3 راه برای افزایش تجربه مشتری و سودآوری

ما سه راز تیم خود را کشف کردیم تا به شما کمک کنیم کارکنان خود را شادتر کنید:

  1. شفافیت و شفافیت نقش را افزایش دهید
  2. گوش دادن عمیق را تمرین کنید و از داده های خود به خوبی استفاده کنید
  3. روی پیشرفت شغلی و مهارتی تمرکز کنید

اگر تغییر را دوست دارید، دست خود را بالا ببرید. نه؟ تو تنها نیستی

آیا هنوز ارتباط بین کارمند و تجربه مشتری را می بینید؟

با استفاده از این راهنماها، می تو،د به طور مستمر اطمینان حاصل کنید که کارمندان در نقش خود شفاف هستند. این به آنها کمک می کند تا مهارت های خود را بهبود بخشند و راه هایی برای رشد پیدا کنند.

به یاد داشته باشید، حفظ کارکنان به م،ای صرفه جویی در هزینه برای شماست. و اگر بتو،د به داده ها تکیه کنید، از ابزارهای من، استفاده کنید و مهارت ها و شایستگی ها را ایجاد کنید، می تو،د با موفقیت رشد کنید.

با Salesforce در Salesforce به روز باشید

با وجود این داده ها و استراتژی، کارکنان می توانند آنچه را که برای رشد و ارتقاء در اه، شغلی خود نیاز دارند، ببینند.

ما همچنین کارکنان را تشویق می‌کنیم تا گواهینامه‌هایی را دریافت کنند که تخصص آنها را تأیید می‌کند. کارمندان می توانند بگیرند آکادمی تریل هد ک، های متخصص برای ایجاد مهارت های اساسی Salesforce و آماده شدن برای امتحان. این ک،‌های تحت رهبری متخصص و برنامه‌های یادگیری فراگیر برای Trailblazers نیز در دسترس هستند، بنابراین هر ،ی می‌تواند با کمک کارشناسان Salesforce مهارت‌های خود را ایجاد کند و گواهینامه دریافت کند. این می تواند به بهبود تجربه مشتری و سودآوری کمک کند.

همچنین می تو،د گوش دادن عمیق را تمرین کنید تا در مورد آنچه کارکنان شما واقعاً برای موفقیت نیاز دارند بیشتر بد،د. گوش دادن عمیق ی،ی قرار گرفتن در مقابل کارمندان و پرسیدن سؤالات من، برای تنظیم آنها برای موفقیت. این می تواند منجر به آموزش و توسعه من، برای یک کارمند برای رسیدن به ارتفاعات شغلی جدید شود.

یکی از راه هایی که او این کار را انجام می دهد استفاده از آن است راهنمای تراز شغلی برای کمک به اعضای تیم در ارزیابی موقعیت شغلی خود. راهنمای تراز شغلی مجموعه ای از انتظارات است که مهارت ها، دانش و میزان مسئولیت هر نقش را مشخص می کند. این داده ها برای یک نقش خاص اعمال می شود و با آن سطح کارمند و محدوده پاداش مرتبط است.

با استفاده از این اطلاعات، می‌تو،د کارمند، داشته باشید که به نقش‌های خود اطمینان بیشتری دارند، که به م،ای تعامل بهتر با مشتری است که در نهایت منجر به تجربه کلی بهتر مشتری می‌شود.

در Salesforce، روش تجربه مشتری ما این است که با هر فردی در جایی که هستند ملاقات کنیم و ما می خواهیم تجربه کارمندان ی،ان باشد.

عایشه کلی وونگ

مدیر ارشد استراتژی نقش

3. بر پیشرفت شغلی و مهارتی تمرکز کنید

اگر مهارت های یک کارمند را یاد بگیرید و آنها را با نقش من، هماهنگ کنید، می تو،د آنها را برای موفقیت تنظیم کنید، مشتریان را خوشحال کنید و در هزینه های سازمان صرفه جویی کنید.

از این گذشته، کارمندان خوشحال روابط بهتری با مشتری ایجاد می کنند. بیایید حفاری کنیم.


1. شفافیت و شفافیت نقش را افزایش دهید

آموزش بخش کلیدی کمک به کارکنان شما است که در نقش خود احساس شادی و اطمینان بیشتری داشته باشند. به ،وان مثال، ما ارائه می دهیم مسیرهای یادگیری که به کارکنان کمک می کند تا با کمک یک برنامه سفارشی، مهارت هایی را که برای برتری در حرفه خود نیاز دارند، توسعه دهند.

برنامه‌ریزی تماس‌های انفرادی که تیم‌ها می‌توانند در مورد نقش خود صادقانه و معتبر باشند، درهای زیادی را برای پیشرفت باز می‌کند. با اجازه دادن به کارمندان خود به شما می‌گویند که واقعاً چه می‌خواهند، سپس می‌تو،د بر کمک به آنها تمرکز کنید تا مهارت‌هایی را که برای رسیدن به اه، شغلی خود نیاز دارند، توسعه دهند.

و مثل همیشه، Trailhead را بررسی کنید برای یادگیری نحوه ایجاد یک تیم موفقیت مشتری موثر – از استراتژی های حفظ کارکنان گرفته تا طرح های صرفه جویی در هزینه.

اگر می‌خواهید مشتریان خود راضی‌تر باشند، برنامه‌ای برای شادتر ، کارمندان خود ایجاد کنید.

به دنبال راهی برای خوشحال ، مشتریان خود و بهبود تلاش های خدمات خود (و همچنین نتیجه نهایی) هستید؟ بر شادی کارمندان خود تمرکز کنید. ما پیوندی بین تجربه مشتری و سودآوری دیده‌ایم – و همه چیز با اطمینان از داشتن نیروی کار راضی شروع می‌شود.

ما می د،م که مردم اغلب خواهان تغییر سرعت، فرصتی برای یادگیری مهارت های جدید و احتمالاً امتحان ، مشاغل جدید هستند. به ،وان مثال، با برنامه چرخش شغلی خود، درها را برای کارمندان باز می کنیم تا برای مدتی نقش های جدید را امتحان کنند.

شما همچنین می تو،د از شفافیت و آگاهی مسیر شغلی حمایت کنید تا به کارمندان مالکیت بیشتری بر اه، شغلی خود بدهید. با دادن دید واضح‌تری به کارمندان از مسیر شغلی ایده‌آل‌شان، می‌تو،د یک سفر موفق برای آنها بسازید. ما این کار را با پرسیدن از کارمندان انجام می‌دهیم که فکر می‌کنند نقششان شامل چه چیزی است، بزرگترین چالشی که در نقش خود دارند و احساس می‌کنند سازمان برای کمک به چه کاری نیاز دارد.

بنابراین، چگونه می تو،د واقعاً کارمندان را برای موفقیت توانمند کنید؟

در Salesforce، ما معتقدیم که شما باید با کارکنان خود در این زمینه ملاقات کنید لحظه. برای ارتباط موفقیت کارمند و موفقیت مشتری، باید به همه گوش کنیم.

آیشا کلی وونگ به ،وان مدیر ارشد استراتژی نقش Salesforce به کارکنان کمک می کند تا نقش های خود را درک کنند و از آنها حمایت می کند تا به جایی که می خواهند در حرفه خود برسند. او در سراسر سازمان بر روی استراتژی‌ها و برنامه‌های استعداد کار می‌کند تا به کارمندان کمک کند بهره‌ورترین، درگیرترین و بیشترین ارزش را به مشتریان ما ارائه دهند. کارکنان توانمند و با اعتماد به نفس به بهبود تجربه مشتری و سودآوری کمک می کنند.

چطور می تونی این کار رو بکنی؟ به داده های به دست آمده از نظرسنجی ها، ارزیابی ها و مصاحبه های کارکنان نگاه کنید. این می تواند به شما کمک کند تا در مورد نحوه حمایت از کارمندان خود به بهترین نحو تصمیم بگیرید و مشکلات احتمالی پیش رو در مسیر شغلی را تشخیص دهید.

مقالات خدماتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. گوش دادن عمیق را تمرین کنید و از داده های خود به خوبی استفاده کنید

تغییر می تواند فرصتی برای تقویت نحوه اداره ،ب و کارتان باشد. می د،م که تغییر سخت است، اما بدون آن، نمی تو،م تکامل پیدا کنیم.

در این سال ها چیزهای زیادی یاد گرفته ایم. به همین دلیل ما خود را ایجاد کردیم سری Salesforce on Salesforce، تا پشت درهای بسته نگاهی به شما بیندازد. از بازاریابی گرفته تا خدمات تا عملیات فروش و موارد دیگر، ما ترفندهای این تجارت را به اشتراک می گذاریم که به ما کمک کرده تا به سریع ترین شرکت نرم افزاری سازم، در جهان تبدیل شویم.

با ارزیابی مهارت و شایستگی، می تو،د به کارمندان خود کمک کنید تا در مسیر شغلی خود با شرکت شما پیشرفت کنند. آنها چارچوبی برای شایستگی های نقش خاص ارائه می دهند و به افراد ایده واضح تری از آنچه موفقیت به نظر می رسد می دهند.

ایجاد یک محیط مثبت و موفق برای کارکنان، اساس موفقیت در خدمات است. اطمینان از اینکه موفقیت مشتری و تیم‌های پشتیب، شما خوشحال و با انگیزه هستند، می‌تواند فراهم شود یک تجربه بهتر برای مشتری، که به آنها خدمت می کنند.

کارکنان شادتر ی،ی مشتریان شادتر

آکادمی Trailhead در دسترس عموم است، بنابراین هر ،ی می تواند از این منبع دانش برای کمک به حرفه خود استفاده کند.

در این ،مت از Salesforce on Salesforce درباره نحوه ایجاد یک تیم موفقیت مشتری موثر و با انگیزه بیشتر بد،د.


وقتی دانش داریم – چه مجموعه مهارت‌های ما، مسیر شغلی آینده ما، یا نحوه رفتار ما با مشتریان – ما بیشتر هستیم مولد و کارآمد.

بهبود تجربه مشتری و سودآوری با کارمندان خوشحال شروع می شود

نگاهی به پشت صحنه داشته باشید که چگونه Salesforce از راه حل های خودمان برای ایجاد خدمات آسان و متخصص برای بیش از 150000 مشتری استفاده می کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/customer-experience-and-profitability/

شروع یک برنامه مشابه در ،ب و کار شما می تواند به کارکنان شما کمک کند تا مهارت های مورد نیاز خود را با تجربه در حین کار به دست آورند. زم، که زمان من، باشد، آنها می توانند از این فرصت های جدید استفاده کنند و در تلاش های جدید خود موفق شوند. این کار باعث می شود که کارمندان شما درگیر شوند و هزینه های شما در گردش مالی کاهش یابد.