رابرت ماروسی، مدیر ارشد بازرگ، Turtle Bay گفت: «بازدیدکنندگان ما محتوایی را که میخواهند ببینند دریافت میکنند، و این همان چیزی است که باعث تبدیل ما میشود. این چیزی است که همه درهم و برهمیها را از بین میبرد، به آنچه میخواهند میرسند و آنها را قادر میسازد تا تبدیل شوند. در دنیای بازاریابی امروزی، شخصی سازی جایی است که همه چیز باید باشد.»
این ایمیلها میتوانند بسیار مؤثر باشند، زیرا زمانبندی شدهاند تا با رفتار و علایق خاص بازدیدکننده مطابقت داشته باشند. اگر بازدیدکنندهای محصول خاصی را در وبسایت شما مشاهده کرد، ایمیلی حاوی توصیههای شخصیشده محصول یا پیشنهادات ویژه برای آن محصول برای او ارسال کنید. بر اساس داده های رفتار وب سایت خود، می تو،د این موارد را نیز امتحان کنید:
- لیست های ایمیل ت،یم بندی شده بر اساس بازدید از صفحه، محصولات مشاهده شده و اقدامات انجام شده.
- ایمیل های راه اندازی شده مانند ایمیل های سبد ،ید رها شده یا ایمیل های بعدی پس از انجام یک اقدام خاص.
- خطوط موضوعی شخصیسازی شده که مشتری را ترغیب میکند تا نسبت به محصولاتی که مرور میکند عمل کند.
3. لحظات خاص مانند تولدها یا سالگردها را جشن بگیرید – مشتریان شگفتی را دوست دارند
آنها همچنین یک تبلیغ در شبکه های اجتماعی با پیشنهاد ویژه برای ، سواری دریافت می کنند. اگر روی تماس برای اقدام کلیک کنند و به وبسایت بازگردند، با این پیام مواجه میشوند: «به بازگشت خوش آمدید! خانه ییلاقی اقیانوسی خود را رزرو کنید. اکنون ثبت کن!” قبل از بررسی، آنها می توانند پیشنهاد تبلیغاتی را برای افزودنی ، سواری وارد کنند – یک فروش آسان.
برای نشان دادن قدرد، از وفاداری مشتریان، در روزهای خاص، تبلیغات یا تخفیف های شخصی به مشتریان ارائه دهید. مشتریان را پس از ،ید دنبال کنید تا مطمئن شوید که راضی هستند و توصیه های شخصی برای محصولات یا خدمات مرتبط ارائه می دهند.
4. با تیم خدمات خود کار کنید تا دید کاملی از سفر مشتری به دست آورید
بازاریابی و خدمات باید در مرحله قفل کار کنند تا به رشد نرخ تبدیل وب سایت کمک کنند. با ادغام داده های مشتری از منابع مختلف در یک نمایه واحد شروع کنید تا به نمایندگان خدمات مشتری دید جامعی از هر مشتری ارائه دهید. فراهم ، دسترسی همزمان به این دادهها در طول تعامل، به آنها اجازه میدهد:
- به سرعت نیازهای مشتری را شناسایی و برطرف کنید.
- برای پیشبینی نیازهای مشتری و توصیه راهحلهای شخصیشده، از تحلیلهای پیشبینیکننده استفاده کنید.
- پشتیب، شخصی ارائه دهید، با دید واضحی از آنچه مشتری شما تا آن زمان در کانال های شما انجام داده است.
چگونه برندها با شخصیسازی وبسایت تبدیلها را افزایش میدهند؟
به طور معمول، مشتریان این اقدامات مورد نظر را از طریق ،یبی از محتوای قوی، فراخوانهای واضح و طراحی وب خوب انجام میدهند.
این افراد انتظار دارند یک راه حل من، و یک تجربه شخصی به آنجا برسند. با این حال، برای برندها کافی نیست که فقط این خواسته ها را برآورده کنند. ما دریافتیم که 62٪ از مشتریان می گویند که می خواهند شرکت ها نیازهای آنها را پیش بینی کنند. استراتژی تبدیل وب سایت من، یک قدم جلوتر عمل می کند.
نرخ تبدیل وب سایت خود را افزایش دهید
هنگامی که یک مشتری بالقوه از وب سایت شما بازدید می کند، اغلب به دنبال اطلاعات خاصی است که نیازهای آنها را برطرف کند. آنها یک چیز در ذهن دارند: “این محصول چه سودی برای من دارد؟”
مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
چگونه با یک تجربه شخصی، تبدیل وب سایت را افزایش می دهید؟
به صراحت بگویم، وب سایت شما اهمیت دارد. در نظر نگرفتن آن به ،وان بخش مهمی از بازاریابی شما می تواند به ضرر شما درآمد داشته باشد و حتی قبل از شروع رابطه با مشتری به پایان برسد. از طرف دیگر، یک برنامه قوی می تواند به شما برتری بزرگی نسبت به رقابت بدهد. بنابراین، چگونه می تو،د بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ با استراتژی تبدیل وب سایت من، شروع می شود.
خلیج لاک پشتیک استراحتگاه با خدمات کامل در ساحل شمالی اوآهو، بیش از 50 سال است که محل تجمع خانواده ها و دوستان بوده است. این توچال پرسونای هدف را برای درک بهتر مشتریان خود و افزایش تبدیل وب سایت شناسایی کرد.
با جمعآوری دادههای رفتار وبسایت، میتو،د کمپینهای ایمیلی هدفمند و مرتبطتری ایجاد کنید – باعث میشود مخاطبان خود بیشتر درگیر شوند و تبدیل شوند.
بیایید چهار روش استفاده از هوش مصنوعی و داده ها را برای شخصی سازی بهتر وب سایت و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بیان کنیم.
1. دادههای بازدیدکنندگان وبسایت را جمعآوری کنید تا تماسهای خود را برای اقدام من، کنید
فرض کنید شخصی در حال گشت و گذار در است،های سایت Turtle Bay است و در حال گشت و گذار در ، سواری و سرسره زدن است. این رفتار آنها را تحت شخصیت “خانواده” توچال قرار می دهد. اگر شخص وبسایت را بدون رزرو اقامت ، کند، ایمیل «، سایت» راهاندازی میشود. روز بعد، آنها ایمیلی حاوی اطلاعات مربوط به فعالیت های خانوادگی در استراحتگاه، از جمله جزئیات مربوط به خانواده دوستانه ترین اتاق (یک خانه ییلاقی) دریافت می کنند.
به دنبال دستاوردهای عمده در ROI و همچنین تبدیل وب سایت و ایمیل هستید؟ ببینید نتیجه کل تاثیر اقتصادی Forrester در مطالعه ابر بازاریابی Salesforce بهترین عملکرد را دارد.
تبدیل وب سایت چیست؟
شخصی سازی وب سایت خود بر اساس رفتار مشتری می تواند به شما کمک کند از هزینه های بازاریابی خود درآمد بیشتری ،ب کنید. ببینید چگونه شخصی سازی مشتری 1:1 کلید تبدیل است.