اقداماتی را برای کمک به برنامه ریزی برای تغییرات و حفظ تداوم ،ب و کار انجام دهید، مطمئن شوید که همه رهبران متخصص دیجیتال و EQ هستند و قدرت و مسئولیت ها را برای موفقیت دوباره توزیع می کنند.
آ گزارش از BCG دریافتند که تیمهای مدیریتی متنوع 19 درصد درآمد بیشتری از نوآوری (که به ،وان محصولات جدید در عرض سه سال تعریف میشوند) در مقایسه با همتایان کمتنوع خود به دست میآورند.
سالمترین C-suits شامل COO، CFO، و CIO/CTO با رهبران مختلف در آن موقعیتها حداقل است. رهبران شرکت باید کل ،ب و کار را حول اه، مش،، مانند آنچه در V2MOM Salesforce بیان شده است، هماهنگ کنند. سازمان هایی که موانع را برای کارمندان از بین می برند، بهترین موقعیت را برای موفقیت دارند. تکامل مداوم کلید موفقیت شما خواهد بود.
به دنبال منابع رهبری بیشتری هستید؟
بر اساس این نظرسنجی، تنها مدیر ارشد مالی (CFO) و مدیر عملیاتی (COO) مهمتر هستند.
مجمع جه، اقتصاد گزارش دریافتند که شرکتهایی که جغرافیا و صنعت خود را برای تنوع، ارزش ویژه، دربرگیری و تعلق دارند، در طیف وسیعی از معیارهای کلیدی عملکرد بهتر از میانگین بازار خود عمل میکنند:
- 25 تا 36 درصد بیشتر از نظر سودآوری عملکرد بهتری دارند
- تا 20 درصد نرخ نوآوری بالاتر
- 19 درصد درآمد بیشتر از نوآوری
- تا 30٪ توانایی بیشتر در شناسایی و کاهش خطرات تجاری
با در نظر گرفتن این موضوع، اولویت های اصلی در C-suite دائماً در حال تغییر هستند – همانطور که باید باشند! این چیزی است که ما در حال حاضر در رویدادها و جلسات ما با C-suite می شنویم.
کارکنان در حال حاضر مهمترین ذینفع برای موفقیت بلندمدت هستند و انتظار دارند همان سطحی از سهولت و راحتی را در تجارب خود داشته باشند که مشتریان انجام می دهند.
تیف، بووا، مبشر ارشد رشد، Salesforce
مدیران عامل در دنیایی که به طور فزاینده پیچیدهتر میشود، اکنون بیش از هر زمان دیگری نسبت به ذینفعان پاسخگو هستند. همچنین از آنها انتظار می رود که در مورد مسائل اجتماعی صحبت کنند، از پایداری دفاع کنند و در زمان تغییرات مداوم (و غیرقابل پیش بینی) ثبات را حفظ کنند. دانستن نحوه چرخش سریع برای موفقیت در این چشم انداز ضروری است.
70 درصد از مدیران C-suite گزارش می دهند که کارمندان خود راضی هستند، اما تنها 44 درصد از کارمندان موافق هستند.
و در مورد اطمینان از تنوع به طور کلی در شرکت شما چطور؟ عمدی بودن در مورد توسعه نیروی کار به سازمان ها کمک می کند تا تنوع خط لوله رهبری را افزایش دهند. تیمی متشکل از کارمندان با سوابق فرهنگی و تجربی متنوع ایجاد کنید.
رهبران شرکت چگونه می توانند به جلو حرکت کنند
پست مدیر ارشد بازاریابی نیز از 66 درصد در سال 2013 به 19 درصد کاهش یافته است. بزرگترین سقوط به افسر ارشد استراتژی می رسد که اهمیت او از 67 درصد به 6 درصد کاهش یافته است.
یک ،صر دیگر برای تیم های رهبری ضروری شده است: تنوع. این یک عامل اصلی مرتبط با درآمد، نوآوری و در نهایت موفقیت است.
یکی از راههای بهبود تجربه کارمندان، تقویت هوش هیج، رهبران است که به ،وان EQ نیز شناخته میشود. آگوست گذشته، ما مصاحبه های عمیقی با 10 مدیر عامل در شرکت های تجاری و تجاری انجام دادیم. یکی از چیزهایی که دیدیم این بود که بسیاری انتظار دارند اعضای فعلی تیم C-suite را با رهبران با سواد دیجیتالی و “EQ بالا” جایگزین کنند که نه تنها با کارکنان استرسزا بلکه با نیروی کاری متعهد اجتماعیتر مجهز هستند.
به ،وان مثال، در مورد رضایت کارکنان، قطع ارتباط را بررسی کنید. گزارش اخیر ما، The Experience Advantage، نشان داد که 71٪ از مدیران C-suite فکر می کنند که کارمندان آنها با کارشان درگیر هستند، در حالی که در واقعیت فقط 51٪ می گویند که درگیر هستند. و 70 درصد از مدیران C-suite گزارش می دهند که کارمندانشان خوشحال هستند، اما تنها 44 درصد از کارمندان با این موضوع موافق هستند.
و این همه صحبت نیست. تنوع به طور فزاینده ای به طرح های جبر، برای C-suite گره خورده است. به گفته PwCشرکتهایی که به شدت قابل اعتماد هستند، 1.4 برابر بیشتر احتمال دارد که اه، تنوع ،تی را در برنامههای جبران خسارت مدیران ارشد خود داشته باشند.
گزارش اخیر ما، The Experience Advantage، نشان داد که تجربه یکپارچه مشتری و کارمند یک استراتژی رشد برنده است که می تواند درآمد را تا 50٪ افزایش دهد. این گزارش نشان داد که 73 درصد از مدیران C-suite نمیدانند چگونه از دادههای کارکنان خود برای ایجاد تغییر استفاده کنند. ما همچنین دیدیم که گسست بین ادراک C-suite و تجربه کارمند رشد را تضعیف می کند.
پس از گوش دادن به رویدادها، مصاحبه با مشتریان و بررسی آ،ین تحقیقات، ما شروع به مشاهده برخی روندهای واضح می کنیم. موفق ترین رهبران امروزی دارای مهارت های کلیدی مش، زیر هستند:
- چابک بودن
- یادگیری رهبری از پشت (و با سلسله مراتب کمتر)
- درک و اولویت بندی تجربه کارکنان (EX)
- توسعه مهارت های نرم و هوش هیج، (EQ)
- تصمیم گیری بر اساس داده ها
ما طی دو سال گذشته شاهد تحولات عظیمی در نیروی کار بودهایم. کارگران امروزی مانند قبل از همه گیری نیستند. انگیزه ها و نگرش های متفاوتی دارند. آنها انعطافپذیری و هدف میخواهند – و از رهبران شرکتها بیشتر میخواهند. مشتریان امروزی نیز متفاوت هستند و انتظار سطح بالایی از شخصی سازی و تجربه را دارند.
در واقع، 56 درصد از مدیران عامل مورد بررسی بر ،وم «پیگیری تهاجمی» چابکی و انعطاف عملیاتی طی دو تا سه سال آینده تأکید ،د. و توانمندسازی کار از راه دور توسط مدیران عامل به ،وان دغدغه اصلی آنها (61٪) ذکر شد.
موسسه IBM برای ارزش تجاری روندهای مشابهی را کشف کرد. در آن نظرسنجی 2021 از بین 3000 مدیر عامل جه،، دو مورد از اولویتهای ذکر شده عملکرد با چابکی هدفمند و اهمیت بیشتر فناوری بود.
شرکتهایی که بسیار قابل اعتماد هستند، ۱.۴ برابر بیشتر احتمال دارد که اه، تنوع ،تی را در برنامههای جبران خسارت مدیران ارشد خود داشته باشند.
در خبرنامه C-Suite Perspectives مش، شوید تا اطلاعات آماری ماهانه به inbox.n شما ارائه شود.