4 روند صنعت کالاهای مصرفی که باید در سال 2023 تماشا کنید
چه چیزی مدیران کالاهای مصرفی (CG) را در شب بیدار نگه می دارد؟ واقعیتهای صنعت هزینههای عملیاتی بسیار بالا، افزایش قیمتها در آینده و ،یدار، که میخواهند محصولات ارزان تر. بزرگترین روندهای صنعت کالاهای مصرفی در سال 2023 فرصتهایی را برای برندها فراهم میکند تا رشد سودآوری را حتی در یک اقتصاد نامطمئن ایجاد کنند، اما تنها در صورتی که دادههایی را که از قبل در اختیار دارند به کار ببرند.
روندهای اخیر صنعت کالاهای مصرفی نشان می دهد که آنچه ،یداران می خواهند در چند سال گذشته به طور چشمگیری و مکرر تغییر کرده است. هماکنون با ترجیحات آنها همراهی میکنند را اولویت اول، با توجه به 93 درصد از رهبران CG.
آیا فناوری شما برای شما مفید است؟ ببینید چگونه می تو،د کارآمدتر شوید، فروش را افزایش دهید و از بینش های هوشمندانه بهره ببرید.
در اینجا کاری است که می تو،د انجام دهید: برنامه ها را یکپارچه کنید و فرآیندها را در سراسر زنجیره تامین به صورت خودکار انجام دهید. این امر دید را بهبود میبخشد، ارتباط بیدرنگ با شرکا را امکانپذیر میکند و تأثیر هزینههای برنامهریزی نشده، کمبود موجودی یا تأخیر را کاهش میدهد.
این روندهای صنعت کالاهای مصرفی چه م،ایی برای شما دارند
برای رقابتی ماندن، دستیابی به اجرای ،ده فروشی کامل ضروری است. اما با ا،ر مصرف کنندگان ،ید آنلاین و در فروشگاه ها، برندها باید مشتریان را در هر جایی که محصولات را کشف و ،یداری می کنند درگیر کنند – یک وظیفه مهم با توجه به 60 درصد از ،یداران می گویند آنها ترجیح می دهند به جای ،ده فروشان، از شرکت های CG ،ید کنند.
نکته اینجاست: سنتی استراتژی های بازاریابی یک اندازه من، برای همه شرکتهای CG که معمولاً برای افزایش تقاضای مصرفکننده استفاده میکنند، برای جلب توجه ،یدار، که انتظار تجربههای شخصی آنلاین را دارند، کافی نیست.
این به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، اما حاشیه های محدودتر به این م،ی است که باید هر قطره از ارزش خود را از بودجه تبلیغات تجاری خود حذف کنید. از لحاظ تاریخی، به حدا،ر رساندن بازده سرمایه گذاری تبلیغات برای شرکت های CG به دلیل شفافیت ضعیف، فرآیندهای قدیمی و تجزیه و تحلیل ضعیف دشوار بوده است.
نتیجه نهایی برای برند شما چیست؟ برای اطلاعاتی که به شما کمک میکند به ترجیحات مشتری در حال تغییر و چالشهای کلان اقتصادی گستردهتر پاسخ دهید، عمیقتر در دادههای زمان واقعی خود غوطه ور شوید.
در حال حاضر، 85 درصد از شرکتهای CG که به دنبال رشد هستند، میخواهند مشتری، را که قبلاً نام تجاری خود را ،ید نکردهاند، جلب کنند. به گزارش دیلویت، این شرکت ها قصد دارند از تبلیغات تجاری – در کنار تبلیغات و نوآوری محصول – استفاده کنند رقابت با محصولات بر،ب خصوصی و توجه ،یداران جدید را به خود جلب کند.
جای تعجب نیست که 68 درصد از رهبران صنعت CG می گویند بهبود حاشیه های عملیاتی بزرگترین چالش آنها در سال 2023 خواهد بود. شما می توان افزایش سود، حتی زم، که بودجه های محدودتر شما را مجبور به انجام کارهای بیشتر با کمتر می کند. چگونه؟ با استفاده از داده ها، باید از تغییرات فعلی صنعت جلوتر بم،د.
برای دلار تبلیغات تجاری خود، سود بیشتری دریافت کنید
نگر، اصلی آنها این است که تقاضای مصرف کننده، اگرچه پیش بینی می شود کاهش یابد. هنوز گرم است. شرکتهای CG باید جریان کالاها را حفظ کنند، حتی اگر با تاخیر در تحویل و میز خالی مواجه هستند.
در اینجا کاری است که می تو،د انجام دهید:تبلیغات خود را با ابزارهایی بهینه کنید که برنامه ریزی، ردیابی و پیش بینی را خودکار می کنند تا بتو،د به سرعت سودآورترین برنامه های خود را شناسایی و مقیاس بندی کنید. شرکت هایی که این کار را به خوبی انجام می دهند، برنده های بزرگی ،ب می کنند. تبلیغات با عملکرد برتر پنج برابر بیشتر برگرداند به گفته مک کینزی از کمترین کارآمدی.
روند شماره 4: کارایی – همه جا و به یکباره
اگر برای تصمیم گیری به داده های قدیمی تکیه کنید، چابک ماندن آسان نیست. اگر محصولات و توزیع شما نتوانند با آنچه امروز ،ده فروشان و مصرف کنندگان نیاز دارند مطابقت داشته باشند (و پیش بینی کنند که فردا چه می خواهند)، رقبای شما ممکن است برتری پیدا کنند.
ا،ر تبلیغات به نتیجه نمی رسند. چگونه می تو،د ROI بودجه تجاری خود را افزایش دهید؟
روند شماره 1: ،یداران Omni-channel انتظار تعامل همه کانالی را دارند
روند فعلی صنعت کالاهای مصرفی سرسخت نشان می دهد کار یدی و چالش های زنجیره تامین، دستیابی به محصولات در دست مصرف کنندگان را برای شرکت های CG سخت تر می کند. این پیشرو است بیش از 9 شرکت در 10 شرکت تمرکز بر بهبود زنجیره تامین و تعالی عملیاتی، با اولویت دادن 90 درصدی دیگر به بهرهوری و کارایی.
در اینجا کاری است که می تو،د انجام دهید:از دادههای بیدرنگ برای پیشبینی، ردیابی و استفاده از روندهای مهم استفاده کنید. برای مثال، اگر مشتری، را در رسانههای اجتماعی میبینید که مایلند طعمهای محصولی را که شما تولید نمیکنید، داشته باشند، میتو،د نسخههای جدیدی از اقلام خواربار مورد علاقهشان را توسعه دهید و خط تولید خود را گسترش دهید، زیرا مید،د بازاری برای محصولات اضافه وجود دارد.
در اینجا کاری است که می تو،د انجام دهید:تعامل بینظیری را که مصرفکنندگان انتظار دارند ارائه دهید – بدون در نظر گرفتن کانال. برای انجام این کار، منابع داده خود را متحد کنید تا بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و از تجزیه و تحلیل واضح تر استفاده کنید. این به شما کمک میکند به روشی شخصیشده و در دستگاهها و کانالهایی که آنها ترجیح میدهند به مشتریان دسترسی پیدا کنید.
روند شماره 2: همگام با مصرف کنندگان
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
شرکتهایی که میتوانند این امر را با موفقیت مدیریت کنند، نه تنها قلب مصرفکنندگان را به دست خواهند آورد، بلکه خود را به،وان نیرویی برای سالهای آینده معرفی خواهند کرد.