3 مرحله برای افزایش درآمد مرکز تماس

جذب مشتری می تواند هزینه بزرگی برای شرکت ها باشد. خوشبختانه، مراکز تماس می توانند با تبدیل هر تماس به فرصتی برای حفظ مشتریان و افزایش وفاداری، اطمینان حاصل کنند که آب میوه ارزش آن را دارد. این امر به ویژه در تماس های پس از ،ید تأثیرگذار است.

وقتی صحبت از تجربه مشتری می شود، مراکز تماس بخش مهمی از پازل هستند. مشتریان خواهان یک تجربه انس، واقعی با برند شما هستند. فقط مهم است که اطمینان حاصل کنید که تماس با مرکز تماس تنها راه تماس با شرکت شما برای پاسخ یا کمک نیست.

بنابراین، چگونه مطمئن می شوید که تکرارها می توانند از این لحظات ارزشمند بهترین استفاده را ببرند؟ با اطمینان از اینکه هر مشتری احساس می کند شنیده می شود شروع کنید. مرکز تماس بخش مهمی از حلقه بازخورد شما است و بسیار مهم است که به نمایندگی‌های خدمات منابع من، برای علامت‌گذاری هر گونه مشکل در کیفیت محصول ارائه دهید. ابزارهای گزارش بازده می‌توانند به شما در ردیابی ال،ا در طول زمان کمک کنند، به این م،ی که می‌تو،د در سریع‌ترین زمان ممکن دوره را اصلاح کنید تا از رضایت مشتری اطمینان حاصل کنید و از محصولات بومرنگ اجتناب کنید.

با متحد ، تجارت و خدمات مشتری، درآمد مرکز هزینه را افزایش دهید

مرکز تماس شما می تواند با ابزارهای من، کارآمدتر و مقرون به صرفه تر شود.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/contact-center-revenue/

همچنین می‌تو،د مراکز دانش دیجیتال را پیاده‌سازی کنید تا مشتریان بتوانند بدون تماس با نماینده، به سرعت پاسخ سوالات متداول را پیدا کنند. جوامع آنلاین که در آن مشتریان به یکدیگر مشاوره می دهند و درباره محصولات شما بحث می کنند، راه دیگری برای کاهش حجم تماس در حین افزایش وفاداری به برند است.

مقالات تجاری را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

3. برای افزایش وفاداری، بر تجربه پس از ،ید تمرکز کنید

تیم های بازرگ، و خدمات مشتری شما یک هدف مش، دارند: ارائه تجربیات استثنایی برای هر مشتری، در هر نقطه تماس. کلید باز ، این تجربیات؟ به تیم های فروش، خدمات و بازرگ، خود منابع من،ی بدهید تا هر ،مت از سفر مشتری را بدون مشکل احساس کنند. این کار چیزی بیش از بهبود تجربه مشتری شما انجام می دهد: هزینه ها را کاهش می دهد و درآمد مرکز تماس را افزایش می دهد.

مشتریان خود را راضی نگه دارید و هزینه های خود را پایین نگه دارید

تراکنش های متداول پس از ،ید شامل مبا،، بازگشت، اصلاحات و حتی تخفیف می باشد. این نوع تراکنش‌ها می‌توانند لحظه‌ای برای حفظ مشتری باشند. یک مطالعه نشان داد که بیش از سه چهارم ،یداران (76%) که تجربه بازگشت خود را با یک ،ده فروش بسیار ارزیابی کرد، گفت که به دلیل آن دوباره از آنها ،ید می کنند.

فناوری همچنین زمان را برای نمایندگی‌های خدماتی آزاد می‌کند تا به مشتریان جدید کمک کند تا محصولات را پیکربندی کنند، ،یدار، که درخواست‌های پیچیده دارند و غیره را به فروش برسانند. نتیجه: میانگین ارزش سفارش بالاتر، افزایش رضایت مشتری و حجم تماس کمتر – که همگی باعث درآمد بیشتر مرکز تماس می شوند.

برای شروع، یک نمای 360 از مشتری – از جمله تاریخچه سفارش و اطلاعات نمایه مربوطه – تضمین می کند که نمایندگان تمام داده های مورد نیاز برای درک تجربه یا مشکل منحصر به فرد هر مشتری را دارند. ابزارهای تجارت مشارکتی مانند یک HQ دیجیتال همچنین می‌تواند با حذف سیلوهای تیم و ساده‌سازی ارتباطات بین فروش، خدمات، بازاریابی و سایر تیم‌ها، به سرعت بخشیدن به وضوح کمک کند.

خبر خوب؟ چند مرحله عملی می تواند به شما کمک کند رضایت مشتری را افزایش دهید و مرکز تماس خود را به یک عامل درآمد تبدیل کنید. در اینجا چگونه است.

تجربه های به یاد ماندنی برای مشتری ایجاد کنید، حتی با بودجه

هزینه راه اندازی مرکز تماس می تواند به 5.60 دلار در هر واحد برسد 3-4 دقیقه تماس مستقیم مصرف کننده. یکی از بهترین راه ها برای کاهش هزینه ها و افزایش درآمد مرکز تماس؟ طول تماس را کاهش دهید و اطمینان حاصل کنید که درخواست های مشتری تنها در یک تماس تلفنی حل می شود. این امر مست،م تج، نمایندگی های خدمات خود به ابزارهای من، است.

کلید: تیم خدمات مشتری خود را با منابع من، تج، کنید. در اینجا چگونه است.


فناوری، از جمله ربات‌های چت و هوش مصنوعی (AI)، می‌تواند به سؤالات، درخواست‌ها و تراکنش‌های ساده رسیدگی کند تا نمایندگان بتوانند موضوعات حساس را در اولویت قرار دهند. در طول هفته سایبر 2022، استفاده از ربات چت جه، نسبت به سال گذشته 57 درصد رشد کرد زیرا ،ده فروشان از اتوماسیون استفاده ،د تا بزرگترین هفته ،ید سال را به خوبی اجرا کنند. در واقع، 88 درصد از سازمان‌های خدماتی که از فناوری اتوماسیون استفاده می‌کنند، مزایایی مانند کاهش خطا، زمان بیشتر برای کمک به مشتریان و زمان بیشتر برای رسیدگی به پروژه‌های جدید را گزارش ،د.

در اقتصاد نامطمئن امروزی، شرکت ها به دنبال راه هایی برای بهینه سازی هزینه ها و انجام کارهای بیشتر با کمتر هستند. این به ویژه در مراکز تماس دشوار است، جایی که داده‌های محو شده، سیستم‌های قطع شده و کمبود نیروی کار منجر به زمان انتظار طول، و هزینه‌های بالاتر برای ،ب‌وکار شما می‌شود. در حالی که این چالش ها ممکن است بر درآمد مرکز تماس شما تأثیر بگذارد، اما به طور قابل توجهی بر تجربه مشتری تأثیر می گذارد.

یکی از رایج ترین دلایلی که مشتریان با پشتیب، تماس می گیرند، بررسی وضعیت سفارش است. با گزینه های سلف سرویس و ابزارهای مدیریت سفارش، می تو،د بیشتر این تماس ها را حذف کنید – و مقدار قابل توجهی در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. اگر مشتریان برای بررسی سفارش خود تماس بگیرند، یک سیستم مدیریت سفارش متصل می تواند درخواست را ساده کند. در واقع، یک گزارش نشان داد که ابزارهای مدیریت سفارش من، می توانند وضوح تماس اول را تا 20٪ بهبود بخشند و زمان رسیدگی به تماس را تا 25٪ کاهش دهند. ابزارهای متصل به نمایندگان خدمات یک دید جامع از اطلاعات سفارش و موجودی می‌دهد و آنها را برای رسیدگی سریع به درخواست‌های مشتری مجهز می‌کند.

2. برای صرفه جویی در وقت و هزینه، سلف سرویس را اجرا کنید