6 راه برای استفاده حداکثری از مشاغل کوچک شنبه

Storefront on small business saturday


در سرتاسر جهان، ،ب‌وکارهای کوچک هر سال برای جشن گرفتن شنبه مشاغل کوچک آماده می‌شوند، یک ابتکار بازاریابی که توسط American Express برای تشویق ،ید در تعطیلات ایجاد شده است. این رویداد سالانه بعد از روز شکرگزاری، بین جمعه سیاه و دوشنبه سایبری برگزار می‌شود و مصرف‌کنندگان را تشویق می‌کند تا از تقریباً 32 میلیون ،ب‌وکار مستقل تنها در ایالات متحده (ایالات متحده) حمایت کنند – به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) کمک می‌کند تأثیر زیادی داشته باشند.

طبق نظرسنجی American Express، مصرف کنندگان آمریکایی حدود 17.9 میلیارد دلار در ،ده فروشان مستقل هزینه ،د و رستوران ها در شنبه مشاغل کوچک. این نشان دهنده تأثیر جمعی مصرف کنندگان هنگام ،ید محلی است.

بنابراین، کارآفرینان، استارت‌آپ‌ها و صاحبان SMB، وقت آن است که برنامه‌ریزی آ، هفته‌های خود را شروع کنید. در اینجا شش نکته برای به حدا،ر رساندن ،ب و کارهای کوچک در شنبه آورده شده است تا بتو،د از هم اکنون سریع رشد کنید.

شش نکته برای به حدا،ر رساندن ،ب و کارهای کوچک شنبه

بپیچید شنبه مشاغل کوچک به بزرگترین روز برای ،ب و کار کوچک شما. با انبوهی از خلاقیت، نکات تخصصی و توصیه های کارآفرینی، می تو،د راه را برای مشتریان جدید، افزایش فروش و ایجاد روابط پایدار ایجاد کنید. در اینجا نحوه استفاده از این روز هیجان انگیز ،ید آورده شده است:

1. قابلیت مشاهده را به فروش تبدیل کنید

هدف میلیون‌ها ،ب‌وکار کوچک جذب مشتریان بالقوه و فروش بیشتر در روز شنبه ،ب‌وکارهای کوچک است. اما این بدان م،ا نیست که ،ب‌وکاری که بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند، فرآیندهای فروش را به طور کارآمد مدیریت می‌کند.

این سوالات را حتما بپرسید:

  • چگونه این ترافیک را به فروش تبدیل کنیم؟
  • با اطلاعاتی که جمع آوری کردم چه کار می توانم انجام دهم؟
  • چگونه می تو،م معاملات را از این ترافیک سریعتر ببندیم؟

دیوید پرت، معاون سندی اسکندریکی از متنوع‌ترین پلت‌فرم‌های تولیدی، به اشتراک گذاشت که چگونه فرآیندهای فروش ساده و داده‌های سازماندهی شده با S،er ردیابی چرخه‌های فروش و مدیریت فرصت‌ها را برای آن‌ها آسان کرده است.

آنها دید بیشتری را در زمینه فروش دیدند: «همانطور که همه حساب‌هایمان را بارگیری کردیم، متوجه ،ده‌فروش‌های زیادی شدم که هنوز آنها را لمس نکرده‌ایم. بنابراین، ناگهان، می‌تو،م فروشنده‌ای را به ،ده‌فروشی که قبلاً از آن بی‌خبر بودیم، اختصاص دهیم. این حساب‌ها وجود داشتند، اما ما راهی برای معرفی مجدد آنها به این راحتی نداشتیم.

2. با یک ویترین دیجیتال در مقابل مشتریان خود قرار بگیرید

65 درصد از مشتریان می‌خواهند ،ب‌وکارها با سلیقه‌های در حال تحول خود هماهنگی داشته باشند، ،یدهای گذشته خود را به خاطر بسپارند و ترجیحات منحصر به فرد خود را ثابت کنند. متأسفانه، بیش از شش نفر از هر ده نفر احساس می کنند که این روزها فقط یک عدد دیگر برای شرکت ها هستند.

هنگامی که متوجه شدید مشتریان شما دقیقاً به چه چیزی نیاز دارند، باید فرآیند ساده ای را به آنها ارائه دهید تا بتوانند ،ید کنند و به زندگی خود بازگردند. جی. مایکل کنی، رئیس جمهور شرکت واشر و تولید چمبرز، یک فروشگاه اینترنتی B2B ایجاد کرد که تجربه ای کارآمد را ارائه می دهد.

به ،یداران کمک کنید کالاها را فقط در چند مرحله ب،ند:

  • یافتن چندین راه برای یافتن سریع موارد مورد نظرشان.
  • برای جزئیات محصول به راحتی پیمایش کنید.
  • آن را به سبد ،ید اضافه کنید و به راحتی بررسی کنید.

ما واقعاً سعی کردیم تجربه ،ید را بدون هیچ گونه زوایایی طراحی کنیم – فقط در داخل و خارج و آن را تا حد امکان ساده کنیم. بدون اصطکاک.” کنی افزود: «حالا مشتری مجبور نیست با اخطاریه خارج از دفتر کار کند یا برای تکمیل سفارش خود به این طرف و آن طرف برود. آنها می توانند مطمئن باشند که سفارش آنها در سیستم ما است، و من می توانم مطمئن باشم که سیستم موجودی مواد خام را بررسی می کند، بررسی می کند که آیا ما می تو،م تاریخ آنها را برآورده کنیم یا خیر، و به مشتری پاسخ می دهد.”

تجارت برای مشاغل کوچک را امتحان کنید و ببینید چگونه می تو،د تجربه مشتری را به حدا،ر برس،د.

3. با هوش مصنوعی مراقب مشتریان خود باشید

اگر در شنبه ،ب و کار کوچک شرکت می کنید، قطعاً تماس های خدماتی دریافت خواهید کرد. و اینجاست که تجربه مثبت و کارآمد مشتری به یک نیاز اصلی تبدیل می‌شود – و جایی است که می‌تو،د به هوش مصنوعی (AI) تکیه کنید.

کوین کویگلی، مدیر ارشد در وایلی – یک ناشر و رهبر مورد اعتماد در تحقیق و یادگیری – به اشتراک گذاشت که چگونه استفاده از Service Cloud به ،ب و کار آنها کمک کرد تا شاهد بازگشت سرمایه 213٪ و 230,000 دلار پس انداز باشند.

“Piloting Agentforce در یکی از شلوغ ترین دوره های ما – فصل بازگشت به مدرسه – تفاوت قابل توجهی ایجاد کرده است. به لطف سازنده بدون کد، اجرای زنده با اولین نماینده ما بسیار هیجان انگیز بوده است، و ما شاهد افزایش بیش از 40 درصدی در وضوح کیس بوده ایم که از ربات قدیمی خود بهتر عمل کرده است. Agentforce به مدیریت مسئولیت‌های معمول و آزاد ، تیم‌های خدماتی ما برای موارد پیچیده‌تر کمک می‌کند.”

4. استفاده کامل از بازاریابی و مشارکت

شنبه مشاغل کوچک پر از فرصت است. خوشبختانه، عصر ما با پلتفرم‌های دیجیتالی برای دستیابی به طیف گسترده‌ای از مخاطبان پر برکت است. می تو،د استفاده کنید:

  • یک جشن ،ب و کار کوچک را با سایر ،ب و کارها ایجاد یا میزب، کنید
  • از کمپین های بازاریابی ایمیلی برای گسترش آگاهی استفاده کنید
  • مسابقات، هدایا را ترتیب دهید و چند بازی را روی میز بیاورید
  • فعالیت هایی را سازماندهی کنید که دوستدار بچه ها یا حیوانات خانگی هستند
  • نمونه یا دمو از محصولات خود را ارائه دهید
  • اگر می تو،د کوپن و کوپن را به ،وان هدیه ارائه دهید

برای یک نکته: میکرو اینفلوئنسرها می گیرند 3.86٪ از تعامل در حساب های آنها میکرو اینفلوئنسرهای مرتبط با نام تجاری خود و مرتبط با مخاطبان خود را به صورت آنلاین پیدا کنید. به ،وان مثال، اگر یک برند تن، اندام هستید، با یک تأثیرگذار سلامتی یا سلامتی همکاری کنید که می تواند به شما کمک کند تا دسترسی ارگ،ک به حساب های رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید.

5. تبلیغات اجتماعی را خودکار و بهینه کنید

همیشه لازم نیست به تاکتیک های بازاریابی سنتی تکیه کنید. راه های جدید و خلاقانه برای جمع آوری جمعیت برای ،ب و کار خود بیابید. با کمی خلاقیت در مورد ،ب و کار کوچک خود صحبت کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

حلقه‌ها یا ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی را برای تبلیغ متقابل ،ب و کار خود ایجاد کنید. از هشتگ‌ها برای همکاری‌های اجتماعی استفاده کنید (نکته حرفه‌ای: از هشتگ‌های پرطرفدار مانند #S،pSmall و #SmallBusinessSa،ay استفاده کنید)

از طریق تیزرها، بر،ب‌های شمارش مع، و نظرسنجی‌ها، انتظار ایجاد کنید و در میان مخاطبان خود تعلیق ایجاد کنید. مخاطبان خود را با کدهای تبلیغاتی بیشتر بخواهید، یکی ب،ید و یک پیشنهاد (BOGO) دریافت کنید، یا بسته‌هایی را ببندید که آنها را بازگرداند.

با استفاده از بازاریابی برای ،ب‌وکارهای کوچک، می‌تو،د در چندین کانال درگیر شوید و روی آن ارتباطات تجاری کوچک متمرکز شوید. شما می تو،د قبل از شنبه ،ب و کار کوچک روی تعامل تأثیر بگذارید و یک خانه پر هیجان برای آن آ، هفته داشته باشید.

6. توجه رسانه های محلی را جلب کنید

مشتریان از سرتاسر جهان می آیند، و همینطور صاحبان مشاغل کوچک برای شرکت و ،ید در شنبه ،ب و کار کوچک.

اگر قصد دارید به تجارت خود توجه کنید، باید تعامل محلی را پیدا کنید. رو،مه نگاران محلی یا خانه های رسانه ای را پیدا کنید و ببینید آیا می توانند رویداد برند شما را در رسانه های چاپی پوشش دهند. به ،وان مثال، خیابان اصلی آمریکا، NBC را انتخاب کنیدو غیره. همچنین می‌تو،د روی کمپین‌های تبلیغاتی خلاقانه کار کنید که می‌توانند شما را در رسانه‌های محلی معرفی کنند.

برای راهنمایی‌های بیشتر، گزارش رایگان روندهای ،ب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​را دانلود کنید و با آ،ین اطلاعات مربوط به SMB‌ها و استارت‌آپ‌ها آشنا شوید.

گزارش روندهای ،ب و کارهای کوچک و متوسط

شنبه مشاغل کوچک را هر آ، هفته جشن بگیرید

تعطیلات آ، هفته را با یافتن مشتریان جدید، بستن قرارداد و ایجاد روابط بلندمدت در روز شنبه مشاغل کوچک به حدا،ر برس،د. با Salesforce با تجارت ،ب و کارهای کوچک آسان و سریع شروع کنید، جایی که ال،ای ویترین فروشگاه، موجودی محصولات آسان ناوبری، و هوش مصنوعی را خواهید یافت. S،er به صورت رایگان در دسترس است تا ،ب و کار شما را فراتر از آ، هفته و به آینده ببرد.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/small-business-sa،ay/