3 نکته برای ایجاد محتوای قابل خرید که تبدیل می شود

نظارت و پاسخگویی به موقع به نظرات مشتریان کلید موفقیت یک استراتژی تجارت اجتماعی است. برای شرکت های کوچک، صاحب ،ب و کار ممکن است بخواهد این کار را انجام دهد. شرکت‌های دیگر ممکن است پاسخ‌های بررسی را به یک مدیر رسانه‌های اجتماعی، نمایندگان خدمات مشتری یا نمایندگان فروش واگذار کنند. برای شرکت های بزرگتر، این می تواند به خودی خود یک شغل باشد.

برای ،ب‌وکارها، پیمایش در دنیای همیشه در حال تغییر تجارت اجتماعی نیازمند چشم‌اندازی روشن، ارتباط قوی با ارزش‌ها و برنامه‌ای برای پاسخگویی به بازخورد است. هنگامی که این استراتژی را به کار گرفتید، می تو،د محتوای قابل ،یدی ایجاد کنید که برند شما را متمایز کند، با مشتریان ارتباط برقرار کند، و از همه بهتر، تبدیل شود. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

فروش آنلاین خود را با ،ید اجتماعی افزایش دهید

در اینجا چند راه وجود دارد که به شما کمک می کند تا در بازی خود بم،د:

  • اسکرول، پیمایش، پیمایش. روزانه خود را در روندهای رسانه های اجتماعی غرق کنید. به ،وان مثال، صفحات For You و Explore به ترتیب در TikTok و Instagram مکان‌های خوبی برای شروع هستند اگر می‌خواهید به سرعت کشف کنید که چه محتوایی در حال ترند است.
  • تأثیرگذاران صنعت را دنبال کنید. چه نام های بزرگی بر تصمیمات ،ید در بازار شما تأثیر می گذارد؟ آن اکانت ها را پیدا کنید و آنها را لایک کنید، نظر بدهید یا دنبال کنید. نامزدی یک خیابان دو طرفه است.
  • از مشتریان خود بپرسید. آیا می خواهید بد،د چه محتوایی بیشتر در بین مشتریان شما طنین انداز می شود؟ مستقیم به منبع بروید. انتظارات مشتری به سرعت تغییر می کند، بنابراین به طور مرتب از ،یداران نظرسنجی کنید تا ترجیحات آنها را بررسی کنند.
  • مراقب رقابت باشید. ببینید چه چیزی برای رقبای کلیدی شما مفید است و سپس نسخه خود را از حرکات آنها پیاده سازی کنید. (همانطور که می گویند تقلید عالی ترین شکل چاپلوسی است.)
  • وظایف تجارت اجتماعی را محول کنید. تصمیم بگیرید که چه ،ی مسئول اجرای استراتژی تجارت اجتماعی شما است. مطمئن شوید که تیم‌های شما می‌دانند چه ،ی مسئول همه چیز است، از توسعه استراتژی کلی شما گرفته تا کارهای کوچک‌تر مانند گوش دادن به نظرات اجتماعی، پاسخ دادن به نظرات و نوشتن شرح.
  • اجازه دهید داده ها راه را هدایت کنند. با استفاده از هوش مصنوعی مولد، تیم های اجتماعی، تجاری و بازاریابی شما می توانند هوشمندانه تر کار کنند، نه سخت تر.

فیلیپ پلینیک برند جه، مد و سبک زندگی لو،، از گوش دادن اجتماعی استفاده می‌کند تا درک عمیق‌تری از مخاطبان خود به دست آورد تا رشد کند. فیلیپ پلین بنیانگذار این موضوع را اینگونه می‌بیند: «برخی از برندها فقط می‌خواهند روندها را تعیین کنند، اما ما به آنچه مردم می‌گویند گوش می‌دهیم و سعی می‌کنیم بسنجیم که مشتریان ما می‌خواهند چه بپوشند. به ،وان مثال، لو، ورزشی از هیچ جا به همه جا تبدیل شده است. ما طراحی کفش‌های کت، خود را مطابق با بازخوردهای رسانه‌های اجتماعی تغییر دادیم و اکنون 30 درصد از فروش از طیف لباس‌های اسپرت ما حاصل می‌شود.”

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

تجارت اجتماعی یک موهبت برای برندها در سراسر جهان است. با بیش از نیمی از جمعیت جهان در رسانه‌های اجتماعی، کانال‌هایی مانند TikTok، Instagram و Facebook فرصت بزرگی برای رشد تجارت الکترونیک و مجموعه عظیمی از مشتریان بالقوه را نشان می‌دهند.

برای متمایز شدن، بسیار مهم است که بد،د چه چیزی باعث انگیزه ،یداران شما می شود. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مشتریان بر اساس ارزش های خود تصمیم می گیرند. در واقع، 66 درصد از مشتریان ،ید از شرکتی را که ارزش‌های آن با ارزش‌های آن‌ها همخو، نداشت، متوقف کرده‌اند – از 62 درصد در سال 2020.

برای دستیابی به موفقیت در تجارت اجتماعی و ایجاد محتوای قابل ،ید که طنین انداز شود، به یک مزیت معتبر نیاز دارید. همه چیز به گفتن داستان شما و متمایز ، برندتان با ارزش‌ها، پیام‌های مرتبط و گوش دادن به مشتریان برای ایجاد یک تجربه بهینه برمی‌گردد. رابطه شما با مشتریانتان یک خیابان دو طرفه است و تجارت اجتماعی راه بسیار خوبی برای ارتباط، گوش دادن و افزودن ارزش به مکالمه ارائه می دهد.

روندهای شکل دهنده تجارت اجتماعی را کشف کنید

کلید ایجاد محتوای مرتبط و قابل ،ید که معتبر باشد چیست؟ خود را به جای مشتری بگذارید. در صدر روندها بم،د، اما به خاطر داشته باشید که هر روندی به پیام برند شما کمک نمی کند. لحظاتی را بیابید و خلق کنید که هدف برند شما را با موضوعات و قالب های پرطرفدار ،یب کند.

ارتباط بین برند شما و مشتری کجاست؟ پاسخ در “چرا” شما یافت می شود. چه در حال ایجاد یک تصویر، ویدئو یا تبلیغ هستید، برای افزایش آگاهی، فروش و وفاداری، بر ارزش های خود تمرکز کنید. مثلا:

  • آیا درصدی از سود را به هدف خاصی اهدا می کنید؟ به ،یداران نشان دهید که چگونه می توانند با ،ید خود بخشی از طرح های شما باشند.
  • آیا برند شما روی پایداری متمرکز است؟ به ،یداران بگویید که چگونه یک محصول برجسته بخشی از تلاش شما است.
  • آیا برند شما تنوع و شمول را به نمایش می گذارد؟ به ،یداران خود اطلاع دهید که همه خوش آمدید.

ارتباط برای هر حضور در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. محتوایی که در این ماه طنین انداز می شود ممکن است در آینده کار نکند. این ماهیت رسانه های اجتماعی است: چشم انداز به سرعت تغییر می کند و روندها لحظه ای به نظر می رسند. ادامه دادن با آن می تواند یک شغل تمام وقت (به م،ای واقعی کلمه) باشد.

چه چیزی برای ،یداران بالقوه شما اهمیت بیشتری دارد؟ بینش های بیش از 13000 مصرف کننده و نزدیک به 4000 ،یدار تجاری در سراسر جهان را کشف کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/s،ppable-content/

محتوای قابل ،ید را وارد کنید: دارایی‌های دیجیتال، مانند پست‌های رسانه‌های اجتماعی، تصاویر، ویدیوها یا تبلیغات، که ،یداران می‌توانند برای ،ید مستقیم روی آن‌ها کلیک کنند – بدون اینکه جلسه اسکرول خود را قطع کنند. محتوای قابل ،ید، استراتژی های بازاریابی و تجارت اجتماعی را جفت می کند تا لحظه مرور را به ،ید تبدیل کند. در اینجا سه ​​نکته برای تبدیل محتوای قابل ،ید شما وجود دارد.

1. با ارزش های خود رهبری کنید

ایجاد لحظات ،یدی که طنین انداز می شوند، مهم تر از همیشه است. این به ویژه در مورد TikTok صادق است، که ویژگی فروشگاه تغییر دهنده بازی خود را راه اندازی کرد – یک دکمه “اکنون ،ید” که به شما امکان می دهد مستقیماً در برنامه ،ید کنید – در ماه مارس. امروزه تجارت اجتماعی را تشکیل می دهد بیش از نیمی (56%) از ،ده فروشی در ایالات متحده تا سال 2025، انتظار می رود که این تعداد به 80٪ افزایش یابد. محتوای قابل ،ید مرتبط با نمای برند منحصربه‌فرد به متمایز ، ،ب‌وکار شما کمک می‌کند و طومارهای اجتماعی را به ولگردی‌های ،ید تبدیل می‌کند.

آیا برای ایجاد محتوای قابل ،ید که تبدیل می شود آماده اید؟

تقریبا همه مشتریان (97%) می گویند که بررسی ها در تصمیمات ،ید آنها نقش دارد. و 92٪ از مصرف کنندگان در صورت عدم وجود نظر مشتری در ،ید تردید دارند. بررسی رسانه های اجتماعی محور اصلی یک حلقه بازخورد قوی و بخش ارزشمندی از استراتژی تجارت اجتماعی شما هستند. (بله، حتی نظرات منفی.)

گوش دادن اجتماعی فرآیند شناسایی و ارزیابی آنچه در مورد شرکت، محصول یا خدمات شما در رسانه های اجتماعی گفته می شود است. یکی از راه‌های انجام این کار، درخواست بررسی است.

استراتژی تجارت اجتماعی من، می تواند تجربه ،ید آنلاین شما را افزایش دهد. یاد بگیرید که چگونه مشتریان را جذب کنید، فروش را افزایش دهید و خدمات را بهبود بخشید.


استراتژی تجارت اجتماعی چیست؟

استراتژی تجارت اجتماعی رویکردی است که توسط مشاغل برای ،ید و فروش محصولات و خدمات از طریق رسانه های اجتماعی استفاده می شود. یک استراتژی موفق شامل یافتن کانال های اجتماعی من، برای مخاطبان، ایجاد ارتباط با مشتریان و نشان دادن ارزش های خود است. این به شما کمک می کند تجارب تاثیرگذاری ایجاد کنید که ،یداران را به مشتریان مادام العمر تبدیل کند.

محتوای قابل ،ید چیست و چگونه کار می کند؟

ا،ریت قریب به اتفاق مشتریان (88٪) از شرکت ها انتظار دارند که ارزش های خود را به وضوح بیان کنند، اما تنها 50٪ می گویند که این کار را انجام می دهند. این یک فرصت بزرگ برای ایجاد اعتماد است و محتوای قابل ،ید مک، عالی برای شروع است.

2. از گوش دادن اجتماعی استفاده کنید

ویدیوهای گربه. ال،ای رفتاری داستان های بازسازی خانه DIY. ع، هایی از تعطیلات گرمسیری پسر عموی شما. رسانه‌های اجتماعی مک، پر سر و صدا هستند، بنابراین چگونه می‌تو،د محتوای قابل ،یدی ایجاد کنید که افتخار یک نگاه عمیق‌تر را به دست آورد؟

مهم نیست چه اتفاقی می‌افتد، شما می‌خواهید که فردی در راس کار باشد که ماموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های برند شما را درک کند – و بتواند به‌خوبی آن‌ها را به صورت مکتوب بیان کند. هرچه حلقه بازخورد شما بهتر باشد، محتوای قابل ،ید شما بهتر خواهد بود.

3. مرتبط بم،د، اما برند خود را حفظ کنید

نگاهی به چگونگی تیمبرلند با نشان دادن مواد پایدار خود در تصاویر و شرح‌ها، ارزش‌های خود را پیشرو می‌کند:

و آنها بیشتر از مشتریان شما سود می برند. هر زمان که محتوای قابل ،ید پست می‌کنید، بررسی‌ها به شما کمک می‌کنند علاقه را اندازه‌گیری کنید، توسعه محصول را هدایت کنید و تجربه مشتری را بهبود بخشید.

به لطف بازاریابی رسانه های اجتماعی، مشتریان می توانند محصولات را در حین حرکت در فیدهای اجتماعی خود کشف کنند. با این حال، بستن قرارداد بسیار ساده تر است، اگر آنها هرگز مجبور به ، پلت فرم رسانه های اجتماعی خود نباشند.