/ماشین و محرک های تعامل نیاز دارید. اینها شامل آ،ین تاریخ ورود به سیستم، ساعات مصرف محتوای و نوع محتوای مصرف شده است.

Deloitte اشتراک استریم ایالات متحده را ،ن می زند نرخ ریزش 38٪ است در حالی که آنتن ،ن می زند 19 درصد از مش،ین سه یا بیشتر اشتراک پولی را در دو سال گذشته لغو کرد. نکته اصلی این است که جذب مش، همچنان حیاتی است، اما پرورش روابط فعلی مش، اکنون از اهمیت ی،، برخوردار است، اگر نگوییم بیشتر.

من به بسیاری از Red Hot Chili Peppers گوش می دهم – آنها یکی از گروه های مورد علاقه من هستند.

ما از متخصصان بازاریابی در مورد وضعیت صنعت و چگونگی شکل‌دهی فناوری‌های جدید به آینده نظرسنجی کردیم.


6. مش،ین را با پاداش دادن به آنها برای وفاداریشان به م،ع تبدیل کنید

همه اینها ممکن است چیزهای کوچکی به نظر برسند، اما باعث ایجاد روابط بلندمدت مش، می شوند.

چگونه می تو،د کاری کنید که داده های خود برای شما کار کنند

من یک خلاصه هفتگی از یکی از نشریات مورد علاقه ام دریافت می کنم. من مش، می شوم تا بتوانم در جریان روندها باشم و بینش های جدیدی برای شغلم بیاموزم.

با گذشت زمان، نسخه من از خبرنامه هفتگی کاملاً متن، با علایق من شده است. این مملو از مقالاتی در مورد فناوری، رسانه و اقتصاد است. من تقریباً هر مقاله ای را در خلاصه خود می خوانم زیرا حاوی اطلاعات دقیقی است که من به آن نیاز دارم.