ما آموختهایم که گاهی اوقات برای افزایش درآمد، باید ،بوکار خود را م،، کاهش دهید و دوباره ارزیابی کنید تا واقعاً فرصتهای جدید، محصولات جدید، پلتفرمهای جدید را درک کرده و کشف کنید. داده ها در قلب این نوآوری قرار دارند. این به ما کمک می کند در زمان واقعی بفهمیم چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. چگونه می تو،م در کاری که انجام می دهیم بهتر باشیم؟ این واقعاً کار خانگی است.
به همین دلیل است که ما از رهبران فروش خط مقدم استفاده کردیم تا به ما کمک کنند مسیر جدیدی برای موفقیت ترسیم کنیم. توصیه آنها در مورد یافتن (و حفظ) استعدادهای برتر، مدیریت تیم های راه دور، و استفاده از داده ها برای پیروزی های بزرگ، سس مخفی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید.
جنگ برای استعداد واقعی است. شما باید به استراتژی استخدام خود مانند استراتژی جستجوی خود نزدیک شوید. کارمند ایده آل شما کیست؟ آن را تعریف کنید. بد،د به چه تجربه ای نیاز دارید. سپس به دنبال بهترین نامزدها بروید.
بیشتر بد،د: “پرورش یک طرز فکر تیمی “شورشی فروش” که درآمد را افزایش می دهد”
12. بر ارتباطات واقعی تمرکز کنید
تیف، بووا، مبشر ارشد رشد، Salesforce
همانطور که مجموعه ویدیوهای ما «بیرون از سهمیه فکر کن» نشان میدهد، روشهای قدیمی فروش – سهمیههای تهاجمی، بررسیهای آزاردهنده خط لوله، تلاشهای فروش بیحساب – دیگر کار نمیکنند.
هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) بسیار زیبا و بی شکل است، اما سودمندی آن کاملاً به کیفیت داده های شما – و محل زندگی آن بستگی دارد. خیلی اوقات، داده ها در تیم های خاصی مخفی می شوند یا ناسازگار هستند. قبل از راهاندازی هوش مصنوعی، مطمئن شوید که دادههای شما تمیز، شبیهسازی شده و به منبعی از حقیقت متصل شدهاند. تنها در این صورت است که می تو،د از ابزارهای هوش مصنوعی برای شناسایی ال،ای رفتاری مشتری، فرصت های فروش جدید و فروش متقابل و بسیاری از بینش های دیگر استفاده کنید.
بیشتر بد،د: چگونه یک CRO با C-Suites برای توانمندسازی تیم های فروش کار می کند؟
8. اطمینان حاصل کنید که تیم شما با افراد بالقوه در زمین خود ارتباط برقرار می کند
اگر میخواهیم سرسوزن را حرکت دهیم و تغییرات را برای تنوع و گنجاندن در فروش انجام دهیم، رهبران ما باید عمدی باشند. آنها باید صحبت خود را ادامه دهند. به سیاست های خود نگاهی بیندازید – که مهمترین آنها مرخصی زایمان با حقوق است. هدف ایجاد محیطی است که همه بتوانند در آن پیشرفت کنند، نه اینکه فقط سهمیه فروش خود را به دست آورند. موفقیت تیم فروش، مشارکت کنندگان فردی، رهبران فروش و سازمان شما بستگی به تمایل شما برای ایجاد فرهنگی دارد که در آن همه بتوانند پیشرفت کنند.
CRO کیتی بیسبی از DonorsC،ose=”has-text-align-center”>
همچنین، ارزش های خود را محکم نگه دارید. مهم نیست که شرایط شما چقدر تغییر می کند، مهم این است که به چیزی که واقعاً به آن اعتقاد دارید ب،بید. وقتی همه چیز در حال تغییر است این لنگر شما خواهد بود.
فشار نزولی که بر نمایندگان فروش برای رسیدن به سهمیه ماهانه آنها وارد می شود به قدری زیاد است که آنها را مجبور می کند کارهای بسیار غیر طبیعی انجام دهند. اگر من معاون فروش یک سازمان بزرگتر بودم، سهمیه های ماهانه را در اسرع وقت حذف می کردم. اگر شما [team is] عقب افتادن، از مربیگری استفاده کنید.
اقدامات غیر سنتی را نیز Gamify کنید. به ،وان مثال، اگر در تماس سرد ،ی را به خنده وادار کنند، به تکرارها 100 امتیاز اضافی بدهید. این باعث ایجاد ارزش ذاتی برای اقدامی می شود که به فروش کمک می کند و در عین حال به نماینده نیز پاداش می دهد.
جنگ برای استعداد واقعی است. شما باید به استراتژی استخدام خود مانند استراتژی جستجوی خود نزدیک شوید. کارمند ایده آل شما کیست؟ آن را تعریف کنید. بد،د به چه تجربه ای نیاز دارید. سپس به دنبال بهترین نامزدها بروید. این افراد دائماً از استخدامکنندگان تماس میگیرند و شما باید متفاوت باشید. توصیه من: CRO، COO، CEO خود را برای کمک بیاورید. هیچ چیز تأثیرگذارتر از سطح C نیست که مستقیماً به استعدادها برسد.
این موضوع کمتر در مورد فرمت محتوای بازاریابی است – ایمیل، کمپین های پولی، تماس های تلفنی – و بیشتر در مورد نحوه اجرای شما. به عبارت دیگر، داشتن سطوح C پیام بازاریابی شما را از سر و صدای کمپین های رقبا کاهش می دهد.
نگاهی به ،مت زیر بیندازید، با حضور CRO از DonorsC،ose Katie Bisbee که در مورد اینکه چگونه همکاری بین تیمی برای تقویت تجارت کلیدی است – و تأثیر واقعی در جامعه بحث می کند. یا، کل مجموعه را در Salesforce+ پخش کنید.
اگر می خواهید با مشتریان ارتباط برقرار کنید، باید معتبر باشید. چگونه؟ می توانم بگویم برای تیم خود به نرده های محافظ نیاز دارید. چه کاری می خواهید انجام دهند و چه کاری را نمی خواهید انجام دهند؟ چگونه باید به گونه ای ارتباط برقرار کنند که هم واقعی و هم نماینده برند شما باشد؟
پس از شناسایی حساب هایی که می خواهید هدف قرار دهید، ،اوین ،یداران آن شرکت ها را بررسی کنید. سپس، سطوح C شرکت خود را تا کنید تا با ،یداران سطح C در حسابهای هدف ارتباط برقرار کنید. برای مثال، اگر به CTO ها می فروشید، مدیر ارشد فناوری در شرکت شما بینش های زیادی دارد که می تواند با سایر مدیران ارشد فناوری به اشتراک بگذارد. آنها همچنین می توانند چالش ها و دیدگاه های استراتژی مشابهی را به اشتراک بگذارند.
استفاده از استراتژی های بالا برای تحریک رشد تنها شروع است. برای اطمینان از موفقیت مداوم، از جدیدترین و بهترین ،د فروش مطلع باشید. مجموعه ویدیوهای ما، «خارج از سهمیه فکر کنید»، حاوی توصیههایی در مورد چگونگی افزایش درآمدتان از رهبران در سطح جه،، از جمله دیموند جان، سرمایهگذار ،ه تانک و تونی هاوک، اسکیتبوردباز افسانهای است که به تاجر تبدیل شده است.
در این دنیای دیجیتالی جدید – به ویژه پس از همهگیری – باید افراد خوب را حفظ کنید. برای حفظ این افراد، باید مشوق ها را به کار بگیرید و انتظارات را همسو کنید. به ،وان مثال، در 7Summits، ما مشوق کارمند، را که میخواهند درآمد بیشتری ،ب کنند، دیدهایم گواهینامه های Trailblazer آثار! یک موقعیت برد-برد برای همه طرف ها.
بین تغییر جلسات آنلاین، فراو، فضای ذخیرهسازی و افزایش پیچیدگی رونوشتهای صوتی خودکار، به نرمافزار ضبط تماس نیاز دارید. شما بینش هایی در مورد چرخه های فروش خود، ،یداران و رفتارهای آنها به دست خواهید آورد. به علاوه، آموزش و مربیگری نماینده فروش بسیار ساده تر می شود.
چیزهایی مانند فعالیتهای فروش استاندارد – ایمیلها، تماسها – را در نظر بگیرید و در اطراف آنها گیمیفیکیشن ایجاد کنید. به تکرارهای خود برای انجام این کارها با سیستم امتیازدهی به خوبی پاداش دهید. آن را در تابلوی امتیازات دنبال کنید تا بتوانند در رقابت دوستانه شرکت کنند.
بیشتر بد،د: “روش ها و مزایای فروش همدلانه”
بعدش چی؟
داشبوردهای قابل تنظیم بسازید، بهروزرس،های خط لوله را در زمان واقعی مرور کنید، و فرصتهای فروش جدید را در یک پلتفرم بصری شناسایی کنید.
دیگر مبارزه نیست. این زم، است که بهترین استفاده را از آنچه دارید، به حدا،ر رساندن بازگشت سرمایه (ROI) و تضمین درآمد قابل پیش بینی، حتی زم، که شرایط سختی است، است. همه چیز با این بینش های تاکتیکی شروع می شود.
1. ابهام را در آغوش بگیرید
پیپ مارلو، EVP و مدیرعامل A/NZ و ASEAN، Salesforce
همچنین صادق و شفاف باشید. این باعث ایجاد فرهنگ اعتماد می شود. ما یک جلسه هفتگی داریم که در آن بهروزرس،ها را از سراسر ،بوکار به اشتراک میگذاریم، که صداقت را در همه سطوح، از C-suites گرفته تا همکاران سطح ابتدایی، تقویت میکند، و در نهایت به همه روابط مشتری و شریک نیز نفوذ میکند.
رشد قابل پیش بینی نام بازی است و برای تحقق آن به ابزارها، نکات و تکنیک های من، نیاز دارید.
بیشتر بد،د: “تنوع می فروشد”
کشف کنید که چگونه می تو،د بیشتر و سریعتر بفروشید
بیشتر بد،د: 10 نکته موثر در زمینه مربیگری فروش
بیشتر بد،د: “چه روندهای فروش باید در ذهن شما باشد؟”
4. استعدادهای برتر را با مشوق ها و شفافیت حفظ کنید
کوین مارتین سی، معاون توسعه کانال، 7 اج، سران (یک شرکت IBM)
در ادامه بخو،د: سهمیه فروش در سال 2025 وجود نخواهد داشت – در اینجا دلیل آن است
10. از نرم افزار ضبط تماس برای جمع آوری اطلاعات کلیدی استفاده کنید
در طول دو سال گذشته ابهامات زیادی وجود داشته است. اگر تمام وقت خود را صرف کنترل همه چیز می کنید، وقت خود را صرف مهم ترین چیز نمی کنید. ابهام را بپذیرید – با آن مبارزه نکنید.
در وبینارها و رویدادهای آموزشی که برای مخاطبان مورد نظر شما طراحی شده است، شرکت کنید. میتو،د اسامی ،، را که در آنجا حضور پیدا میکنند و برای جستجو استفاده میکنند، بیابید، اما مهمتر از آن، میتو،د وقتی آنجا هستید (به صورت مجازی یا حضوری) در گفتگو شرکت کنید. میتو،د فراتر از آنچه فکر میکنید در مورد مخاطبان احتمالی مید،د بروید و روابطی را بر اساس کنجکاوی و همدلی ایجاد کنید. این کار هدایت مکالمات فروش آینده را آسان تر می کند.