فروش تیمیکه در آن چندین نماینده با هم کار می کنند تا یک معامله را ببندند، در شرایط نامطمئن اقتصادی امروز کلیدی است. در واقع، 81٪ از نمایندگان فروش می گویند که این به آنها کمک می کند تا معاملات را ببندند. اما زمان لازم برای مدیریت همه این همکاریها میتواند سرعت فروش را سختتر کند: نمایندگان میگویند که امروزه بیش از 70 درصد از زمان آنها صرف کارهای اداری میشود.
کتان کارخ،س، معاون اجرایی و مدیر کل Salesforce’s Cloud گفت: «فروشندگان به هر سمتی کشیده میشوند و باید ارتباطات را ساده و متمرکز کنند.
امروز در تور جه، نیویورک، Salesforce نوآوری هایی را از Sales Cloud، مجموعه محصولات ما برای رهبران فروش، و سستی، شما دفتر مرکزی دیجیتال، برای کمک به تیم فروش خود در کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری، کارآمدتر و تقویت روابط با مشتری.
چه جدید است: تیمهای فروش با پشتوانه قدرت کامل Customer 360 – تنها منبع حقیقت برای هر مشتری – و پلتفرم جدید Slack، اکنون یک نمای واحد و کامل از دادههای مشتری را به صورت بومی در Slack دریافت میکنند. این کار اعضای تیم، فرآیندها و داده های من، را به هم متصل می کند تا به شما کمک کند معاملات را سریعتر ببندید.
فروش به صورت تیمی
ببینید چه زم، فروش تیمی می تواند به ویژه مفید باشد و بیاموزید که چگونه تیم های فروش شما می توانند در Slack همکاری کنند. این ماژول یادگیری آنلاین شما را برای موفقیت آماده می کند.
و ما کار را برای تیمهای شما آسانتر از همیشه کردهایم، با:
- یک تجربه راهاندازی بصری در Slack – با سفارشیسازی انعطافپذیر – که به نمایندگان کمک میکند شروع به کار کنند و به سرعت فروش کمک میکند – همه اینها بدون کمک سرپرست. تیمهای فروش میتوانند با دسترسی به Sales Cloud مرتبط و دادههای شخص ثالث، به سرعت بر روی معاملات وارد عمل شوند. آنها می توانند به طور ایمن و مستقیم در Slack به این داده ها دسترسی داشته باشند.
- قالبهای فروش آماده برای گردشهای کاری و وظایف رایج، بومی Slack، که به سرعت عملکرد تیم را تقویت و مقیاس می کند. این ال،ا به تیمهای فروش کمک میکنند تا از بهترین روشها که ریشه در دو دهه آموختههای محصولات و مشتریان ما دارد، استفاده کنند و آنها را در کانالها جاسازی کنند. آنها طرح هایی را برای نحوه راه اندازی کانال های موفق ارائه می دهند که به طور خودکار ساختار و محتوای من، را تولید می کنند. به ،وان مثال، اگر میخواهید فروشندههای جدیدی را وارد کنید، این به شما کمک میکند کانالی را راهاندازی کنید که به طور خودکار اعضای جدید تیم شما را جذب کند و به آنها امکان دسترسی به منابع من، را بدهد.

- گردش کار فروش خودکار و قابل تنظیم و هشدارهای مبتنی بر CRM قابل تنظیم در Slack. اینها با به روز نگه داشتن همه و حرکت رو به جلو در کانال های Slack متصل به Sales Cloud، بهره وری فروش را افزایش می دهند. اکنون، تیمهای حساب میتوانند فرصتها و جزئیات مشتری را که در کانالهایی که به یک حساب مشتری خاص اختصاص داده شده است، ببینند. هر ،ی که روی حساب کار می کند می تواند تمام اطلاعات را مشاهده کند، مکالمات را ساده کرده و به شما در افزایش سرعت فروش کمک می کند.

آینده فروش، اتصال افراد من، با اطلاعات و گردش کار من، است، همه در یک فضای کاری دیجیتال. این کاری است که Slack و Sales Cloud انجام میدهند، و نمایندگان فروش را قادر میسازد تا معاملات را ببندند و مشکلات را سریعتر حل کنند، و – از همه مهمتر – روابط پر رونق و بلندمدت با مشتری را پرورش دهند. نوآوری های جدید در بهار 2023 در دسترس خواهند بود.
جنیفر کادی، معاون فروش بازارهای جه،، آیبیام، گفت: «داشتن یک دیدگاه واحد از مشتری یکی از با ارزشترین چیزها برای تیم فروش است. Sales Cloud و Slack تصویر واضحی از مشتریان ما ارائه می دهند، بنابراین ما می تو،م چالش های آنها را شناسایی کرده و آنها را در مورد راه حل راهنمایی کنیم و به تیم ما کمک کنیم تا روابط بلندمدت قابل اعتمادی ایجاد کند. قالبهای داخلی و ابزارهای مشارکتی، نمایندگان فروش را به سرعت بالا میآورند، فروش تیمی را ارتقا میدهند و فرآیندها را مقیاسبندی میکنند، که رضایت مشتری را بهبود میبخشد، بهرهوری نمایندگان را افزایش میدهد و درآمد را افزایش میدهد.»
برای رسیدن به موفقیت، پس انداز را به حدا،ر برس،د
بسته بهره وری فروش که امروز در دسترس است – اکنون با Slack – به شرکت ها کمک می کند تا پشته فناوری خود را ساده کرده و فرآیندهای خود را برای کاهش قابل توجه هزینه ها و ارائه موفقیت در حال حاضر به طور خودکار انجام دهند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-cloud-slack/