قبل از پیوستن به Salesforce به،وان مدیر ارشد معمار موفقیت، من کانالهای مستقیم به مصرفکننده را برای دو شرکت آمریکایی مستقر در حال رشد سریع مدیریت میکردم. از طریق آزمون و خطا، یاد گرفتم که چگونه یک استراتژی تجارت جه، موفق را ترسیم کنم.
برندها همچنین باید هنگام پرداختهای خارجی، جذب و تسویه حساب را در نظر بگیرند. در مرحله سرمایهگذاری توسعه خود، اگر به شرکای محلی و کارمندان به ارز محلی پرداخت کنید اما درآمد دیجیتال را در کشور خود تسویه کنید، میتو،د برای کارمزد مبا، ارز هزینه کنید.
در برخی کشورها، به دلیل قو،ن اینترنت و مصرف کننده، همه چیز پیچیده تر می شود. در برخی دیگر، ممکن است با ارز نوس، روبرو شوید. اگر می خواهید به ارز محلی قیمت گذاری کنید اما می خواهید در بازار داخلی خود سرمایه گذاری کنید، نرخ ارز را با دقت تماشا کنید. حتی ممکن است خطرات و گزینه های بیمه بالقوه را ارزیابی کنید.
3 دقیقه مطالعه

با MVP های جدید Salesforce 2023 آشنا شوید
یافتن حجم تراکنش دیجیتال در یک کشور خاص آسان است، اما این فقط نقطه شروع است. عمیق تر نگاه کنید: آن حجم را با اندازه جمعیت مقایسه کنید. بررسی کنید که آیا قابلیتهای دیجیتال و لجستیک میتوانند از رشد بیشتر حمایت کنند یا خیر. محیط ژئوپلیتیکی را بررسی کنید تا مطمئن شوید شرایط من، است. این اطمینان حاصل می کند که از منابع خود برای ایجاد تجارت خود در بازارهایی استفاده می کنید که بهترین بازگشت سرمایه را ارائه می دهند.
شناسایی کانال های اجتماعی محبوب در منطقه هدف شما یکی دیگر از عوامل کلیدی است. برای مثال، چندین سال است که رسانههای اجتماعی کانال اصلی تجارت الکترونیک در چین بودهاند، اما پلتفرمهایی که معمولاً در چین استفاده میشوند در ایالات متحده در دسترس نیستند. .
در تجربه من، در ابتدا هدف قرار دادن تعداد کمی از کشورهای استراتژیک و با پتانسیل بالا برای رشد مؤثرتر است. بازارهای باقیمانده را با یک سرویس انجام بینالمللی شخص ثالث تأیید شده پر کنید که میتواند به تجربه پرداخت شما متصل شود. بهتر است شریکی که انتخاب میکنید بتواند از طرف شما تمام کارهای پشتیبان را مدیریت کند. قابلیتهای آن باید شامل پرداختها، انجام، وظایف، گمرکات و انطباق مالیاتی باشد و باید گزینهای کم خطر برای آزمایش در بسیاری از بازارها باشد. در غیر این صورت، اینها هزینه ها و خطراتی هستند که تیم شما باید به تنهایی آنها را مدیریت کند.
3. بومی سازی بر اساس بازار
علاوه بر این، ممکن است لازم باشد یک حساب بانکی محلی در خارج از کشور ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام مراحل درخواست را در اسرع وقت تکمیل کنید تا زم، که سایت شما آماده راه اندازی است، همه سیستم ها در محل خود قرار بگیرند.
5. فعال و راه اندازی کنید
همچنین درک اینکه مصرف کنندگان بالقوه چقدر برند شما را می شناسند بسیار مهم است. اگر نام تجاری شما نسبتاً ناشناخته است، هزینه، زمان و تلاش برای ایجاد آگاهی را در نظر بگیرید.
در نهایت، کمپین ها نیز ممکن است نیاز به تغییر محلی داشته باشند. برخی از کشورها فروش پایان فصل را زودتر از سایرین شروع می کنند. و شرایط آب و هوایی در نیمکره های مختلف نیاز به لباس های مختلف را تحریک می کند.
چک لیست بومی سازی شما
- در مورد رویکرد خود برای کمپین ها و تبلیغات تصمیم بگیرید. آیا این یک اندازه برای همه است یا خاص کشور؟
- کاتالوگ محصول و ،یب موجودی خود را در نظر بگیرید. آیا یک انبار مرکزی محصولات ی،، را در همه کشورهای هدف به فروش می رساند یا محصولات انحصاری در هر کشور وجود دارد؟
- استراتژی قیمت گذاری خود را توسعه دهید. آیا قیمت کالا در مناطق مختلف ی،ان خواهد بود؟
- شکل و اندازه تیم های خود را تعیین کنید. آیا در کشورهای مربوطه تیم های انفرادی خواهید داشت؟ اندازه و سطح مهارت های مدیریت وب آنها چقدر خواهد بود؟
- پلتفرمهای رسانههای اجتماعی و گرایشهای رایج در منطقه مورد نظر خود را شناسایی کنید.
مقالات پرطرفدار

با فلو، سنجاب پرنده: جدیدترین شخصیت Salesforce آشنا شوید
قابلیت استفاده همچنین در ایجاد یک تجربه محلی که با مشتریان طنین انداز می شود، نقش دارد. استفاده از ع، محصول جداگانه با مدل های محلی یا ع، های نزدیک از دوخت و بر،ب را در نظر بگیرید.
اطمینان حاصل کنید که همه 3PL ها ا،امات محلی را برآورده می کنند. به ،وان مثال، آیا سیستم مدیریت محتوا شما میتواند با umlauts اروپایی و شخصیتهای آسیایی مق، کند؟ میلیونها چیز وجود دارند که میتوانند راهاندازی شما را به هم بزنند، مشتریانتان را ناامید کنند یا در برنامههایتان لطمهای ایجاد کنند.
برای اتفاقات بعدی در تجارت بین المللی آماده شوید
3 دقیقه مطالعه
4. روش های پرداخت را تعیین کنید
گسترش تجارت الکترونیک جه، به هر کشوری با چالش ها و پیچیدگی هایی همراه است. درک آنها از همان ابتدا به شما کمک می کند تا برای رشد آماده شوید و هزینه ها را در حین گسترش به حداقل برس،د. به ،وان مثال، یک ،ده فروش آمریکایی که به دنبال گسترش به کانادا است (با پیش بینی 33 میلیارد دلار در فروش تجارت الکترونیک در سال 2024) باید عرف، عوارض و مالیات را در نظر بگیرد. بسته به وضعیت قانونی برند شما در استان های خاص، مالیات ها می توانند بسیار پیچیده باشند. به طور مشابه، شرکتها در چین با چالشهایی مواجه هستند که شامل عملکرد، انطباق با محل اقامت دادهها و مشکل در ادغام با پلتفرمهای محلی چینی میشود.
گسترش جه، می تواند ،ب و کار شما را به روش های غیرمنتظره ای تغییر دهد. در اینجا نحوه آماده شدن برای ابتکارات جدید و ،ب موفقیت آمده است.