وقتی صحبت از برآورده ، انتظارات مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی می شود، بیمه های سلامت فضای زیادی برای بهبود دارند. خبر خوب؟ دیجیتالی ، مرکز تماس مراقبت های بهداشتی می تواند تجربه اعضا را تا حد زیادی بهبود بخشد – در حالی که به شما در صرفه جویی در هزینه کمک می کند.
برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه مصرف کنندگان امروزی می خواهند، نزدیک به 12000 مصرف کننده جه، مراقبت های بهداشتی را در مورد انتظارات آنها از ارائه دهندگان بیمه سلامت برای آ،ین گزارش مصرف کننده مراقبت های بهداشتی متصل مورد بررسی قرار دادیم.
سازمانهای مراقبتهای بهداشتی مورد اعتماد چه کار متفاوتی انجام میدهند؟
ما از 12000 مصرف کننده مراقبت های بهداشتی در مورد تجربیات، روابط و تعاملاتشان با ارائه دهندگان سلامت و مراقبت های بهداشتی خود پرسیدیم و متوجه شدیم که اعتماد چقدر بر نتایج سلامت تأثیر دارد.
بر اساس دادههای نظرسنجی، ما سه راه را کشف کردیم که بیمهگران سلامت میتوانند از فناوری برای تغییر عملیات مرکز تماس مراقبتهای بهداشتی، تغییر شکل تجربیات اعضا، ایجاد اعتماد و رقابتی ماندن استفاده کنند.
1. اصطلاحات را قطع کنید و درک اطلاعات بهداشتی را آسانتر کنید
بسیاری از مصرف کنندگان درک سیستم پیچیده مراقبت های بهداشتی را دشوار می دانند. لایه در ‘پزشکی، یک اصطلاح واقعی برای اصطلاحات تخصصی صنعت پزشکی است، و جای تعجب نیست که سواد سلامت پایین هزینه های بالایی را برای بیمه گذاران به همراه دارد.
وقتی اعضا پوشش خود را درک نمیکنند، منجر به تماسهای بیشتری میشود که از ابتدا باید به وضوح توضیح داده شوند. این فقط زمان بیشتری را به حجم کاری نمایندگان مرکز تماس مراقبت های بهداشتی شما اضافه می کند و اغلب از ارائه خدمات شخصی سازی شده ای که مصرف کنندگان انتظار دارند جلوگیری می کند.
برای ایجاد اعتماد، بیمهگران باید مرکز تماس مراقبتهای بهداشتی خود را دیجیتالی کنند، منابع داده را متحد کنند و دید کاملی از اطلاعات اعضا ارائه دهند. وقتی اطلاعات اعضا به جای سیستمهای مختلف در یک مکان قرار میگیرد، کارگزاران مرکز تماس مجبور نیستند وقت خود را برای جستجوی اطلاعات یا نگهداشتن اعضا برای مدت طول، تلف کنند.
در عوض، یک سیستم یکپارچه میتواند شرکت شما را در برقراری ارتباط واضح با اعضا کارآمدتر و بهتر کند. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که به افراد حمایت شخصی و به موقعی را که نیاز دارند ارائه دهید.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. مرکز تماس مراقبت های بهداشتی خود را دیجیتالی کنید تا دسترسی آسان به مزایا و اطلاعات ادعاها را ارائه دهید
بر اساس نظرسنجی ما، هنوز فاصله زیادی بین خدمات مورد نظر اعضای بیمه سلامت و خدماتی که به آنها ارائه می شود وجود دارد.
به ،وان مثال، 88٪ از پاسخ دهندگان گفتند که علاقه مند به ارتباطات شخصی از طرف بیمه سلامت خود هستند – اما تنها 30٪ می گویند که در حال حاضر این سطح از پشتیب، را دریافت می کنند. وقتی صحبت از پاداشهای شخصیشده و تجربههای ورود به هواپیما به میان میآید، این قطع ارتباط حتی بیشتر است.
مرکز تماس مراقبت های بهداشتی در ارائه پشتیب، شخصی که مردم می خواهند، کلیدی است. این اغلب اولین جایی است که اعضا برای پرسیدن سؤال، یاد میگیرند که چه رویههایی تحت پوشش قرار میگیرند، و هزینههای پرداختی چقدر خواهد بود. اینجاست که میتو،د از پس چالش برآیید و آنها را از فرصتهای صرفهجویی در هزینههای مخصوص به شرایط سلامتیشان آگاه کنید.
آماده ، نمایندگان مرکز تماس مراقبت های بهداشتی با این اطلاعات می تواند تفاوت بین برآورده ، انتظارات اعضا یا نگاه ، مشتریان به جای دیگری باشد. وقتی نمایندگان شما از طریق فناوری بهتر، دید ساده و یکپارچه ای از اطلاعات اعضا دارند، می توانند کمک شخصی سازی شده ای را که مردم اکنون انتظار دارند ارائه دهند.
3. گزینه های سلف سرویس و چت را ارائه دهید
ما آموختیم که مردم میخواهند از طریق کانالهایی که ترجیح میدهند به اطلاعات و خدمات دسترسی پیدا کنند، اما در حال حاضر شرایط برای بسیاری از بیمهگران سلامت اینگونه نیست.
به ،وان مثال، تنها نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که به پورتال های آنلاینی دسترسی دارند که می توانند برای جستجوی پاسخ ها به تنهایی از آنها استفاده کنند، در حالی که 85٪ این گزینه را می خواهند. به طور مشابه، تنها 32 درصد از مردم گفتند که گزینه استفاده از پشتیب، چت آنلاین را دارند، در حالی که 75 درصد علاقه مند به استفاده از آن سرویس هستند.
برای پرداختکنندگ، که پشتیب، چت آنلاین یا پورتالهای سلفسرویس را ندارند، اعضا اغلب باید برای رفع مشکل از مرکز تماس مراقبتهای بهداشتی عبور کنند.
وقتی اعضا راههای متعددی برای تماس با ارائهدهنده خود ندارند، نمایندگان مرکز تماس گرفتار سؤالاتی میشوند که پاسخهای آنها را به راحتی میتوان در جای دیگری یافت. این به م،ای زمان کمتری برای کار با اعضایی است که واقعاً نیاز به صحبت با یک نماینده برای کمک دارند.
استفاده از فناوریهایی که این خدمات را ممکن میسازد، نمایندگان مرکز تماس شما را آزاد میکند تا بر ،، تمرکز کنند که به بیشترین کمک نیاز دارند.
کاهش هزینه ها و بهبود تجربیات اعضا با مرکز تماس مراقبت های بهداشتی شما شروع می شود
یکپارچه سازی سیستم های از هم گسسته در یک راه حل فناوری باعث می شود سازمان شما کارآمدتر کار کند، در هزینه ها صرفه جویی کرده و کارها را برای اعضای خود بهتر کند. وقتی مرکز تماس مراقبت های بهداشتی شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان دارد، نمایندگان وقت خود را برای جستجوی دستی اطلاعات تلف نمی کنند.
با فن آوری که سیلوهای داخلی را ،اب می کند، قدرت لازم برای پر ، شکاف انتظارات را خواهید داشت.
رضایت اعضا را افزایش دهید و صرفه جویی در هزینه را باز کنید
ببینید چگونه بهروزرس، فناوری میتواند به شما در ارائه تجربیات بهتر اعضا کمک کند و به افزایش سود شما کمک کند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/health-insurance-companies-delight-members/