3 راه برای بهبود روابط مشاور مالی و مشتری

نظرسنجی ما پرده ای را از آنچه مدیران خدمات مالی در مورد خدمات ارائه شده به مشتریان خود فکر می کنند کنار می کشد.


بهترین استفاده از داده ها و ذهنیت مربی مانند مشاوران درگیر بیشتری را ایجاد می کند. در اینجا آمده است که چگونه مشاوران می توانند این ،یب برنده را به تعامل با مشتری خود ببرند.

در آنجا با مشتریان ملاقات کنید آنها می خواهند باشد

اگرچه ا،ریت قریب به اتفاق مدیران مدیریت دارایی و ثروت می گویند که مشتریان آنها عمدتاً (54٪) یا بسیار (28٪) راضی هستند، همیشه جایی برای بهبود وجود دارد.

مربیان به هر بازی اهمیت می دهند، اما این تنها بخشی از کار آنهاست. یک مربی بزرگ بازیکنان خود را برای موفقیت بلندمدت چه در زمین و چه خارج از زمین آماده می کند. بهترین مشاوران به مشتریان خود برای رسیدن به اه، مالی خود برای یک عمر کمک می کنند. این ذهنیت «ماراتن، نه دوی سرعت»، هدف آینده مالی روشن‌تر را در ذهن نگه می‌دارد.

یک مشاور می‌تواند بگوید: «من می‌دانم که هدف شما بازنشستگی و ایجاد ثروت است. اما به نظر نمی رسد که یک حساب جاری برای پس انداز ماهانه به یک کارگزاری متصل شده باشید. آیا این چیزی است که دوست دارید من در مورد آن به شما کمک کنم؟» انجام این کار به ثبات مالی مشتری کمک می کند.

با کمک Industry Dive، اخیراً 153 کارمند ارشد را در صنایع بانکداری، بیمه و مدیریت ثروت و دارایی مورد بررسی قرار دادیم. این داده‌ها به برداشتن پرده از تعالی خدمات در سازمان‌های خدمات مالی منفرد کمک می‌کند.

به ،وان مثال، یک فرد 75 ساله ممکن است به جای تجربه دیجیتالی، دیدارهای حضوری را ترجیح دهد، در حالی که یک فرد 30 ساله ممکن است عاشق استفاده از یک برنامه باشد. قابلیت های ارتباطی باید برای همه گروه های سنی و همه دارایی های خالص وجود داشته باشد. سرمایه گذاری در فناوری می تواند کمک کننده باشد.

ما از مدیران ارشد مدیریت ثروت و دارایی پرسیدیم که چگونه روی کارایی تمرکز می کنند تا نتایج را برای مشتریان خود ارائه دهند. جدیدترین گزارش ما به شکاف بین انتظارات و خدمات مشتری می پردازد.


به ،وان مثال، مشتری را در نظر بگیرید که فرزندانش سالمندان دبیرستان هستند. یک مشاور فعال می تواند بگوید: «زمان پس انداز دانشگاه به پایان رسیده است. بیایید برای بحث در مورد گام‌های بعدی و اه، پس‌انداز جدید، تماسی برقرار کنیم.»

رابطه مشاور مالی و مشتری در حال تغییر است، به طوری که مشتریان از مشاوران خود انتظار دارند که پیشنهادات تحصیل کرده تری را با دست کم داشته باشند. به عبارت دیگر، آنها مشاور، می خواهند که بیشتر شبیه مربی عمل کنند.

در نظرسنجی اخیر ما، کارمندان ارشد گزارش دادند که شرکت‌هایشان توسعه اپلیکیشن (46%)، تجربیات وب (42%) و گسترش کانال (26%) را به‌،وان حوزه‌های با اولویت در 12 ماه آینده در نظر می‌گیرند.

مشاوران می‌توانند از این دانش برای کمک به تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای مشتریان خود استفاده کنند و تجربه‌ای متن، را ارائه دهند.

متأسفانه، تنها 54 درصد از مدیران مدیریت دارایی و ثروت می گویند که مشاوران آنها از داده های مشتری برای شخصی سازی تعاملات استفاده می کنند. ما متوجه شدیم که فقط 30٪ از مدیران اجرایی نشان دادند که مشاوران آنها از داده ها برای اطلاع رس، تصمیمات فوری خود استفاده می کنند.

به ،وان مثال، زم، که رابطه مشاور مالی و مشتری بیشتر شبیه یک مربی و بازیکن آنها عمل می کند، مشاور می تواند به ارائه آموزش پیشینه کافی کمک کند تا مشتری بتواند به تنهایی تصمیمات مالی بگیرد.

از رهبران بیاموزید

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

در رابطه مشاور مالی و مشتری خود، مشاوره فعالانه ارائه دهید

مربیان خوب می دانند که بازیکنانشان چگونه اطلاعات را به بهترین شکل دریافت می کنند، از جمله اینکه چگونه ترجیح می دهند ارتباط برقرار کنند. مشاوران باهوش می توانند از داده ها برای درک روش ارتباطی ترجیحی مشتریان خود استفاده کنند.

بهترین مربیان می توانند آنچه بازیکنانشان برای موفقیت نیاز دارند را پیش بینی کنند. این به م،ای ارائه توصیه‌هایی است که مختص بازی فعلی و فراتر از آن است.

به دست آوردن تصویری واضح تر و به موقع از داده های مالی مشتری به شما این امکان را می دهد که آنچه را که ممکن است در حال حاضر و در سال های آینده به آن نیاز داشته باشند، پیش بینی کنید. این می تواند به شما کمک کند تا پیشنهادات دقیق تر و در لحظه ارائه دهید.

مشاور، که ابتکار عمل را برای ایجاد این ارتباطات شخصی تر برای مشتریان خود به دست می گیرند، شرکای بهتری خواهند داشت. این همچنین به ایجاد یک رابطه پایدار مشاور مالی و مشتری کمک می کند، زیرا مشتری شما می داند که شما چند قدم جلوتر نگاه می کنید.

به دستاوردهای بلندمدت فکر کنید

برای ایجاد اعتماد لازم برای یک رابطه موفق مشاور مالی و مشتری، ممکن است لازم باشد کتاب بازی را پاک کنید و بیشتر شبیه یک مربی برنامه ریزی کنید.

انگشت خود را روی نبض قرار دهید

این مقاله با مشارکت نوشته شده است دیوید دیچ، کارگردان در اسلالوم.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/financial-advisor-client-relation،p/