
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404
3 روشی که اتوماسیون فروش می تواند به نمایندگان شما کمک کند فروش بیشتری داشته باشند
من موارد زیادی را دیده ام که در آن یک نماینده فروش به طور تصادفی یک عدد اضافی، یا یک عدد کمتر، صفر را در یک مظنه به یک مشتری بالقوه وارد کرده است. گلدمن گفت: با قراردادهای سطح سازم،، این در واقع یک نگر، بزرگ است.
برای مق، با این چالش، بهترین تیم های فروش، فرآیند فروش را از انتها به انتها مطالعه می کنند و دائماً می پرسند: اگر ابزاری بتواند این فرآیند را انجام دهد، چه؟
پاپا با پرسیدن از مردم در سراسر شرکت خود در مورد آنچه که روز آنها را مختل می کند و سپس پیشنهاد ابزارهای اتوماسیون فروش من،، با موفقیت از شلوغی اداری کم کرده است.
گلدمن می افزاید که حرکات فروش که وابسته به ثبت دستی تکرارها در معیارها هستند، می توانند دستور العملی برای سردردهای بعدی باشند. «نمایندگان فروش انسان هستند و مرتکب اشتباه خواهند شد. آنها قرار است زیر آب بروند. آنها اولویت های دیگری خواهند داشت. آنها انگیزه ای برای وارد ، داده ها به یک CRM هر روز ندارند. آنها انگیزه بسته شدن درآمد را دارند.»
شماره گیرها و ضبط کننده های تماس خودکار، مانند Sales Cloud Lightning Dialer، همچنین با ثبت تماس های ورودی و ،وجی در نرم افزار CRM کمک می کنند، بینش بهتری را در مورد عملکرد نمایندگی ها به مدیران فروش ارائه می دهند - و به نمایندگان دسترسی آسان به اطلاعات بینش مشتری می دهند که به آنها کمک می کند معاملات بیشتری را ببندند. آنها با نشان دادن پاسخ به تماس، مدت زمان تماس و آنچه در طول تماس به دست آمده اند کار می کنند.
وا،ی پاپا، یکی از مدیران تیم عملیات درآمد، گفت: «بدیهی ترین کار برای خودکارسازی همیشه ورود داده است. آندلا، یک شرکت خدمات مهندسی از راه دور. ما از نمایندگان فروش متنفریم که وقت خود را صرف وارد ، داده های بی م،ی یا داده هایی که می توان به طور خودکار از جاهای دیگر است،اج کرد، صرف کنند.»
پاپا گفت: "ما اتوماسیون هایی می سازیم که جریان اطلاعات را به Salesforce دارند، خواه در مورد فرصت های حساب، خطوط نقل قول یا مخاطبین باشد." «با استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط و سرنخ مانند LeadIQ، می تو،م جای خالی بیشتری را برای تکرارها پر کنیم تا نیازی به جستجوی چیزها نداشته باشند. ما همچنین از ورود داده های تکراری جلوگیری می کنیم.
ابزارهای اطلاعاتی من، می توانند سرنخ ها را برای شما اولویت بندی کنند، آنها را با بالاترین احتمال بسته شدن رتبه بندی کرده و آنها را به سمت تکرارها همراه با اطلاعات سرنخ مرتبط، به روز شده در زمان واقعی، هدایت کنند تا چرخه فروش تسریع شود. برخی از ابزارها حتی به شما امکان می دهند تماس خودکار را تنظیم کنید تا نمایندگان بتوانند سریع تر با سرنخ های امیدوارکننده ارتباط برقرار کنند.
این را با ابزارهایی مانند Einstein Activity Capture، بخشی از Sales Cloud Einstein، جفت کنید، و می تو،د ایمیل و داده های CRM بی درنگ را به طور خودکار همگام سازی کنید تا نمایندگان همیشه از آ،ین اطلاعات کار کنند و بر روی جدیدترین وظایف تمرکز کنند.
تنها ساعات زیادی در روز وجود دارد، اما یک تیم فروش - با ابزارهای من، - می تواند به نمایندگان شما کمک کند تا بهترین استفاده را از آنها ببرند. با خودکار ، برخی از کارهای خسته کننده تر، نمایندگان شما می توانند زمان بیشتری را برای انجام کاری که به بهترین شکل انجام می دهند صرف کنند: تمرکز بر بستن سریع معاملات بیشتر.
رشد کارآمد و کاهش هزینه ها را با یک پلت فرم یکپارچه ارائه دهید
کنی گلدمن، یکی از بنیانگذاران و شریک در گفت: "وظیفه نماینده فروش فروش موثر است." کیک اره، یک عمل مشاوره فروش. "بخشی از آن مست،م مدیریت داده ها و ورود داده ها است، اما برای جریان یافتن کل فرآیند شما نباید به آنها اعتماد کرد."
5 دقیقه مطالعه
زمان استراحت داوطلبانه امتیازی است که شرکت شما اکنون به آن نیاز دارد
پاپا گفت: "با یک شماره گیر برقی، نمایندگان فروش مجبور نبودند به این فکر کنند که اول با چه ،ی تماس بگیرند، شماره گیر این کار را برای آنها به لطف اتوماسیونی که تیم من ایجاد کرده بود انجام داد."
برای اینکه اتوماسیون فروش تا حد امکان دقیق باشد، به متخصصان عملیات فروش شرکت خود تکیه کنید تا مطمئن شوید مدل های امتیازدهی سرنخ با اطلاعات درست تنظیم شده اند. این تضمین می کند که توصیه های هوشمند CRM که نمایندگان ارائه می دهند بر بهترین فرصت ها متمرکز هستند.
تیم عملیات فروش شما می تواند کمک کند. آنها می توانند ابزارهای اتوماسیون فروش را راه اندازی کنند که به تیم های فروش و مالی اجازه می دهد تا با اطلاعات به روز معامله، قیمت من، را برای هر مشتری ایجاد کنند.
Papa در Andela از Revenue Cloud، یک راه حل پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) برای تحقق این امر استفاده می کند. این نرم افزار به تیم او اجازه می دهد تا ال،ای نقل قول های از پیش تأیید شده را تهیه کند، در حالی که به نمایندگان انعطاف پذیری می دهد تا آنها را بر اساس نیازهای مشتری پیکربندی کنند، تخفیف های من، را اعمال کنند و آنها را برای تأیید به شخص من، هدایت کنند.
سارا بورمان، مدیر بهره وری فروش و عملیات در این شرکت گفت: «من دیده ام که تیم ها زمان زیادی را برای تعقیب سرنخ هایی که فاقد صلاحیت هستند یا مرتبط نیستند تلف می کنند، زیرا سیستم های امتیازدهی سرنخ در وضعیت خوبی قرار نداشتند. توهم، یک شرکت راه حل های امنیت سایبری. "مسئولیت من این بود که بسیاری از آن فعالیت ها را دوباره تنظیم کنم."
کل سیستم ما به Revenue Cloud وابسته است. ما همه چیز را خارج از Salesforce انجام می دهیم.
وا،ی پاپا، مدیر تیم عملیات درآمد در Andelaآیا نمایندگان فروش شما وقت خود را صرف فروش می کنند؟ به نظر سؤال عجیبی است، اما تحقیقات نشان می دهد که چرا مرتبط است.
5 دقیقه مطالعه
2. سرعت اولویت بندی تیم شما برای سرنخ ها و فرصت ها را افزایش دهید
انتخاب فرصت نادرست برای تعقیب می تواند منجر به از دست رفتن زمان شود و سرنخ های امیدوارکننده تر می توانند از بین بروند. نمایندگان فروش باید بیشترین تلاش و توجه را به معاملات با بیشترین شانس بسته شدن برای رسیدن به سهمیه خود داشته باشند. چگونه؟ با استفاده از تاثیرگذارترین، مرتبط ترین و جاری ترین اطلاعات سرنخ. تحقیقات اخیر Salesforce گزارش می دهد که از هر 10 فروشنده، 9 نفر می گویند که بینش های هوشمندانه، مانند اطلاعات به روز در مورد سرنخ ها، به کاهش قابل توجه زمان بسته شدن کالا کمک می کند.
در اینجا سه \u200b\u200bراه وجود دارد که عملیات فروش و فناوری می تواند به حذف کارهای وقت گیر کمک کند.
1. کاهش ورود داده های اضافی، مانند ثبت اطلاعات فروش و یادداشت های مشتری
خودکار ، نقل قول ها یا پیشنهادها نیز به کاهش اشتباهات کمک می کند. تحقیق از مک کینزی نشان می دهد که اتوماسیون فروش می تواند به کاهش زمان لازم برای پیش نویس درخواست های پیشنهادی (RFP) تا دو سوم کمک کند و در عین حال خطای انس، را حذف کند.
تمرکز نمایندگان خود را روی فروش با اتوماسیون کار و بینش مشتری در زمان واقعی از Sales Cloud Unlimited نگه دارید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-automation-sales-ops/
بورمن می افزاید: «هیچ راهی بهتر از استفاده از این ابزارها برای افزایش بهره وری وجود ندارد زیرا اتوماسیون همه چیز وجود دارد. نماینده فروش هرگز نباید بنشیند و فکر کند که "امروز باید روی چه چیزی تمرکز کنم؟"
3. تولید پیشنهاد و نقل قول مقیاس
نمایندگان فروش انسان هستند و مرتکب اشتباه می شوند. آنها قرار است زیر آب بروند.
کنی گلدمن، یکی از بنیانگذاران و شریک Kicksaw