کومیل نانجیانی نگران هوش مصنوعی مولد است

نمای تریلبلیزر

نانجی، به دو مثالی که شنیده بود اشاره کرد که پتانسیل هوش مصنوعی مولد را برای انجام کارهای خوب نشان می‌دهند: پزشکان از آن برای تشخیص پزشکی استفاده می‌کنند و معلمان از آن برای ایجاد برنامه درسی برای دانش‌آموزان دارای ناتو،‌های یادگیری استفاده می‌کنند.

شرکت‌های فناوری برای توسعه محصولات هوش مصنوعی مولد رقابت می‌کنند، در حالی که ،ب‌وکارها در سراسر صنایع تازه شروع به تفکر در مورد چگونگی استفاده از آن کرده‌اند.

  • مشخص شده است که از هوش مصنوعی مولد می توان برای ایجاد تجربیات بهتر برای مشتریان، در کنار سایر مزایای امیدوارکننده استفاده کرد. اما نگر، های جدی در مورد طیف وسیعی از جنبه های منفی بالقوه از جمله وجود دارد حریم خصوصی داده ها، سرقت ادبی، و گسترش می یابد مترمناطلاعات و جانبداری.
  • نانجی،، که همچنین یک کمدین و نویسنده تحسین شده است، گفت که نگران پتانسیل استودیوهای فیلم برای استفاده از هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای جایگزینی شغل هنرمندان انس، است. او گفت: “برای ،ی که در هنر است، من فکر می کنم این یک نوع بحران در آینده است.”

Salesforce در Salesforce

هوش مصنوعی مولد بحث سیلی، ولی است. اما برای یک ستاره سابق «سیلی، ولی» نیز نگران کننده است. کومیل نانجی،، که نقش یک توسعه‌دهنده را در برنامه پرطرفدار HBO بازی کرد، گفت که برای شرکت‌ها ضروری است که از فناوری نوظهور با رعایت اصول اخلاقی استفاده کنند.

  • سوال نهایی که فکر می کنم فناوری به اندازه کافی از خود نمی پرسد این است که آیا به مردم کمک می کند؟ آیا این یک سود خالص برای مردم است؟»
  • نانجی، در سخنر، در TrailblazerDX، یک رویداد Salesforce برای توسعه دهندگان، افزود: “از نظر من، بزرگترین تهدید وجودی برای بقای بشریت، تغییرات آب و هوا و عدم رعایت اخلاق در فناوری است.”

پیشینه ای که ممکن است به آن نیاز داشته باشید

پائولا گلدمن، افسر ارشد استفاده اخلاقی و انس، در Salesforce، و کتی با،تر، معمار اصلی عملکرد هوش مصنوعی اخلاقی این شرکت، اخیراً پنج دستورالعملی را که برای هدایت توسعه هوش مصنوعی مولد قابل اعتماد استفاده می‌کنیم، به اشتراک گذاشته‌اند.

آنچه کومیل نانجی، با کار بر روی «سیلی، ولی» آموخت

گلدمن و با،تر برای کمک به سایر شرکت‌ها برای نوآوری مسئولانه و پیشی گرفتن از جنبه‌های منفی احتمالی، این دستورالعمل‌ها را به اشتراک گذاشتند تا روش استفاده از هوش مصنوعی مولد را از همان ابتدا شکل دهند:

  • دقت
  • ایمنی
  • صداقت
  • توانمندسازی
  • پایداری

او گفت: «مطمئناً کاربردهای بزرگی برای آن وجود دارد. «انجام کار خوب، کمک به تجارت، کمک به مردم. من فکر می کنم که همه اینها بسیار ممکن است.»

اما او گفت که مفاهیم اخلاقی باید از ابتدا مورد توجه قرار گیرد. با تمام هیاهوهایی که در مورد هوش مصنوعی مولد وجود دارد، او نگران است که نقاط منفی احتمالی نادیده گرفته شود. او گفت: «احساس می‌کنم دارم بر سر این موج عظیمی که به سمت ما می‌آید فریاد می‌زنم که نمی‌تو،م آن را متوقف کنیم زیرا نوآوری قرار است اتفاق بیفتد.

کاری که می تو،د برای ساختن هوش مصنوعی مولد قابل اعتماد انجام دهید

هوش مصنوعی مولد آماده است تا مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را در سال‌های آینده تغییر دهد. این وعده می دهد که به شرکت ها کمک کند تا به سرعت و به راحتی محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی را در تعاملات فروش، خدمات، بازاریابی، بازرگ، و فناوری اطلاعات تولید کنند. ایده این است که به انسان ها کمک کنیم تا وظایف خود را بهتر انجام دهند و با مشتریان به گونه ای تعامل کنند که احساس شخصی تر کنند.

برای جزئیات بیشتر در مورد هر دستورالعمل و مثال هایی از نحوه استفاده از آنها در عمل، می تو،د دستورالعمل های کامل آنها را اینجا بخو،د.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/،ail-nanjiani-generative-ai-ethics/نانجی، در صنعت فناوری نقطه برتری منحصر به فردی دارد. او در دانشگاه علوم کامپیوتر خواند. او از سال 2014 تا 2019 نقش برنامه نویسی به نام دینش چگتای را در یک استارتاپ تخیلی به نام Pied Piper بازی کرد. برای آماده شدن برای این نقش، او از چندین شرکت بزرگ فناوری بازدید کرد که محصولات جدیدی را که روی آنها کار می ،د به او نشان دادند. همیشه، او پتانسیلی برای آسیب رساندن به یک محصول پیدا می‌کرد و از آنها در مورد آن سؤال می‌کرد.

او گفت: «آنها از اینکه سؤال اخلاقی از آنها پرسیده می شد شوکه شده بودند. و اینها سؤالات عمیق فلسفی و اخلاقی نیستند. این اولین چیزی است که هر فرد غیر عادی با شنیدن این فناوری نگران آن می شود.

او افزود: «از آن زمان بود که من شروع به ترسیدن کردم، زیرا احساس می‌کنم این شرکت‌های فناوری قدرت زیادی دارند و نظارت بسیار کمی دارند و توجه کمی به سوء استفاده از فناوری دارند.»

وعده ها و مشکلات هوش مصنوعی مولد