4 رویکرد هوشمند به معماری تجارت الکترونیک

شاید بخواهید منابع خود را در جایی متمرکز کنید که بیشترین تأثیر را دارند با مرحله‌بندی تحول تجارت بی‌هدف خود. برند مبلمان کودک نیشکر ابتدا با تجسم مجدد تجربه پرداخت خود شروع کرد. تیم Stokke با کار با سرعت خاص خود، ریسک و هزینه ها را به حداقل رساند و شاهد افزایش 29 درصدی در تبدیل پرداخت بود. پس از استقرار موفقیت آمیز، استوکه به سرعت به مرحله بعدی خود رفت.

ویترین های Composable، ویترین های سفارشی سازی هستند که برای تجارت بدون سر ساخته شده اند. در معماری های بدون هد، هد یا سایت عمومی که مشتریان شما با آن تعامل دارند، از بدنه یا ،مت پشتی، جایی که داده ها جمع آوری شده و تراکنش ها پردازش می شوند، جدا می شود.

هرچه ،ب و کار شما خواستار آن باشد، زم، که معماری تجارت الکترونیک شما با شما منعطف شود، می تو،د چابک بم،د و سریعتر وارد بازار شوید.

راهنمای شما برای یافتن بهترین ویترین فروشگاه خود

به لطف چرخه‌های توسعه سریع‌تر و توانایی ایجاد تغییرات سریع، تجارت قابل ،یب به شما کمک می‌کند کارآمدتر عمل کنید. شما همچنین آزادی کامل طراحی و فرآیند را حفظ می کنید. و بله، شما می تو،د تجربیات مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه دهید. در نهایت، ویترین های ،یبی باعث کاهش هزینه و بهبود بازگشت سرمایه (ROI) ساخت و مدیریت یک معماری بدون سر می شود.

4. ویترین فروشگاه خود را بیاورید

هیچ راه درستی برای ایجاد زیرساخت تجارت الکترونیک وجود ندارد. اما به‌،وان یک رهبر تجاری، پاسخ سریع به تقاضاهای بازار، افزودن جریان‌های درآمد و به حدا،ر رساندن منابع خود همیشه یک اولویت خواهد بود – همه اینها در حالی که مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهند. یک پلتفرم فناوری انعطاف‌پذیر و هوشمند می‌تواند بهترین شریک شما در ایجاد یک تجربه دیجیتالی به همان اندازه برند شما باشد.

شرکت بازرگ، Duluth با تجارت بدون سر به سرعت پیش می رود

با این درخت تصمیم، استراتژی ویترین فروشگاه را کشف کنید که به بهترین وجه برای ،ب و کار شما من، است.


چهار راه برای مق، با پیاده سازی تجاری

تنها در چند ماه یک سایت مشتری محور و یک معماری بدون سر راه اندازی کنید. (بله امکانش هست.)



منبع: https://www.salesforce.com/blog/ecommerce-architecture/

به لطف فناوری جدید هوشمند و انعطاف پذیر، گزینه های زیادی برای پیاده سازی در دسترس شماست. آنچه برای ،ب و کار شما من، است می تواند به م،ای بهبودهای سریع تکرار شونده، افزودن قابلیت های هوش مصنوعی، ،یب و تطبیق معماری تجارت الکترونیک بدون سر و سنتی، تعبیه تجارت در همه جا یا هر چیز دیگری باشد.

انعطاف برای برد

ممکن است BYOH (سر خود را بیاورید) روی بسیاری از دعوت‌نامه‌های مهم، حک نشده باشد، اما این گزینه می‌تواند برای شرکت‌ها یا پروژه‌های خاصی منطقی باشد. ممکن است قبلاً در ویترین فروشگاه خود برای هدلس سرمایه گذاری کرده باشید. یا ممکن است منابع IT قابل توجهی داشته باشید که می توانند پیچیدگی ها را مدیریت کنند و سازمان شما متعهد به نگهداری و پشتیب، طول، مدت از فناوری شما باشد. در این موارد، می تو،د یک تجربه بسیار سفارشی یا تخصصی با ادغام ها یا برنامه های خانگی ایجاد کنید. شما آزادی و انعطاف پذیری لازم را خواهید داشت تا دقیقاً آنچه را که می خواهید به دست آورید، اما توجه داشته باشید که این استراتژی به یک تیم بزرگ فناوری اطلاعات و هزینه های زیادی نیاز دارد.

معماری من، تجارت الکترونیک با شما همراه است

اگر می‌خواهید فرصت‌های درآمدی جدیدی را بدون اختراع مجدد کل معماری تجارت خود – و اصلاً بدون ویترین – باز کنید، تجارت را در جریان کاری خدمات و فروش فعلی خود قرار دهید. مصرف کنندگان در حال حاضر به طور متوسط ​​در 9 نقطه تماس مختلف با یک شرکت درگیر هستند، بنابراین گسترش تجارت به این کانال ها یک راه ساده برای ایجاد درآمد جدید و بهبود تجربه مشتری است. برای ،ب و کار شما، این ممکن است به این م،ی باشد که به نمایندگی های خدمات خود توانایی جمع آوری پرداخت ها را از طریق پیوند تراکنش درست در یک جلسه چت یا قرار ملاقات خدمات مید، بدهید. برای فروش، می‌تواند به م،ای روشن ، پورتال‌های سفارش مجدد سلف‌سرویس برای فعال ، سفارش‌های مجدد با یک کلیک یا اجازه دادن به نمایندگان برای پردازش سفارش‌ها از طرف مشتریانشان باشد.

2. قالب های خارج از جعبه

ویترین فروشگاهی قابل تنظیم کاملاً قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد به راحتی مجموعه من،ی از اجزا و عملکرد را برای سایت بدون هد خود بسازید. و یک امتیاز بزرگ وجود دارد: عملیات ویترین – مانند میزب،، ایمن سازی و مقیاس بندی – همه از طرف شما مدیریت می شوند.

این چهار رویکرد به شما در نحوه رویکرد پیاده سازی تجاری خود انعطاف پذیری می دهد. دوره من، برای شما، چه یکی از اینها را بپذیرید و چه ،یب و هماهنگ کنید، به نیازهای منحصر به فرد ،ب و کار شما بستگی دارد.

1. تجارت تعبیه شده

زم، که نیاز دارید به سرعت وارد بازار شوید یا با ابزارهای سلف سرویس به بازرگانان یا بازاریابان قدرت دهید، استفاده از قالب های از پیش طراحی شده راه خوبی است. آنها یک کتابخانه آزمایش شده و واقعی از پیکربندی ها مانند صفحات اصلی، چرخ دستی ها، صندوق ها، PLP ها و PDP ها را به شما می دهند که می تو،د به سرعت آنها را پیاده سازی کنید. از آنجا، ابزارهای تجاری مبتنی بر کلیک و ویرایشگرهای صفحه به تیم‌های شما اجازه می‌دهند صفحاتی را در عرض چند دقیقه بسازند و به‌روزرس، کنند، حتی از هوش مصنوعی مولد برای نوشتن توضیحات محصول، و راه‌اندازی کمپین‌ها و تبلیغات بدون کمک بخش فناوری اطلاعات استفاده کنند.

بهترین پلتفرم‌ها همچنین شامل ادغام‌های از پیش تنظیم‌شده‌ای مانند Apple Pay هستند، به شما امکان می‌دهند با ویترین‌های فروشگاهی قابل ،یب ،یب و مطابقت دهید، قابلیت‌های هوش مصنوعی را تعبیه کنید، و به شما انعطاف‌پذیری برای مقیاس‌پذیری با پلتفرم خود را با رشد نیازهای تجاری‌تان می‌دهند. جنبه های منفی؟ از آنجایی که ال،ا راه حلی خارج از جعبه هستند، به همان میزان چابکی راه حل های ،یب پذیرتر را ارائه نمی دهند.

3. ویترین فروشگاهی قابل ،یب

کانال های جدید به طور مداوم در حال ظهور هستند و 83 درصد از رهبران دیجیتال در حال گسترش استراتژی های کانال خود هستند. تعبیه تجارت مبتنی بر هوش مصنوعی در هر نقطه تماس در سفر مشتری چقدر عالی خواهد بود؟ یک دربان مجهز به GPT را تصور کنید که می تواند بهترین ،مت های ،ید حضوری را به هر کانال دیجیتالی بیاورد. نمایندگی‌های خدماتی که می‌توانند با پیوند Pay Now، پرداخت‌ها را در این زمینه بپذیرند. یا بازرگان، که از هوش مصنوعی مولد برای بهبود توضیحات محصول استفاده می کنند. با یک پلت فرم انعطاف پذیر، هر مرحله از سفر مشتری شانس شما برای به حدا،ر رساندن درآمد، پس انداز و روابط است.

“بردهای سریع” موسیقی به گوش ما است. برای جلوتر ماندن، باید سریع حرکت کنید: تست کنید، یاد بگیرید، بهینه کنید، تکرار کنید. قبلاً استقرار تجارت گسترده و ترسناک بود و به منابع عمده فناوری اطلاعات، ج، زم، طول، و بودجه های کلان نیاز داشت. اما با فشار دائمی که رهبران تجارت برای نوآوری و کارآمدتر شدن با آن مواجه هستند، این نوع سرمایه گذاری همیشه جواب نمی دهد.

،ب و کارها باید در تجربه مشتری متمایز باشند. برای مثال، تولیدکننده محصولات در فضای باز را در نظر بگیرید. راه انداختن یاب ظروف نوشیدنیYETI، تجربه همهجانبه مشتری جدید خود، از یک ویترین ،یبی استفاده کرد تا بدون محدودیت‌های طراحی تجارت الکترونیک سنتی کار کند، به سرعت تکرار شود و در کمتر از دو ماه راه اندازی شود.