کاهش هزینه های عملیاتی با خدمات میدانی فعال

فعال بودن ،یبی از دانستن دارایی های خود و شناخت مشتریان است. شما به راحتی می تو،د این بهترین شیوه ها را در استراتژی خدمات مید، خود پیاده کنید.

داده های خود را وارد عمل کنید

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

خدمات صحرایی فعال چگونه پول بیشتری برای شما به ارمغان می آورد؟

علاوه بر استفاده از وظایف تعمیر و نگهداری مکرر مبتنی بر تقویم، می تو،د تعمیر و نگهداری را بر اساس استفاده یا شرایط دارایی تنظیم کنید. به این ترتیب می تو،د از زمان کارکرد دارایی اطمینان حاصل کنید و هزینه ها را کاهش دهید.

از یک راه حل مدیریت خدمات مید، همه کاره استفاده کنید

یکی از راه هایی که می تو،د از نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری جلوگیری کنید، استفاده از تعمیر و نگهداری پیشگیرانه است که به شما در کاهش هزینه های عملیاتی کمک می کند.

با این داده ها، تکنسین سپس یک قطعه اتاق یدکی را در صورت نیاز برای سرویس می آورد. نه تنها ونتیلاتور به طور کامل تعمیر می شود، بلکه برای نگهداری پیشگیرانه در آینده نیز برنامه ریزی شده است و مشتری از خدمات خود راضی نیست، حالا که می تواند دوباره به راحتی نفس بکشد.

نگهداری پیشگیرانه را به برنامه خود اضافه کنید

امروزه از سازمان‌هایی مانند شما خواسته می‌شود که کارآمدتر شوند و هزینه‌ها را کاهش دهند و در عین حال ،ب‌وکار خود را در حال اجرا و مشتریان خود راضی نگه دارند. خدمات پیشگیرانه می تواند به کاهش این فشار کمک کند و شما را برای موفقیت آماده کند.

با فعال بودن، تیم ها می توانند به طور موثرتری به مشتریان خدمات ارائه دهند و نه تنها در مورد نیازهای فعلی آنها بلکه در مورد آنچه در آینده به آنها نیاز خواهند داشت بیشتر بیاموزند. ما دریافتیم که 84 درصد از تصمیم گیرندگان می گویند که بازده عمده ای از سرمایه گذاری های خدمات مید، خود می بینند.

با یک استراتژی خدمات پیشگیرانه، طول عمر دارایی را افزایش داده و با انجام کارهای بیشتر در هر بازدید، تعداد چرخ های کامیون را کاهش می دهید. همه اینها در راستای یک هدف جه، پایداری عمل می کند. 81 درصد از مدیران عامل می گویند که در حال توسعه جدید هستند محصولات و خدمات پایدار. خدمات صحرایی فعال نه تنها به شما در کاهش هزینه های عملیاتی کمک می کند، بلکه به محیط زیست نیز کمک می کند. این یک برد-برد است.

هر بار که به مشتری خدمات می دهید، بینش ارزشمندی در مورد نحوه استفاده آنها از دارایی های شما به دست می آورید. شما می تو،د از داده هایی که از قبل در اختیار دارید برای یادگیری آنچه برای آینده نیاز دارید استفاده کنید. تجزیه و تحلیل داده های مبتنی بر استفاده مانند تاریخچه تعمیرات یک محصول برای انطباق تعمیر و نگهداری با هر دارایی.

روندهای برتر را از کارشناسان خدمات مید، کشف کنید و بیاموزید که چگونه می تو،د شرکت خود را برای آینده آماده کنید.


برخی از بهترین شیوه ها برای فعال بودن در خدمات مید، چیست؟

با تیم خدمات مید، خود فعال باشید. ببینید چگونه بهبود فناوری شما می تواند به نیروی کار خط مقدم شما کمک کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/reduce-operating-costs-field-service/

برای مثال، یک برنامه تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده که به درستی کار می‌کند، یک 10 برابر بازگشت سرمایه30-40٪ بیش از نگهداری واکنشی، و 8-12٪ بیش از نگهداری پیشگیرانه به تنهایی.

و مطالعه توسط جونز لانگ ،ال با انجام تعمیر و نگهداری پیشگیرانه معیار صنعتی در مقایسه با عدم برنامه تعمیر و نگهداری، 545 درصد بازگشت سرمایه دریافت کرد. داشتن یک استراتژی خدمات صحرایی پیشگیرانه به شما کمک می کند تا با اجتناب از ،ابی، و همچنین کاهش مشکلات ایمنی (و ساعات کار کارکنان) ناشی از تعمیرات اضطراری گران قیمت، پول بیشتری به دست آورید.

اگر تج،ات شما برای یک ساعت، یک روز یا یک هفته از کار بیفتد، چقدر هزینه ،ب و کار شما دارد؟ ،ابی تج،ات چه تأثیری بر مشتریان و شهرت شما دارد؟ اولویت دادن به خدمات صحرایی فعال می تواند به شما کمک کند نه تنها هزینه های عملیاتی را کاهش دهید، بلکه مشتریان خود را راضی تر نگه دارید – و بازگردید.

ما همچنین شاهد این هستیم که سازمان‌ها از فروش محصولات و خدمات ساده به تمرکز بر موفقیت مشتریان خود دور می‌شوند. ارائه دهندگان خدمات بر معیارهای موفقیت مشتریان خود با حرکت به سمت قراردادهای مبتنی بر نتیجه – که اه، خاصی را ترسیم می کنند و تنها زم، پرداخت می شوند که آن اه، برآورده شوند – و همسو ، عملیات مید، خود با رضایت مشتری تمرکز می کنند.

یک راه حل یکپارچه مدیریت خدمات مید، می تواند پاسخی باشد که برای صرفه جویی در هزینه و خوشحال ، مشتریان نیاز دارید.

خدمات صحرایی فعال می تواند تا حد زیادی هزینه های عملیاتی را کاهش دهد

مطابق با فوربس، ،ابی برنامه ریزی نشده به دلیل ،ابی تج،ات سالانه بیش از 50 میلیارد دلار برای تولید کنندگان صنعتی هزینه دارد. این فشار زیادی است – به خصوص زم، که سعی می کنید کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهید، خدمات عالی ارائه دهید و ،ب و کار خود را افزایش دهید.

وارد خدمات فعال: شناسایی و جلوگیری از مشکلات احتمالی مشتری به جای واکنش به یک مشکل پس از وقوع آن.

کارایی منجر به صرفه جویی در هزینه ها، فرصت های فروش و افزایش رضایت مشتری می شود. تج،ات شما به طور قابل اعتماد به کار خود ادامه می دهد و مشتریان شما راضی هستند.

استراتژی فعال خود را بسازید

استراتژی خدمات صحرایی من، درآمد، بهره وری و صرفه جویی در هزینه را بیشتر می کند. با بررسی آ،ین راهنمای خدمات مید، امروز ما، دریابید که چگونه شرکت شما می تواند فعال تر باشد.


چرا خدمات مید، فعال برای آینده شما بسیار مهم است؟

بیایید بررسی کنیم که چرا یک استراتژی خدمات پیشگیرانه برای آینده مهم است، چگونه به شما کمک می کند هزینه های عملیاتی را کاهش دهید، و برخی از بهترین روش ها را برای شروع موفقیت در حال حاضر بررسی کنیم.

با برنامه ریزی از قبل در پول خود صرفه جویی کنید

هنگامی که مالک مشکل کمربند ایمنی را گزارش می‌کند که نیاز به تعمیر دارد، این سازنده همچنین از مشتری می‌خواهد تا تأیید کند که آیا مشکل بالابر صندوق عقب نیز دارد یا اینکه تکنسین‌ها قطعات اضافی را برای بالابر صندوق عقب حمل می‌کنند. این امر نیاز به تکنسین های اضافی در جاده را به سادگی با دانستن تاریخچه مشکل بالابر صندوق عقب به حداقل می رساند.

خدمات مید، فعال، ،ب و کار شما را به سطح بالاتری می برد. زمان آن فرا رسیده است که ذهنیت رفع واکنش واکنشی را کنار بگذارید و از یک رویکرد خدمات پیشگیرانه با ابزار مدیریت خدمات مید، من، استفاده کنید. متخصص خدمات مید، باشید که مشتریان شما می خواهند.

هدف این است که یک قدم جلوتر از تعمیر بعدی باقی بم،د. با مدیریت خدمات مید،، می‌تو،د برنامه‌های تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده و پیشگیرانه مؤثری را در استراتژی خدمات پیشگیرانه خود ایجاد کنید – و نتایج واقعی را مشاهده کنید.

مانند هر بهترین روش، شما باید ابزار من، برای کار را داشته باشید. برای استفاده از خدمات پیشگیرانه، به یک ابزار مدیریت خدمات مید، نیاز دارید که باید بتواند:

  • نظارت موثر بر عملکرد دارایی، پیش بینی ،ابی دارایی و بهبود دقت خدمات.
  • با استفاده از اتوماسیون برای یافتن منابع من، با مهارت های من، و بهترین مسیر، زمان در جاده را کاهش دهید.
  • با برنامه ریزی و ارسال خودکار به درخواست های پویا به سرعت پاسخ دهید.
  • با اتصال کارگران به داده ها و ابزار من،، بهره وری خط مقدم را افزایش دهید.
  • با اتصال مشتریان و تیم‌های خدمات خط مقدم با کارشناسان با استفاده از راهنمایی تعاملی، نرخ‌های تعمیر برای اولین بار را با کمک از راه دور افزایش دهید.

با قدرت خدمات مید، فعال، می‌تو،د در پول خود صرفه‌جویی کنید و به نیروی کار خود کمک کنید تا بهره‌ورتر و کارآمدتر شوند – به شما کمک می‌کند از سرمایه‌گذاری‌های خود نهایت استفاده را ببرید.

آیا از پتانسیل خود استفاده می کنید؟

سازمان‌های خدمات مید، از تعمیر و نگهداری پیشگیرانه استفاده می‌کنند و مدیریت پایه را نصب می‌کنند تا با موفقیت به توافقات سطح خدمات (SLA) با قراردادهای مبتنی بر نتیجه. با وجود این قراردادها، شما بر موفقیت مشتری و هماهنگ ، عملیات خدمات مید، برای ارائه آن تمرکز می کنید. این باعث می شود که ارائه دهنده خدمات به یک شریک استراتژیک برای مشتریان خود تبدیل شود.

به ،وان مثال، یک سازنده خودروی الکتریکی با مشکل بالابر صندوق عقب – یک خطا در مک،ک درست باز نشدن صندوق عقب، دچار نقص شده است.

ابتدا بیایید اصطلاحات خود را تعریف کنیم. با نگهداری پیشگیرانه یک دارایی قبل از از کار افتادن، مراقبت پیشگیرانه را انجام می دهید – تعمیر و نگهداری معمول تج،ات و دارایی ها برای جلوگیری از ،ابی پیش بینی نشده. تعمیرات قابل پیش بینی نظارت بر تج،ات در طول عملیات عادی برای کاهش احتمال ،ابی است.