5 نکته ایمیل فروش برای دریافت پاسخ

اسکرین شات زیر این همگام سازی را در عمل نشان می دهد، با صفحه نمایش ایمیل و رکورد Salesforce در کنار هم.

ادغام Salesforce با Gmail به شما امکان می دهد اطلاعات مشتری را در CRM و صندوق ورودی خود در کنار یکدیگر مشاهده کنید.

نکته 6: مطمئن شوید که ایمیل شما ارزش افزوده دارد

او گفت: «فقط به اصل مطلب برسید، آن را بیرون بیاورید – دو جمله، پاسخ خود را دریافت کنید. فناوری می تواند کمک کند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند اطلاعات من، را در دسترس شما قرار دهد – مانند جزئیات رابطه و پویایی معاملات – تا ایمیل شما را از ابتدا پخش کند. چگونه؟ با اجازه دادن به شما برای جابجایی یکپارچه بین سوابق معامله، گردش کار، مخاطبین و صندوق ورودی خود. حتی بهتر از آن، می‌تواند با پر ، ایمیل‌هایتان با اطلاعات مهم – و خودکار ، ارسال‌ها، زمان نوشتن ایمیل شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

نکته 3: جلسات را مستقیماً از طریق ایمیل برنامه ریزی کنید

بر اساس آ،ین گزارش وضعیت فروش، نمایندگان 72 درصد از زمان خود را صرف کارهای غیر فروش می کنند – که شامل تحقیق در مورد افراد بالقوه می شود تا بتوانند ایمیل های شخصی سازی شده ای بسازند که پاسخ دریافت کنند.

در زیر ما برخی از مؤثرترین نکات ایمیل فروش خود را به اشتراک می گذاریم – چگونه بنویسیم، چه زم، بنویسیم، و چگونه هر بار که روی ارسال را فشار می دهید به بسته شدن نزدیکتر شوید.

به جنبش Salesblazer بپیوندید

شما نمی خواهید مشتریان بالقوه و فعلی یک ایمیل طول، ببینند و تصمیم بگیرند بعداً آن را مرور کنند – فقط فراموش کنید. همچنین نمی خواهید زمان بندی با خود را سخت کنید.

من همیشه در حال آزمایش زمان های مختلف برای ارسال ایمیل هستم. من آن را به هوش مصنوعی می سپارم تا به من کمک کند بهترین زمان برای دستیابی به مشتریان مختلف را در نظر بگیرم.

علی پاول، اجرایی حساب استراتژیک در ترمینوس

نکته 5: صندوق ورودی خود را با CRM خود همگام کنید

یکی از نکات مورد علاقه ما در مورد ایمیل فروش این است که ایمیل خود را با تقویم خود ادغام کنید، که هماهنگی جلسات را با کوتاه ، زمان‌بندی آسان‌تر می‌کند. Ott از a استفاده می کند ویژگی ادغام Salesforce Gmail که به گیرندگان ایمیل اجازه می دهد تا زمان ملاقات مورد نظر خود را با یک کلیک مستقیم از ایمیل بپذیرند.

کل آن ایمیل؟ از بین نمی رود. به گفته شرکت تحقیقات بازار، سال گذشته روزانه سیصد میلیارد ایمیل در سراسر جهان ارسال شد ،تمرد – و هر سال این تعداد حدود 15 میلیارد افزایش می یابد. بنابراین زمان خوبی است تا بهترین نکات ایمیل فروش را با خبر شوید.

تجربه شما ممکن است متفاوت باشد، اما یکی از نکات ایمیل فروش ما این است: زمان بندی شما باید عمدی باشد. نیازی نیست مثل گذشته به شهود تکیه کنید. پاول گفت: «هوش مصنوعی برای من یک تغییر دهنده بازی بوده است. من همیشه در حال آزمایش زمان های مختلف برای ارسال ایمیل هستم. این را به هوش مصنوعی واگذار می‌کنم تا به من کمک کند بهترین زمان‌ها را برای دستیابی به مشتریان مختلف در نظر بگیرم.»

او گفت: «برنامه ریزی زمان را برای مشتریان بدون اصطکاک ایجاد کنید. تنها کاری که می‌خواهم آن‌ها انجام دهند این است که روی بهترین بلوک زم، برای اتصال کلیک کنند.»

افراد فروش: آیا می تو،د تصور کنید که یک ایمیل فروش به این دریای میلیاردی بفرستید و در واقع پاسخ دریافت کنید؟ علی پاول، مدیر حسابداری استراتژیک در شرکت نرم‌افزار بازاریابی ترمینوس، گفت: کلید این است که «به کیفیت فکر کنیم، نه کمیت».

مشتریان احتمالی شما زم، از شما تشکر خواهند کرد که ارزش خود را سریعتر ثابت کنید. مایک هودی، مدیر مشاور PwC توصیه می‌کند از کلمات کمتر، رسمیت کمتر و مستقیم‌تر بودن در ایمیل‌های خود استفاده کنید.

این فقط در مورد دیده شدن کار نیست، بلکه ارتباط با مشتری را نیز شامل می شود. وقتی اطلاعات ایمیل مخفی می‌شود، اعضای تیمی که روی یک حساب کار می‌کنند ممکن است ارتباط شما با مشتری را مشاهده نکنند. در نتیجه، آنها ممکن است فرضیات اشتباهی در مورد نیازهای مشتری داشته باشند، که می تواند منجر به تجربه بد مشتری شود.

ایمیل های دریافتی در زمان نامن، دفن یا فراموش می شوند. زمان‌بندی ایمیل‌ها – یکی از ویژگی‌های پلتفرم Salesforce – به شما امکان می‌دهد زمان من،ی را برای ارسال ایمیل در آینده انتخاب کنید و شانس دریافت پاسخ را افزایش دهید.

پاول گفت: «هنوز نمی توانم باور کنم که نمایندگان فروش هستند که داده های مشتری را در CRM ثبت نمی کنند. «هوشمندانه‌ترین کاری که می‌تو،م به‌،وان نمایندگان فروش انجام دهیم این است که برای فعالیت‌هایمان مورد توجه قرار بگیریم. من برای ایجاد شفافیت در مورد کارم، اطلاعات را ثبت می‌کنم تا مدیریت بتواند آن را دنبال کند.»

در نهایت، شما حساب های خود را می د،د. پاول افزود: “من متوجه شده ام که تعریف زمان بندی خوب بستگی به این دارد که آیا شما به یک مشتری بالقوه ایمیل ارسال می کنید یا یک مشتری.” فوراً برای مشتریان بهتر عمل می‌کند، در حالی که مشتریان بالقوه عاشق دریافت ایمیل در پایان روز هستند.»

فروش همیشه برای کاهش سر و صدا بوده است. فقط الان سر و صدای بیشتری هست. با توجه به اینکه بسیاری از افراد از راه دور کار می کنند، بیش از حد اطلاعات دیجیتال و خستگی صفحه نمایش باعث استرس قابل توجهی می شود. برای موفقیت با مشتریان بالقوه و مشتریان در این محیط، باید سنجیده ارتباط برقرار کنید.

برای رویکرد کارآمدتر به هوش مصنوعی تکیه کنید. بسیاری از CRM ها دارای قابلیت هوش مصنوعی داخلی هستند که به شما امکان می دهد تحقیقات مشتری را برای تعیین نقاط دردسر احتمالی برای مشتریان احتمالی در صنایع مشابه انجام دهید. همچنین می‌تو،د روی ChatGPT (یا عملکرد CRM GPT، در صورت داشتن آن) ضربه بزنید تا به شما در پیش‌نویس ایمیل‌ها کمک کند.

نکته 2: ایمیل فروش خود را کوتاه نگه دارید

پاول گفت: “من همیشه ،د مش، را در معرض آزمایش قرار می دهم.” به ،وان مثال، به من گفته شده است که بعد از ساعت کاری ایمیل ارسال نکنم، اما متوجه شده‌ام که ارسال ایمیل در شب باز و پاسخ‌های بیشتری دارد.

با این حال، زمان من، برای ارسال ایمیل همیشه ساده نیست.

نکات ایمیل فروش ما می تواند کمک کننده باشد، اما در پایان همه چیز به یک چیز ختم می شود. پاول گفت: «ایمیل ها هرگز درباره شما نیستند. «همیشه به مشتری بالقوه یا طرف مقابل فکر کنید. قبل از اینکه ارسال را فشار دهید، از خود یک سوال بپرسید: “این ایمیل چگونه ارزش افزوده دارد؟”

ایمیل‌ها را سریع‌تر ارسال کنید – و نرخ باز را افزایش دهید

ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.


نکته 1: به هوش مصنوعی اجازه دهید کارهای سنگین را انجام دهد

با استفاده از داده‌های مشتری، ایمیل‌های بسیار مرتبط بسازید و به لطف بینش‌های هوش مصنوعی، وظایف بعدی را در زمان من، انجام دهید. همه اینها بخشی از تعامل فروش است – ببینید چگونه کار می کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-emails-tips/

اگر ایمیلی ارسال کنید و هرگز مکاتبات را در پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود ثبت نکنید، آیا واقعاً با آن حساب ارتباط برقرار کرده اید؟

این چیزی است که در عمل به نظر می رسد:

ادغام جیمیل Salesforce به گیرندگان این امکان را می دهد که جلسات را مستقیماً از طریق ایمیل برنامه ریزی کنند.

نکته 4: پیام ها را در زمان من، ارسال کنید

رایان اوت، مدیر حساب سازم، در Salesforce می‌گوید: «از آنجایی که کار ،یبی می‌شود، ایمیل بسیار مهم‌تر از همیشه است. تماس تلفنی با مردم سخت تر می شود. ایمیل هرگز از بین نرفت. اما همچنین در حال بازگشت است.»

PwC این سیلوهای اطلاعاتی را با اتصال Salesforce و Gmail به یکدیگر تجزیه می کند. این به نمایندگان اجازه می‌دهد تا اطلاعات معامله را به ایمیل‌ها بیاورند و به‌روزرس،‌های معامله را از ایمیل به سوابق در Salesforce اضافه کنند – هر دو تنها با چند کلیک. هودی گفت: «این نیاز به تامل کمتری دارد. “این فقط آنجاست، بنابراین می تو،د بین Gmail و Salesforce بدون نیاز به انجام صریح آن حرکت کنید.”

هودی گفت: “بحث بیشتر، نمایش بیشتر، مطالب کمتر تکنیکی است که ما در ت،م تا بیشتر انجام دهیم.”