لایهبندی هوش مصنوعی مولد بر روی قابلیتهای ،شتین، ایجاد پاسخهای ربات چت هوشمندتر و شخصیتر را خودکار میکند که میتواند عمیقاً مسائل مشتری را درک، پیشبینی و پاسخ دهد. این به پاسخهای آگاهانهتر به سؤالات ظریف مشتری کمک میکند و به افزایش نرخهای وضوح برای اولین بار کمک میکند. با بهرهگیری از هوش مصنوعی مولد بر دادههای وضوح مشتری برای تجزیه و تحلیل احساسات و ال،ای مکالمه، سازمانهای خدماتی قادر خواهند بود بهبود مستمر، شناسایی روندها و تسریع آموزش و بهروزرس، رباتها را انجام دهند.
تولید خودکار مقالات دانش
ما قبلاً تأثیر هوش مصنوعی در خدمات را دیدهایم. نزدیک به هفت سال پیش، Salesforce، Einstein for Service را راهاندازی کرد تا به نمایندگان قابلیتهای مبتنی بر هوش مصنوعی بدهد. این موارد شامل بهترین اقدامات و پاسخهای بعدی به سؤالات مشتری و همچنین خلاصهسازی خودکار موارد است.
اخیراً، سر و صدای زیادی در مورد ChatGPT، یک مدل هوش مصنوعی (AI) مولد توسعه یافته توسط OpenAI به وجود آمده است. GPT و سایر مدلهای هوش مصنوعی مولد مانند Anthropic و Bard بر اساس مدلهای زب، از پیش آموزشدیده و بزرگ ساخته شدهاند که به کاربران کمک میکنند متن، تصاویر و سایر محتواهای منحصربهفرد را از اعلانهای مبتنی بر متن ایجاد کنند. در ،یب با تخصص طول، مدت Salesforce در هوش مصنوعی، مدلهای هوش مصنوعی مولد بازی را برای خدمات مشتری تغییر میدهند و به شرکتها کمک میکنند کارآمدتر عمل کنند، پاسخهای همدلانهتری به درخواستهای مشتریان ایجاد کنند و پروندهها را سریعتر حل کنند.
هوش مصنوعی مولد برای خدمات چگونه می تواند باشد
موج کنونی مدلهای مولد بسیار قدرتمند هستند، اما در تعداد کمی از موارد، میتوانند ،وجیهای مغرضانه و حتی مضر و همچنین حقایق ساختگی (به نام «توهم») ایجاد کنند. به همین دلیل است که نگه داشتن یک بازبین انس،، خواه یک عامل خدمات یا متخصص دانش باشد، برای آینده قابل پیشبینی مهم خواهد بود. علاوه بر این، هوش مصنوعی مولد باید با رعایت اصول اخلاقی، شمول و دسترسی توسعه یابد تا به طور فعال نگر،های مربوط به اعتماد و حریم خصوصی را برطرف کند.
چت ربات های فوق العاده قدرتمند
با استفاده از هوش مصنوعی مولد بر روی Einstein for Service و Customer 360، ما این توانایی را خواهیم داشت که به طور خودکار پاسخهای شخصیسازی شده را برای نمایندگان ایجاد کنیم تا به سرعت به مشتریان ایمیل یا پیام ارسال کنند. ما میتو،م هوش مصنوعی را در تمام مواردی که توسط هر نماینده در شرکت نوشته شده است آموزش دهیم تا بهطور خودکار پیشنویسهای مقالات دانشی را برای بازبینی انس، تولید کند، و زمان ایجاد دانش را بهشدت کاهش داده و بهروز نگهداشتن مقالات را آسانتر کند. . ارتباط و کیفیت افزایش یافته دانش در سراسر شرکت باعث می شود پورتال های سلف سرویس و چت ربات ها ارزشمندتر شوند و عوامل انس، را آزاد بگذارند تا زمان بیشتری را صرف تعامل عمیق با مسائل پیچیده و ایجاد روابط بلندمدت با مشتری کنند.
سازمان های خدمات مشتری امروزه در حال نبردی دشوار هستند. نمایندگان خدمات با حجم پرونده های بی سابقه مواجه می شوند و مشتریان از افزایش زمان انتظار ناامید می شوند. اغلب، برای مدیریت بار پرونده، نمایندگان به طور همزمان روی مسائل چند مشتری به طور همزمان کار می کنند در حالی که منتظر بارگیری داده ها از سیستم های قدیمی هستند.
هوش مصنوعی مولد قرار است عملیات خدماتی را به سطح بعدی از کارایی و شخصی سازی برساند.
پس از اینکه یک نماینده یک پرونده را می بندد، ممکن است یادداشت های موردی را وارد کند، اما این یادداشت ها ممکن است در اتر گم شوند و سایر نمایندگان ممکن است در نهایت به حل مشکلات مشابه از ابتدا منجر شوند، بدون اینکه بدانند همکارشان قبلاً آن را حل کرده است. با توجه به اینکه تقریباً نیمی از مشتریان تجربه خدمات ضعیف را دلیل اصلی تغییر برند در سال گذشته ،وان میکنند، فشار بر شرکتها برای یافتن راه بهتری برای جلو وجود دارد.
با گذشت زمان، ما قصد داریم از هوش مصنوعی مولد برای پیشنویسی مقالات دانش نه تنها بر اساس یادداشتهای موردی، بلکه همچنین مکالمات Slack، تاریخچه پیامها و دادهها در سرتاسر Customer 360 استفاده کنیم تا حلوفصل پرونده نماینده را تسریع کنیم و موارد پشتیب، بیشتری را به تجربههای سلف سرویس تغییر دهیم. این امر فشار بر مراکز تماس و نمایندگان را کاهش می دهد.
ازدحام پرونده سریع
ما در حال حاضر شاهد هستیم که بسیاری از تیمهای خدماتی با انبوه پروندهها به طور مؤثرتری کار میکنند، جایی که نمایندگان کارشناس، را از سراسر سازمان خود برای کمک به حل پروندههای پیچیده یا حوادث بزرگتر وارد میکنند. حال تصور کنید اگر درسهای ازدحام موارد قبلی را بتوان به اشتراک گذاشت و بهطور گستردهتر به کار برد، چقدر میتوانستند کارآمدتر کار کنند. ما از هوش مصنوعی مولد برای شناسایی موارد مشابه گذشته استفاده خواهیم کرد. شناسایی اینکه چه ،ی در سازمان بهترین و مرتبط ترین مهارت ها را برای رسیدگی به موضوع دارد. و قط،امه ها و ارتباطات مشتری را برای ردیابی سریع و حتی خودکار ، بسیاری از جنبه های ازدحام پرونده توصیه می کند.
هوش مصنوعی مولد این قدرت را دارد که شیوه زندگی و کار ما را متحول کند، اما بدون خطر نیست. در اینجا پنج دستورالعمل برای ساختن آن به طور فراگیر و عمدی وجود دارد.