کارکنان شادتر ی،ی مشتریان شادتر
وقتی دانش داریم – چه مجموعه مهارتهای ما، مسیر شغلی آینده ما، یا نحوه رفتار ما با مشتریان – ما بیشتر هستیم مولد و کارآمد.
بهبود تجربه مشتری و سودآوری با کارمندان خوشحال شروع می شود
آیشا کلی وونگ به ،وان مدیر ارشد استراتژی نقش Salesforce به کارکنان کمک می کند تا نقش های خود را درک کنند و از آنها حمایت می کند تا به جایی که می خواهند در حرفه خود برسند. او در سراسر سازمان بر روی استراتژیها و برنامههای استعداد کار میکند تا به کارمندان کمک کند بهرهورترین، درگیرترین و بیشترین ارزش را به مشتریان ما ارائه دهند. کارکنان توانمند و با اعتماد به نفس به بهبود تجربه مشتری و سودآوری کمک می کنند.
برنامهریزی تماسهای انفرادی که تیمها میتوانند در مورد نقش خود صادقانه و معتبر باشند، درهای زیادی را برای پیشرفت باز میکند. با اجازه دادن به کارمندان خود به شما میگویند که واقعاً چه میخواهند، سپس میتو،د بر کمک به آنها تمرکز کنید تا مهارتهایی را که برای رسیدن به اه، شغلی خود نیاز دارند، توسعه دهند.
شروع یک برنامه مشابه در ،ب و کار شما می تواند به کارکنان شما کمک کند تا مهارت های مورد نیاز خود را با تجربه در حین کار به دست آورند. زم، که زمان من، باشد، آنها می توانند از این فرصت های جدید استفاده کنند و در تلاش های جدید خود موفق شوند. این کار باعث می شود که کارمندان شما درگیر شوند و هزینه های شما در گردش مالی کاهش یابد.
اگر تغییر را دوست دارید، دست خود را بالا ببرید. نه؟ تو تنها نیستی
در این سال ها چیزهای زیادی یاد گرفته ایم. به همین دلیل ما خود را ایجاد کردیم سری Salesforce on Salesforce، تا پشت درهای بسته نگاهی به شما بیندازد. از بازاریابی گرفته تا خدمات تا عملیات فروش و موارد دیگر، ما ترفندهای این تجارت را به اشتراک می گذاریم که به ما کمک کرده تا به سریع ترین شرکت نرم افزاری سازم، در جهان تبدیل شویم.
آکادمی Trailhead در دسترس عموم است، بنابراین هر ،ی می تواند از این منبع دانش برای کمک به حرفه خود استفاده کند.
ما می د،م که مردم اغلب خواهان تغییر سرعت، فرصتی برای یادگیری مهارت های جدید و احتمالاً امتحان ، مشاغل جدید هستند. به ،وان مثال، با برنامه چرخش شغلی خود، درها را برای کارمندان باز می کنیم تا برای مدتی نقش های جدید را امتحان کنند.
تغییر می تواند فرصتی برای تقویت نحوه اداره ،ب و کارتان باشد. می د،م که تغییر سخت است، اما بدون آن، نمی تو،م تکامل پیدا کنیم.
اگر میخواهید مشتریان خود راضیتر باشند، برنامهای برای شادتر ، کارمندان خود ایجاد کنید.
مقالات خدماتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. گوش دادن عمیق را تمرین کنید و از داده های خود به خوبی استفاده کنید
اگر مهارت های یک کارمند را یاد بگیرید و آنها را با نقش من، هماهنگ کنید، می تو،د آنها را برای موفقیت تنظیم کنید، مشتریان را خوشحال کنید و در هزینه های سازمان صرفه جویی کنید.
با استفاده از این اطلاعات، میتو،د کارمند، داشته باشید که به نقشهای خود اطمینان بیشتری دارند، که به م،ای تعامل بهتر با مشتری است که در نهایت منجر به تجربه کلی بهتر مشتری میشود.
ما همچنین کارکنان را تشویق میکنیم تا گواهینامههایی را دریافت کنند که تخصص آنها را تأیید میکند. کارمندان می توانند بگیرند آکادمی تریل هد ک، های متخصص برای ایجاد مهارت های اساسی Salesforce و آماده شدن برای امتحان. این ک،های تحت رهبری متخصص و برنامههای یادگیری فراگیر برای Trailblazers نیز در دسترس هستند، بنابراین هر ،ی میتواند با کمک کارشناسان Salesforce مهارتهای خود را ایجاد کند و گواهینامه دریافت کند. این می تواند به بهبود تجربه مشتری و سودآوری کمک کند.
به دنبال راهی برای خوشحال ، مشتریان خود و بهبود تلاش های خدمات خود (و همچنین نتیجه نهایی) هستید؟ بر شادی کارمندان خود تمرکز کنید. ما پیوندی بین تجربه مشتری و سودآوری دیدهایم – و همه چیز با اطمینان از داشتن نیروی کار راضی شروع میشود.
در این ،مت از Salesforce on Salesforce درباره نحوه ایجاد یک تیم موفقیت مشتری موثر و با انگیزه بیشتر بد،د.