گزارش هوش بازاریابی ما نشان میدهد که چگونه ،بوکارها برای برآورده ، هنجارهای متغیر در دادهها، حریم خصوصی و تجزیه و تحلیل در حال تکامل هستند.
گزارش هوش بازاریابی ما نشان میدهد که چگونه ،بوکارها برای برآورده ، هنجارهای متغیر در دادهها، حریم خصوصی و تجزیه و تحلیل در حال تکامل هستند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/build-resilient-marketing-strategy/
به ،وان مثال، 43٪ از بازاریابان هر ماه یک هفته یا بیشتر را صرف تهیه داده ها می کنند – این زم، است که بهتر می توان صرف توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی انعطاف پذیر کرد. برای چابک ماندن با تغییر بودجه های بازاریابی، می تو،د:
برای کمک به مشتریان برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات شما، باید در زمینه های زیر سرمایه گذاری کنید:
بودجه های بازاریابی اغلب در طول رکود اقتصادی تحت نظارت بیشتر قرار می گیرند. شما باید از تلاشهای بازاریابی خود با تأیید تأثیر آنها و نشان دادن نتایج واضح دفاع کنید.
داستان میشلن نمونه ای عالی از این امر در عمل است. سازنده ،تیک 100 ساله پایگاههای داده و سیستمهای متعدد خود را در یک پلتفرم Salesforce واحد در فروش، خدمات، بازاریابی و بازرگ، ادغام کرد.
با این حال، 80 درصد از بازاریابان می گویند توانایی آنها برای ردیابی بازده هر سرمایه گذاری بازاریابی نیاز به بهبود دارد. سرمایه گذاری روی قابلیت های تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به شما کمک کند:
رهبران بازاریابی باید همین الان برای بهینه سازی هزینه های بازاریابی با بودجه کمتر، بهبود سازگاری و تلاش برای حفظ مشتریان فعلی اقدام کنند.
با استفاده از هوش ابری بازاریابی، Testra بیش از 150 منبع داده را برای بیش از 80 ذینفع ادغام کرد و داده های مشتریان را از سیلوها آزاد کرد و به شرکت دید جامع تری از تلاش های بازاریابی آنها داد. Telstra همچنین توانست 14 درصد از بودجه بازاریابی خود را تغییر کاربری دهد و 9.8 میلیون دلار رشد افزایشی داشته باشد. بهترین از همه: این باعث می شود که تیم تحلیلگر آنها سالانه بیش از 2600 ساعت تجزیه و تحلیل دستی داده را ذخیره کند.
از آنجایی که جذب مشتری جدید در طول رکود اقتصادی چالش برانگیزتر می شود، بازاریابان باید استراتژی ای را اتخاذ کنند که بر حفظ مشتریان فعلی تمرکز کند و مطمئن شود که آنها احساس می کنند بیشترین ارزش را دارند. این به محافظت از درآمد موجود کمک می کند و یکی از مطمئن ترین راه ها برای ادامه رشد در زمان عدم اطمینان است.
با تمرکز بر چابکی، راه هایی برای ساده ، عملیات خود بیابید. به این ترتیب، زم، که همه چیز تغییر کند، آماده خواهید شد – نه وحشت زده.
Grammarly، دستیار تایپ مبتنی بر ابر، نمونهای قدرتمند از این است که چگونه شرکتها میتوانند از استراتژیهای ساده برای تمرکز بر ارائه ارزش به مشتریان خود استفاده کنند.
تقریباً همه مشاغل نگران کاهش یا کاهش رشد درآمد هستند – یا در حال حاضر با آن روبرو هستند، زیرا بسیاری از کارشناسان احساس می کنند که ما به سمت رکود پیش می رویم. با این کار، شعار «رشد به هر قیمتی» در دهه گذشته به سرعت به سمت انعطافپذیری ،بوکار و رشد پایدار تغییر میکند. بازاریابی انعطافپذیر بر توانایی جذب استرس، حفظ عملکردهای تجاری سالم و سازگاری با شرایط جدید تمرکز دارد.
توقف نوآوری در زمان عدم اطمینان اقتصادی می تواند وسوسه انگیز باشد. با این حال، تحقیق از مک کینزی غیر از این می گوید آنها دریافتند که سازمان هایی که تمرکز خود را بر نوآوری در طول بحران مالی 2009 حفظ ،د، در سه تا پنج سال بعد بیش از 30 درصد از میانگین بازار بهتر عمل ،د.
هنگامی که بودجه بازاریابی کاهش می یابد، وب سایت شما می تواند کارهای سنگینی را با مشتریان انجام دهد اگر آنچه را که آنها نیاز دارند ارائه دهید.
یک مکان عالی برای شروع این است که ابزارهای فناوری بازاریابی خود را ارزیابی کنید تا ببینید تا چه حد هنوز برای شما کار می کنند. آیا در دهه گذشته به طور فزاینده ای پیچیده و متورم شده است؟ تیم های بازاریابی به طور متوسط از 23 سیستم بازاریابی مختلف استفاده می کنند. با ارزیابی پشته های فناوری خود برای شناسایی موارد اضافی، ناکارآمدی و ابزارهایی که تیم شما واقعاً از آنها استفاده نمی کند، شروع کنید. مناطقی را که می تو،د در آنها شناسایی کنید:
Ticketmaster با پذیرش بازاریابی ابری، توانست ج، زم، کمپین را از دو هفته به دو روز ساده کند. آنها اکنون بیش از 40 میلیون ارتباط بازاریابی و خدمات را در هفته ارائه می دهند.
اینها 4 روشی است که رهبران می توانند بازاریابی انعطاف پذیری را در سازمان خود ایجاد کنند.
بیشتر سازمان های بازاریابی به همان سرعتی که قبلاً انتظار داشتند رشد نمی کنند و در بسیاری از موارد در حال کوچک شدن هستند. ممکن است در این زمانهایی که به سرعت در حال تغییر هستند، درگیر این باشید که چگونه بخش خود را کارآمدتر و چابکتر کنید.
احتمالاً قبلاً فشار فزایندهای را برای کنترل دقیقتر – و در بسیاری موارد کاهش – هزینههای بازاریابی احساس کردهاید. بازاریابان به دنبال کاهش هزینههای خود برای کمپینهایی هستند که مورد توجه مشتریان نیستند و این پول را به سمت ابتکارات بزرگتر سوق میدهند.
شرکت ارتباطات استرالیایی Telstra با چالش هایی در توانایی خود برای بهینه سازی موثر بودجه بازاریابی خود مواجه بود. گزارش آنها با صفحات گسترده انجام می شد و بهینه سازی سریع کمپین ها و به اشتراک گذاری داده ها با سهامداران را چالش برانگیز می کرد.
ایجاد یک نمای واحد از مشتری به میشلن کمک کرد سالانه بیش از 1 میلیون دلار در هزینه بازاریابی دیجیتال صرفه جویی کند و سرعت آن را به بازار بیش از سه برابر کند.
رهبران بازاریابی باید از هم اکنون برای بهینه سازی هزینه های بازاریابی با بودجه کمتر، بهبود سازگاری و تلاش برای حفظ مشتریان فعلی اقدام کنند. بازاریابی انعطافپذیر به رشد درآمد و سودآوری کمک میکند و در عین حال به تیم شما این توانایی را میدهد که در درازمدت نوآوری کند و از رقبای شما پیشی بگیرد.
برای حرکت های بعدی خود برنامه ریزی کنید
مقالات بازاریابی را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. کارایی سیستم های فعلی خود را ارزیابی کنید – و مواردی که کار نمی کنند را کاهش دهید
چند سال پیش، Ticketmaster از ،یبی از راهحلهای قدیمی استفاده میکرد که به جای بازاریابی محور، توسعهدهنده محور بودند. بازاریابان نمی توانند به تنهایی تغییراتی را در کمپین ها ایجاد کنند. آنها دائماً برای هر مرحله از فرآیند نیاز داشتند به سراغ توسعه دهندگان بروند.
،بوکارهایی که بیشتر بر پایداری بلندمدت تمرکز میکنند، میتوانند از فضای اقتصادی کنونی قویتر از قبل بیرون بیایند.
Grammarly خلاصه هفتگی ایمیل خود را به ابزاری قدرتمند برای ایجاد تعامل، حفظ و فروش بیشتر تبدیل کرد. بینش ها و گرایش های شخصی سازی شده برای کمک به کاربران برای بهبود نوشتارشان و برجسته ، مزایای اشتراک ممتاز (پریمیوم) است. خلاصه هفتگی ایمیل Grammarly 20٪ از درآمد ارتقاء کاربر رایگان به پولی این شرکت را به همراه دارد و نرخ حفظ مش،ین آن 99٪ است.
تمرکز خود را روی حرکت رو به جلو حفظ کنید