برای دلار تبلیغات تجاری خود، سود بیشتری دریافت کنید
در اینجا کاری است که می تو،د انجام دهید: تعامل بی نظیری را که مصرف کنندگان انتظار دارند ارائه دهید - بدون در نظر گرفتن کانال. برای انجام این کار، منابع داده خود را متحد کنید تا بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و از تجزیه و تحلیل واضح تر استفاده کنید. این به شما کمک می کند به روشی شخصی شده و در دستگاه ها و کانال هایی که آنها ترجیح می دهند به مشتریان دسترسی پیدا کنید.
روند شماره 2: همگام با مصرف کنندگان
نکته اینجاست: سنتی استراتژی های بازاریابی یک اندازه من، برای همه شرکت های CG که معمولاً برای افزایش تقاضای مصرف کننده استفاده می کنند، برای جلب توجه ،یدار، که انتظار تجربه های شخصی آنلاین را دارند، کافی نیست.
روند فعلی صنعت کالاهای مصرفی سرسخت نشان می دهد کار یدی و چالش های زنجیره تامین، دستیابی به محصولات در دست مصرف کنندگان را برای شرکت های CG سخت تر می کند. این پیشرو است بیش از 9 شرکت در 10 شرکت تمرکز بر بهبود زنجیره تامین و تعالی عملیاتی، با اولویت دادن 90 درصدی دیگر به بهره وری و کارایی.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">ثبت نام کن،on>
در اینجا کاری است که می تو،د انجام دهید: از داده های بی درنگ برای پیش بینی، ردیابی و استفاده از روندهای مهم استفاده کنید. برای مثال، اگر مشتری، را در رسانه های اجتماعی می بینید که مایلند طعم های محصولی را که شما تولید نمی کنید، داشته باشند، می تو،د نسخه های جدیدی از اقلام خواربار مورد علاقه شان را توسعه دهید و خط تولید خود را گسترش دهید، زیرا می د،د بازاری برای محصولات اضافه وجود دارد.
چه چیزی مدیران کالاهای مصرفی (CG) را در شب بیدار نگه می دارد؟ واقعیت های صنعت هزینه های عملیاتی بسیار بالا، افزایش قیمت ها در آینده و ،یدار، که می خواهند محصولات ارزان تر. بزرگ ترین روندهای صنعت کالاهای مصرفی در سال 2023 فرصت هایی را برای برندها فراهم می کند تا رشد سودآوری را حتی در یک اقتصاد نامطمئن ایجاد کنند، اما تنها در صورتی که داده هایی را که از قبل در اختیار دارند به کار ببرند.
این به اندازه کافی ساده به نظر می رسد، اما حاشیه های محدودتر به این م،ی است که باید هر قطره از ارزش خود را از بودجه تبلیغات تجاری خود حذف کنید. از لحاظ تاریخی، به حدا،ر رساندن بازده سرمایه گذاری تبلیغات برای شرکت های CG به دلیل شفافیت ضعیف، فرآیندهای قدیمی و تجزیه و تحلیل ضعیف دشوار بوده است.
در اینجا کاری است که می تو،د انجام دهید: برنامه ها را یکپارچه کنید و فرآیندها را در سراسر زنجیره تامین به صورت خودکار انجام دهید. این امر دید را بهبود می بخشد، ارتباط بی درنگ با شرکا را امکان پذیر می کند و تأثیر هزینه های برنامه ریزی نشده، کمبود موجودی یا تأخیر را کاهش می دهد.
این روندهای صنعت کالاهای مصرفی چه م،ایی برای شما دارند
روندهای اخیر صنعت کالاهای مصرفی نشان می دهد که آنچه ،یداران می خواهند در چند سال گذشته به طور چشمگیری و مکرر تغییر کرده است. هم اکنون با ترجیحات آن ها همراهی می کنند را اولویت اول، با توجه به 93 درصد از رهبران CG.