بر اساس گزارش ما، 80 درصد از بازاریابان می گویند که تجربه مشتری یک عامل اصلی تمایز رقابتی است و آنها تشنه داده های مرتبط بیشتر برای ارائه آن هستند. روندهای بازاریابی نشان می دهد که سازمان ها همچنان به افزایش تعداد منابع داده ای که استفاده می کنند هر ساله ادامه می دهند – با پیش بینی کل 18 منبع در سال 2023.
از آنجایی که ضربالاجلهای حذف تدریجی کوکیهای شخص ثالث همچنان به تأخیر میافتد، 75 درصد از بازاریابان میگویند هنوز به دادههای شخص ثالث متکی هستند. با این حال، بازاریابان اجازه نمی دهند این م، مانع پیشرفت شود.
اشاره کوتاه: ادغام یک پلتفرم که چندین برنامه و گردش کار را ساده می کند، می تواند سیلوها را ش،ته و تلاش های بازاریابی را بهتر هماهنگ کند. اما این پذیرش پلتفرم است که در واقع می تواند تیم ها را توانمند کند. آیا تیم رهبری تیم ها را به استفاده از پلتفرم های همکاری تشویق می کند، اما در واقع خودشان از آن استفاده نمی کنند؟ آیا تیم های محتوا از یک ابزار استفاده می کنند، اما طراحان از ابزار دیگری استفاده می کنند؟ برای پیشرفت در کاری از هر کجای دنیا، همکاری نیازمند رویکردی همه جانبه به ابزارها و فرآیندهایی است که تیم ها را چابک و همسو می کند.
چه چیز دیگری برای بازاریابان مهم است؟
بازاریابان همچنین بر روی استفاده حدا،ری از بودجه و منابع محدود برای ملاقات با مخاطبان در جایی که هستند تمرکز لیزری دارند. ما دریافتیم که 83٪ از بازاریابان می گویند که سازمان بازاریابی آنها مشتریان را در زمان واقعی در یک یا چند کانال بازاریابی جذب می کند.
چالش های جدید راه حل های نوآورانه را می طلبد. همانطور که ترجیحات مشتری، رفتارهای ،ید و انتظارات تغییر می کند، بازاریابان با خواسته های جدید مخاطبان سازگار می شوند. ما متوجه شدیم که 91٪ از CMO ها می گویند که باید به طور مداوم نوآوری کنند تا رقابتی باقی بمانند. در طول سال گذشته، سازمان های بازاریابی اولویت های اصلی خود را برای تحقق این امر تغییر داده اند.
بازاریابان از فناوریهایی مانند سیستمهای CRM و پلتفرمهای ABM برای ی،ان ، دادهها و ارائه کمپینهای هدفمند استفاده میکنند، در حالی که بر هوش مصنوعی (AI) تکیه میکنند تا قابلیتهای اتوماسیون را در طیف وسیعی از فعالیتهای بازاریابی ادغام کنند. سه مورد از چهار مورد برتر استفاده از هوش مصنوعی مربوط به اتوماسیون است که اهمیت افزایش سرعت و اثربخشی با منابع موجود را برجسته می کند.
رشد ابزارهای مارتک بیش از آن چیزی است که بازاریابان بتوانند بدانند با چه کاری باید بکنند، داده های بیشتری ایجاد کرده است. جوانب مثبت؟ با تولید دادههای بیشتر از همیشه، ،بوکارها میتوانند مشتریان را با تجربیات شخصیسازی شده با دقت بسیار بیشتری هدف قرار دهند. معایب؟ بازاریابان باید سیل انواع دادههایی را که وارد میشوند مدیریت کنند و نحوه شخصیسازی بدون عبور از خط اخلاقی را متعادل کنند.
ما چهار گرایش عمده بازاریابی را از جدیدترین گزارش وضعیت بازاریابی Salesforce شناسایی کردهایم که نحوه انجام کارهایمان و نحوه ارتباط ما با مشتریان را تغییر میدهند.
ما از 6000 بازاریاب جه، نظرسنجی کردیم تا جدیدترین دادهها را برای شما به ارمغان بیاوریم، برای تجربههای دیجیتالی تازه آماده شویم و از فناوری جدید نهایت استفاده را ببریم.
سازمان های بازاریابی با تغییر نیازهای نیروی کار خود سازگار شده اند و به طور متوسط از چهار فناوری همکاری برای متحد ، تیم های بازاریابی جه، استفاده می کنند.
طی چند سال گذشته، روندهای بازاریابی، برندها را مجبور کرده است تا در آب های ناشناخته و سریع حرکت کنند. تغییرات در رفتارهای مشتری، اقتصاد در نوسان و فناوریهای نوظهور، همگی قایق را تکان میدهند.
مطالعه ما نشان می دهد که 68٪ می گویند که یک استراتژی کاملاً تعریف شده برای تغییر به سمت داده های شخص اول ایجاد کرده اند زیرا آنها با تغییرات در مقررات حفظ حریم خصوصی سازگار می شوند و خواستار شفافیت داده ها هستند. ساده ، تعداد منابع داده همچنین به بازاریابان کمک می کند کارآمدتر باشند و هزینه ها را کاهش دهند.
اشاره کوتاه: درک کامل مشتری شما نیاز به روش جدیدی برای استفاده از داده های شما دارد. به همین دلیل است که فناوری های یکپارچه مانند پلت فرم های داده های مشتری بیش از همیشه مرتبط هستند. استفاده از بینش های ارائه شده توسط پلتفرم های من، به شما کمک می کند تا لحظات حساس در سفر مشتری خود را بهینه کنید و استراتژی های بازاریابی بهتری بسازید که نیاز به اصلاح دوره کمتری دارند.
روند 3: آینده بدون کوکی به عقب رانده شده است، اما بازاریابان به آماده سازی ادامه می دهند
ما دیدهایم که چگونه مواردی مانند پذیرش فناوری، معیارهای بیهودگی، و قطع ارتباط بین بازاریابی و فروش باعث کاهش سرعت بازاریابان میشود. بسیاری از بازاریابان با سرمایهگذاری روی راهحلهای اتوماسیون و بهرهوری کارکنان، نوسازی پشته فناوری خود را در اولویت قرار میدهند.
نگاهی درونی به نحوه متحد ، دادههای مشتری با پلتفرم دادههای مشتری که توسط Genie ارائه شده است، بیابید.