5 نکته برای صفحه لیست محصولات پرفروش

هنگام جستجوی محصولات آنلاین، تقریباً نیمی از (49%) از همه مصرف کنندگان مستقیماً به یک موتور جستجو می روند. اگر می‌خواهید موارد شما ابتدا در نتایج جستجوی ،یداران نمایش داده شود، صفحه فهرست محصولات شما باید برای سئو بهینه شود. دقیقا چه م،ی میدهد؟ برای شروع، در اینجا باید تمرکز کنید:

  • بر،ب ،وان: این سرفصل صفحه فهرست محصولات است و این همان چیزی است که در صفحات نتایج موتورهای جستجو به طور برجسته نشان داده می شود. کلمات کلیدی مرتبط را در تگ ،وان خود بگنج،د و استراتژیک باشید. تمام کلمات کلیدی ممکن را به همراه حجم جستجو و هدف کاربر جستجو کنید تا به ،و، کاملا انتخاب شده برسید.
  • توضیحات متا قوی: این توضیح کوتاهی است از آنچه که صفحه فهرست محصول شما در مورد آن است. آن را به 150-160 کاراکتر محدود کنید و آن را با یک پانچ بسته بندی کنید. اینجا جایی است که شما ،یداران را متقاعد می کنید که صفحه شما دقیقا همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند.
  • URL بهینه شده: URL خود را کوتاه و شیرین نگه دارید. کلمه کلیدی خود را وارد کنید و از خط فاصله برای جدا ، کلمات استفاده کنید.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. از ویدیوها برای نشان دادن ویژگی های جالب محصول استفاده کنید

3 دقیقه مطالعه

تصویرسازی شخصیت ،شتین که توسط 3 نشان Trailhead برای مهارت‌های هوش مصنوعی احاطه شده است.

با Trailhead در هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید

در یک اقتصاد سخت که بسیاری از ،یداران به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند، مهم است که تا حد امکان با مشتریان خود شفاف باشید تا اعتماد ایجاد کنید. رویکرد قیمت گذاری شما باید از قبل، صادقانه و مفید باشد. در اینجا نحوه جذب مشتری آمده است:

  • در مورد تخفیف ها جسور باشید: اگر کالایی در حال فروش است، قیمت کل جدید را در کنار درصد تخفیف نمایش دهید. این بهترین راه برای نمایش قیمت تخفیف است، با توجه به آزمایش UX در مقیاس بزرگ توسط موسسه بایمرد.
  • تشویق حمل و نقل رایگان: اگر برای سفارش‌های بیش از مقدار مشخصی ارسال رایگان ارائه می‌دهید، به مشتریان اطلاع دهید که تا چه حد به این آستانه نزدیک هستند. این نه تنها مفید است، بلکه به ،یداران انگیزه می دهد تا اقلام بیشتری را به سبد ،ید خود اضافه کنند. نکته حرفه‌ای: از هوش مصنوعی برای ارائه توصیه‌های شخصی‌شده محصول برای کمک به ،یداران برای دریافت ارسال رایگان استفاده کنید.
  • تبلیغاتی بدهید: وقتی صحبت از بهانه ای برای فروش می شود، امکانات به اندازه تخیل شما بی نهایت است. تخفیف برای مشتریان بار اول. پیشنهادات ویژه برای مشتریان مکرر فروش فصلی. تخفیف برای ثبت نام در لیست ایمیل. پیشنهادهای شخصی سازی شده اگر مرتبط و به موقع باشند، بسیار پیشرفت می کنند.

مقالات پرطرفدار

نمادهای بهره وری مانند ایمیل و چت در تصویری از لپ تاپ با پس زمینه آبی

3 روشی که هوش مصنوعی مولد به بازاریابان کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند

ا،ر مشتریان (78٪) از کانال های مختلفی برای شروع و تکمیل یک تراکنش استفاده می کنند. آ،ین چیزی که می خواهید این است که آنها مشتاق ،ید روی یک پلتفرم باشند و سپس هیجان آن محو شود. توصیه می کنیم:

  • برتری در دستگاه ها: برای ارائه تداوم و انتقال یکپارچه بین کانال‌ها، صفحه فهرست محصول شما باید تجربه کاربری درجه یک را ارائه دهد، چه ،یدار در حال مشاهده سایت شما در تلفن همراه، دسکتاپ یا برنامه شما باشد. بیشتر محیط‌های توسعه راه‌هایی برای بررسی متقاطع این موضوع قبل از پخش زنده ارائه می‌دهند.
  • حضور منسجم برند: هر رنگ، تصویر و فونت در صفحه فهرست محصول شما باید به ،یداران بگوید که در فضای برند شما هستند. ال،ا یا سبک های از هم گسیخته تجربه کلی برند را کاهش می دهند، و – از طرف دیگر – برخی از بزرگترین برندهای نام امروزی شهرت جه، دارند زیرا ظاهر و احساسی را برای خود ایجاد می کنند.
  • ،یداران را در مرکز قرار دهید: از همه ابزارهایی که در اختیار دارید (مانند هوش مصنوعی مبتنی بر داده و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) برای ایجاد یک تجربه مرور شخصی در هر زمان و هر زمان که مردم ،ید می کنند، استفاده کنید. این اطمینان حاصل می کند که مشتریان شما یک تجربه کلی یکپارچه دارند که برای ترجیحات، سابقه ،ید قبلی و رفتارهای خاص آنها سفارشی شده است.

استراتژی های ساده برای موفقیت

یک کل وجود دارد روانشناسی پشت قیمت گذاری در صفحه فهرست محصول، و چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن. به ،وان مثال، هزینه حمل و نقل چقدر به کل سفارش اضافه می کند؟ آیا ا،اط پرداخت می کنید؟ در مورد قیمت‌گذاری بسته‌ای برای محصولات مرتبط که با هم ،یداری می‌شوند چطور؟ این همان اطلاعاتی است که ،یداران انتظار دارند ببینند – قبل از آنها یک کالا را به سبد ،ید خود اضافه می کنند.

در اینجا یک مثال از جویدنی. بلافاصله، یک بیننده کلمه کلیدی (“،اب بازی های نابود نشدنی سگ”) را در بر،ب ،وان می بیند. و توضیحات متا یک انگیزه اضافی برای کلیک ،؟ ارسال رایگان.

نیازی نیست برای هر مورد یک ویدیو بسازید — روی محصولاتی تمرکز کنید که ویژگی های قانع کننده ای برای برجسته ، دارند. مثلا، زیر زرهویدیوی کفش‌های آموزشی SlipS،d ​​پاشنه قابل تبدیل آن را نشان می‌دهد که برای حالت تمرین بالا می‌رود و برای حالت ریکاوری پایین می‌رود.


3. از ترفندهای پیام رس، برای ایجاد وزوز استفاده کنید

آیا محصولات برنده جایزه ایجاد می کنید؟ آیا آیتم های خاصی دارای طرفداران فوق العاده ای هستند؟ آیا در بررسی های 5 ستاره شنا می کنید؟ این اطلاعات می‌تواند تاثیر زیادی بر تبدیل داشته باشد، بنابراین آن‌ها را در صفحه فهرست محصولات خود برجسته کنید و مطمئن شوید که در نگاه اول قابل مشاهده است. در اینجا چند راه برای نشان دادن محصولات ستاره خود به ،یداران وجود دارد:

  • اثبات اجتماعی: هرگز قدرت هجوم اجتماعی را دست کم نگیرید. در حقیقت، 98 درصد از مصرف کنندگان می گویند بررسی های آنلاین بر تصمیمات ،ید آنها تأثیر می گذارد. همچنین می تو،د برای ایجاد اعتماد و افزایش نرخ تبدیل، محتوای تولید شده توسط کاربر را برجسته کنید.
  • تیک تاک ساعت: با هشدارهای “کم بودن موجودی” برای محصولات محبوب، احساس فوریت ایجاد کنید. حتی می‌تو،د به ،یداران بگویید که چند کالا باقی مانده است – یک حرکت اضافی برای اطمینان از اینکه آنها از دست نمی‌دهند.
  • موارد پرطرفدار: لوازم آرایشی NYX از پیام‌های «پرفروش» برای محصولات محبوب و بر،ب‌هایی مانند «وگان» برای ترویج ،ید ارزش‌محور، همراه با رتبه‌بندی ستاره‌ها برای هر کالا استفاده می‌کند. حتی بهتر؟ این نشان‌ها فضای اضافی را در صفحه فهرست محصولات اشغال نمی‌کنند.

4. در مورد نمایشگرهای قیمت گذاری خود استراتژیک باشید

4 دقیقه مطالعه

5. ثابت قدم باشید

با ویژگی های تجارت الکترونیکی که تبدیل می شوند، فروش را افزایش دهید و وفاداری را به دست آورید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/،uct-listing-page/

این یک لحظه حیاتی در سفر مشتری است: ،یدار جستجوی خود را محدود کرده است، آنها محصولات مرتبط با نیازهای خود را به صفر می رسانند و صفحات شما را با قصد ،ید مرور می کنند. اینجاست که جادوی تجارت الکترونیک اتفاق می افتد. ،اصر، طراحی و ویژگی‌های صفحه فهرست محصول شما می‌تواند باعث فروش یا ش،ت شود.

ا،ریت بزرگ (89٪) از بازاریابان از ویدئوهای جاسازی شده به ،وان راهی برای حفظ مشتریان آنلاین استفاده می کنند. چرا؟ زیرا ویدئو تبدیل می شود. در حقیقت، 89 درصد از مصرف کنندگان می گویند تماشای یک ویدیو آنها را متقاعد کرده است که یک محصول یا خدمات را ب،ند. اما اگر می‌خواهید محتوای ویدیویی را در صفحه فهرست محصولات خود قرار دهید، باید جنبه‌های فنی را به درستی دریافت کنید. اینجا نکاتی وجود دارد:

نحوه نوشتن محتوای تجارت الکترونیکی که تبدیل می شود را بیابید.


1. پیدا ، صفحه فهرست محصولات خود را آسان کنید

بنابراین، چگونه می‌تو،د ،یداران را به صفحه فهرست محصولات خود برس،د و سپس آنها را به ،ید ترغیب کنید؟ ما ایده هایی داریم در اینجا پنج رویکرد برنده، همراه با چند مثال برای نشان دادن نحوه انجام آن وجود دارد.

هر کلمه ای را در صفحه محصول خود حساب کنید

در نهایت، صفحه فهرست محصولات شما باید ،ید را آسان و لذت بخش کند. با ،یب جذابیت بصری با تاکتیک های من، بازاریابی و تجارت، میل مشتریان خود را برای ،ید برانگیخته می کنید. افزودن چند ع، یا اشاره به پرفروش ترین ها نیازی به کار زیادی ندارد. با این حال، این استراتژی‌های ساده به شما کمک می‌کنند محصولات، قیمت‌ها و تجربیات صفحه دسته‌بندی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که تبدیل شوند.

یک فروشگاه دیجیتالی ایجاد کنید که برند شما را متمایز کند