3 راه برای تعامل بهتر با شرکای تولیدی

شرکای تولیدی من، می توانند به شما در افزایش درآمد، به دست آوردن بینش بهتر از مشتری و گسترش حضور برندتان کمک کنند. راهنمای ما را بخو،د تا بیاموزید چگونه فروش را برای شرکا سریعتر و آسان تر کنید.


1. تجارت شرکای کانال را با شما آسان تر کنید

استفاده از اتوماسیون و هوش مصنوعی از طریق پلتفرم فعال‌سازی شریک منجر به بازگشت سرمایه عالی برای شما (و شریکتان) می‌شود. آیا می خواهید نرخ تولید خود را برای برآوردن بهتر نیازهای تامین شریک تنظیم کنید؟ معاملات شریک خود را دنبال کنید و دسترسی به موجودی و داده های تحویل را به اشتراک بگذارید تا به آنها کمک کنید تا معاملات را سریعتر ببندند. رشد درآمد می تواند باشد 1.4 برابر بیشتر با پلتفرم های فعال سازی شریک.

3. خدمات بهتر مشتری و شریک می تواند درآمد را افزایش دهد

قابلیت های سلف سرویس با کاهش اصطکاک و کاهش هزینه خدمات، هم شرکا و هم مشتریان را توانمند می کند. این ویژگی می‌تواند قابلیت‌هایی مانند مقالات و پرسش‌های متداول مبتنی بر هوش مصنوعی، ردیابی سفارش و وضعیت، زمان‌بندی، تجارت الکترونیک، گردش کار گارانتی و موارد دیگر را ارائه دهد. شرکای تولید باید بتوانند تعاملات مشتری را ایجاد و ردیابی کنند، با توانایی تشدید آنها در صورت ،وم (بر اساس متغیرهایی که می تو،د تنظیم کنید).

با اشتراک‌گذاری پیش‌بینی‌های شفاف، می‌تو،د شرکا را قادر به بستن معاملات بیشتر در زمان کمتری کنید. اتوماسیون همچنین می تواند در کل فرآیند فروش کانال کمک کند. در ابتدا، می‌تو،د به طور خودکار سرنخ‌ها را به شرکا تحویل دهید. سپس می تو،د آنها را از طریق یک فرآیند نقل قول با منابعی که به راحتی در دسترس هستند راهنمایی کنید. در کنار هم، به آنها نشان دهید که چقدر به آستانه تخفیف بعدی نزدیک هستند تا بتوانند فروش را افزایش دهند و برای افزایش سفارش خود احساس تشویق کنند.

ارائه پشتیب، از هر دستگاهی، در هر زمان، بر اساس شرایط خودشان، کلیدی است. این پشتیب، به شما فرصتی می دهد تا تجربه مشتری را افزایش دهید و با شریک کانال و مشتری نهایی وفاداری به برند ایجاد کنید. همکاری خدمات بخشی ضروری از یک استراتژی کلی مشارکت شریک است که می تواند به شرکا و تولیدکنندگان در دستیابی به اه، مش، کمک کند. با داده های بلادرنگ در یک پلتفرم مش،، واکنش به تغییر انتظارات مشتری و اجرای بازخوردی که محصولات را بهبود می بخشد، آسان تر است.

قدم های بعدی خود را برای تقویت روابط شریک زندگی بردارید

بسیاری از تولیدکنندگان مانند شما ارزش تجربه مشتری را برای برجسته شدن در بازار تشخیص می دهند. آنها بر تجربه مشتری عالی تمرکز می کنند، از سازنده گرفته تا شریک کانال و مشتری نهایی. اما این مست،م مشاهده اطلاعات مشتری بین شما و شرکای شماست. شفافیت داده‌ها و فرآیندهای کارآمد شما را قادر می‌سازد تا با شرکای خود بهتر همکاری کنید و به رویکرد مشتری محوری بروید که به نفع هر دوی شما باشد.

آیا میدانستید که نیمی از کل درآمد B2B از فروش شریک کانال می آید؟ در یک نظرسنجی در سال 2022، 80 درصد از مدیران B2B برنامه‌های شریک ناکارآمد را گزارش کرد، که ممکن است مانع از فروش تعداد محصولات شما شود. چه چیزی شما را از بهبود فرصت های خود با شرکای تولیدی خود باز می دارد؟ سیستم‌های مخدوش، فرآیندهای پراکنده، برنامه‌های ناسازگار، و کانال‌های ارتباطی ضعیف.

چگونه؟ با سرمایه گذاری در فناوری که شرکای تولیدی شما را برای تجارت با شما و ،ید مشتریان از آنها آسان تر می کند. پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند با ادغام داده‌ها در سیستم‌های قدیمی در یک پلتفرم واحد، به تجزیه سیلوها کمک کند. این به تیم‌های شما دید بیشتری نسبت به کل رابطه می‌دهد و می‌تواند اطلاعات را از طریق CRM مستقیماً به شرکای کانال شما گسترش دهد، مانند:

ما دریافتیم که 79٪ از تولیدکنندگان گزارش دادند که داشتن یک منبع داده در طول چرخه عمر مشتری یک اولویت حیاتی است.

2. کمک کنید شرکای تولیدی سریعتر و راحت تر بفروشید

راه های موثری وجود دارد که می تو،د با این چالش ها مق، کنید. در اینجا سه ​​حوزه تمرکز وجود دارد که به بهبود روابط شریک تولیدی شما و ایجاد فروش بیشتر کمک می کند.

آیا در تعامل با شرکا عالی هستید؟

خدماتی مانند تشخیص و تعمیر و نگهداری پیش‌بینی، که توسط اینترنت اشیا (IoT) فعال شده‌اند، جری، از اطلاعات را در مورد وضعیت موجودی، در دسترس بودن منابع و سلامت محصولاتی که می‌فروشید در اختیار شما قرار می‌دهند. این اطلاعات همچنین می‌تواند بر توانایی شما در ارائه قطعات و خدمات روی محصولات تأثیر بگذارد. شما می تو،د آن اطلاعات را به نمایندگی ها ارسال کنید تا به طور فعال تعمیرات و نگهداری را با مشتری برنامه ریزی کنند. کمک از راه دور می‌تواند به تکنسین خدمات شما کمک کند تا با همکاری مستقیم و مجازی با فن‌آوران ارشدتان، مسائل پیچیده‌تر را سریع‌تر حل کند تا آنها را از طریق رفع مشکل راهنمایی کند.

یک CRM آنها را قادر می سازد کارآمدتر کار کنند، زمان چرخه را کاهش دهند و خدمات بهتری را به مشتری نهایی ارائه دهند. یک CRM همچنین می‌تواند پیش‌بینی دقیق‌تر و مشارکتی را تسهیل کند – این اولویت برای 81٪ از تولیدکنندگان است. نمونه هایی از پیش بینی می تواند شامل موقعیت موجودی، پیش بینی تقاضا و هوش رقابتی باشد.

از لحاظ تاریخی، تولیدکنندگان بر روی بهبودهای محصول محور سرمایه گذاری کرده اند، مانند توسعه کارآمدتر محصولات، کاهش هزینه های تولید و بهینه سازی زنجیره تامین. در بازارهای امروزی، تمایز ناشی از کیفیت تجارب مشتری و شریک شماست.

آ گزارش ،تر به اشتراک گذاشته شده است که پلتفرم‌های فعال‌سازی شریک می‌توانند دو برابر بیشتر فروش داشته باشند. پلتفرم‌ها می‌توانند داده‌ها، از جمله تاریخچه ،ید مشتری و اطلاعات بی‌درنگ محصول را مشاهده کنند تا به شما کمک کنند تیم‌های فروش شریک خود را با نشانه‌ها و گام‌های بعدی برای بهبود موفقیتشان راهنمایی کنید.

همکاری در تلاش‌های فروش با شرکای شما می‌تواند به باز ، درها به سمت بازارهای جدید کمک کند و به افزایش درآمد و کارآمدتر شدن شما کمک کند. این مزایا به ،ه خود، رابطه سازنده و شریک شما را بهبود می بخشد.

برای دستیابی به پربارترین روابط، زمان و منابع خود را کجا باید اولویت بندی کنید؟ مهمتر از همه، تجارت شرکا را با شما آسان تر کنید. با ایجاد اعتماد و به حدا،ر رساندن شفافیت شروع کنید. با ایجاد یک نمای مش، و یکپارچه از داده ها، دید بهتری به دست آورید. فرآیندهای ساده که توسط CRM و داده‌های بی‌درنگ پشتیب، می‌شوند، منجر به روابط قوی‌تر شریک می‌شوند و تأثیر مثبتی بر مشتری نهایی نیز خواهند داشت.

از امروز شروع به بهبود شراکت خود کنید

ممکن است به دنبال خدماتی برای ایجاد جریان های درآمدی جدید و افزایش سطح تعامل مشتری در طول چرخه عمر محصول باشید. بیش از 89 درصد از تولیدکنندگان خدمات را ،اصر مهم یا ضروری ارزش پیشنهادی خود می دانند. شرکا اغلب وظیفه دارند خدماتی را برای شما ارائه دهند و برند شما را نمایندگی کنند، بنابراین حمایت از آنها با اطلاعات و راهنمایی صحیح به نفع هر دوی شما خواهد بود.

هوش مصنوعی (AI) به شرکای تولیدی شما کمک می‌کند تا روی بهترین سرنخ‌ها و فرصت‌ها تمرکز کنند، در حالی که بهترین اطلاعات محصول و بازاریابی را در هر مرحله از چرخه فروش به آنها ارائه می‌دهد. برای مشتریان خود، هوش مصنوعی می تواند توصیه هایی را بر اساس اقدامات تکمیل شده مشتریان یا تاریخچه ،ید ارائه دهد.

همکاری با شرکا در صفحه انجمن به شرکا اجازه می دهد پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) به خودی خود، وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید، وضعیت را در موارد خدمات وارد کنید، و از مواد و ال،ای بازاریابی جدید استفاده کنید.

بیاموزید که چگونه ساده ، رویکرد شما برای مشارکت شریک می تواند برای دو طرف سودمند باشد. راهنمای ما آ،ین چالش‌ها و چگونگی بهبود روابط شرکای تولیدکنندگان را برای افزایش فروش بیان می‌کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/research-trends-manufacturer-partner-sales/