پیش از این، مشاوران فهرست تماسهایی را که توسط هوش مصنوعی پیشبینیشده جمعآوری شده بود، بررسی ،د، سپس با شمارههای تلفن تماس گرفتند تا بتوانند با اطلاعات پسزمینه بسیار کمی ارتباط برقرار کنند تا مکالمه را شروع کنند. اما هوش مصنوعی مولد میتواند بر اساس دادههای قابل اعتمادی که تجزیه و تحلیل میکند، ایمیلها، اسکریپتهای تماس و موارد دیگر ایجاد کند، مخصوص نیازهای منحصر به فرد مشتری بالقوه. این زمینه به مشاوران کمک می کند تا به سرعت شبیه سازی های نمونه کارها، پیشنهادات هدفمند برای مشتریان بالقوه جدید و ارتباطات شخصی سازی شده را جمع آوری کنند که بلافاصله ارزش شما را نشان می دهد و اعتماد آنها را القا می کند.
بعد از اینکه شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت ثروت کردید، دیگر هرگز به تماس سرد باز نخواهید گشت.
هوش مصنوعی مولد برای مدیریت ثروت، سطح بعدی هوش مصنوعی پیشبینیکننده است که مشاوران مالی سالها از آن برای پیشبینی عملکرد سرمایهگذاری و روند بازار استفاده میکنند.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
هوش مصنوعی می تواند به شما در کشف و تعمیق شبکه ای از ارتباطات کمک کند
اما همانطور که شیوه ها رشد می کنند، خدمات رس، و حفظ ارتباط با مشتریان می تواند یک چالش باشد. خبرنامههای ماهانه، منابع آموزشی و وبینارها روشهای مؤثری برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند، اما نمیتوانند روابط عمیق و م،اداری را تقویت کنند.
برای یافتن مشتریان جدید، مشاوران باید دریابند که چه ،ی در حلقه آنها می تواند ارجاعات شخصی را انجام دهد که ارزش آن نیز باشد. هوش مصنوعی برای مدیریت ثروت به ،وان یک دستیار شخصی در استروئیدهای دیجیتال برای ارائه سرنخ های گرم و اتصالات شبکه مرتبط کار می کند. فناوری هوش مصنوعی مولد اطلاعات اصلی را در زمینه ارائه میکند که منجر به معرفی با کیفیت بالا بر اساس ارتباطات واقعی میشود.
با هوش مصنوعی مولد، مشاوران مالی می توانند مشتریان جدید را به سرعت پیدا کنند و از طریق ارتباط فعال و غنی از زمینه، خدمات بهتری را به مشتریان فعلی ارائه دهند.
هوش مصنوعی مولد کارهای قانونی را انجام می دهد تا به شما در یافتن مشتریان جدید کمک کند
با در دست داشتن جزئیات شخصی مانند این، مشاوران مالی می توانند دلایل م،اداری بیشتری برای تعامل بیشتر با مشتریان پیدا کنند. مهمتر از آن، مشتریان احساس خواهند کرد که این تعاملات منحصر به آنها است، نه یک فشار فروش هماهنگ در یک سازمان. این باعث ایجاد احساسات مثبت و اعتماد می شود – و مشتریان با مشاوری که می توانند به آنها اعتماد کنند تجارت بیشتری انجام می دهند.
جلسات حضوری؟ 2019 همینطور است. مشتریان مشاوره مالی با راحتی یک حساب آنلاین اما همدلی یک گفتگوی حضوری می خواهند. مشاوران مالی چگونه مشتریان جدید پیدا می کنند، روابط را با مشتریان فعلی عمیق می کنند و اعتماد هر دو را حفظ می کنند؟ با استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت ثروت.
آینده خدمات مالی را کاوش کنید و در مورد آنچه که مشتریان از مؤسسه خدمات مالی خود بیشترین ارزش را دارند بیشتر بد،د.