
بروزرسانی: 21 تیر 1404
4 گرایش بازاریابی که دنیای ما را تغییر می دهد
بر اساس گزارش ما، 80 درصد از بازاریابان می گویند که تجربه مشتری یک عامل اصلی تمایز رقابتی است و آنها تشنه داده های مرتبط بیشتر برای ارائه آن هستند. روندهای بازاریابی نشان می دهد که سازمان ها همچنان به افزایش تعداد منابع داده ای که استفاده می کنند هر ساله ادامه می دهند - با پیش بینی کل 18 منبع در سال 2023.
از آنجایی که ضرب الاجل های حذف تدریجی کوکی های شخص ثالث همچنان به تأخیر می افتد، 75 درصد از بازاریابان می گویند هنوز به داده های شخص ثالث متکی هستند. با این حال، بازاریابان اجازه نمی دهند این م، مانع پیشرفت شود.
اشاره کوتاه: ادغام یک پلتفرم که چندین برنامه و گردش کار را ساده می کند، می تواند سیلوها را ش،ته و تلاش های بازاریابی را بهتر هماهنگ کند. اما این پذیرش پلتفرم است که در واقع می تواند تیم ها را توانمند کند. آیا تیم رهبری تیم ها را به استفاده از پلتفرم های همکاری تشویق می کند، اما در واقع خودشان از آن استفاده نمی کنند؟ آیا تیم های محتوا از یک ابزار استفاده می کنند، اما طراحان از ابزار دیگری استفاده می کنند؟ برای پیشرفت در کاری از هر کجای دنیا، همکاری نیازمند رویکردی همه جانبه به ابزارها و فرآیندهایی است که تیم ها را چابک و همسو می کند.
چه چیز دیگری برای بازاریابان مهم است؟
بازاریابان همچنین بر روی استفاده حدا،ری از بودجه و منابع محدود برای ملاقات با مخاطبان در جایی که هستند تمرکز لیزری دارند. ما دریافتیم که 83٪ از بازاریابان می گویند که سازمان بازاریابی آنها مشتریان را در زمان واقعی در یک یا چند کانال بازاریابی جذب می کند.
چالش های جدید راه حل های نوآورانه را می طلبد. همانطور که ترجیحات مشتری، رفتارهای ،ید و انتظارات تغییر می کند، بازاریابان با خواسته های جدید مخاطبان سازگار می شوند. ما متوجه شدیم که 91٪ از CMO ها می گویند که باید به طور مداوم نوآوری کنند تا رقابتی باقی بمانند. در طول سال گذشته، سازمان های بازاریابی اولویت های اصلی خود را برای تحقق این امر تغییر داده اند.
بازاریابان از فناوری هایی مانند سیستم های CRM و پلتفرم های ABM برای ی،ان ، داده ها و ارائه کمپین های هدفمند استفاده می کنند، در حالی که بر هوش مصنوعی (AI) تکیه می کنند تا قابلیت های اتوماسیون را در طیف وسیعی از فعالیت های بازاریابی ادغام کنند. سه مورد از چهار مورد برتر استفاده از هوش مصنوعی مربوط به اتوماسیون است که اهمیت افزایش سرعت و اثربخشی با منابع موجود را برجسته می کند.
رشد ابزارهای مارتک بیش از آن چیزی است که بازاریابان بتوانند بدانند با چه کاری باید بکنند، داده های بیشتری ایجاد کرده است. جوانب مثبت؟ با تولید داده های بیشتر از همیشه، ،ب وکارها می توانند مشتریان را با تجربیات شخصی سازی شده با دقت بسیار بیشتری هدف قرار دهند. معایب؟ بازاریابان باید سیل انواع داده هایی را که وارد می شوند مدیریت کنند و نحوه شخصی سازی بدون عبور از خط اخلاقی را متعادل کنند.
ما چهار گرایش عمده بازاریابی را از جدیدترین گزارش وضعیت بازاریابی Salesforce شناسایی کرده ایم که نحوه انجام کارهایمان و نحوه ارتباط ما با مشتریان را تغییر می دهند.
ما از 6000 بازاریاب جه، نظرسنجی کردیم تا جدیدترین داده ها را برای شما به ارمغان بیاوریم، برای تجربه های دیجیتالی تازه آماده شویم و از فناوری جدید نهایت استفاده را ببریم.



سازمان های بازاریابی با تغییر نیازهای نیروی کار خود سازگار شده اند و به طور متوسط \u200b\u200bاز چهار فناوری همکاری برای متحد ، تیم های بازاریابی جه، استفاده می کنند.
طی چند سال گذشته، روندهای بازاریابی، برندها را مجبور کرده است تا در آب های ناشناخته و سریع حرکت کنند. تغییرات در رفتارهای مشتری، اقتصاد در نوسان و فناوری های نوظهور، همگی قایق را تکان می دهند.
مطالعه ما نشان می دهد که 68٪ می گویند که یک استراتژی کاملاً تعریف شده برای تغییر به سمت داده های شخص اول ایجاد کرده اند زیرا آنها با تغییرات در مقررات حفظ حریم خصوصی سازگار می شوند و خواستار شفافیت داده ها هستند. ساده ، تعداد منابع داده همچنین به بازاریابان کمک می کند کارآمدتر باشند و هزینه ها را کاهش دهند.
اشاره کوتاه: درک کامل مشتری شما نیاز به روش جدیدی برای استفاده از داده های شما دارد. به همین دلیل است که فناوری های یکپارچه مانند پلت فرم های داده های مشتری بیش از همیشه مرتبط هستند. استفاده از بینش های ارائه شده توسط پلتفرم های من، به شما کمک می کند تا لحظات حساس در سفر مشتری خود را بهینه کنید و استراتژی های بازاریابی بهتری بسازید که نیاز به اصلاح دوره کمتری دارند.
روند 3: آینده بدون کوکی به عقب رانده شده است، اما بازاریابان به آماده سازی ادامه می دهند
ما دیده ایم که چگونه مواردی مانند پذیرش فناوری، معیارهای بیهودگی، و قطع ارتباط بین بازاریابی و فروش باعث کاهش سرعت بازاریابان می شود. بسیاری از بازاریابان با سرمایه گذاری روی راه حل های اتوماسیون و بهره وری کارکنان، نوسازی پشته فناوری خود را در اولویت قرار می دهند.
نگاهی درونی به نحوه متحد ، داده های مشتری با پلتفرم داده های مشتری که توسط Genie ارائه شده است، بیابید.