4 روشی که هوش مصنوعی مولد برای فروش شغل شما را بهبود می بخشد

به ،وان مثال، فرض کنید شما یکی از نمایندگان فروش لوازم جانبی به ،یداران خودرو هستید، و در تلاش برای جذب مشتریان جدید با ایمیل‌های خود هستید. احتمالاً در حال حاضر از یک ابزار تعامل فروش برای افزودن حس شخصی استفاده می‌کنید، اما شاید به خوبی کار نمی‌کند. اینجاست که هوش مصنوعی مولد می‌تواند به شما کمک کند: می‌تواند با ایجاد کپی بر اساس آنچه مشتریان به دنبال آن هستند و ایمیل‌هایی که در گذشته عملکرد خوبی داشته‌اند، ایجاد ایمیل را ساده‌تر کند. شما به سادگی پیامی مانند «یک ایمیل جستجوگر برای ،یداران لوازم جانبی خودرو بنویسید» را در یک رابط چت مانند ChatGPT قرار دهید. سپس سیستم هوش مصنوعی ایمیل‌های قبلی شما را به همراه اطلاعات صنعت و مشتری بررسی می‌کند و ایمیلی با کارایی بالا ایجاد می‌کند که می‌تو،د با مشتریان احتمالی جدید از آن استفاده کنید.

عاطف عزیز: انگیزه ا،ر نمایندگ، که من می شناسم با ایجاد روابط و ارائه راه حل های واقعی برای مشتریان هستند، نه اعداد و ارقام ،د ، یا تهیه پیش نویس ایمیل. خوشبختانه، هوش مصنوعی مولد می‌تواند با تهیه پیش‌نویس ارتباطات، انجام تحقیقات و ساده‌سازی وظایف فرآیند فروش، به از بین بردن این مشکلات کمک کند. من فکر نمی‌کنم به این زودی جایگزین تکرارها شود، اما هوش مصنوعی مطمئناً بر نحوه کار ما در ماه‌ها و سال‌های آینده تأثیر خواهد گذاشت. جزئیات بیشتر در مورد آن در زیر. – کارول لیائو، مدیر ارشد نیروی فروش، وانتا

به جنبش Salesblazer بپیوندید

4 دقیقه مطالعه

،زش دست انسان و ربات

CRM مولد – در اینجا به م،ای آن برای تجارت شما است

با هوش مصنوعی مولد، می‌تو،د از پیام‌های متنی برای تحقیق سریع در شرکت‌های هدف برای اطلاعاتی که در جستجوی ایمیل‌ها استفاده کنید، استفاده کنید. در همین ابزار، می‌تو،د از آن اطلاعات برای درخواست پیش‌نویس ایمیل احتمالی استفاده کنید. به ،وان مثال، ممکن است درخواستی مانند «پیش‌نویس ایمیل معرفی به سرنخ با بالاترین ارزش من» وارد کنید. سپس، می‌تو،د بهترین خطوط موضوع را بر اساس عملکرد ایمیل گذشته بخواهید تا شانس باز شدن را افزایش دهید.

به #Salesblazer Q&A خوش آمدید، ستونی توسط متخصصان فروش، برای متخصصان فروش. پاسخ سوالات داغ خود را در مورد بهترین راه های فروش، یادگیری و رشد در این زمینه همیشه در حال تغییر دریافت کنید. سوالی دارید؟ اینجا بپرس.

من ساعت‌ها وقت صرف کرده‌ام تا ارائه‌ای بی‌نقص را بسازم که توجه مشتریان را جلب کرده و حفظ کند. مطمئنم شما هم همین کار را کرده اید. با هوش مصنوعی مولد، می‌تو،د از اعلان‌های مبتنی بر متن در ابزارهای ارائه برای ایجاد دک‌ها و زمین‌های متن، در چند دقیقه استفاده کنید. این در حال حاضر رایج نیست، اما با توجه به اینکه ChatGPT در حال حاضر موج ایجاد می کند، این فقط یک مسئله زمان است.

یک فرآیند معمولی ارتباط با نماینده فروش چیزی شبیه به این است: داده‌های CRM را برای یافتن یک سرنخ واجد شرایط بررسی کنید، برای تحقیق در زمینه سابقه و نقش آنها به LinkedIn بروید، زمان بیشتری را صرف تحقیق در مورد شرکت خود در Google کنید، و یک ایمیل شخصی‌سازی شده برای جلب توجه آنها بنویسید. وقت گیر است، درست است؟

از EinsteinGPT برای شناسایی سیگنال های مشتری استفاده کنید که می تواند به شما در پیشبرد معاملات کمک کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/generative-ai-for-sales/

6 دقیقه مطالعه

3. ارائه فروش را در زمان واقعی بهبود بخشید

ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.


هوش مصنوعی مولد برای فروش چیست؟

این فقط یک برنامه است. بیایید به تمام روش هایی که هوش مصنوعی مولد احتمالاً بر کار روزانه شما تأثیر می گذارد نگاه کنیم.

4 روش هوش مصنوعی مولد فروش را بهبود می بخشد

هوش مصنوعی مولد از دستورات ساده برای ایجاد کپی (مانند ایمیل‌های جستجوگر) و ارائه توصیه‌هایی (مانند پیشنهادهایی برای معاملات سریع) استفاده می‌کند که برای فرآیندهای فروش کارآمد بسیار مهم هستند. این کار این کار را با تجزیه و تحلیل داده‌های فروش و مشتری موجود شما انجام می‌دهد تا به شما در پیش‌نویس ایمیل‌ها کمک کند، یا تعیین کنید که کدام پیام‌ها یا منابع به پیشبرد گفتگوی فروش کمک می‌کنند. همه اینها احتمالاً در یک CRM، جایی که داده‌های فروش و مشتری در آن زندگی می‌کنند، ادغام می‌شوند.

نمایندگان فروش می‌توانند بخش‌های زیادی از روز خود را صرف تولید، کشیدن و تجزیه و تحلیل داده‌ها کنند – و با توجه به چیزهای زیادی که باید به آنها نگاه کرد، به راحتی می‌توان فرصت‌های معامله بزرگ را از دست داد. هوش مصنوعی مولد می تواند مانند یک دستیار تحلیلگر داده های شخصی عمل کند تا ال،ا و روابط را در داده های CRM شما تقریباً بلافاصله کشف کند و شما را به سمت معاملات و معاملات با ارزش بالا راهنمایی کند که احتمالاً بسته می شوند. حتی بهتر از آن، با تغییر معاملات و اطلاعات مشتری در زمان واقعی سازگار می شود و به شما کمک می کند رویکرد فروش خود را با آنچه در لحظه کار می کند تغییر دهید.

سازگاری با دنیای هوش مصنوعی

ما همچنین شاهد نسخه‌های اولیه مربیگری در زمان واقعی هستیم: راهنمایی مبتنی بر هوش مصنوعی، که در ابزار کنفرانس ویدیویی ادغام شده است، می‌تواند ارائه زنده شما را ارزیابی کند تا ببیند آیا به نقاط دردناک من،ی برای مشتری شما می‌رسد یا خیر. با استفاده از کلمات کلیدی خاص، سیستم هوش مصنوعی می تواند اطلاعات مربوط به مشتری بالقوه را برای اطمینان از ارائه موثرترین ارائه توصیه کند. به‌،وان مثال، به‌جای عبور از یک عرشه استاندارد، مربیگری هوش مصنوعی می‌تواند از شما بخواهد تا ویژگی خاصی را که مشتری بالقوه به آن علاقه‌مند است برجسته کنید. هفرنان گفت: «حتی ممکن است از شما خواسته شود تا پایان کار را انجام دهید.»

4. تسریع در تجزیه و تحلیل داده ها

در مصاحبه ای، دن هفرنان، مدیر ارشد رشد در آموزش دیل کارنگی، گفت که معتقد است “هوش مصنوعی همدل” در تماس های فروش مجازی به این امر کمک می کند. این فناوری در ابزارهای کنفرانس ویدیویی یا تلفنی تعبیه شده است تا ال،ای گفتار، حجم صحبت و حرکات بدن مشتریان احتمالی را تجزیه و تحلیل کند تا خلق و خو را اندازه‌گیری کند و راه‌هایی را برای هدایت مکالمه در مسیر درست توصیه کند.

ایجاد اعتماد با یک چشم انداز در حین کشف همیشه یک فرآیند عمیقاً انس، خواهد بود. اما انسان‌ها کامل نیستند: گاهی اوقات، زبان بدن و نشانه‌های کلامی را که نشان می‌دهند فرد بالقوه در حال مبارزه است یا نگر،‌هایی را از دست می‌دهیم.

کاری که هوش مصنوعی مولد انجام نخواهد داد، جایگزینی جنبه انس، فروش است. فروش ذاتاً در مورد روابط است و همچنان به تماس شخصی متکی است. همانطور که هفرنان بیان کرد: با ،یبی از هوش مصنوعی مولد، «متخصصان فروش آزاد خواهند شد تا دانش و مهارت‌هایی را که به بهترین نحو در اختیار انسان‌ها گذاشته می‌شود را تقویت کنند – ایجاد اعتماد، همکاری و همدلی برای برآوردن نیازهای مشتری».

هوش مکالمه را از مشتری احتمالی تا پایان دریافت کنید

در سال آینده شاهد استفاده از هوش مصنوعی مولد برای فروش در چهار حوزه کلیدی خواهیم بود. نمایندگان فروش از آن برای تولید ایمیل های جستجوگر، دریافت راهنمایی در زمان واقعی در حین کشف و مذاکره، بهبود ارائه ها در زمان واقعی و تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کنند. بیایید هر مورد استفاده را بررسی کنیم.

1. ایمیل های بالقوه را در مقیاس ایجاد کنید

هوش مصنوعی مولد برای فروش دارای مزایای زیادی است. می‌تواند به شما کمک کند تا پیام‌ها و ایمیل‌های حذفی بنویسید، فرآیند کشف را به رخ بکشد، و تعداد زیادی از داده‌ها را در چند ث،ه تجزیه و تحلیل کنید. به عبارت دیگر، این ابزاری است که می تواند مشغله کاری را انجام دهد تا بتو،د کارآمدتر بفروشید. من پیش بینی می کنم که بخشی جدایی ناپذیر از فروش در سال خواهد بود.

در اینجا یک مثال است. هنگام ملاقات با مشتری با ارزش بالا، شروع به توصیف ویژگی جدید محصول خود می کنید – و مشتری شروع به بی قراری می کند. ابزارهای هوش مصنوعی همدلانه می توانند متوجه این موضوع شوند و دلیل ناراحتی مشتری، مانند هزینه تصوری این ویژگی جدید را نشان دهند. حل آسان: همانطور که مکالمه را ادامه می دهید، یک خط معمولی را تا کنید تا ترس آنها را از بین ببرید، مانند: “این بخشی از قیمت پایه است.”

مقالات پرطرفدار

شش راه آسان که می تو،د برای هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. کشف مؤثر را هدایت کنید

فروشندگان عزیز: هوش مصنوعی مولد چیست و چگونه بر شغل نمایندگان فروش در سال آینده تأثیر می گذارد؟ – عاطف غوری، مدیر حساب منطقه، هیتاچی وانتارا