این مقاله با مشارکت نوشته شده است دیوید دیچ، کارگردان در اسلالوم.
3 راه برای برآورده کردن انتظارات مشتریان از بانک ها
منبع: https://www.salesforce.com/blog/customer-expectations-from-banks/
در اینجا چیزی است که ما از این نظرسنجی آموختیم، و راههایی برای برآورده ، این انتظارات مشتریان در حال تغییر از بانکها را بررسی میکنیم.
1. بینش های فعال تر و عملی تر ارائه دهید
محدودیتهای مالی مانند هزینههای تورم و افزایش نرخهای بهره به شدت به بسیاری از مصرفکنندگان ضربه میزند. این بیثباتی، همراه با تغییر انتظارات مشتریان از بانکها، به این م،ی است که باید بیشتر بر شخصیسازی خدمات مشتری و ارائه مشاورههای فعالتر تمرکز کنید.
خدمات هرگز برای سازمان ها مرتبط نبوده است. با افزایش انتظارات مشتریان از بانکها، نگاه ، از دریچه مشتری برای یافتن راههایی برای بهبود آن تجربه حیاتی میشود.
رضایت واقعی یک مشتری از بانک خود بر اساس تعاملات زیادی است، نه فقط یک مورد. با تغییر در انتظارات مشتریان از بانک ها، تصمیم گیری بر اساس طیف وسیع تری از داده ها مهم است. برای کمک به شما در به دست آوردن تصویری واضح تر، سوالات را در نظرسنجی رضایت مشتری خود گسترش دهید تا تجربه کلی را بدست آورید.
همانطور که به دنبال راههایی برای آسانتر و یکپارچهتر ، تعاملات با مشتریان خود هستید، بانکهایی که دارای فناوری چابکی هستند که به نمایندگان اجازه میدهد به وضوح نیازهای کوتاهمدت و بلندمدت مشتری را برطرف کنند، مزیتی خواهند داشت.
آیا انتظارات را برآورده می کنید؟
بهبود فناوری شما همچنین به شما امکان میدهد از موتورهای اتوماسیون و قو،نی که خدمات شخصیسازی شده را ارائه میدهند که با تغییر انتظارات مشتری در بانکداری همسو میشود – حتی در پورتالهای سلف سرویس، استفاده کنید. ارائه آن لایه افزوده شده از داده های زنده و شخصی سازی منجر به تراکنش های کارآمد می شود، چیزی که مشتریان سزاوار آن هستند و در بسیاری از موارد تقاضا می کنند.
3. روش جمع آوری بازخورد مشتریان را گسترش دهید
دریابید که مدیران بانکی در مورد نحوه ارائه خدمات به مشتریان توسط سازمانشان چه فکر می کنند.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. با مشتریان در مورد شرایط آنها صحبت کنید
اضافه ، معیارهای دیگر مانند امتیاز خالص تبلیغ کننده (NPS) و امتیاز تلاش مشتری (CES) را در نظر بگیرید. همچنین، مصاحبههای مشتری و دادههای استفاده از مشتری شما میتواند بینش مفیدی ارائه دهد. همه این دادهها به شما این امکان را میدهند که مکانهایی را که مشتریان میخواهند شما را بهبود ببخشید، بهتر تشخیص دهید.
به انتظارات مشتریان از بانک ها گوش دهید
برای اینکه خدمات مشتری به بهترین نحو برای مشتریانتان کار کند، به فرآیندهای فعلی خود نگاهی بیندازید تا ببینید آیا راه هایی برای شهودی تر ، آن وجود دارد یا خیر. استفاده حدا،ری از داده ها، فناوری و هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند نه تنها تجربه مشتری را ارتقا دهید و شخصی سازی کنید، بلکه در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید و به کارایی برسید.
در بیشتر موارد، مشتری، که به این نظرسنجیها پاسخ میدهند، با یک تعامل خاص که یا بسیار مثبت یا منفی بود، پاسخ میدهند. مشتریان با تجربه بی تفاوت بارها از دست می روند.
مدیران بانکی در یک نظرسنجی اخیر Salesforce گفتند که سوالات مشتریان در 79٪ مواقع برای نمایندگان در سایر حوزه های تجاری داخلی قابل مشاهده است. اگرچه دیده شدن مهم است، اما عوامل نیاز به زمینه انتقادی و بینش عملی دارند. اینها اغلب برای ظاهر شدن بیش از حد پیچیده هستند زیرا این داده ها به احتمال زیاد در سیستم های متفاوت زندگی می کنند.
مثالی را در نظر بگیرید که مشتری چندین تماس با مرکز تماس در رابطه با درخواست خدمات خود دارد. بهترین سناریو: یک نماینده خدمات نه تنها می بیند که یک مشتری چندین بار تماس گرفته است، بلکه از جزئیات آن تماس ها و نتایج روی دسکتاپ اصلی خود نیز مطلع است.
برای خدمات مشتری «پایان به انتها» واقعی، بانکها باید اطمینان حاصل کنند که دریافت پاسخ سوالات برای مشتریان آسان است. این می تواند به م،ای یک عملکرد سلف سرویس مانند ربات چت یا تج، نمایندگان برای ارائه مشاوره شخصی از طریق تلفن یا در شعبه باشد.
با کمک Industry Dive، اخیراً 153 کارمند ارشد را در صنایع بانکداری، بیمه و مدیریت ثروت و دارایی مورد بررسی قرار دادیم. این دادهها میتواند به شما کمک کند تا در مورد نحوه رسیدگی رهبران به شکاف بین خدمات مشتری و انتظارات مشتری از بانکها بیشتر بد،د.
آ،ین نظرسنجی ما پرده ای را از آنچه مدیران خدمات مالی در مورد خدمات ارائه شده به مشتریان خود فکر می کنند کنار می زند.