4 روشی که شرکت های رسانه و سرگرمی از اتوماسیون استفاده می کنند

اتوماسیون محتوای من، را از طریق کانال من، و در زمان من، ارائه می دهد که در نهایت به م،ای تجربه بهتر مشتری است. به علاوه، شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی می‌توانند از اتوماسیون برای تشویق خودسرویس مشتری استفاده کنند، که باعث می‌شود تعاملات پشتیب، بهتر و منسجم‌تر شود. با این حال، فضای زیادی برای رشد وجود دارد، تنها 35 درصد از شرکت‌های رسانه‌ای که ما بررسی کردیم، استراتژی‌های آزمایشی را برای استفاده از اتوماسیون برای تشویق خدمات به مشتری انجام می‌دهند. شگفت آورتر اینکه فقط 27 درصد اتوماسیون را به طور کامل پیاده سازی کرده اند.

4. ایجاد شهرت بهتر برای برند

از «،ن خانه دار واقعی» تا جنایت واقعی، هر بیننده ای منحصر به فرد است که از دستگاهی که می خواهد استفاده کند، کجا و چه زم، می خواهد تماشا کند و چگونه می خواهد برای آن هزینه کند. از طریق اتوماسیون، شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی می‌توانند روی داده‌های رفتار کاربر در زمان واقعی برای حفظ مشتریان و افزایش ارزش طول عمر آنها اقدام کنند. چگونه؟ با ارائه تبلیغات و محتوای مرتبط به آنها که علاقه آنها را برانگیخته و تماشای آنها را حفظ کند.

2. کاهش هزینه ها با کاهش وظایف دستی

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

3. بهبود خدمات مشتری و توانمندسازی سلف سرویس

در اینجا نحوه استفاده شرکت های رسانه ای و سرگرمی برتر از اتوماسیون برای جذب و حفظ مشتریان آمده است:

1. استفاده از شخصی سازی برای ارائه محتوا و تبلیغات مرتبط

ال،ای اتوماسیون خارج از جعبه ما برای صنعت رسانه و سرگرمی ساخته شده اند و می توانند به تیم شما کمک کنند تا کارآمدتر شوند.


در میان عدم قطعیت اقتصاد کلان، شرکت‌های رسانه و ارتباطات به طور فزاینده‌ای به اتوماسیون روی می‌آورند تا با به حداقل رساندن وظایف تکراری و ارائه تجربیات شخصی‌سازی‌شده کارآمدتر و مؤثرتر با هزینه‌های کمتر، بهره‌وری را افزایش دهند و هزینه‌ها را کاهش دهند.

بدون اتوماسیون، جمع‌آوری داده‌های مشتری می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، و درک نیاز مشتریان را دشوار می‌کند – و در نتیجه یک تجربه بد از خدمات مشتری ایجاد می‌شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، مشتریان در مورد آن به دوستان خود می گویند. با اتوماسیون، تیم‌های پشتیب، مشتری و فروش رسانه‌ها به داده‌ها دسترسی فوری پیدا می‌کنند، که درک مسائل مشتری را آسان‌تر می‌کند و از وقوع آن تجربیات منفی در وهله اول جلوگیری می‌کند. تیم‌های پشتیب، و فروش اکنون به داده‌های خودکار مشتری دسترسی دارند که می‌تواند نیازهای مشتری را تجزیه و تحلیل کند و مشکلات را سریع‌تر حل کند، که به شرکت‌های رسانه‌ای کمک می‌کند مشتریان خود را راضی نگه دارند.

بر حفظ و جذب مشتری تمرکز کنید

امروز، 71 درصد از مشتریان انتظار داشته باشید که هر تعامل با یک ،ب و کار شخصی سازی شود. تیم‌های فروش در شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی می‌توانند تعاملات دیجیتالی و دنیای واقعی مشتری را به هم متصل کنند تا مرتبط‌ترین، شخصی‌شده‌ترین و متقاعدکننده‌ترین تجربیات را در هر لحظه ارائه دهند. اتوماسیون به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با رضایت مصرف‌کننده، این داده‌های بی‌درنگ مشتری را جمع‌آوری کرده و نسبت به آن اقدام کنند تا تجربه شخصی‌تری ایجاد کنند.

کمک به ارائه دهندگان محتوا برای درک و حمایت از پایگاه مشتری موجود خود، مسیر سریع تری را به سمت فرصت های رشد جدید به آنها می دهد. چگونه؟ شما آن را حدس زدید، با اتوماسیون.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مشتریان Salesforce به طور متوسط ​​شاهد کاهش ۲۵ درصدی هزینه‌های فناوری اطلاعات و تا ۲۷ درصد خودکارسازی سریع‌تر فرآیندهای تجاری نسبت به رویکردهای قبلی هستند. اتوماسیون کارهای دستی را کاهش می دهد، به این م،ی که اتوماسیون باعث صرفه جویی در هزینه می شود و بسیاری از کارمندان را آزاد می کند تا تمرکز کنند بیشتر در مورد کار استراتژیک ارزشمند.

وقتی گردش کار خدمات مشتری را خودکار می‌کنید، تیم‌های فروش شما از بار وظایف ساده و ساده رها می‌شوند، مشتریان شما خدمات بهتری دریافت می‌کنند و با کاهش هزینه و بهبود کارایی در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید. برای شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی، اتوماسیون نیازی به گران یا سخت بودن پیاده‌سازی ندارد. در واقع، 95 درصد از رهبران فناوری اطلاعات و مهندسی گفتند که سازمان های آنها اتوماسیون گردش کار را در اولویت قرار می دهند و 71 درصد از تصمیم گیرندگان خدمات گفتند که در حال تسریع ابتکارات اتوماسیون هستند.

برای مشاهده نسخه ویدیویی این محتوا، کلیک کنید اینجا.

در مورد خدمات رسانه ای و پخش، گزینه های بی پای، برای مصرف کنندگان وجود دارد. به منظور رقابتی ماندن، سازمان‌های فروش در این شرکت‌ها باید بفهمند که مشتریانشان چه می‌خواهند و چه می‌خواهند تا استراتژی‌ها و خدماتی را پیرامون آنها بسازند. داده‌های مشتری در اینجا کلید اصلی است، و استفاده از اتوماسیون برای جمع‌آوری آن و است،اج بینش م،ادار از آن، باعث رشد شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی می‌شود.

گزارش اخیر Salesforce و Omdia چگونگی استفاده سازمان‌های فروش در شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی را از اتوماسیون برای افزایش رشد و بازگشت مشتریان نشان می‌دهد. بر اساس این نظرسنجی، تنها 21 درصد از این شرکت ها در حال برنامه ریزی سرمایه گذاری قابل توجهی در اتوماسیون تعامل هستند.

یاد بگیرید چگونه مشتریان خود را شگفت زده کنید

برای شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی، اتوماسیون شخصی‌سازی را افزایش می‌دهد، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، خدمات مشتریان شما را بهتر می‌کند و منجر به تمایل مشتریان می‌شود. با فشار زیاد بر صنعت برای ارائه رشد، تمرکز بر حفظ مشتری و تعامل رو به رشد بیش از هر زمان دیگری مهم است. چرا؟ زیرا حفظ مشتریان فعلی ارزان تر از بیرون رفتن و یافتن مشتریان جدید است. و هم برای ثابت نگه داشتن درآمد اشتراک و هم برای ،ب درآمد جدید از تبلیغات کلیدی است.

جان ،را، معاون ارشد مدیریت محصول در Salesforce، این مقاله را با کریستوفر دین نوشت.

برای اطلاعات بیشتر، تحقیق را از Salesforce و Omdia دانلود کنید یا به وب سایت ما بروید تا مخاطبان و تبلیغ کنندگان وفادار را سریعتر پرورش دهید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/automation-in-media-and-entertainment/

اتوماسیون این روزها یک کلمه کلیدی در صنعت رسانه و سرگرمی است و دلیل خوبی دارد: شرکت های رسانه ای و سرگرمی از آن برای تقویت رشد و در عین حال راضی نگه داشتن مشتریان استفاده می کنند. چگونه؟ با افزایش شخصی سازی، کاهش هزینه ها، بهبود خدمات مشتری و ایجاد شهرت بهتر.