4 روند برای موفقیت در فناوری در سال 2023

تنها 33 درصد از سازمان‌های فروش می‌گویند که در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، اما بالاترین عملکرد فروش 1.9 برابر بیشتر از افرادی که عملکرد ضعیفی دارند از آن استفاده می‌کنند.

به همین ترتیب، بازاریابان فناوری می‌توانند از پلتفرم داده‌های مشتری (CDP) برای فناوری برای ایجاد پروفایل‌های مشتری کاملاً یکپارچه استفاده کنند. از طریق اتوماسیون، می‌تو،د به سرعت بخش‌های دقیق مخاطب ایجاد کنید و آن مخاطبان را با توصیه‌ها، محتوا و تبلیغات بسیار شخصی‌سازی شده فعال کنید.

در Salesforce، اعتماد ارزش شماره یک ما است مشتریان به فناوری و زیرساخت ما برای عملکرد، در دسترس بودن و ایمن بودن اعتماد دارند. مشتریان شما ممکن است به دلایل دیگری که مختص ،ب و کار شما است به شما اعتماد کنند. شاید این اعتماد باشد که شما حریم خصوصی داده های آنها را حفظ خواهید کرد، یا مطابقت شما با مقررات حفظ حریم خصوصی. شاید این اعتماد به شفافیت شما با آنها باشد.

به ،وان مثال، با Genie Customer Data Cloud، ،ب و کار شما می تواند میلیاردها نقطه داده ذخیره شده و هماهنگ در Genie را با استفاده از Tableau تجزیه و تحلیل کند. پلت فرم تجزیه و تحلیل بصری. می‌تو،د از این برای کاهش هزینه‌های ذخیره‌سازی داده‌ها، افزایش سرعت به بینش و فعال ، تصمیم‌گیری بهتر استفاده کنید. تمام داده ها و تجزیه و تحلیل های شما را با هم جمع می کند در یک جا.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

از اتوماسیون و هوش مصنوعی برای صرفه جویی در هزینه و کارایی استفاده کنید

اگر ناگهان با تیم‌های کوچک‌تر باقی بم،د، چگونه می‌تو،د از افرادی که هنوز دارید بهره بیشتری ببرید؟ ممکن است لازم باشد از آنها بخواهید که نقش‌های جدید یا مسئولیت‌های متفاوتی نسبت به آنچه که قبلاً به آن عادت کرده‌اند به عهده بگیرند.

نقشه راه موفقیت در سال 2023 و بعد از آن، در مورد تطبیق با عدم اطمینان اقتصادی به روش هایی است که شما را به یک شرکت مشتری واقعی تبدیل می کند. ما شاهد تغییر گسترده ای در بین شرکت های فناوری به این استراتژی های جدید هستیم تا نه تنها بقا بلکه رشد کنند:

  • اول اعتماد کن
  • به تیم های خود کمک کنید تا انعطاف پذیرتر و چابک تر شوند.
  • پشته فناوری خود را ساده کنید و داده های خود را یکپارچه کنید.
  • از اتوماسیون و هوش مصنوعی برای صرفه جویی در هزینه و کارایی استفاده کنید.

هر کاری که برای ایجاد اعتماد انجام می‌دهید، کلید این است که این ارزش را در خط مقدم رویکرد خود برای حل چالش‌های منحصربه‌فرد سال 2023 نگه دارید. هنگامی که تحت فشار هستید که هزینه‌ها را کاهش دهید بدون اینکه رشد درآمد را به خطر بیندازید، ممکن است به راحتی نادیده گرفته شود. مشتریان شما آن را مطالبه خواهند کرد.

کلید دیگر برای کارآمدتر شدن، ساده ، پشته فناوری شما است. یکی از راه های مهم بسیاری از شرکت های فناوری برای انجام این کار، ادغام فروشندگان است. یک ،ب و کار معمولی از مقدار زیادی استفاده می کند 976 برنامه. این ناکارآمدی های زیادی را ایجاد می کند، که بخشی از این است که چرا ما شاهد تغییر رویکرد هستیم. بر اساس آ،ین گزارش وضعیت فروش ما، 94 درصد از سازمان های فروش قصد دارند تا مجموعه فناوری خود را در 12 ماه آینده یکپارچه کنند.

برای انجام کارهای بیشتر با کمتر، نیازی نیست تجربیات مشتری را قرب، کنید. برع،، کارآمدتر شدن به این م،ی است که می تو،د منابع خود را روی آن تجربیات متمرکز کنید. بسیاری از شرکت‌های پیشرو فناوری دقیقاً همین کار را انجام می‌دهند.

در اینجا توضیح خواهم داد که منظورم از هر یک از این روندها چیست و چگونه می تو،د در مورد هر کدام در زمینه ،ب و کار خود فکر کنید.

اول اعتماد کن

به همان اندازه که ساده ، پشته فناوری شما مهم است، یکپارچه سازی جریان داده های مشتری شما است. این به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر بینش‌های کاربردی‌تر و مبتنی بر داده‌ها را دریافت کنید، بنابراین می‌تو،د از رقبای خود جلوتر بم،د و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما در مرکز تصمیمات سختی که با آن روبرو هستید باقی می‌مانند.

به همین ترتیب، تیم‌های خدماتی شما می‌توانند حوادث را سریع‌تر حل کنند ابزارهای دیجیتالی که پاسخ خودکار حادثه را امکان پذیر می کند، عیب یابی بدون وقفه و بررسی ساده حادثه. نتیجه فقط حل سریع‌تر پرونده برای مشتریان شما نیست، بلکه افزایش بهره‌وری برای نمایندگان شماست.

پشته فناوری خود را ساده کنید و داده های خود را یکپارچه کنید

تیم های شما همچنین می توانند با هوش مصنوعی سریعتر تصمیمات هوشمندانه تری بگیرند. به ،وان مثال، Revenue Intelligence for Technology از قدرت هوش مصنوعی اینشتین استفاده می کند تا به فروشندگان شما کمک کند تا پیش بینی و تصمیمات مدیریت خط لوله بهتر و مبتنی بر داده را اتخاذ کنند تا بتوانند بهره وری بیشتری داشته باشند.

حتی در یک لحظه چالش برانگیز، صنعت فناوری هنوز مک، برای نوآوری است. با نوآوری در روش هایی که به شما کمک می کند کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهید، در حالی که به ارزش های اصلی مورد نیاز مشتریان خود وفادار می ماند، می تو،د فرمول من، برای موفقیت ،ب و کار خود را در حال حاضر پیدا کنید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/efficiency-high-tech-industry/

اگر در صنعت فناوری پیشرو هستید، ممکن است احساس کنید که زمین کاملاً در زیر شما جابجا شده است. سال‌ها رشد چشمگیر و پرخوری‌های استخدامی جای خود را به واقعیت جدیدی داده است که با بودجه‌های کوچک‌تر و برای بسیاری از تیم‌های کوچک‌تر مشخص شده است. اما با وجود همه چیزهایی که تغییر کرده است، یک ثابت وجود دارد: وقتی مشتری خود را در مرکز همه چیز قرار دهید، موفق خواهید شد.

بخشی از پاسخ، ارتقای مهارت بهتر کارمندان است که به تیم‌های شما توسعه حرفه‌ای می‌دهد تا بتوانند در یک محیط به سرعت در حال تغییر وفق دهند. بخشی از آن ارائه ابزارهای دیجیتالی و بهترین شیوه ها است که به ویژه در یک محل کار ،یبی، تعادل موثری از انعطاف پذیری و مسئولیت پذیری ایجاد می کند.

با توجه به ما وضعیت مشتری متصل گزارش، 88٪ از مشتریان معتقدند که اعتماد در واقع تبدیل می شود بیشتر در زمان تغییر مهم است.

چارچوب COO ما برای موفقیت در اقتصاد امروز

مراکز تماس خدمات نیز با هوش مصنوعی هوشمندتر هستند. با Einstein Conversation Insights، نمایندگان می توانند به طور خودکار نقاط درد مشتری را در زمان واقعی شناسایی کنند تا نمرات رضایت مشتری را بهبود بخشند و ریزش را کاهش دهند.

برخی از بزرگترین پیروزی‌ها از تج، تیم‌هایتان به فناوری است که به آنها کمک می‌کند سریع‌تر موفق شوند. برای مثال، شرکت‌های فناوری که در تجارت دیجیتال فعالیت می‌کنند، اکنون می‌توانند به یک فروشگاه تجاری انعطاف‌پذیر و بدون سر دسترسی داشته باشند که ادغام‌های از پیش بسته‌بندی شده، قیمت‌گذاری و شتاب‌دهنده‌های پیاده‌سازی را با بهترین شرکای نژاد ارائه می‌دهد. Composable Storefront می‌تواند به شرکت‌های فناوری کمک کند تا در پلتفرم‌های خود سریع‌تر راه‌اندازی و فروش کنند و در عین حال زمان ارزش‌گذاری را تسریع کنند و هزینه کل مالکیت را کاهش دهند.

حتی اگر همه موارد فوق را انجام دهید، تقریباً غیرممکن است که در سال 2023 بدون استفاده کامل از اتوماسیون و هوش مصنوعی به همان اندازه کارآمد باشید. انجام این کار می‌تواند تیم‌های شما را از وظایف کم‌اهمیت رها کند و به آن‌ها زمان بیشتری بدهد تا روی جایی که واقعاً ارزش افزوده دارند تمرکز کنند. و این یک نیاز بزرگ برای بسیاری از مشاغل است. بر اساس گزارش وضعیت فروش ما، 72٪ از فروشندگان وقت خود را صرف فعالیت های “غیر فروش” می کنند.

مدیر عامل ما توضیح می دهد که چگونه ،ب و کار شما می تواند بیشترین ارزش را از فناوری داشته باشد در حالی که سریع حرکت می کند و ریسک را به حداقل می رساند.


به تیم های خود کمک کنید تا انعطاف پذیرتر و چابک تر شوند