متأسفانه، تنها 54 درصد از مدیران مدیریت دارایی و ثروت می گویند که مشاوران آنها از داده های مشتری برای شخصی سازی تعاملات استفاده می کنند. ما متوجه شدیم که فقط 30٪ از مدیران اجرایی نشان دادند که مشاوران آنها از داده ها برای اطلاع رس، تصمیمات فوری خود استفاده می کنند.
به ،وان مثال، مشتری را در نظر بگیرید که فرزندانش سالمندان دبیرستان هستند. یک مشاور فعال می تواند بگوید: «زمان پس انداز دانشگاه به پایان رسیده است. بیایید برای بحث در مورد گامهای بعدی و اه، پسانداز جدید، تماسی برقرار کنیم.»
به دست آوردن تصویری واضح تر و به موقع از داده های مالی مشتری به شما این امکان را می دهد که آنچه را که ممکن است در حال حاضر و در سال های آینده به آن نیاز داشته باشند، پیش بینی کنید. این می تواند به شما کمک کند تا پیشنهادات دقیق تر و در لحظه ارائه دهید.
مشاوران میتوانند از این دانش برای کمک به تصمیمگیری و برنامهریزی برای مشتریان خود استفاده کنند و تجربهای متن، را ارائه دهند.
در نظرسنجی اخیر ما، کارمندان ارشد گزارش دادند که شرکتهایشان توسعه اپلیکیشن (46%)، تجربیات وب (42%) و گسترش کانال (26%) را به،وان حوزههای با اولویت در 12 ماه آینده در نظر میگیرند.
ما از مدیران ارشد مدیریت ثروت و دارایی پرسیدیم که چگونه روی کارایی تمرکز می کنند تا نتایج را برای مشتریان خود ارائه دهند. جدیدترین گزارش ما به شکاف بین انتظارات و خدمات مشتری می پردازد.