5 تکنیک پیش بینی فروش برای درآمد قابل پیش بینی

مقالات فروش را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

3. از پیش بینی منفی برای برجسته ، ریسک تجاری استفاده کنید

برخی از این ،اصر حقایق ساده هستند، در حالی که برخی دیگر شامل حدس و گمان هستند. هرچه بیشتر بفروشید، در پیش بینی ها بهتر می شوید. به همین دلیل است که تعادلی بین هنر و علم وجود دارد.

به همان اندازه که من و تیمم روی پیش بینی هایمان کار می کنیم، اتفاقات غیرقابل پیش بینی می تواند به طور چشمگیری آنها را تغییر دهد. در اینجا، من پنج حقیقت پیش‌بینی فروش را به اشتراک می‌گذارم که کاش زودتر می‌دانستم. امیدوارم آنها به شما کمک کنند تا به چالش های پیش بینی خود به صورت استراتژیک نزدیک شوید.

وقتی این اتفاق می افتد، اشکالی ندارد که پیش بینی را کنار بگذارید. اول و مهمتر از همه، به رهبران و نمایندگان فروش خود می گویم که روی همدلی و روابط تمرکز کنند. این مربوط به نحوه برخورد ما با یکدیگر و همچنین رفتار ما با مشتریان است. من آموخته ام که اگر اکنون روابط با مشتری را حفظ کنید، این روابط به شما کمک می کند تا زم، که زمانش برسد دوباره رشد کنید.

اگرچه پیش‌بینی در محیط‌های نامشخص دشوار است، اما مهم است. پیش بینی یک منبع حیاتی برای برنامه ریزی برای ماه ها و سال های آینده است. به محض اینکه یک رویداد خارق العاده رخ می دهد، رهبران فروش و مالی در شرکت شما به سرعت می خواهند بدانند:

  • خط لوله امروز ما چگونه به نظر می رسد؟
  • بهترین و بدترین سناریوها کدامند؟
  • پیش بینی نسبت به یک هفته یا یک ماه قبل چگونه تغییر کرده است؟

تمیز نگه داشتن داده ها و پیش بینی های دقیق برای افزایش درآمد کافی نیست. طرح پیش‌بینی ما را دریافت کنید تا پیش‌بینی‌های دقیق را به رشد واقعی تبدیل کنید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-forecasting-techniques/

اگر اکنون روابط با مشتری را حفظ کنید، این روابط به رشد مجدد شما کمک می کند.

وقتی برای اولین بار فروش را شروع کردم، می دانستم که باید متغیرها را در پیش بینی هایم لحاظ کنم. من همچنین می دانستم که باید مح،ه کنم چقدر و چه زم،. اما هنوز روی پنج حوزه مهم تمرکز نکرده بودم: چه ،ی، چه چیزی، کجا، چرا و چگونه. اکنون به تیم‌هایم می‌گویم هنگام پیش‌بینی‌های خود روی این سؤالات ساده تمرکز کنند:

پیش بینی های فروش به کل برنامه ،ب و کار کمک می کند تا محصولات را ارسال کند، هزینه های بازاریابی را پرداخت کند و کارمندان را استخدام کند.

به ،وان مثال، در استقرار داخلی Sales Cloud خودمان، درآمد را با موارد زیر پیش‌بینی می‌کنیم:

آب و هوای شدید، بحران های اقتصادی و همه گیری های جه، می توانند پیش بینی شما را به طرز چشمگیری تغییر دهند. آنچه که فکر می‌کردید در مورد رشد درآمد مورد انتظار می‌د،د، می‌تواند ناگهان در ذهن شما تغییر کند.

اما اگر پیش‌بینی‌ها غیرممکن باشد، شرکت با چالش‌هایی در تمام عملکردهای تجاری – از قیمت‌گذاری گرفته تا تحویل محصول و خدمات به مشتری- مواجه می‌شود. همه به توانایی سازمان فروش برای پیش بینی دقیق متکی هستند. بنابراین اهمیت پیش بینی خود را دست کم نگیرید. حتی زم، که همه چیز به سرعت تغییر می کند، راهنمایی خود را تغییر دهید تا به همه کمک کنید تا تصمیمات بهتری بگیرند.

مقالات پرطرفدار

تصویری از اضطراب در محل کار دو همکار را نشان می دهد که از قایق پارویی می پرند در حالی که یکی از جلویی ها با بلندگو صحبت می کند.

چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم – اضطراب خود و تیم شما

شما همچنین می تو،د از پیش بینی خود برای ارزیابی ریسک فعلی برای ،ب و کار خود استفاده کنید پیش بینی منفی. به ،وان مثال، یکی از مشتریان ما یک فیلد COVID-19 را در Sales Cloud اضافه کرد تا معاملات را بر،ب گذاری کند و تأثیر بیماری همه گیر را ببیند. دو فایده کلیدی که آنها متوجه شدند عبارتند از:

رهبران فروش در یک محیط مس،ه پیچیده و مبتنی بر فناوری کار می کنند. ترفندها و پیش‌بینی‌های قدیمی پشت دستمال کاغذی از مطمئن‌ترین نماینده‌های فروش نمی‌توانند جلوی فناوری پیش‌بینی فروش امروزی را بگیرند.

خواندن برخی از این موارد سخت تر از بقیه است. اما این مهم است که داده ها را بر اساس آنچه در میدان اتفاق می افتد تنظیم کنید. سناریوی پرفشار زم، نیست که از پیش بینی خود دست بکشید.

5 دقیقه مطالعه

داوطلبان در حال جمع آوری ،

زمان استراحت داوطلبانه امتیازی است که شرکت شما اکنون به آن نیاز دارد

5 دقیقه مطالعه

5. فناوری را پایه و اساس تکنیک های پیش بینی فروش خود قرار دهید

ما همچنین از هوش مصنوعی (که به ،وان تجزیه و تحلیل پیش‌بینی نیز شناخته می‌شود) استفاده می‌کنیم تا پیش‌بینی‌های خود را دقیق‌تر و تیم‌های فروش خود را کارآمدتر و سازنده‌تر کنیم. به‌،وان مثال، Sales Cloud Einstein Conversation Insights می‌تواند در طول تماس‌های فروش، ذکر شرایط خاص را ردیابی کند، سپس روندها را ترسیم کند. این به مدیران کمک می‌کند تا استراتژی‌های فروش را دوباره پیکربندی کنند تا محصولات من، را به روشی درست به مشتریان بالقوه و مشتریان ارائه دهند.

اسکرین شات Sales Cloud Einstein Insights
Sales Cloud Einstein Insights به رهبران فروش اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی روندهای بازار را مشاهده کنند.

برای مثال، پیش‌بینی‌های فروش به کل طرح ،ب‌وکار کمک می‌کند تا محصولات را ارسال کند، هزینه‌های بازاریابی را پرداخت کند و کارمندان را استخدام کند. با پیش‌بینی‌های دقیق، شرکت سرمایه‌گذاری‌های بهتری انجام می‌دهد، مانند استخدام ۲۰ توسعه‌دهنده جدید یا افتتاح دفتر فروش جدید در منطقه اصلی.

در تکنیک های اثبات شده ای که به شما کمک می کند هر بار با اطمینان پاسخ دهید “چه زم،” و “چقدر”.

1. آماده باشید تا پیش بینی خود را در یک لحظه تغییر دهید

می‌خواهید این داده‌ها را بر اساس منطقه، رهبر، نماینده، محصول و موارد دیگر برش دهید. برای امکان پذیر ساختن این امر، نمایندگان باید تمام اطلاعات خود را به روز نگه دارند. این کار با ابزارهایی مانند Sales Cloud داخلی Pipeline Inspection آسان است. در یک صفحه، می تو،د به راحتی فرصت ها را بر اساس تیم یا دوره زم، فیلتر کنید و جدیدترین فعالیت ها را ببینید. این به تیم شما کمک می‌کند تا بداند اکنون چه اتفاقی می‌افتد، احتمال دارد در آینده چه اتفاقی بیفتد، و چه داده‌هایی از دست رفته است.

اسکرین شات نرم افزار Sales Cloud Pipeline Inspection
Salesforce Pipeline Inspection می تواند خط لوله شما را اصلاح کند، معیارها را بررسی کند و فرصت ها را بیابد.

2. از این پنج سوال ساده برای ایجاد پیش بینی استفاده کنید

رشد قابل پیش بینی – نشان دادن ثبات سال به سال – همه چیز است، و پیش بینی از جایی شروع می شود. تصمیمات مهم تجاری – بودجه، استراتژی تعداد کارمندان، سرمایه گذاری در منابع و درآمدهای آتی – به تعیین مسیر برای این رشد کمک خواهند کرد. در بیش از 20 سال رهبری فروش خود، صدها ساعت را صرف فکر ، در مورد تکنیک های پیش بینی فروش کرده ام که منجر به درآمد قابل پیش بینی و داده های دقیق و عملی می شود. بهترین تکنیک های پیش بینی فروش به دو سوال ساده پاسخ می دهد: چقدر قصد فروش داریم؟ و چه زم، آن اعداد را تحویل خواهیم داد؟

یک پیش بینی خوب، فروش یا موارد دیگر، به شما کمک می کند تا تصمیمات بهتری در مورد آینده بگیرید. یک تکنیک خوب پیش بینی فروش به شما کمک می کند تا تصمیمات بهتری در مورد آینده بگیرید. آیا باید برای یک روز بار، آماده شوید؟ یا این عینک آفتابی، شورت و بادب، صاف خواهد بود؟ به یک حرفه ای پیش بینی تبدیل شوید تا منابع و انرژی را در مکان های من، قرار دهید تا بتو،د به پیشرفت خود ادامه دهید.

پیش بینی دقیق خود را به رشد پایدار تبدیل کنید

برای کمک به شما برای فروش بهتر از هر کجا، تیم ما نیز ایجاد کرده است راهنمای کامل پیش بینی فروش که فراتر از راهنمایی های سریع من در اینجا است. به متداول‌ترین سؤالاتی که درباره پیش‌بینی فروش از نمایندگان و رهبران فروش می‌شنوم پاسخ می‌دهد.

به هنر پیش بینی فروش مبتنی بر داده مسلط شوید

با شروع کار در فروش، می‌دانستم که باید پیش‌بینی‌های دقیقی را انجام دهم تا مدیران فروش خود را خوشحال کنم. اکنون که در حرفه خود رشد کرده ام، آموخته ام که هر بخش به پیش بینی فروش متکی است. وقتی پیش‌بینی‌ها خاموش می‌شوند، بخشی از سازمان بی‌تأثیر نمی‌ماند.

با انجام پیش‌بینی منفی برای اندازه‌گیری ریسک، پیش‌بینی شما با ،ب‌وکارتان تغییر می‌کند.

4. پیش بینی فروش را ایجاد کنید که کل شرکت از آن استفاده خواهد کرد – نه فقط تیم فروش