پیش بینی ما: هنگامی که مشتریان سفارشات آنلاین خود را دریافت کنند، BOPIS باعث افزایش 28 میلیارد دلاری فروش جه، فروشگاه خواهد شد.
4. تبلیغات رسانه های اجتماعی بهترین ROI را ارائه می دهند
حفظ مشتری به شناخت مشتریان شما بستگی دارد. درک نیازها، ترجیحات، مشخصات و تاریخچه آنها اولین قدم در ایجاد یک استراتژی تعطیلات موفق است. با آنچه دارید شروع کنید – داده های مشتری خود – و از ابزارهایی مانند هوش مصنوعی و اتوماسیون برای ملاقات با مشتریان خود در لحظه من، استفاده کنید. به این ترتیب تجربیاتی برای مشتری ایجاد می کنید که ،یداران را در اوج تعطیلات و در طول سال ،ده فروشی وفادار نگه می دارد.
مشتریان وفادار خود را در این فصل تعطیلات خوشحال کنید
پیش بینی ما: 17 درصد از هدایای این فصل تعطیلات به ،وان یک کالای فروش مجدد خواهد بود و 32 میلیارد پوند از ، های اضافی در محل های دفن ، صرفه جویی می کند.
پیش بینی ،ید تعطیلات ما برای شما چه م،ایی دارد
چرا؟ زیرا یافتن مشتریان جدید گرانتر میشود – و بودجه بازاریابی در حال کاهش است. از آنجایی که مشتریان فعلی بیشتر درآمد ،ده فروشان را تامین می کنند، راضی نگه داشتن آنها در این فصل باید اولویت اصلی باشد. ما انتظار داریم ،ده فروشان این کار را با استفاده از هوش مصنوعی و داده های مشتری برای بهبود کارایی عملیاتی و افزایش سهم کیف پول انجام دهند.
روند ،ید در تعطیلات را به موفقیت ،ده فروشی در طول سال تبدیل کنید
یاد بگیرید که از داده ها و هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات ،ده فروشی جادویی استفاده کنید.
روش شناسی
این می تواند به فروش نیز کمک کند، زیرا 41٪ از ،یداران نسبت به یک سال قبل پس از جستجوی آنلاین برای موجودی موجود در مکان های فیزیکی، احتمال ،ید بیشتری دارند. این رفتار ،ید همهکانالی نشان میدهد که دید و راحتی، محرکهای وفاداری هستند. در طول فصل ،ید تعطیلات 2022، از هر پنج سفارش آنلاین، یک سفارش از طریق BOPIS انجام شد، که پس از پایان تاریخ حمل و نقل، به بیش از یک سوم رسید.
با استفاده از Commerce Cloud، شاخص ،ید با تجزیه و تحلیل فعالیت و آمار ،ید آنلاین بیش از 1 میلیارد ،یدار در بیش از 51 کشور، با تمرکز بر 12 بازار کلیدی: ایالات متحده، کانادا، بریت،ا، آلمان، داستان واقعی ،ید را آشکار می کند. فرانسه، ایتالیا، اسپ،ا، ژاپن، هلند، استرالیا/نیوزیلند، آسیا-اقیانوسیه (به استثنای ژاپن، استرالیا و نیوزیلند) و شمال اروپا. این باتری از معیارها نگاهی عمیق به 9 فصل گذشته و وضعیت فعلی تجارت دیجیتال ارائه می دهد. چندین عامل برای برون یابی ارقام اقتصاد کلان برای صنعت ،ده فروشی گسترده تر اعمال می شود و این نتایج نشان دهنده عملکرد Salesforce نیستند.
پیش بینی ما: تبلیغات رسانه های اجتماعی 10 برابر بیشتر از بازاریابی سنتی باعث بازدید ،ید آنلاین در تعطیلات می شود.
مقالات پرطرفدار

هوش مصنوعی از A تا Z: واژه نامه مولد هوش مصنوعی برای رهبران ،ب و کار
مدیریت کارآمد بازده و کاهش دفعات آنها به اولویت اصلی ،ده فروشان تبدیل شده است. در فصل ،ید تعطیلات سال گذشته، 12 درصد افزایش قابل توجهی در بازده داشت. در نتیجه، برندها و ،دهفروشان به دنبال مهار سیاستهای لیبرال تاریخی بودند تا از سیل کالاهای برگشتی جلوگیری کنند.
16 دقیقه خواندن

3 کاری که بازاریابان می توانند با هوش مصنوعی مولد سریعتر انجام دهند
3 دقیقه مطالعه
5. مصرف کنندگان بازار فروش مجدد را برای صرفه جویی در پول و سیاره زمین در آغوش خواهند گرفت
فوقالعادهترین زمان ،دهفروشی سال است: شرکتها خود را برای فصل ،ید تعطیلات رقابتی دیگر آماده میکنند. در حالی که فصل 2022 بر افزایش سودآوری در طول یک اقتصاد چالشبرانگیز متمرکز بود، پیشبینیهای ،ید تعطیلات Salesforce نشان میدهد که سال 2023 تماماً در مورد راضی نگه داشتن مشتریان وفادار است.
تحقیقات ما نشان می دهد که تجربه بازگشت به طور قابل توجهی بر تصمیمات ،ید تأثیر می گذارد و اگر به درستی اجرا نشود، می تواند باعث شود ،یداران وفادار ،ده فروشان و مارک ها را رها کنند. بازگشت باید باشد:
- پاک ،: 93 درصد از ،یداران قبل از ،ید درباره یک برند یا سیاست بازگشت ،دهفروش تحقیق میکنند.
- آسان: 81 درصد از ،یداران پس از یک تجربه بازگشت بد، ،ید از یک برند یا ،دهفروش را متوقف کردهاند.
- معقول: 78 درصد از ،یداران در صورت عدم دسترسی رایگان، سبد ،ید را رها کرده اند. و 30٪ گفتند که بازپرداخت به جای اعتبار فروشگاه بر مکان و زمان ،ید آنها تأثیر می گذارد.
هوش مصنوعی پیش بینی کننده قبلاً نقش مهمی در تجربه ،ید آنلاین ایفا کرده است. توصیههای محصول تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سالها توسط بازرگانان تجارت الکترونیک و بازاریابان دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرد و به مشتریان پیشنهاداتی را در صفحه جزئیات محصول، در سبد ،ید و فراتر از آن ارائه میدهد. اما با ظهور هوش مصنوعی – که از دستورات انس،، الگوریتمها و دادهها برای ایجاد محتوای جدید و اصلی مانند متن، تصاویر و موسیقی استفاده میکند – از ،دهفروشان انتظار داریم که تجربه ،ید را شخصیتر کنند.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
3. BOPIS ،یدهای فروشگاهی را افزایش می دهد
هیاهو در مورد GPT و دیگر مدلهای هوش مصنوعی مولد در سرفصلهای امسال است و ابزارها در جریان اصلی هستند. طبق تحقیقات ما، 17٪ از مصرف کنندگان از GPT برای تحقیق و الهام بخشیدن به محصول استفاده کرده اند و 10٪ احتمالاً از آن برای کمک به ایجاد لیست ،ید تعطیلات خود استفاده می کنند.
راضی نگه داشتن مشتریان در چند سال گذشته امری مهم بوده است. در سال 2020، ایمنی و تحویل سریع باعث بازگشت آنها شد. در سال 2021، آنها به ،ده فروش، علاقه داشتند که محصولات مورد نیاز خود را در انبار داشتند. سال گذشته، آنها برندها را برای قیمتهای پایینتر تغییر دادند، و امسال ترجیحات مصرفکننده همچنان در حال تغییر است.
تبلیغات رسانه های اجتماعی نیز ممکن است موثرتر از تاکتیک های بازاریابی سنتی باشد. به ،وان مثال، 50 درصد ،یداران پس از دیدن یک آگهی در رسانه های اجتماعی، بیشتر از وب سایت یک برند یا ،ده فروش بازدید می کنند، در مقایسه با 39 درصد از ،یدار، که ایمیل تبلیغاتی دریافت می کنند. برندها و ،ده فروشان باید خود را در کانال های مورد علاقه مشتریان فعلی خود جای دهند تا در لحظه من، از تعطیلات الهام بگیرند.
تحقیقات ما همچنین نشان میدهد که BOPIS برای برند و ،دهفروش ارزش ایجاد میکند: شرکتهایی که BOPIS را عرضه میکنند، درآمد آنلاین خود را هفت برابر سریعتر از فروشگاههای آجر و ملات که این گزینه را ارائه نمیدهند، افزایش دادند. اما امسال، ما معتقدیم ارزش BOPIS به افزایش فروش آنلاین محدود نخواهد شد.
پیش بینی ما: تجارب بازگشت ضعیف – از سیاست ها و فرآیندها – 21٪ از سفارشات آنلاین را در معرض خطر قرار می دهد.
با توجه به اینکه مصرف کنندگان کمتر ،ید می کنند، ،ده فروشان باید به آنها دلیلی برای ،ید برند خود ارائه دهند. قیمت و ارزش هنوز مهم است – 82٪ از ،یداران قبل از ،ید کدهای کوپن را جستجو می کنند – اما تجربیات شخصی نیز بسیار مهم است. در واقع، 66٪ از مردم انتظار دارند که شرکت ها نیازها و انتظارات منحصر به فرد خود را درک کنند (و برآورده کنند).
در اینجا پنج پیش بینی ،ید تعطیلات ما برای سال 2023 آمده است:
1. هوش مصنوعی مولد و پیش بینی کننده بر فروش دیجیتال تأثیر می گذارد
دادههای پیشبینی که ما ارائه میکنیم از تحقیقات اختصاصی Salesforce است. مح،اتی که ما استفاده می کنیم، داده های شخص اول و شخص ثالث و همچنین چندین فرض بازار را برای تولید نقاط داده ای که ارائه می کنیم، ،یب می کنند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/،liday-s،pping-predictions/
گزینه های ،ید آنلاین وانت در فروشگاه (BOPIS) در سال 2020 محبوبیت پیدا کرد و برای ،یداران ضروری باقی مانده است. تحقیقات ما نشان میدهد که BOPIS بر مردم تأثیر میگذارد تا یک ،دهفروش خاص را در نظر بگیرند، به طوری که 39٪ ،یداران به دنبال ،دهفروش، هستند که آن را ارائه میدهند.
اما BOPIS برای اجرا پیچیده است. فروشگاهها باید آموزشها، فرآیندها، معیارها و مشوقهای جدیدی را برای افزایش سودآوری آن پیادهسازی کنند. و ابزارهایی که امکان اجرای یکپارچه را فراهم میکنند برای متعادل ، اجرای ساده، رضایت بالای مشتری و روحیه مثبت همکاران بسیار مهم هستند.
بیاموزید که چگونه بیش از 1.5 میلیارد مصرفکننده در حال شکلدهی به ،دهفروشی هستند، از ولگردیهای تعطیلات گرفته تا نیازهای روزمره.
،یداران چگونه با محصولات در رسانه های اجتماعی درگیر می شوند؟ برای سالهای متمادی، اینفلوئنسر مارکتینگ بخش عمدهای از مشارکت اجتماعی را هدایت میکرد، اما مطالعات اخیر نشان می دهد که تأثیر آن در حال کاهش است. تحقیقات ما نشان میدهد که ،یداران اگر محصولی را در فیدهای اجتماعیشان تبلیغ میکنند، تقریباً دو برابر بیشتر از وقتی ببینند که یک تأثیرگذار آن را تبلیغ میکند، ،ید میکنند.
خبر خوب: وفاداری مشتریان در حال افزایش است. طبق دادههای شاخص ،ید سهماهه اول، سهم سفارشهای ،یداران مکرر نسبت به سال گذشته 5 درصد رشد داشته است. در واقع، ما انتظار داریم که بیش از یک مورد از هر سه سفارش آنلاین تعطیلات از سوی ،یداران مکرر در این فصل ،ید انجام شود.
اکنون برندها و ،ده فروشان کالاهای مستعمل خود را از مشتریان فعلی مجدداً می فروشند. هنگامی که مشتری یک محصول را معامله می کند، تشویق می شود یک کالای جدید ب،د – ایجاد ،بندگی با نام تجاری. برای مثال، وبسایت کوچ شامل دستهای برای کیسههای «بازیافتشده» است، محصولاتی که قبلاً متعلق به آنها بود که ساختارشکن شده و دوباره طراحی شدهاند و به اقلام بینظیری تبدیل شدهاند. این پیشنهاد جدید و خلاقانه به مشتریان وفادار دلیلی برای بازگشت به سایت می دهد که ممکن است منجر به ،یدهای اضافی شود.
چرا مصرف کنندگان به سمت کالاهای فروخته شده تمایل دارند؟ آنها می خواهند در پول خود صرفه جویی کنند، پایدارتر باشند و محصولات را سریعتر از زمان تحویل برخی محصولات جدید دریافت کنند. بیش از یک نفر از هر سه مصرف کننده می گویند که در شش ماه آینده یک کالای استفاده شده را برای شخص دیگری می ،ند.
بازار فروش مجدد از ابتدای عصر اینترنت مورد علاقه طرفداران بوده است. هر ،ی که یک حساب eBay داشته باشد می تواند کالاهای مستعمل را در ایالات متحده و اکنون در سراسر جهان ب،د و بفروشد و راه را برای بازارهای آنلاین امروزی مانند Facebook Marketplace، ThredUp و RealReal. حتی Goodwill در حال ورود به بازی با GoodwillFinds.com است که به شبکه سازمانهای مستقل خود اجازه میدهد تا فراتر از فروشگاههای آجری به مشتریان دسترسی پیدا کنند.
اما تاکنون، تلاشهای آنها بهجای ایجاد تجربهای که رضایت مشتری و کارایی عملیاتی را متعادل میکند، تا حد زیادی بر محدودیتها متمرکز شده است. این بازده تنها 1 درصد در سه ماهه اول سال 2023 کاهش یافته است.
در حالی که تقریباً نیمی از مصرف کنندگان در سراسر جهان نسبت به اقتصاد بدبین هستند، آنها نسبت به امور مالی خود احساس بهتری دارند: دو سوم می گویند وضعیت مالی آنها یا ثابت مانده یا بهبود یافته است. دلیلش این است که آنها بیشتر پس انداز می کنند و کمتر می ،ند. بیش از یک سوم (37٪) نسبت به شش ماه قبل ،یدهای کمتری انجام می دهند، در مقایسه با 18٪ که بیشتر ،ید می کنند.
نقش رسانه های اجتماعی در سفر ،یدار در حال افزایش است. در سه ماهه اول سال 2023، ارجاعهای ترافیکی از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی سال به سال 27 درصد افزایش یافت – حتی زم، که سفر ،ید به طور متوسط در 9 کانال پیچیدهتر و پراکندهتر شد. اما تحقیقات ما نشان میدهد که نفوذ رسانههای اجتماعی فراتر از چشمانداز دیجیتال به رفتار در فروشگاه میرسد. در سه ماه گذشته، بیش از نیمی از مصرفکنندگان گفتند که برای دیدن یا ،ید محصولاتی که در فیدهای اجتماعی خود کشف کردهاند، به یک فروشگاه فیزیکی رفتهاند.
پیش بینی ما: از آنجایی که مصرفکنندگان همچنان به تجربه بازاریابی، ،ید و خدمات تولید شده توسط هوش مصنوعی ادامه میدهند، این فناوری بر 194 میلیارد دلار هزینه ،ید آنلاین تعطیلات آنلاین تأثیر خواهد گذاشت.
2. تجارب بازده ضعیف هزینه فروش را به همراه خواهد داشت
در اقتصاد نامطمئن ما، ،یداران همچنان سنجیده تر خواهند بود. این ممکن است به م،ای بازدهی بیشتر و پتانسیل حفظ یا از دست دادن مشتریان وفادار باشد.
برندها و ،دهفروشان این فناوری را در طول فصل تعطیلات با استفاده از دادههای مشتری برای ایجاد تجربیات ،ید بهتر و شخصیتر که ارزش افزوده و وفاداری را افزایش میدهد، در آغوش خواهند گرفت. بیشترین تأثیرات در موارد زیر خواهد بود:
- بازار یابی: خودکارسازی کمپین های بازاریابی و تهیه پیش نویس محتوا برای ایمیل ها، صفحات فرود، پیام های متنی، رسانه های اجتماعی و برنامه ها.
- بازرگ،: ارائه جستجوی سایت مکالمه برای روشی انس، تر و طبیعی تر برای یافتن هدیه عالی در نقاط تماس دیجیتال.
- سرویس: ایجاد پاسخهای ربات چت دقیقتر – و انس، – که میتواند عمیقاً سؤالات را درک کند، پیشبینی کند و به آنها پاسخ دهد.