3 راه برای افزایش حفظ مشتریان بیمه


ما کشف کردیم که 33٪ از مشتریان بیمه در 12 ماه گذشته ارائه دهندگان خود را تغییر داده اند. این به ما می‌گوید که چیزی از دست رفته است – و فرصت بزرگی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها روی میز برای بیمه‌گران وجود دارد که می‌خواهند ارائه خدمات خود را افزایش دهند. شناخت این شکاف ها در خدمات مشتری برای بهبود حفظ مشتری بیمه ضروری است.

همانطور که احتمالاً می‌د،د، بیمه می‌تواند مانند صنعت قطع شده. دارندگان بیمه نامه می توانند از افراد مختلف زیادی بشنوند – کارگزاران مرکز تماس، مدیران خدمات، و نمایندگان و کارگزاران – اغلب جلب توجه مورد نظر را برای آنها دشوار می کند.

آیا خدمات شما مشتریان را شگفت زده می کند؟

ما مدیران ارشد خدمات مالی را در مورد استراتژی های خدمات مشتری آنها بررسی کردیم. بیاموزید که چگونه شرکت بیمه شما می تواند رضایت را افزایش دهد و در عین حال هزینه ها و بهره وری را نیز بهبود بخشد.


تکان دهنده است که مدیران بیمه ،وماً این شکاف خدمات را تشخیص نمی دهند. اخیراً یک نظرسنجی در مورد خدمات مشتری با Industry Dive انجام دادیم و دریافتیم که 60٪ از مدیران گفته اند که مشتریان آنها عمدتاً یا بسیار راضی هستند. این موضوع باعث می‌شود بسیاری از نمایندگان این سوال را مطرح کنند که چگونه می‌توانند در حفظ مشتری بیمه بهتر شوند.

اگر اخیراً با گردش مالی زیادی از مشتریان سروکار داشته اید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که رویکرد خود را بررسی کنید و ببینید آیا می تو،د خدمات مشتری خود را بهبود بخشید و نوآوری کنید یا خیر.

بیایید نگاهی به سه راه بیندازیم که شرکت‌های بیمه می‌توانند استراتژی‌های خود را تغییر دهند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند – و در هیئت مدیره.

حفظ مشتریان بیمه را با پیش بینی نیازهای مشتریان بهبود بخشید

رشد پایگاه مشتری بسیار مهم است، اما حفظ مشتری نیز مهم است. اتصال منابع داده در زمان واقعی به نمایندگان کمک می کند تا نیازهای مشتری را انتظار داشته باشند قبل از همه چیز تبدیل به یک مسئله می شود

بر اساس نظرسنجی ما، 76 درصد از مدیران بیمه گزارش دادند که درخواست های مشتری که از طریق یک کانال آغاز می شود برای نمایندگان در سایر حوزه های تجاری قابل مشاهده است. با این حال، تنها 24 درصد از مدیران گفتند که درخواست‌های مشتریان به نمایندگی‌های می، تا پشتی‌آفیس کاملاً متصل و یکپارچه هستند. و 56٪ گزارش می دهند که فقط برخی از عملکردها متصل هستند – اما نه همه.

وقتی همه بخش ها بتوانند داده های به موقع را از طریق سیستم های تلفیقی ببینند، شرکت شما دید بهتری نسبت به نیازهای مشتریان دارد. اکنون می‌تو،د با مشتریان بر اساس نیازهایشان ارتباط برقرار کنید، نه بر اساس آنچه که هنگام ثبت‌نام گفته‌اند.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

به ،وان مثال، مواردی مانند آدرس جدید یا اضافه ، یک ماشین جدید می تواند به م،ای تغییر در بیمه نامه باشد. پیش‌بینی نیازهای آن‌ها هنگام تغییر این موارد و هشدار دادن به مشتریان به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بدانند شما فراتر از زمان نصب به دنبال آن‌ها هستید.

این تماس‌ها فرصتی عالی برای نمایندگان است تا بپرسند آیا انتظارات مشتریان خود را برآورده می‌کنند یا خیر و بینشی در مورد راه‌هایی برای افزایش حفظ مشتریان بیمه به دست می‌آورند. مشتریان همیشه وقت کافی برای ارائه نظرات خود را ندارند. پرسیدن از آنها راه دیگری برای فهمیدن آنچه در ذهن آنهاست است.

یک لمس انس، را ارائه دهید

از هر 10 مدیر بیمه، شش نفر به ما گفتند که وقتی مشتریانشان سؤالی دارند، به احتمال زیاد مستقیماً با شخصی که قبلاً با او صحبت کرده اند، تماس خواهند گرفت. این فرصتی است برای عوامل تا معلم شوند.

تماس‌های مشتری به نمایندگان اجازه می‌دهد تا روی بیمه‌نامه‌ها یا ادعاهای گیج‌کننده‌ای که می‌توانند لحظات بزرگی از زندگی را شامل می‌شوند، نگاهی انس، داشته باشند. از طریق آموزش، می تو،د مشتریان را به این باور برس،د که پوشش بهتری وجود دارد. همچنین این احتمال را بیشتر می کند که آنها بمانند و با سیاست های اضافی از خود محافظت کنند.

هولمز مورفی با خودکار ، ورود داده ها و سایر فرآیندهای وقت گیر از طریق Salesforce، نمایندگان خود را آزاد کرد تا بیشتر بر روی ارائه خدمات شخصی به مشتریان تمرکز کنند. اتوماسیون هلمز مورفی را قادر ساخت تا فرآیند تجدید را برای مشتریان ساده کند. این امر سرعت تمدید را تقریباً 20 برابر افزایش داد، حدود 44000 ساعت در زمان کارمندان صرفه جویی کرد و حدود 1.1 میلیون دلار هزینه را حذف کرد.

هر جایی که مشتریانتان هستند باشید

خدمات تلفن بسیار مهم است، اما مدیران بیمه تشخیص می دهند که نیاز به صحبت با مشتریان در جایی که آنها می خواهند ارتباط برقرار کنند وجود دارد.

در نظرسنجی ما، 50 درصد از مدیران گفتند که تجربه وب یکی از زمینه‌هایی است که شرکت آنها باید توجه خود را در آن متمرکز کند. علاوه بر این، 46٪ گفتند که تجربه تلفن همراه در اولویت است، در حالی که 42٪ توسعه برنامه را ذکر ،د.

فرصت های ارتباطی بهتر به نمایندگان کمک می کند تا به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنند. سعی کنید از مشتریان خود در مورد روش های مختلف ارتباط بپرسید تا ببینید کدام یک را ترجیح می دهند. توجه داشته باشید و آن را روش اصلی پیشروی کنید. لمس های شخصی مانند اینها نیز به حفظ مشتری بیمه کمک می کند.

مشتریان خود را راضی و خوشحال نگه دارید

در حالی که بیمه صنعتی است که گاهی اوقات به دلیل “تغییر” مشتری شناخته می شود، ،ومی ندارد. چگونه می تو،د حفظ مشتری بیمه را افزایش دهید؟

ارائه خدمات عالی به مشتریان، تفکر خلاقانه و ارائه جدیدترین فناوری به آژانس ها مزیت رقابتی می بخشد – و مشتریان را برای طول، مدت راضی نگه می دارد.

خدمات مشتری خود را ارتقا دهید

کشف کنید که مدیران بیمه واقعاً در مورد نحوه ارائه خدمات به مشتریان توسط آژانس هایشان چه فکر می کنند.


این مقاله با مشارکت نوشته شده است دیوید دیچ، کارگردان در اسلالوم.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/improve-insurance-customer-retention/