مک کینزی اخیرا نوشتشرکتهایی که هنوز راههایی برای هماهنگ ، و دسترسی آماده به دادههای خود پیدا نکردهاند، نمیتوانند بخش زیادی از قدرت تغییرپذیر بالقوه هوش مصنوعی مولد را باز کنند.»
چگونه اعتماد را ایجاد کنیم؟
مادهو هوسادورگا، معاون جه، هوش مصنوعی سازم، در اشنایدر، گفت: «همه موارد استفاده – و تقریباً در هر عملکردی موارد استفاده از هوش مصنوعی را داریم – افرادی از مرکز هوش مصنوعی و ،ب و کار دارند.
آیا ما مهارت های من،ی داریم؟
برای مثال، اشنایدر الکتریک یک برنامه هوش مصنوعی را زیر نظر یک افسر ارشد هوش مصنوعی رسمی کرده و آن را در هر گوشه شرکت گسترش داده است. این یک مدل عملیاتی هوش مصنوعی جه، هاب و اسپیک را پیاده سازی کرد. هر یک از عملکردهای تجاری “گفتار” (بازاریابی، فروش، خدمات، و غیره) دارای یک مالک محصول هوش مصنوعی و عامل تغییر است که با مرکز شایستگی فناوری “مرکز” برای یافتن کاربردهای جدید برای هوش مصنوعی، ارائه فناوری و اطمینان از پذیرش کارمندان کار می کند.
آیا هنوز غرق هوش مصنوعی مولد هستید؟
هنگام آموزش مدل های خود برای هوش مصنوعی مولد، ابتدا باید از برتری داده ها از بالا به پایین اطمینان حاصل کنید. به خانه داده خود را مرتب کنید، موارد تکراری، پرت، خطاها و موارد دیگری را که می توانند بر نحوه تصمیم گیری شما تأثیر منفی بگذارند، حذف کنید. سپس منابع داده خود – بازاریابی، فروش، خدمات، تجارت – را به یک رکورد واحد متصل کنید که در زمان واقعی به روز می شود تا هوش مصنوعی بتواند بهترین توصیه ها را ارائه دهد.
اعتماد به حریم خصوصی دادههای هوش مصنوعی نیازمند حفاظتهای ویژه از جمله پوشاندن دادهها، تشخیص سمیت، زمینبندی دادهها، حفظ صفر و موارد دیگر است. این نردههای محافظ از دادهها محافظت میکنند و به اطمینان از استفاده اخلاقی کمک میکنند و شانس موفقیت هوش مصنوعی را افزایش میدهند.
آیا باید شرکت خود را بر اساس هوش مصنوعی سازماندهی مجدد کنیم؟
هوش مصنوعی با چنین سرعت خشمگینی در حال تکامل است، پاسخ به این سوال (برای ا،ر شرکت ها) احتمالا منفی است. یک نظرسنجی اخیر نشان داد که 67 درصد از رهبران تجارت جه، به استفاده از هوش مصنوعی مولد فکر می کنند، اما تقریباً همین تعداد از رهبران فناوری اطلاعات می گویند که کارمندان آنها مهارت های استفاده از آن را ندارند.
فناوری های هوش مصنوعی (و پذیرش) به طور فوق العاده سریع در حال رشد هستند. همانطور که تصمیمات تجاری بیشتری را به شما اطلاع می دهد و روابط شما با مشتریان را متحول می کند، رهبران در همه سطوح باید پتانسیل آن، موارد استفاده و خطرات آن را درک کنند. چطوری این کار را انجام میدهی؟ با پرسیدن سوالات درست در مورد هوش مصنوعی شروع کنید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/questions-about-ai/
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
اولین شرکت هوش مصنوعی بودن (مثل اینکه قبلاً در زمینه دیجیتال یا موبایل اول بوده اید) مست،م ارزیابی دقیق استعداد شما است. ابتدا باید توانایی های فعلی خود را نسبت به آنچه می خواهید انجام دهید مشخص کنید. شکاف ها را شناسایی کنید، سپس ایجاد مهارت های هوش مصنوعی را در اولویت قرار دهید. البته اینها بسته به صنعت و نیازهای خاص شرکت شما متفاوت خواهد بود.
اعتماد – که از دادههای مشتری محافظت میکنید و از هوش مصنوعی بهطور اخلاقی استفاده میکنید – در قلب این است که ،بوکارها و مشتریان چقدر از هوش مصنوعی مولد استقبال میکنند.
کلارا شی، مدیر عامل هوش مصنوعی در Salesforce گفت: «مدیریت تغییر با افراد شروع می شود. همه ما نیاز به مهارت مجدد و یادگیری در مورد این قابلیت های جدید داریم.
برای ادامه مکالمه چه اصطلاحات هوش مصنوعی را باید بدانم؟
سوالاتی که در مورد ،ب و کارهای هوش مصنوعی باید از خود بپرسند – در مورد فن آوری، مهارت ها، حریم خصوصی، داده ها و ا،امات سازم،، به نام چند مورد – بی پایان هستند. دانستن اینکه از کجا باید شروع کرد و مهم ترین سؤالات هوش مصنوعی را که باید قبل از شیرجه زدن بپرسید دشوار است.
اگر رهبران ،ب و کار نتوانند با تیم های فناوری تعامل داشته باشند، نمی توانند به موفقیت برنامه های هوش مصنوعی کمک کنند.
هوش مصنوعی مولد چنان تغییر دهنده بازی است که برخی از شرکت ها آن را تغییر می دهند ایجاد گروه های ضربت هوش مصنوعی متقابل برای تعیین نحوه ادامه کارشناسان پیشنهاد می کنند ایجاد یک کمیته مدیریت هوش مصنوعی برای هدایت تیم های توسعه و تعیین استانداردهایی برای توضیح پذیری. ی،ی تعیین اینکه چگونه و چرا هوش مصنوعی توصیه هایی را انجام می دهد.
مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce گفت: «برای بسیاری از مشتریان ما، این برای اولین بار با هوش مصنوعی است. آنها ممکن است از هوش مصنوعی پیش بینی کننده، یادگیری ماشینی یا حتی یادگیری عمیق استفاده کرده باشند. اکنون آنها در حال بررسی این نسل بعدی هوش مصنوعی هستند تا بفهمند چگونه میخواهند بهرهوری را به سطح بعدی برسانند.»
پژوهش در هاروارد بیزینس ریویو نشان داده شد که ابتکارات هوش مصنوعی با موانع فرهنگی و سازم، بزرگی مواجه است و شرکتها باید فرهنگ، ساختار و روشهای کار خود را برای حمایت و مقیاسبندی هوش مصنوعی هماهنگ کنند. از خود بپرسید آیا همه سهامداران شما در این مسئولیت سهیم هستند؟
احتمالاً باید برای به دست آوردن استعدادها، یک برنامه استخدام ایجاد کنید و کارگران را برای استفاده از هوش مصنوعی مولد آموزش دهید. شما می تو،د دومی را با ایجاد دسترسی به یادگیری بر اساس تقاضا برای مهارت های حیاتی، تشویق کارگران برای یادگیری مهارت های جدید و اولویت دادن به ارتقاء مهارت به ،وان بخشی از کار انجام دهید.
مرکز هوش مصنوعی ما پر از محتوا است تا به شما در درک بهتر هوش مصنوعی کمک کند. واژهنامهها، داستانهای مشتری، موارد استفاده، نحوه انجام کار و موارد دیگر، همه اینها اینجا هستند.