قبل از پیوستن به Salesforce به،وان مدیر ارشد معمار موفقیت، من کانالهای مستقیم به مصرفکننده را برای دو شرکت آمریکایی مستقر در حال رشد سریع مدیریت میکردم. از طریق آزمون و خطا، یاد گرفتم که چگونه یک استراتژی تجارت جه، موفق را ترسیم کنم.
3 دقیقه مطالعه
با MVP های جدید Salesforce 2023 آشنا شوید
گسترش تجارت الکترونیک جه، به هر کشوری با چالش ها و پیچیدگی هایی همراه است. درک آنها از همان ابتدا به شما کمک می کند تا برای رشد آماده شوید و هزینه ها را در حین گسترش به حداقل برس،د. به ،وان مثال، یک ،ده فروش آمریکایی که به دنبال گسترش به کانادا است (با پیش بینی 33 میلیارد دلار در فروش تجارت الکترونیک در سال 2024) باید عرف، عوارض و مالیات را در نظر بگیرد. بسته به وضعیت قانونی برند شما در استان های خاص، مالیات ها می توانند بسیار پیچیده باشند. به طور مشابه، شرکتها در چین با چالشهایی مواجه هستند که شامل عملکرد، انطباق با محل اقامت دادهها و مشکل در ادغام با پلتفرمهای محلی چینی میشود.
برندها همچنین باید هنگام پرداختهای خارجی، جذب و تسویه حساب را در نظر بگیرند. در مرحله سرمایهگذاری توسعه خود، اگر به شرکای محلی و کارمندان به ارز محلی پرداخت کنید اما درآمد دیجیتال را در کشور خود تسویه کنید، میتو،د برای کارمزد مبا، ارز هزینه کنید.
مزایای گسترش تجارت الکترونیک جه، واضح است: به بازارها و جریان های درآمدی جدید ضربه بزنید، آگاهی از برند را افزایش دهید و سود نهایی خود را افزایش دهید. در حالی که وسوسه انگیز است که برای به دست آوردن پتانسیل جه، خود با تمام قوا پیش بروید، استراتژیک بودن مهم است. ساختن یک برنامه دقیق به شما کمک می کند تا هزینه ها را به حداقل برس،د و بر روی حوزه هایی تمرکز کنید که بیشترین تاثیر را برای ،ب و کار شما دارند.
گسترش به بازارهای جدید یک راه عالی برای ،ب و کار شما برای افزایش درآمد و پایگاه مشتری است. همانطور که در نقش های قبلی خود کشف کردم، یک پلت فرم تجاری انعطاف پذیر و مقیاس پذیر برای موفقیت در مناطق جدید در سراسر جهان کلید اصلی است. راه حل تجارت الکترونیک شما باید ایجاد و مدیریت نمونه های سایت محلی، و همچنین استقرار پیام های بازاریابی محلی و تبلیغات، استراتژی های محتوای جه،، لیست قیمت های سفارشی و موارد دیگر را آسان کند. این قلب تپنده هر رویکرد تجارت الکترونیک بین المللی موفق است.
در مسیر توسعه بین المللی؟
در تجربه من، در ابتدا هدف قرار دادن تعداد کمی از کشورهای استراتژیک و با پتانسیل بالا برای رشد مؤثرتر است. بازارهای باقیمانده را با یک سرویس انجام بینالمللی شخص ثالث تأیید شده پر کنید که میتواند به تجربه پرداخت شما متصل شود. بهتر است شریکی که انتخاب میکنید بتواند از طرف شما تمام کارهای پشتیبان را مدیریت کند. قابلیتهای آن باید شامل پرداختها، انجام، وظایف، گمرکات و انطباق مالیاتی باشد و باید گزینهای کم خطر برای آزمایش در بسیاری از بازارها باشد. در غیر این صورت، اینها هزینه ها و خطراتی هستند که تیم شما باید به تنهایی آنها را مدیریت کند.
3. بومی سازی بر اساس بازار
هنگامی که تصمیم گرفتید فرصتی در بازار وجود دارد، خود را در مصرف کنندگان غوطه ور کنید. ارائه یک تجربه بومی سازی شده بسیار فراتر از ترجمه سایت است، اگرچه حتی این نیز تفاوت های ظریفی دارد. به ،وان مثال، یک “ژاکت” در ایالات متحده یک “جهنده” در بریت،ا است.
اطمینان حاصل کنید که همه 3PL ها ا،امات محلی را برآورده می کنند. به ،وان مثال، آیا سیستم مدیریت محتوا شما میتواند با umlauts اروپایی و شخصیتهای آسیایی مق، کند؟ میلیونها چیز وجود دارند که میتوانند راهاندازی شما را به هم بزنند، مشتریانتان را ناامید کنند یا در برنامههایتان لطمهای ایجاد کنند.
برای اتفاقات بعدی در تجارت بین المللی آماده شوید
همچنین درک اینکه مصرف کنندگان بالقوه چقدر برند شما را می شناسند بسیار مهم است. اگر نام تجاری شما نسبتاً ناشناخته است، هزینه، زمان و تلاش برای ایجاد آگاهی را در نظر بگیرید.
ممکن است برندها بخواهند از یک رویکرد حداقل محصول قابل دوام برای پیگیری سریع گسترش تجارت الکترونیک جه، استفاده کنند. شرکت ها ممکن است کار با فروشندگان موجود را به ،وان یک گزینه کم خطر برای آزمایش بازارها در نظر بگیرند. قبل از عقد قرارداد با شرکای جدید، ارائه دهندگان تدارکات شخص ثالث موجود (3PL) را بررسی کنید. یک درگاه پرداخت در اروپا نیز ممکن است از پرداخت در آمریکای لاتین پشتیب، کند. یک ارزیابی کامل با همه فروشندگان انجام دهید تا توانایی های آنها را مشخص کنید.
برای پیمایش استراتژیهای پرداخت مختلف، میخواهید با یک پلتفرم تجارت الکترونیک کار کنید که میتواند به صورت بومی از افزونههای پرداخت و ارز از همه ارائهدهندگان پیشرو پشتیب، کند. این امر راه اندازی سریع ارائه دهندگان پرداخت مربوطه را در کشور یا منطقه مورد نظر شما آسان می کند. مشتریان می توانند با استفاده از روش پرداخت ترجیحی خود، به ارز محلی خود پرداخت کنند.
بدون نقشه ما برای موفقیت تجارت جه، خانه را ، نکنید. نکات و بهترین شیوه های ما را بررسی کنید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/commerce-cloud-international-ecommerce-expansion/
3 دقیقه مطالعه