5 نکته ضروری برای مدیریت موفق پیمانکار

در اینجا پنج راه برای تنظیم پیمانکاران برای موفقیت و وفادار نگه داشتن آنها به ،ب و کار شما آورده شده است.

این همچنین شامل اطمینان از صحت نام، شرکت طرف قرارداد، مهارت‌ها، تجربه، مکان، در دسترس بودن، گواهینامه‌ها، مهارت و سایر جزئیات مهم است. بررسی فعالانه برای اشکالات و خطاها، پیمانکاران شما را در مسیر درست برای استفاده از راه حل شما قرار می دهد. همچنین تضمین می‌کند که داده‌های من،ی برای تخصیص صحیح آنها دارید.

3: راهی برای تنظیم در دسترس بودن آنها

آن‌ها همچنین می‌توانند به‌روزرس،‌های کار را از دستگاه‌های تلفن همراه خود ثبت کنند، حتی زم، که در یک مکان دور آفلاین هستند. آنها سریعتر پرداخت خواهند کرد، زیرا توزیع کنندگان شما این اطلاعات را به محض اینکه پیمانکاران آنلاین شدند دریافت می کنند – و در هزینه های عملیاتی صرفه جویی خواهید کرد.

5: اطلاعات شغلی واضح و مختصر

با یک پلت فرم مدیریت قوی پیمانکار، می تو،د تأیید کنید که اعتبارنامه ورود به سیستم پیمانکار کار می کند. در غیر این صورت، در خطر از دست دادن علاقه آنها به استفاده از فناوری مدیریت خدمات مید، شما هستید.

پیروی از بهترین شیوه ها، ،ب و کار و پیمانکاران شما را آماده می کند تا از پلت فرم مدیریت خدمات مید، خود بیشترین بهره را ببرید. شما می تو،د خدمات استثنایی به مشتریان را برای هر شغل ارائه دهید و روابط پیمانکاران را تقویت کنید – همه اینها در عین کاهش هزینه های عملیاتی.

نیروی کار خط مقدم خود را تقویت کنید

در سطح بالایی، مدیریت پیمانکاری است نظارت بر کار انجام شده توسط کارگران برون سپاری شده اما در خدمات صحرایی، جایی که همه ا،امات شغلی – از مهارت‌ها گرفته تا مکان‌ها – متفاوت است، بیشتر از آن است.

پیمانکاران شما ممکن است با سایر شرکت های خدمات صحرایی به جز شرکت شما کار کنند. مطمئن شوید که آنها همیشه تجربه خوبی در استفاده از پلت فرم مدیریت خدمات مید، شما دارند، بنابراین آنها به طور مداوم مشاغل شما را می پذیرند.

شما می تو،د یک چک لیست دیجیتال با نکات سریع، مانند نحوه ارسال فاکتورها ایجاد کنید. به آنها کمک کنید تا مرتباً مهارت های خود را تقویت کنند توصیه دوره ها که آنها را به روز نگه می دارد. وقت گذاشتن برای سوار شدن به کشتی و آموزش پیمانکارانتان به آنها کمک می کند تا درگیر کار باشند.

2: اطلاعات به روز پیمانکار

اگر در تلاش هستید که به پیمانکاران خود آنچه را که برای بازدید از خدمات صحرایی موفق نیاز دارند بدهید، تنها نیستید. بر اساس تحقیقات Salesforce، از 33٪ از نیروهای خدماتی خط مقدم که پیمانکاران را استخدام می کنند، 80٪ از تصمیم گیرندگان می گویند مدیریت پیمانکاران یک چالش است.

در دستگاه‌های تلفن همراه خود، پیمانکاران شما دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارند – داده‌های مشتری، جزئیات شغل، سابقه دارایی‌ها و وظایف – برای حل مشکلات در اولین بار دریافت می‌کنند. این کار کارایی و بهره وری آنها را افزایش می دهد تا در صورت تمایل بتوانند مشاغل بیشتری را از شما بپذیرند. به‌علاوه، برنامه تلفن همراه سرویس مید، شما، گزارش دادن پس از اتمام کار را برای آنها آسان می‌کند.

کارآمدترین و مولدترین تیم های خدمات مید، برای مدیریت مؤثر پیمانکار به فناوری مدیریت خدمات مید، متکی هستند.

مدیران پیمانکاران شما همچنین می‌توانند از یک برنامه خدمات مید، بهره ببرند که به آنها امکان می‌دهد از رابط و ویژگی‌های ی،، به ،وان توزیع کنندگان تمام وقت استفاده کنند.

کوین رورک، یک مهندس راه حل اصلی در Salesforce، در این پست وبلاگ مشارکت داشت.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/field-service-contractor-management/

شما باید در مورد آنچه برای یک بازدید موفق در هر سفارش شغلی لازم است روشن باشید. شامل ،وان و شرح کار، نام مشتری و ،ب و کار، چارچوب زم، برای تکمیل، اولویت شغل و ابزارهای مورد نیاز است.

رورک گفت: “شما باید از نقطه نظر پیمانکار در مورد آن فکر کنید.” آنها ممکن است با سه یا چند کارفرمای مختلف کار کنند. بنابراین باید به آنها کمک کنید تا در یادگیری سیستمی که می خواهید استفاده کنند، سرمایه گذاری کنند.”

اینجاست که مدیریت خدمات مید، وارد عمل می شود و به شما این امکان را می دهد که پیمانکاران را به طور یکپارچه در مدل خدمات خود ادغام کنید.

درک کنید که پیمانکاران شما 9 تا 5 کار نمی کنند. آنها برنامه های خود را کنترل می کنند، بنابراین در دسترس بودن آنها ممکن است پراکنده باشد. می توانند استفاده کنند مدیریت شیفت برای تنظیم بلوک های زم، بر اساس زم، که برای کار در دسترس هستند. این به آنها کمک می کند تا تعهدات خود را متعادل کنند و به شما امکان می دهد برنامه های آنها را در زمان واقعی بد،د.

4: درک مزایای فناوری مدیریت خدمات مید، شما

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

1: نصب و آموزش موثر

وقتی پیمانکاران از راه حل مدیریت خدمات صحرایی شما استفاده می کنند، اجازه دهید بدانند چه سودی برای آنها دارد. آنها می توانند داده های به روز مشتری، جزئیات شغلی و سابقه عملکرد دارایی را مشاهده کنند، و به آنها کمک می کند تا به طور موثر به وضوح برای اولین بار و امتیازهای بالا از شما و مشتریان دست یابند.

مشتریان بدون توجه به اینکه چه ،ی به آنها ارسال می شود همان خدمات عالی را دریافت می کنند. رورک گفت: “و شما می د،د که چه ،ی این خدمات را ارائه کرد و در آن قرار چه اتفاقی افتاد.”

فناوری من، می تواند به شما در حفظ پیمانکاران کمک کند

دلیل؟ شما فناوری ای ندارید که مهارت ها، تجربه و در دسترس بودن آنها را به شما نشان دهد. یافتن پلت فرم من،، دسترسی پیمانکاران خدمات مید، شما به اطلاعات، ابزارها و منابع مورد نیاز در محل کار را از هر نقطه آسان می کند. ماندن در فناوری قدیمی برای هر دوی شما ناامید کننده است – به بهره وری و کارایی هزینه شما آسیب می رساند.

بیاموزید که چگونه مدیریت خدمات مید، به افزایش بهره وری و فراتر از انتظارات مشتری کمک می کند.


از یک پلتفرم دیجیتالی واحد، می‌تو،د مهارت‌ها، تجربه، گواهی‌نامه‌ها، در دسترس بودن، مکان، هزینه، مهارت و موارد دیگر را در یک مکان ببینید. دیدی را که نیاز دارید تا همیشه فرد من، را برای کار بفرستید، بدست می آورید. شما در هزینه ها صرفه جویی می کنید زیرا وقت خود را برای جستجوی تکنسینی که همه ا،امات را برآورده می کند یا ارسال کامیونی با تکنسین اشتباه برای کار تلف نمی کنید.

شفافیت به شما کمک می‌کند هزینه‌ها را کاهش دهید و نرخ‌های تعمیر برای اولین بار را افزایش دهید. با این دید، پیمانکاران من، را ارسال می‌کنید و از تماس‌های غیرضروری خدمات اجتناب می‌کنید – به تلاش‌های پایداری شما نیز کمک می‌کند. پیمانکاران شما دقیقاً همان چیزی را دارند که برای بهره وری و تکمیل کارآمد کار در اولین بار نیاز دارند.

یک پلت فرم مدیریت پیمانکار بهتر می تواند کارایی را بهبود بخشد

بیایید ببینیم که چگونه پیمانکاران خود را برای موفقیت در ،ب و کار و در این زمینه آماده کنید.

مدیریت پیمانکاری چیست؟

پیمانکاران توسعه برند شما هستند. با بررسی راهنمای خدمات صحرایی جدید ما، نحوه ارائه آنچه را که با مدیریت خدمات صحرایی به آنها نیاز دارند، بیابید.


پیمانکاران خود را با نصب و آموزش بر حسب تقاضا، مجازی یا حضوری در فناوری مدیریت خدمات مید، خود به روز کنید. ویژگی‌های سیستم را گام به گام نشان دهید، مانند نحوه استفاده از کمک قرار ملاقات برای اطلاع دادن به مشتریان که در راه هستند.

با توجه به اینکه انتظار می رود بازار مدیریت خدمات صحرایی تا سال 2028 به 8.06 میلیارد دلار برسد، مدیریت مؤثر پیمانکاران بیش از هر زمان دیگری مهم است. این کار با راه‌حل من، مدیریت خدمات مید، و بهترین شیوه‌ها شروع می‌شود تا از دیده شدن اطمینان حاصل شود و پیمانکاران شما آنچه را که برای تولید، کارآمد و مقرون‌به‌صرفه نیاز دارند، دریافت کنند.

علاوه بر رهبری با همدلی، کار را برای پیمانکاران خود آسان کنید خواستن برای استفاده از فناوری مدیریت خدمات مید، خود

کوین رورک، مهندس راه‌حل اصلی در Salesforce می‌گوید: «فرستادن تکنسین‌های اشتباه یا ارائه ن، تکنسین‌های من، با آنچه نیاز دارند، می‌تواند شهرت شما را نزد مشتریان و پیمانکاران شما از بین ببرد. هر دو این قابلیت را دارند که انتخاب کنند با چه ،ی دوباره کار کنند.”

برای پیمانکاران خود بیایید