بهبود خدمات مشتری برای به دست آوردن دید کامل تری از سفر مشتری می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه با حذف فرآیندهای پرهزینه و ناکارآمد کمک کند. با یک رویکرد کارآمد، نمایندگان شما می توانند زمان ارزشمند خود را بر ارائه خدمات بهتر متمرکز کنند.
همه ما سر و صدایی در مورد غیرقابل پیش بینی بودن اقتصادی شنیده ایم – که منجر به نیاز به کارایی بیشتر و صرفه جویی در هزینه می شود. در همان زمان، 60 درصد از متخصصان خدمات می گویند که انتظارات مشتریان از قبل از همه گیری افزایش یافته است.
با این حال، تعداد سازمانهای خدماتی که با فناوری اطلاعات برای ایجاد اتوماسیون شریک هستند، کاهش یافته است. تحقیقات ما نشان میدهد که 37 درصد از سازمانها میگویند فناوری اطلاعات تنها تصمیمگیرنده است، در مقایسه با 25 درصد در سال 2020. فرصت بزرگی برای سازمانهای خدماتی وجود دارد تا ارزش خود را با استفاده از اتوماسیون – به،وان یک تیم باز کنند.
آینده خدمات مشتری با آموختن آنچه که مشتریان امروز انتظار دارند آغاز می شود: یک تجربه پیوسته و همدلانه.
با این اولویتهای بالا برای ایجاد تعادل، منطقی است که خود را با چه مشتری، آشنا کنید واقعا خواستن ما دریافتیم که 73 درصد از مشتریان از شرکت ها انتظار دارند که نیازها و انتظارات منحصر به فرد آنها را درک کنند، با این حال 56 درصد می گویند که بیشتر شرکت ها با آنها مانند اعداد رفتار می کنند.
بهبود خدمات مشتری تا حد زیادی بهترین دارایی شما برای آینده است. برای بسیاری از مردم، خدمات مشتری عاملی است که به ادامه رابطه با شرکت شما می رسد.
در اینجا سه نکته وجود دارد که باید هنگام ساخت برنامه های خدماتی 2023 خود بد،د.
1. ارزش محرک برای مشتریان آینده خدمات به مشتریان است
گرفتن؟ شرایط اقتصادی چالش برانگیز به این م،ی است که سازمان ها باید بر کارایی هزینه و بهره وری خدمات تمرکز کنند. متعادل ، این مورد با انتظارات مشتری در حال تحول، مسائلی مانند سیلوهای داده و کانالهای خدمات قطع شده را برای حل سریعتر فوریت میکند.
نکته اولیه: مشتریان خود را در کانال های خدماتی من، برای دریافت پاسخ های واقعی قرار دهید. خط نهایی شما از شما برای آن تشکر خواهد کرد.
نسخه پنجم State of Service بزرگترین مطالعه خدمات Salesforce تا به امروز است – یک بررسی عمیق در روندهایی که سازمان های خدماتی باید هنگام ایجاد استراتژی های خدمات مشتری خود در نظر بگیرند.
چگونه سازمانهای خدماتی برای پاسخگویی به چالش افزایش انتظارات مشتری در حال رشد هستند؟ جدیدترین و بزرگترین گزارش وضعیت خدمات ما نشان میدهد که رهبران خدمات چگونه در حال حاضر موفق شدهاند.