3 روشی که اتوماسیون فروش می تواند به نمایندگان شما کمک کند فروش بیشتری داشته باشند

ابزارهای اطلاعاتی من، می‌توانند سرنخ‌ها را برای شما اولویت‌بندی کنند، آنها را با بالاترین احتمال بسته شدن رتبه‌بندی کرده و آنها را به سمت تکرارها همراه با اطلاعات سرنخ مرتبط، به‌روز شده در زمان واقعی، هدایت کنند تا چرخه فروش تسریع شود. برخی از ابزارها حتی به شما امکان می‌دهند تماس خودکار را تنظیم کنید تا نمایندگان بتوانند سریع‌تر با سرنخ‌های امیدوارکننده ارتباط برقرار کنند.

در اینجا سه ​​راه وجود دارد که عملیات فروش و فناوری می تواند به حذف کارهای وقت گیر کمک کند.

1. کاهش ورود داده های اضافی، مانند ثبت اطلاعات فروش و یادداشت های مشتری

بورمن می افزاید: «هیچ راهی بهتر از استفاده از این ابزارها برای افزایش بهره وری وجود ندارد زیرا اتوماسیون همه چیز وجود دارد. نماینده فروش هرگز نباید بنشیند و فکر کند که “امروز باید روی چه چیزی تمرکز کنم؟”

3. تولید پیشنهاد و نقل قول مقیاس

خودکار ، نقل قول ها یا پیشنهادها نیز به کاهش اشتباهات کمک می کند. تحقیق از مک کینزی نشان می‌دهد که اتوماسیون فروش می‌تواند به کاهش زمان لازم برای پیش‌نویس درخواست‌های پیشنهادی (RFP) تا دو سوم کمک کند و در عین حال خطای انس، را حذف کند.

تمرکز نمایندگان خود را روی فروش با اتوماسیون کار و بینش مشتری در زمان واقعی از Sales Cloud Unlimited نگه دارید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-automation-sales-ops/

تیم عملیات فروش شما می تواند کمک کند. آنها می‌توانند ابزارهای اتوماسیون فروش را راه‌اندازی کنند که به تیم‌های فروش و مالی اجازه می‌دهد تا با اطلاعات به‌روز معامله، قیمت من، را برای هر مشتری ایجاد کنند.

پاپا گفت: “با یک شماره گیر برقی، نمایندگان فروش مجبور نبودند به این فکر کنند که اول با چه ،ی تماس بگیرند، شماره گیر این کار را برای آنها به لطف اتوماسیونی که تیم من ایجاد کرده بود انجام داد.”

انتخاب فرصت نادرست برای تعقیب می‌تواند منجر به از دست رفتن زمان شود و سرنخ‌های امیدوارکننده‌تر می‌توانند از بین بروند. نمایندگان فروش باید بیشترین تلاش و توجه را به معاملات با بیشترین شانس بسته شدن برای رسیدن به سهمیه خود داشته باشند. چگونه؟ با استفاده از تاثیرگذارترین، مرتبط ترین و جاری ترین اطلاعات سرنخ. تحقیقات اخیر Salesforce گزارش می‌دهد که از هر 10 فروشنده، 9 نفر می‌گویند که بینش‌های هوشمندانه، مانند اطلاعات به‌روز در مورد سرنخ‌ها، به کاهش قابل توجه زمان بسته شدن کالا کمک می‌کند.

این را با ابزارهایی مانند Einstein Activity Capture، بخشی از Sales Cloud Einstein، جفت کنید، و می‌تو،د ایمیل و داده‌های CRM بی‌درنگ را به‌طور خودکار همگام‌سازی کنید تا نمایندگان همیشه از آ،ین اطلاعات کار کنند و بر روی جدیدترین وظایف تمرکز کنند.

کنی گلدمن، یکی از بنیانگذاران و شریک در گفت: “وظیفه نماینده فروش فروش موثر است.” کیک اره، یک عمل مشاوره فروش. “بخشی از آن مست،م مدیریت داده ها و ورود داده ها است، اما برای جریان یافتن کل فرآیند شما نباید به آنها اعتماد کرد.”

لازم نیست اینطور باشد. عملیات فروش می تواند به خودکارسازی این کارهای اضافی کمک کند و نمایندگان شما را به انجام بهترین کاری که انجام می دهند بازگرداند: فروش. چگونه؟ با استقرار ابزارها و فرآیندهای اتوماسیون فروش برای اینکه تیم شما هوشمندانه تر کار کند، نه سخت تر.

با اتوماسیون، داده ها و بینش بهتر، سریعتر و هوشمندتر بفروشید

نمایندگان فروش انسان هستند و مرتکب اشتباه می شوند. آنها قرار است زیر آب بروند.

کنی گلدمن، یکی از بنیانگذاران و شریک Kicksaw

5 دقیقه مطالعه

داوطلبان در حال جمع آوری ،

زمان استراحت داوطلبانه امتیازی است که شرکت شما اکنون به آن نیاز دارد

کل سیستم ما به Revenue Cloud وابسته است. ما همه چیز را خارج از Salesforce انجام می دهیم.

وا،ی پاپا، مدیر تیم عملیات درآمد در Andela

با شماره گیر برقی، نمایندگان فروش مجبور نبودند به این فکر کنند که اول با چه ،ی تماس بگیرند، شماره گیر این کار را برای آنها انجام داد.

وا،ی پاپا، مدیر تیم عملیات درآمد در Andela

وا،ی پاپا، یکی از مدیران تیم عملیات درآمد، گفت: «بدیهی‌ترین کار برای خودکارسازی همیشه ورود داده است. آندلا، یک شرکت خدمات مهندسی از راه دور. ما از نمایندگان فروش متنفریم که وقت خود را صرف وارد ، داده‌های بی‌م،ی یا داده‌هایی که می‌توان به طور خودکار از جاهای دیگر است،اج کرد، صرف کنند.»

آیا نمایندگان فروش شما وقت خود را صرف فروش می کنند؟ به نظر سؤال عجیبی است، اما تحقیقات نشان می دهد که چرا مرتبط است.

برای اینکه اتوماسیون فروش تا حد امکان دقیق باشد، به متخصصان عملیات فروش شرکت خود تکیه کنید تا مطمئن شوید مدل‌های امتیازدهی سرنخ با اطلاعات درست تنظیم شده‌اند. این تضمین می کند که توصیه های هوشمند CRM که نمایندگان ارائه می دهند بر بهترین فرصت ها متمرکز هستند.

من موارد زیادی را دیده ام که در آن یک نماینده فروش به طور تصادفی یک عدد اضافی، یا یک عدد کمتر، صفر را در یک مظنه به یک مشتری بالقوه وارد کرده است. گلدمن گفت: با قراردادهای سطح سازم،، این در واقع یک نگر، بزرگ است.

بر اساس نظرسنجی اخیر Salesforce، از هر چهار نماینده فروش، یک نفر ترجیح می دهد در صف اداره پست بماند تا اینکه اطلاعات مشتری را به صورت دستی وارد کند. دلیلش این است که یادداشت برداری پس از هر تماس باعث کاهش زمان فروش ارزشمند می شود. خوشبختانه، اتوماسیون می تواند به طور قابل توجهی حجم ورودی داده هایی را که نمایندگان شما باید انجام دهند (و زمان صرف شده برای آن) را بدون قرب، ، بینش ارزشمند مشتری کاهش دهد.

پاپا گفت: “ما اتوماسیون هایی می سازیم که جریان اطلاعات را به Salesforce دارند، خواه در مورد فرصت های حساب، خطوط نقل قول یا مخاطبین باشد.” «با استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط و سرنخ مانند LeadIQ، می‌تو،م جای خالی بیشتری را برای تکرارها پر کنیم تا نیازی به جستجوی چیزها نداشته باشند. ما همچنین از ورود داده های تکراری جلوگیری می کنیم.

مقالات فروش را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

تنها ساعات زیادی در روز وجود دارد، اما یک تیم فروش – با ابزارهای من، – می‌تواند به نمایندگان شما کمک کند تا بهترین استفاده را از آنها ببرند. با خودکار ، برخی از کارهای خسته‌کننده‌تر، نمایندگان شما می‌توانند زمان بیشتری را برای انجام کاری که به بهترین شکل انجام می‌دهند صرف کنند: تمرکز بر بستن سریع معاملات بیشتر.

رشد کارآمد و کاهش هزینه ها را با یک پلت فرم یکپارچه ارائه دهید

با اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی Sales Cloud Genie، معاملات را تسریع کنید، ورود اطلاعات دستی را به حداقل برس،د، و هر نقطه تماس مشتری را به حدا،ر برس،د.


«شما مدیر، دارید که در مورد نحوه انتقال مطالب از طریق نقل قول بسیار خاص هستند. شما نمایندگان مالی دارید که می خواهند فقط پیشنهادات خاصی ارائه دهند. شما رهبران فروش دارید که می خواهند به اه، خاصی برسند، بنابراین آنها بسیار نگران تخفیف ها و نحوه قیمت گذاری شما هستند. در نهایت، شما فروشنده ای دارید که مسئول عمل به ،وان رابط بین خواسته های شرکت و خواسته های مشتری است. آنها در وسط گیر کرده اند.»

Papa در Andela از Revenue Cloud، یک راه حل پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) برای تحقق این امر استفاده می کند. این نرم‌افزار به تیم او اجازه می‌دهد تا ال،ای نقل‌قول‌های از پیش تأیید شده را تهیه کند، در حالی که به نمایندگان انعطاف‌پذیری می‌دهد تا آنها را بر اساس نیازهای مشتری پیکربندی کنند، تخفیف‌های من، را اعمال کنند و آنها را برای تأیید به شخص من، هدایت کنند.

برای مق، با این چالش، بهترین تیم‌های فروش، فرآیند فروش را از انتها به انتها مطالعه می‌کنند و دائماً می‌پرسند: اگر ابزاری بتواند این فرآیند را انجام دهد، چه؟

شاید مهم‌تر از آن، ورود دستی داده‌ها ناکارآمد است و به‌روزرس،‌ها را برای سوابق معاملات به تأخیر می‌اندازد، به این م،ی که نمایندگان و رهبران فروش که به پیشرفت معامله چشم دوخته‌اند، به اطلاعات بلادرنگی که برای انجام حرکات فروش هوشمند نیاز دارند، دسترسی ندارند. به همین دلیل است که شرکت هایی که با اتوماسیون از نمایندگان فروش خود در برابر ورود داده های خارجی محافظت می کنند به نتایجی دست می یابند. مطالعه ای از شرکت تحقیقاتی مک کینزی نشان می دهد که ورود خودکار داده ها و مدیریت سرنخ می تواند به نمایندگان کمک کند 15 تا 20 درصد زمان بیشتری را برای فروش صرف کنند و منجر به معاملات بسته تر شود. برد – برد.

مقالات پرطرفدار

تصویری از اضطراب در محل کار دو همکار را نشان می دهد که از قایق پارویی می پرند در حالی که یکی از جلویی ها با بلندگو صحبت می کند.

چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم – اضطراب خود و تیم شما

طبق آ،ین گزارش وضعیت فروش ما، نمایندگان فروش فقط یک سوم از زمان خود را صرف کارهای درآمدزا می کنند. ا،ر روزهای آنها درگیر وظایف خانه داری می شود، مانند ثبت اطلاعات مشتری و ساخت دستی قیمت ها و قراردادها. بله

تولید پیشنهادات و پیشنهادات یک مرحله مهم در چرخه فروش است، اما می تواند زمان و انرژی ذهنی جدی را از بین ببرد. مخصوصاً برای نمایندگ، که با تعداد زیادی از مشتریان احتمالی با نیازهای متفاوت سروکار دارند، سفارشی‌سازی دستی هر نقل قول از ابتدا می‌تواند کارایی را مختل کند. علاوه بر این، تعداد زیادی از دپارتمان هایی که تمایل دارند در تولید یک نقل قول مشارکت داشته باشند نیز می تواند روند را کند کند.

گلدمن می افزاید که حرکات فروش که وابسته به ثبت دستی تکرارها در معیارها هستند، می توانند دستور العملی برای سردردهای بعدی باشند. «نمایندگان فروش انسان هستند و مرتکب اشتباه خواهند شد. آنها قرار است زیر آب بروند. آنها اولویت های دیگری خواهند داشت. آنها انگیزه ای برای وارد ، داده ها به یک CRM هر روز ندارند. آنها انگیزه بسته شدن درآمد را دارند.»

5 دقیقه مطالعه

2. سرعت اولویت بندی تیم شما برای سرنخ ها و فرصت ها را افزایش دهید

سارا بورمان، مدیر بهره‌وری فروش و عملیات در این شرکت گفت: «من دیده‌ام که تیم‌ها زمان زیادی را برای تعقیب سرنخ‌هایی که فاقد صلاحیت هستند یا مرتبط نیستند تلف می‌کنند، زیرا سیستم‌های امتیازدهی سرنخ در وضعیت خوبی قرار نداشتند. توهم، یک شرکت راه حل های امنیت سایبری. “مسئولیت من این بود که بسیاری از آن فعالیت ها را دوباره تنظیم کنم.”

او گفت: «کل سیستم ما به Revenue Cloud وابسته است. “ما همه چیز را خارج از Salesforce انجام می دهیم.”

شماره‌گیرها و ضبط‌کننده‌های تماس خودکار، مانند Sales Cloud Lightning Dialer، همچنین با ثبت تماس‌های ورودی و ،وجی در نرم‌افزار CRM کمک می‌کنند، بینش بهتری را در مورد عملکرد نمایندگی‌ها به مدیران فروش ارائه می‌دهند – و به نمایندگان دسترسی آسان به اطلاعات بینش مشتری می‌دهند که به آنها کمک می‌کند معاملات بیشتری را ببندند. آنها با نشان دادن پاسخ به تماس، مدت زمان تماس و آنچه در طول تماس به دست آمده اند کار می کنند.

پاپا با پرسیدن از مردم در سراسر شرکت خود در مورد آنچه که روز آنها را مختل می کند و سپس پیشنهاد ابزارهای اتوماسیون فروش من،، با موفقیت از شلوغی اداری کم کرده است.