4 نکته برای ایجاد یک استراتژی قوی برای تبدیل وب سایت

انتظارات مشتریان با،ت و ریسک ها نیز با،ت. خبر خوب این است که داده ها و شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به شما در تبدیل این بازدیدکنندگان کمک کند.

مشتریان از وب سایت شما چه انتظاری دارند؟

به دنبال دستاوردهای عمده در ROI و همچنین تبدیل وب سایت و ایمیل هستید؟ ببینید نتیجه کل تاثیر اقتصادی Forrester در مطالعه ابر بازاریابی Salesforce بهترین عملکرد را دارد.


تبدیل وب سایت چیست؟

آنها همچنین یک تبلیغ در شبکه های اجتماعی با پیشنهاد ویژه برای ، سواری دریافت می کنند. اگر روی تماس برای اقدام کلیک کنند و به وب‌سایت بازگردند، با این پیام مواجه می‌شوند: «به بازگشت خوش آمدید! خانه ییلاقی اقیانوسی خود را رزرو کنید. اکنون ثبت کن!” قبل از بررسی، آنها می توانند پیشنهاد تبلیغاتی را برای افزودنی ، سواری وارد کنند – یک فروش آسان.

تبدیل وب سایت فرآیند تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری است. هدف از تبدیل وب سایت ایجاد یک تجربه مشتری لذت بخش و یکپارچه است که بازدیدکنندگان را تشویق به انجام یک اقدام خاص می کند – که می تواند ،ید یک محصول، پر ، یک فرم، اشتراک در خبرنامه یا دانلود یک منبع باشد.

رابرت ماروسی، مدیر ارشد بازرگ، Turtle Bay گفت: «بازدیدکنندگان ما محتوایی را که می‌خواهند ببینند دریافت می‌کنند، و این همان چیزی است که باعث تبدیل ما می‌شود. این چیزی است که همه درهم و برهمی‌ها را از بین می‌برد، به آنچه می‌خواهند می‌رسند و آنها را قادر می‌سازد تا تبدیل شوند. در دنیای بازاریابی امروزی، شخصی سازی جایی است که همه چیز باید باشد.»

خلیج لاک پشتیک استراحتگاه با خدمات کامل در ساحل شمالی اوآهو، بیش از 50 سال است که محل تجمع خانواده ها و دوستان بوده است. این توچال پرسونای هدف را برای درک بهتر مشتریان خود و افزایش تبدیل وب سایت شناسایی کرد.

درصد بازدیدکنندگ، که این اقدامات را انجام می دهند، نرخ تبدیل است. نرخ تبدیل وب سایت شما راهی آسان برای مشاهده بازگشت سرمایه برای تلاش های بازاریابی شما است. با گنجاندن تبدیل وب سایت به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی خود، می تو،د تعداد سرنخ ها یا مشتری، را که از ترافیک وب سایت فعلی خود به دست می آورید، افزایش دهید، که درآمد و رشد شما را افزایش می دهد.

تمام این داده‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا نرخ تبدیل وب‌سایت خود را با کمک به درک بهتر مشتری و آنچه که آنها را خوشحال می‌کند، بهبود بخشید. به ،وان مثال، می‌تو،د از داده‌های مشتری برای جشن گرفتن من،ت‌های خاص در زندگی آن‌ها، مانند تولد، سالگرد، یا نقاط عطف استفاده کنید.

مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

چگونه با یک تجربه شخصی، تبدیل وب سایت را افزایش می دهید؟

جمع آوری اطلاعات به شما این امکان را می دهد که مشتری خود را درک کنید. الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی داده ها را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کنند – مانند تاریخچه مرور، جمعیت شناسی و ال،ای رفتاری – برای ایجاد نمای 360 درجه از نمایه بازدیدکننده. می‌تو،د از این اطلاعات برای تنظیم پویا محتوای وب‌سایت، توصیه‌های محصول، و فراخوان‌های ویژه بر اساس علایق و ترجیحات بازدیدکننده استفاده کنید.

2. از این داده ها برای بهبود ایمیل های خود استفاده کنید

تشویق بازدیدکنندگان برای برداشتن گام بعدی نیازمند تجربه شخصی است که نه تنها نیازهای مشتری را برآورده می کند، بلکه آنها را پیش بینی می کند.

بیایید چهار روش استفاده از هوش مصنوعی و داده ها را برای شخصی سازی بهتر وب سایت و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بیان کنیم.

1. داده‌های بازدیدکنندگان وب‌سایت را جمع‌آوری کنید تا تماس‌های خود را برای اقدام من، کنید

به طور معمول، مشتریان این اقدامات مورد نظر را از طریق ،یبی از محتوای قوی، فراخوان‌های واضح و طراحی وب خوب انجام می‌دهند.

وب سایت شما اغلب اولین نقطه تماس بین ،ب و کار شما و مشتریان بالقوه است. این به آن‌ها نگاهی اجمالی به شخصیت و ارزش‌های برند شما می‌دهد و پایه و اساس تجربه مشتری شخصی‌سازی شده را ایجاد می‌کند. باعث ایجاد تبدیل وب سایت و ایجاد وفاداری می شود.

Turtle Bay رفتارها را از طریق بازدید از وب‌سایت و ثبت‌نام‌های ایمیلی آن‌ها دنبال می‌کرد و پروفایل‌های فردی مشتری را با جزئیات علایق و ترجیحات توسعه می‌داد. با استفاده از این داده ها، آنها سفرهای شخصی سازی شده در صفحه اصلی را به طور خاص برای نیازهای مشتری ایجاد ،د و آنها را با ایمیل های سفارشی و تبلیغات دیجیتالی هدف گذاری ،د.

بازاریابی و خدمات باید در مرحله قفل کار کنند تا به رشد نرخ تبدیل وب سایت کمک کنند. با ادغام داده های مشتری از منابع مختلف در یک نمایه واحد شروع کنید تا به نمایندگان خدمات مشتری دید جامعی از هر مشتری ارائه دهید. فراهم ، دسترسی هم‌زمان به این داده‌ها در طول تعامل، به آنها اجازه می‌دهد:

  • به سرعت نیازهای مشتری را شناسایی و برطرف کنید.
  • برای پیش‌بینی نیازهای مشتری و توصیه راه‌حل‌های شخصی‌شده، از تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده استفاده کنید.
  • پشتیب، شخصی ارائه دهید، با دید واضحی از آنچه مشتری شما تا آن زمان در کانال های شما انجام داده است.

چگونه برندها با شخصی‌سازی وب‌سایت تبدیل‌ها را افزایش می‌دهند؟

این ایمیل‌ها می‌توانند بسیار مؤثر باشند، زیرا زمان‌بندی شده‌اند تا با رفتار و علایق خاص بازدیدکننده مطابقت داشته باشند. اگر بازدیدکننده‌ای محصول خاصی را در وب‌سایت شما مشاهده کرد، ایمیلی حاوی توصیه‌های شخصی‌شده محصول یا پیشنهادات ویژه برای آن محصول برای او ارسال کنید. بر اساس داده های رفتار وب سایت خود، می تو،د این موارد را نیز امتحان کنید:

  • لیست های ایمیل ت،یم بندی شده بر اساس بازدید از صفحه، محصولات مشاهده شده و اقدامات انجام شده.
  • ایمیل های راه اندازی شده مانند ایمیل های سبد ،ید رها شده یا ایمیل های بعدی پس از انجام یک اقدام خاص.
  • خطوط موضوعی شخصی‌سازی شده که مشتری را ترغیب می‌کند تا نسبت به محصولاتی که مرور می‌کند عمل کند.

3. لحظات خاص مانند تولدها یا سالگردها را جشن بگیرید – مشتریان شگفتی را دوست دارند

با جمع‌آوری داده‌های رفتار وب‌سایت، می‌تو،د کمپین‌های ایمیلی هدفمند و مرتبط‌تری ایجاد کنید – باعث می‌شود مخاطبان خود بیشتر درگیر شوند و تبدیل شوند.

شخصی سازی وب سایت خود بر اساس رفتار مشتری می تواند به شما کمک کند از هزینه های بازاریابی خود درآمد بیشتری ،ب کنید. ببینید چگونه شخصی سازی مشتری 1:1 کلید تبدیل است.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/website-conversion-strategy/

فرض کنید شخصی در حال گشت و گذار در است،های سایت Turtle Bay است و در حال گشت و گذار در ، سواری و سرسره زدن است. این رفتار آنها را تحت شخصیت “خانواده” توچال قرار می دهد. اگر شخص وب‌سایت را بدون رزرو اقامت ، کند، ایمیل «، سایت» راه‌اندازی می‌شود. روز بعد، آنها ایمیلی حاوی اطلاعات مربوط به فعالیت های خانوادگی در استراحتگاه، از جمله جزئیات مربوط به خانواده دوستانه ترین اتاق (یک خانه ییلاقی) دریافت می کنند.

برای نشان دادن قدرد، از وفاداری مشتریان، در روزهای خاص، تبلیغات یا تخفیف های شخصی به مشتریان ارائه دهید. مشتریان را پس از ،ید دنبال کنید تا مطمئن شوید که راضی هستند و توصیه های شخصی برای محصولات یا خدمات مرتبط ارائه می دهند.

4. با تیم خدمات خود کار کنید تا دید کاملی از سفر مشتری به دست آورید

هنگامی که یک مشتری بالقوه از وب سایت شما بازدید می کند، اغلب به دنبال اطلاعات خاصی است که نیازهای آنها را برطرف کند. آنها یک چیز در ذهن دارند: “این محصول چه سودی برای من دارد؟”

خبر خوبی برای بازاریابان وجود دارد که به دنبال ایجاد یک تجربه شخصی در وب سایت خود هستند: استفاده از هوش مصنوعی (AI) و داده ها می تواند آن را آسان و حتی خودکار کند. اتوماسیون یک مسیر کارآمدتر برای تبدیل وب سایت است و می تواند محتوای بازدیدکنندگان را بر اساس علایق آنها نشان دهد و هر بار که به وب سایت باز می گردند، تجربه را سفارشی و مرتبط می کند.

این افراد انتظار دارند یک راه حل من، و یک تجربه شخصی به آنجا برسند. با این حال، برای برندها کافی نیست که فقط این خواسته ها را برآورده کنند. ما دریافتیم که 62٪ از مشتریان می گویند که می خواهند شرکت ها نیازهای آنها را پیش بینی کنند. استراتژی تبدیل وب سایت من، یک قدم جلوتر عمل می کند.

نرخ تبدیل وب سایت خود را افزایش دهید

به صراحت بگویم، وب سایت شما اهمیت دارد. در نظر نگرفتن آن به ،وان بخش مهمی از بازاریابی شما می تواند به ضرر شما درآمد داشته باشد و حتی قبل از شروع رابطه با مشتری به پایان برسد. از طرف دیگر، یک برنامه قوی می تواند به شما برتری بزرگی نسبت به رقابت بدهد. بنابراین، چگونه می تو،د بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟ با استراتژی تبدیل وب سایت من، شروع می شود.