با اشتراکگذاری پیشبینیهای شفاف، میتو،د شرکا را قادر به بستن معاملات بیشتر در زمان کمتری کنید. اتوماسیون همچنین می تواند در کل فرآیند فروش کانال کمک کند. در ابتدا، میتو،د به طور خودکار سرنخها را به شرکا تحویل دهید. سپس می تو،د آنها را از طریق یک فرآیند نقل قول با منابعی که به راحتی در دسترس هستند راهنمایی کنید. در کنار هم، به آنها نشان دهید که چقدر به آستانه تخفیف بعدی نزدیک هستند تا بتوانند فروش را افزایش دهند و برای افزایش سفارش خود احساس تشویق کنند.
یک CRM آنها را قادر می سازد کارآمدتر کار کنند، زمان چرخه را کاهش دهند و خدمات بهتری را به مشتری نهایی ارائه دهند. یک CRM همچنین میتواند پیشبینی دقیقتر و مشارکتی را تسهیل کند – این اولویت برای 81٪ از تولیدکنندگان است. نمونه هایی از پیش بینی می تواند شامل موقعیت موجودی، پیش بینی تقاضا و هوش رقابتی باشد.
چگونه؟ با سرمایه گذاری در فناوری که شرکای تولیدی شما را برای تجارت با شما و ،ید مشتریان از آنها آسان تر می کند. پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میتواند با ادغام دادهها در سیستمهای قدیمی در یک پلتفرم واحد، به تجزیه سیلوها کمک کند. این به تیمهای شما دید بیشتری نسبت به کل رابطه میدهد و میتواند اطلاعات را از طریق CRM مستقیماً به شرکای کانال شما گسترش دهد، مانند:
- منجر می شود
- وضعیت سفارش
- قابلیت قیمت گذاری و قیمت گذاری
- موارد خدمات مشتری
- مشکلات خدمات و شکایات
- مقالات دانش
- ادعاهای گارانتی
شرکای تولیدی من، می توانند به شما در افزایش درآمد، به دست آوردن بینش بهتر از مشتری و گسترش حضور برندتان کمک کنند. راهنمای ما را بخو،د تا بیاموزید چگونه فروش را برای شرکا سریعتر و آسان تر کنید.