با این حال، با پیشرفت مشتریان، ممکن است به دلیل تغییر اولویت ها و نیازها، خدمات ضعیف به مشتریان، پیشنهادات بهتر در جای دیگر، یا به دلیل اینکه مدتی است از شما خبری نداشتند، علاقه خود را از دست می دهند.
مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
استراتژی تعامل با مشتری مجموعه ای از تاکتیک ها و رویکردهایی است که یک ،ب و کار برای تعامل و ایجاد روابط با مشتریان خود استفاده می کند. این شامل ایجاد تجربیات م،ادار و ارزشمندی است که وفاداری، رضایت و حمایت مشتری را تقویت می کند.
T-Mobile با این کمپین ساده صنعت بی سیم را مختل کرد. مشتریان در مورد خدمات آن دیوانه شدند.