بر اساس گزارش ما، 80 درصد از بازاریابان می گویند که تجربه مشتری یک عامل اصلی تمایز رقابتی است و آنها تشنه داده های مرتبط بیشتر برای ارائه آن هستند. روندهای بازاریابی نشان می دهد که سازمان ها همچنان به افزایش تعداد منابع داده ای که استفاده می کنند هر ساله ادامه می دهند – با پیش بینی کل 18 منبع در سال 2023.
ما دیدهایم که چگونه مواردی مانند پذیرش فناوری، معیارهای بیهودگی، و قطع ارتباط بین بازاریابی و فروش باعث کاهش سرعت بازاریابان میشود. بسیاری از بازاریابان با سرمایهگذاری روی راهحلهای اتوماسیون و بهرهوری کارکنان، نوسازی پشته فناوری خود را در اولویت قرار میدهند.
در حالی که همه دادههای شخص ثالث به کوکیها مرتبط نیستند، بازاریابان باید این استراتژی را با تغییرات احتمالی در مقررات حفظ حریم خصوصی هماهنگ کنند. استراتژیهایی مانند ارائه مشوقهای اشتراکگذاری اطلاعات برای مشتریان میتواند به پر ، شکاف با غنیسازی پروفایل دادههای مشتری کمک کند.
بسیاری از بازاریابان در حالی که در یک دنیای ،یبی حرکت می کنند، به فریبکاری در ارتباطات، فرآیندها، همکاری و حل مشکلات ادامه می دهند. و آنها بر این باورند که این روند بازاریابی اینجا باقی مانده است – 70٪ انتظار دارند سرمایه گذاری در فناوری های راه دور دائمی باشد. در پاسخ، بازاریابان روی فناوریهای همکاری سرمایهگذاری میکنند تا اطمینان حاصل کنند که کار بدون توجه به مکان انجام میشود.

اشاره کوتاه: اغلب، تلاش زیادی برای اجرای فناوری جدید و درخشان انجام می شود، فقط برای اینکه از آن به همان شیوه قدیمی استفاده شود. داده های Martech فقط به اندازه نحوه به اشتراک گذاری و پیاده سازی آن خوب است. برای تبدیل سرمایهگذاریهای فناوری به ارزش تجاری، بازاریابان (و سازمانها در کل) باید فراتر از خود پلتفرمها تمرکز کنند و از دید واضح و بین تیمی در دادههای خود اطمینان حاصل کنند. در نهایت، این قفل ابزار آنها را باز می کند.
روند 2: بازاریابان در حال تعریف مجدد تعامل مشتری با تعاملات هوشمندتر و هدفمند هستند
ما چهار گرایش عمده بازاریابی را از جدیدترین گزارش وضعیت بازاریابی Salesforce شناسایی کردهایم که نحوه انجام کارهایمان و نحوه ارتباط ما با مشتریان را تغییر میدهند.
از آنجایی که بسیاری از ،ب و کارها وظیفه دارند کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند، بازاریابان در اولویت قرار دارند که از ابزارها و فناوری های موجود خود بیشتر بهره ببرند. از طرف دیگر، استفاده ناکارآمد از این ابزارها و فناوری ها نیز چالش اصلی آنهاست.

رشد منابع داده در کوتاهمدت بر نیاز به فناوری تأکید میکند که به بازاریابان کمک میکند منابع دادهای متفاوت را در یک دیدگاه واحد از مشتری متحد کنند. روندهای فعلی بازاریابی این را تأیید می کند: ما دریافتیم که 32٪ از بازاریابان B2B می گویند که اشتراک یک دیدگاه واحد از داده های مشتری در بین واحدهای تجاری یک چالش است.
نگاهی درونی به نحوه متحد ، دادههای مشتری با پلتفرم دادههای مشتری که توسط Genie ارائه شده است، بیابید.