نکات ایمیل فروش ما می تواند کمک کننده باشد، اما در پایان همه چیز به یک چیز ختم می شود. پاول گفت: «ایمیل ها هرگز درباره شما نیستند. «همیشه به مشتری بالقوه یا طرف مقابل فکر کنید. قبل از اینکه ارسال را فشار دهید، از خود یک سوال بپرسید: “این ایمیل چگونه ارزش افزوده دارد؟”
ایمیلها را سریعتر ارسال کنید – و نرخ باز را افزایش دهید
پاول گفت: «هنوز نمی توانم باور کنم که نمایندگان فروش هستند که داده های مشتری را در CRM ثبت نمی کنند. «هوشمندانهترین کاری که میتو،م به،وان نمایندگان فروش انجام دهیم این است که برای فعالیتهایمان مورد توجه قرار بگیریم. من برای ایجاد شفافیت در مورد کارم، اطلاعات را ثبت میکنم تا مدیریت بتواند آن را دنبال کند.»
PwC این سیلوهای اطلاعاتی را با اتصال Salesforce و Gmail به یکدیگر تجزیه می کند. این به نمایندگان اجازه میدهد تا اطلاعات معامله را به ایمیلها بیاورند و بهروزرس،های معامله را از ایمیل به سوابق در Salesforce اضافه کنند – هر دو تنها با چند کلیک. هودی گفت: «این نیاز به تامل کمتری دارد. “این فقط آنجاست، بنابراین می تو،د بین Gmail و Salesforce بدون نیاز به انجام صریح آن حرکت کنید.”
فروش همیشه برای کاهش سر و صدا بوده است. فقط الان سر و صدای بیشتری هست. با توجه به اینکه بسیاری از افراد از راه دور کار می کنند، بیش از حد اطلاعات دیجیتال و خستگی صفحه نمایش باعث استرس قابل توجهی می شود. برای موفقیت با مشتریان بالقوه و مشتریان در این محیط، باید سنجیده ارتباط برقرار کنید.
من همیشه در حال آزمایش زمان های مختلف برای ارسال ایمیل هستم. من آن را به هوش مصنوعی می سپارم تا به من کمک کند بهترین زمان برای دستیابی به مشتریان مختلف را در نظر بگیرم.
علی پاول، اجرایی حساب استراتژیک در ترمینوس
نکته 5: صندوق ورودی خود را با CRM خود همگام کنید
شما نمی خواهید مشتریان بالقوه و فعلی یک ایمیل طول، ببینند و تصمیم بگیرند بعداً آن را مرور کنند – فقط فراموش کنید. همچنین نمی خواهید زمان بندی با خود را سخت کنید.
او گفت: «برنامه ریزی زمان را برای مشتریان بدون اصطکاک ایجاد کنید. تنها کاری که میخواهم آنها انجام دهند این است که روی بهترین بلوک زم، برای اتصال کلیک کنند.»
برای رویکرد کارآمدتر به هوش مصنوعی تکیه کنید. بسیاری از CRM ها دارای قابلیت هوش مصنوعی داخلی هستند که به شما امکان می دهد تحقیقات مشتری را برای تعیین نقاط دردسر احتمالی برای مشتریان احتمالی در صنایع مشابه انجام دهید. همچنین میتو،د روی ChatGPT (یا عملکرد CRM GPT، در صورت داشتن آن) ضربه بزنید تا به شما در پیشنویس ایمیلها کمک کند.
نکته 2: ایمیل فروش خود را کوتاه نگه دارید
با این حال، زمان من، برای ارسال ایمیل همیشه ساده نیست.
اسکرین شات زیر این همگام سازی را در عمل نشان می دهد، با صفحه نمایش ایمیل و رکورد Salesforce در کنار هم.

نکته 6: مطمئن شوید که ایمیل شما ارزش افزوده دارد
ایمیل های دریافتی در زمان نامن، دفن یا فراموش می شوند. زمانبندی ایمیلها – یکی از ویژگیهای پلتفرم Salesforce – به شما امکان میدهد زمان من،ی را برای ارسال ایمیل در آینده انتخاب کنید و شانس دریافت پاسخ را افزایش دهید.
این فقط در مورد دیده شدن کار نیست، بلکه ارتباط با مشتری را نیز شامل می شود. وقتی اطلاعات ایمیل مخفی میشود، اعضای تیمی که روی یک حساب کار میکنند ممکن است ارتباط شما با مشتری را مشاهده نکنند. در نتیجه، آنها ممکن است فرضیات اشتباهی در مورد نیازهای مشتری داشته باشند، که می تواند منجر به تجربه بد مشتری شود.
رایان اوت، مدیر حساب سازم، در Salesforce میگوید: «از آنجایی که کار ،یبی میشود، ایمیل بسیار مهمتر از همیشه است. تماس تلفنی با مردم سخت تر می شود. ایمیل هرگز از بین نرفت. اما همچنین در حال بازگشت است.»
در زیر ما برخی از مؤثرترین نکات ایمیل فروش خود را به اشتراک می گذاریم – چگونه بنویسیم، چه زم، بنویسیم، و چگونه هر بار که روی ارسال را فشار می دهید به بسته شدن نزدیکتر شوید.
به جنبش Salesblazer بپیوندید
ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.
نکته 1: به هوش مصنوعی اجازه دهید کارهای سنگین را انجام دهد
این چیزی است که در عمل به نظر می رسد:

نکته 4: پیام ها را در زمان من، ارسال کنید
یکی از نکات مورد علاقه ما در مورد ایمیل فروش این است که ایمیل خود را با تقویم خود ادغام کنید، که هماهنگی جلسات را با کوتاه ، زمانبندی آسانتر میکند. Ott از a استفاده می کند ویژگی ادغام Salesforce Gmail که به گیرندگان ایمیل اجازه می دهد تا زمان ملاقات مورد نظر خود را با یک کلیک مستقیم از ایمیل بپذیرند.
در نهایت، شما حساب های خود را می د،د. پاول افزود: “من متوجه شده ام که تعریف زمان بندی خوب بستگی به این دارد که آیا شما به یک مشتری بالقوه ایمیل ارسال می کنید یا یک مشتری.” فوراً برای مشتریان بهتر عمل میکند، در حالی که مشتریان بالقوه عاشق دریافت ایمیل در پایان روز هستند.»
با استفاده از دادههای مشتری، ایمیلهای بسیار مرتبط بسازید و به لطف بینشهای هوش مصنوعی، وظایف بعدی را در زمان من، انجام دهید. همه اینها بخشی از تعامل فروش است – ببینید چگونه کار می کند.