نحوه انجام این کار به این صورت است: معیار هدفی را شناسایی کنید که تأثیر تجاری قابل توجهی خواهد داشت. سپس برای ایجاد آموزش هایی که مستقیماً بر آن هدف تأثیر می گذارد، به عقب کار کنید. به این ترتیب، اگر قابلیت فروش شما کار می کند، مدرک قابل سنجشی خواهید داشت. اگر نه، می تو،د آن را در اعداد ببینید و تنظیم کنید.
در Salesforce، ما این کار را با شناسایی نتیجهای که میخواهیم به دست آوریم انجام میدهیم – مثلاً کاهش طول چرخه. سپس موانع رایجی را که روند معامله را طول، یا متوقف میکنند مشخص میکنیم و یک برنامه آموزشی برای رفع آنها با استراتژیها یا مهارتهای جدید طراحی میکنیم. ما از Tableau Analytics برای نظارت بر اینکه برنامه چگونه فعالیتهای فروش روزانه نمایندگان را تغییر میدهد و اینکه چگونه این فعالیتها در چرخههای فروش و در نهایت درآمد حرکت میکنند، استفاده میکنیم.
اکنون موفقیت را ارائه دهید
راه حل؟ یک برنامه موثر فروش که بر بهبود عملکرد فردی نمایندگان تمرکز دارد و افزایش درآمد در حالی که همه چیز در حال اجرا است.
بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.
نکته شماره 2: فعال سازی را در گردش کار تکراری ادغام کنید
نمایندگان فروش موتوری هستند که خط لوله شما را هدایت می کنند. اما این موتور تنها زم، کار می کند که نمایندگان آموزش مورد نیاز خود را در مورد جدیدترین ابزارها و استراتژی های فروش دریافت کنند. نکته اینجاست: اگر تیم خود را برای آموزش از فروش جدا کنید، به راحتی می تو،د شتاب فروش را از دست بدهید. حتی بدتر از آن، اگر تنها کاری که انجام میدهید این باشد که برنامههای فعالسازی عمومی را اجرا کنید که چالشهای تکراری فردی را برطرف نمیکنند، میتو،د تأثیر کمی یا بدون آن را مشاهده کنید.
هر نماینده فروش با مجموعه ای از مهارت ها و چالش های منحصر به فرد خود متفاوت است. به همین دلیل است که نکات فعال سازی فروش باید متن، با نیازها و مهارت های هر یک شخصی سازی شود. مشکل این است که شخصیسازی فعالسازی اگر به صورت دستی انجام شود میتواند زمان بر باشد. راه حل اتوماسیون است.
فعال ، فروش موثر باید ساده باشد: آموزش، محتوا و مربیگری من، که در جریان کار ارائه میشود، نمایندگان را قادر میسازد تا معاملات را از طریق خط لوله سرعت بخشند و موتور فروش را روی همه سیلندرها روشن نگه دارند. با در نظر گرفتن نقاط عطف آموزشی و یک نتیجه واضح در چشم انداز شما، می تو،د اطمینان حاصل کنید که توانایی شما کار می کند.
در اینجا به سه نکته فعالسازی فروش میپردازیم که رهبران فروش خودمان برای رسیدن به موفقیت قابل اندازهگیری برای تکرارها و افزایش درآمد استفاده میکنند – استراتژیهایی که میتو،د از آنها نیز استفاده کنید. بیایید نگاهی بیاندازیم.
نکته 1: توانمندسازی را روی نتایج متمرکز کنید
آیا می خواهید در مورد چگونگی افزایش فروش بیشتر بد،د؟ ما را بررسی کنیدSalesforce در Salesforce” سلسله. ترفندهایی از این تجارت را ارائه می دهد که به ما کمک کرده است به سریع ترین شرکت نرم افزاری سازم، در جهان تبدیل شویم.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-enablement-tips/
نمایندگان فروش از تغییر متنفرند – اما فقط زم، که کار آنها را آسانتر نکند.