هوش مصنوعی تبدیل به ابزاری پرکاربرد برای همه، صرف نظر از پیشینه فنی خواهد شد.
ویتالی گوردون
یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل، فاروس AI
هوش مصنوعی تبدیل به ابزاری پرکاربرد برای همه، صرف نظر از پیشینه فنی خواهد شد.
ویتالی گوردون
یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل، فاروس AI
6 دقیقه مطالعه
ش،تن انگ بیماری رو،: 4 راه برای پیشرفت در حرفه
«همنوایی زندانبان آزادی و دشمن رشد است.» – جان اف کندی، سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده
«متخصصان تجربه مشتری دوست دارند به نقشه های سفر مشتری خود فکر کنند، اما این نقشه ها می توانند بسیار سفت و سخت باشند. چه تعداد از مصرف کنندگان دقیقاً همان مسیر را دنبال می کنند تا به نتیجه خود برسند؟ خیلی کم. من معتقدم تجارب مصرفکننده باید بسیار پویاتر از آنچه امروز هستند باشد – نه فقط شخصیسازی شده، که چند سالی است در مورد آن صحبت میکنیم. به هر حال، شرکتها میتوانند از دادههای مربوط به مشتریان در لحظه استفاده کنند – کاری که در 24 دقیقه یا ساعت گذشته انجام دادهاند، نه در 24 روز گذشته. – تام پوتیامادام، رهبر مشاوره تحول، PwC [read the full interview]
برای استفاده از مایکروویو، نیازی به دانستن نحوه کارکرد فناوری مایکروویو نیست – این فقط یک ابزار است. به لطف هجوم ابزارهای بدون کد، نقطه و کلیک، اکنون در حال وارد شدن به همان مرحله هوش مصنوعی هستیم. هوش مصنوعی تبدیل به ابزاری پرکاربرد برای همه، صرف نظر از پیشینه فنی خواهد شد. در نتیجه، بیشتر برنامههای کاربردی هوش مصنوعی در سالهای آینده توسط افرادی ساخته میشوند که آموزشهای هوش مصنوعی کمی دارند یا اصلاً آموزش نمیدهند.» – ویتالی گوردون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل فاروس AI
“برای موفقیت، باید قلب خود را در تجارت خود و تجارت خود را در قلب خود داشته باشید.” – توماس واتسون، پدر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سابق آیبیام
«کارگران برای پیشرفت در محیط کار آینده به مهارتهای متفاوتی نیاز دارند. ما شاهد تقاضای فزاینده ای برای مهارت های تکنولوژیکی پیشرفته مانند برنامه نویسی خواهیم بود. مهارتهای اجتماعی، عاطفی و شناختی بالاتر – مانند خلاقیت، تفکر انتقادی و پردازش اطلاعات پیچیده – نیز مورد تقاضا خواهند بود. در همین حال، مشاغل رو به رشد شامل مشاغلی مانند مدیران و پزشکان و همچنین کارکنان مراقبت و معلمان می شود که دارای فعالیت های خودکار دشواری هستند. آموزش و بازآموزی کارگران میانکار و نسلهای جدید برای چالشهای پیش رو یکی دیگر از ضروریات خواهد بود.» – جیمز م،کا، معاون ارشد Google-Alphabet [read the full interview]
“اگر رویای خود را نسازید، شخص دیگری شما را استخدام می کند تا به آنها کمک کنید تا رویای خود را بسازند.” – Dhirubhai Ambani، بنیانگذار Reliance Industries
“تنها ،، که خطر رفتن بیش از حد را دارند می توانند بفهمند که تا کجا می توان پیش رفت.” – تی اس الیوت، نویسنده
«مصرفکنندگان اکنون انتظار دارند که بتوانند در هر زمان چیزهایی را به دست آورند، با ،ی صحبت کنند و آنچه را که میخواهند انجام دهند. که منجر به شکاف شده است. برخی از شرکتها و محصولات آنقدر تجربه بینقص و بینظیر ارائه میکنند که سطح آن را بالا برده است. در واقع، آنقدر آسان و بدون درز است که ما فراموش می کنیم تحت تاثیر قرار بگیریم. اما کاری که آنها انجام میدهند این است که آنهایی را که چنین تجربهای عالی ارائه نمیکنند، آشکارتر میکنند.» – سوزان واینشنک، دانشمند ارشد رفتارشناسی و مدیر عامل تیم W
“من کلمه “،” را نمی دانم. یا هرگز انجام نداده ام یا آن را لغو کرده ام.» – سوزان بوچر، مسابقه سگ سورتمه سواری
از آسیبپذیریهای شما، قدرت شما بیرون خواهد آمد.» – زیگموند فروید، متخصص مغز و اعصاب و بنیانگذار روانکاوی
همنوایی زندانبان آزادی و دشمن رشد است.
جان اف کندی
سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا
من کلمه “،” را نمی دانم. یا هرگز انجام نداده ام یا آن را لغو کرده ام.
سوزان بوچر
مسابقه سگ سورتمه سواری
“همه دوست دارند در بالای کوه زندگی کنند، اما همه شادی ها و رشدها زم، اتفاق می افتد که شما در حال بالا رفتن از آن هستید.” – اندی رونی، رو،مه نگار
،بوکارها برای رشد و تکامل سریع برای ماندن در رقابت با فشار مواجه هستند. اما رشد می تواند دشوار باشد، و حتی بی باک ترین در میان ما گاهی اوقات نیاز به دوز اضافی الهام دارند.
6 دقیقه مطالعه
بسیاری از شرکتها در دام تناقض اعداد و ارقام «اکنون» در مقابل بهبود فروش برای سه ماهه یا سالهای آینده گرفتار میشوند.» – تیف، بووا، مبشر رشد و نوآوری، Salesforce
شرکت هایی که بیشتر روی تحول دیجیتال سرمایه گذاری می کنند در واقع در طول زمان از همتایان خود بهتر عمل می کنند.
جف کوبیت
مدیر عامل و بنیانگذار، کاردینال گریفین، LLC.
“اشتباهات دردهای فزاینده ،د هستند.” – ویلیام جورج جردن، نویسنده/ویراستار
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
هوش مصنوعی در مورد توانمند ساختن ماشینها برای تقویت انسانها – به عبارت دیگر، تکمیل مهارتهای انس، – به جای جایگزینی صرف است. در بیشتر موارد، مهارتهای هوش مصنوعی با مهارتهای انسان متفاوت است، بنابراین ما به سمت همزیستی این دو حرکت میکنیم.» – رابین بور،ی، شریک، سرمایه گذاری معتبر
در سال 1950، تنها 55 درصد از جمعیت در سن کار در ایالات متحده شاغل بودند. تا سال 2015، این درصد به 60 درصد افزایش یافت – که نشان دهنده افزایش خالص حدود 100 میلیون شغل است – پس از معرفی بسیاری از فناوری های بالقوه کشنده شغل. این شامل جرثقیل های حمل و نقل، دستگاه های خودپرداز و صفحات گسترده رایانه شخصی بود. همین امر به خوبی می تواند صادق باشد [AI]به خصوص اگر نوآوریهایی را در آموزش به کار ببریم که میتواند به افراد کمک کند سازگار شوند.» – پیتر شوارتز، معاون ارشد، برنامه ریزی استراتژیک، Salesforce [read the full article]
شرکتهایی که بیشتر روی تحول دیجیتال سرمایهگذاری میکنند، در طول زمان عملکرد بهتری از همتایان خود دارند. این شرکتها آمادگی بیشتری برای ایجاد اختلال دارند، بهتر میتوانند از کانالهای دیجیتال جدید ،ب درآمد کنند و بهتر میتوانند پایگاه کاربری بزرگتری ایجاد کنند. علاوه بر این، این پدیده بدون توجه به صنعت وجود دارد. – جف کوبیت، مدیر عامل و بنیانگذار، کاردینال گریفین، LLC
کارکنان خوشحال منجر به مشتریان خوشحال می شوند که منجر به سود بیشتر می شود.
وان اوست
COO، جمینی
«داده ها به خودی خود برای ایجاد تجربیات شخصی کافی نیستند. هوش مصنوعی برای تبدیل یک مجموعه داده جامع به بینشی لازم است که بتواند نیازهای مشتریان را پیش بینی کند و به ،وان دستیار دیجیتالی آنها عمل کند. برای مثال، یک خیاط مجازی B2I (،ب و کار به فرد) مانند همتای قبل از صنعتی خود، اندازهگیریها و سلیقههای هر فرد را در پارچهها، سبکها و سایر متغیرها میداند و بنابراین میتواند توصیههای بسیار شخصیسازی شود. – پیتر شوارتز، معاون ارشد، برنامه ریزی استراتژیک، Salesforce [read the full article]
“کارکنان خوشحال منجر به مشتریان خوشحال می شوند که منجر به سود بیشتر می شود.” – وان اوست، مدیر ارشد اجرایی، جمینی
“[Businesses] به ندرت برای ارزیابی مجدد نحوه فروش آنها به سراغ هوا می آیند. این بدان م،ی است که شیوه های فروش فعلی، فرآیند و ساختار سازم، ممکن است در واقع بیش از هر عامل خارجی که آنها معتقدند با آن مواجه هستند مانع رشد آنها شود. – تیف، بووا، مبشر رشد و نوآوری، Salesforce
مدتی است که درباره اهمیت «مشتری محوری» صحبت کرده ایم. اما تا به حال ،دهفروشان فاقد فناوری و ا،امی برای اتصال سیستمهای بازاریابی، فروش، خدمات و بازرگ، برای ایجاد دید 360 درجه از مشتری بودهاند. اکنون که تعامل مرتبط و شخصیشده به،وان یک متمایزکننده کلیدی ظاهر شده است، ،دهفروشان در نهایت سرمایهگذاریهای خود را انجام خواهند داد تا به وعده خود مبنی بر قرار دادن مشتری در مرکز هر کاری که انجام میدهند، عمل کنند.» – راب گارف، معاون و مدیر کل، ،دهفروشی، Salesforce
“هر مشکلی یک هدیه است – بدون مشکلات ما رشد نمی کنیم.” – تونی رابینز، سخنران انگیزشی و نویسنده
مشتری را تصور کنید که به سمت قفسه سوپرمارکت می رود و گوشی هوشمند خود را در برابر کیسه های مختلف چیپس گرفته است. با استفاده از پردازش تصویر، پردازش زبان، و تجزیه و تحلیل، سیستمهای مجهز به هوش مصنوعی میتوانند به مشتری کمک کنند تا بررسی کند کدام برند برای رژیم غذایی کم سدیمشان یا هر سلیقهای که میتواند باشد، بهترین است. – گلن هارتمن، رئیس و یکی از بنیانگذاران Accenture Interactive [read the full interview]
ما 39 نقل قول در مورد رشد ،ب و کار – و توصیه هایی برای موفقیت – جمع آوری کرده ایم تا الهام بخش شما و جرقه زدن ایده های جدید باشد. آیا نقل قول مورد علاقه ای که ما از دست داده ایم؟ برای توییت کلیک کنید و مال خود را اضافه کنید
نقل قول در مورد رشد و تغییر ،ب و کار
“بزرگترین چیز در این دنیا این نیست که کجا ایستاده ایم، بلکه این است که در چه جهتی حرکت می کنیم.” – یوهان ولفگانگ فون گوته، نویسنده/،تمرد
“انگیزه ،صر کاتالیزور برای هر نوآوری موفق است.” – کلایتون کریستنسن، اقتصاددان و استاد دانشگاه هاروارد
تغییر به سمت یادگیری مادام العمر کاملا ضروری است. با افزایش سرعت تغییرات تکنولوژیکی، باید مطمئن باشیم که کارکنان با مهارتهای من، برای پیشرفت در انقلاب صنعتی چهارم همگام هستند. این هم در مورد مهارت های فنی و هم برای مهارت های نرم صدق می کند. تغییراتی در هر دو زمینه وجود خواهد داشت.» – زویکا کریگر، مشاور فناوری و مدیر سابق نوآوری مسئول در فیس بوک
منبع: https://www.salesforce.com/blog/inspirational-business-quotes-2019/
«تقریباً هر چیزی که ارزش دارد نوعی ریسک را به همراه دارد، چه شروع یک ،ب و کار جدید، چه ، خانه، چه ازدواج و چه پرواز در فضا». – کریس هادفیلد، فضانورد
«اشتباهات گذشته را فراموش کنید. ش،ت ها را فراموش کنید همه چیز را فراموش کن به جز کاری که الان قرار است انجام دهی و انجامش بده.» – ویلیام دورانت، یکی از بنیانگذاران جنرال موتورز
«شدن به م،ای رسیدن به جایی یا دستیابی به یک هدف خاص نیست. من آن را به،وان حرکت رو به جلو، وسیلهای برای تکامل، راهی برای رسیدن پیوسته به سوی خود بهتر میبینم. سفر به پایان نمی رسد.» – میشل اوباما، از تبدیل شدن
کارمندان میخواهند از رهبران خود الهام بگیرند… افرادی را استخدام کنند که الگوی خود باشند.» – جودی کوهنر، فعال سازی جه، EVP، Salesforce
“تنها راهی که میتو،د به موفقیت برسید این است که ابتدا ش،تهای زیادی داشته باشید.” – سرگئی برین، یکی از بنیانگذاران گوگل
“متفاوت بودن بسیار آسان است اما بهتر بودن بسیار دشوار است.” – جاناتان آیو، مدیر ارشد سابق طراحی اپل
هوش مصنوعی چیزی بیش از جایگزینی هر کارگر با یک ربات است. این شامل اختلال و تغییر شکل کل صنایع خواهد شد. مدلهای ،بوکار کاملاً شفاف خواهند بود. در دنیای هوش مصنوعی، مصرف کنندگان به اطلاعات دسترسی بالایی خواهند داشت، شاید از دستیار دیجیتالی خود برای یافتن بهترین قیمت یا تجزیه و تحلیل محصولی که بهترین بررسی ها را دریافت کرده است استفاده کنند. دیگر نمیتوان از عدم تقارن اطلاعاتی برای دریافت هزینههای نامتن، از مردم استفاده کرد.» – دکتر کای فو لی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، Sinovation Ventures
“سفر هزار مایلی با یک قدم آغاز می شود.” – لائوتسه، فیلسوف تائوئیست چینی
شرکتها از فناوریهایی مانند یادگیری عمیق استفاده میکنند تا به آنها کمک کند تا مقادیر زیادی از اطلاعات را به شبکههای کامپیوتری خود برسانند تا ال،ا را سریعتر تشخیص دهند. اما با وجود تمام پتانسیل عظیم آنها، موفقیت فعلی مبتنی بر تن، با ال،ای داده های آموزشی تاریخی است. هنوز کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد تا مدل ها چگونه استدلال کنند. آنها را فقط می توان برای یافتن ال،ا در داده های تاریخی آموزش داد. مشکل این است که این دادههای آموزشی خنثی نیستند – به راحتی میتوانند سوگیریهای افرادی را که آنها را جمعآوری میکنند منع، کند. می تواند روندها و ال،ایی را رمزگذاری کند که تعصب و کلیشه های مضر را منع، و تداوم می بخشد.” – تیمنیت گبرو، بنیانگذار و مدیر اجرایی، موسسه تحقیقاتی هوش مصنوعی توزیع شده (DAIR)، [read the full interview]
3 راه برای ایجاد خط مشی محصول مسئولانه برای دنیای متنوع
شرکتها علاوه بر انجام کار درست برای کارگرانشان، دلیل دیگری برای گرایش به طرحهای توسعه نیروی کار دارند: رقابتپذیری خودشان. همانطور که تقاضا برای مهارت ها برای عصر هوشمند افزایش می یابد، جنگ برای استعدادها نیز افزایش می یابد. – سارا فرانکلین، مدیر عامل، Salesforce
“بر اساس قو،ن بازی کنید، اما وحشی باشید.” – فیل نایت، بنیانگذار نایک
Accenture پیشبینی میکند که هوش مصنوعی میتواند نرخ رشد اقتصادی ۱۲ کشور بزرگ را تا سال ۲۰۳۵ دو برابر کند. به ،وان مثال، هوش مصنوعی این امکان را فراهم میکند که کارهای معمولی مانند پاسخ به سؤالات ساده مشتری را خودکار کند. همچنین میتوان از آن برای تشخیص تغییرات در ترجیحات مشتری، شناسایی مشکلات بصری در تولید، خودکارسازی بیشتر کشاورزی، شناسایی تقلب و اطلاعرس، بهتر در تصمیمگیری تجاری استفاده کرد. – ریچارد سوچر، مدیر عامل، You.com [read the full article]
“قدرت و رشد تنها از طریق تلاش و مبارزه مستمر به دست می آید.” – ناپلئون هیل، نویسنده
«و روزی فرا رسید که خطر سفت ماندن در جوانهها دردناکتر از خطری بود که برای شکوفا شدن انجام میشد.» – آنائیس نین، نویسنده