چگونه یک نویسنده فنی می تواند به پذیرش فناوری کمک کند

5 دقیقه مطالعه

محتوا را برای همه ذینفعان متمرکز کنید

5 دقیقه مطالعه

سه نفر در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک رهبر بهتر در جلسه Dreamforce صحبت می کنند.

آیا می خواهید رهبر بهتری شوید؟ کنترل را رها کنید

یک هدف اصلی شامل ایجاد پیام‌ها بود تا مشتریان بفهمند که چگونه فرآیند ورود به سیستم MFA به نفع خودشان است. اگر مردم ندانند که این فناوری چه سودی برای آنها دارد، از آن استفاده نخواهند کرد. هنگام پیاده‌سازی فناوری جدید، این را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید که پیام‌رس، بدون در نظر گرفتن سطح تخصص، منطقی است.

نویسندگان فنی اطلاعات پیچیده را ساده می کنند تا هر،ی بتواند آن را درک کند. بهترین نویسندگان فناوری با تیم‌های پروژه، محصول، بازاریابی، مهندسی و پشتیب، مشتری برای ایجاد استراتژی‌ها و محتوایی که به مشتریان و تیم‌های داخلی کمک می‌کند، شریک می‌شوند. این دقیقاً همان کاری است که تامی ران، معمار محتوا در Salesforce، برای طرح MFA انجام داد.

این تمرین به ما کمک کرد تا سفر مشتری MFA را توسعه دهیم – یک نقشه راه پایان به انتها که به ،وان پایه ای برای تمام محتوای MFA و تعاملات مشتری عمل می کرد.

چگونه تیم گلیزر 14 میلیون نفر – تقریبا 80٪ از کاربران فعال ماهانه ما – را متقاعد کرد که MFA را اتخاذ کنند؟ هنگامی که شرکت شما فناوری های جدید را پیشنهاد می کند، چه اقداماتی می تو،د انجام دهید؟ در اینجا نگاهی به آنچه در سفر خود برای افزایش نرخ پذیرش یک فناوری جدید آموختیم، آورده شده است.

برای تیم های بازاریابی معمول است که حول یک منبع واحد برای ارسال پیام جمع شوند. ران این مفهوم را با توسعه زب، که تیم برای هر منبع ایجاد شده برای برنامه – از جمله ایمیل‌های مشتری، وب‌سایت‌های بازاریابی، کمک آنلاین، وبینارها، و ویدیوها به کار می‌برد، یک قدم جلوتر برد.

برای بازگشت به توصیه های گلیزر در مورد اینکه چگونه می تو،د پذیرش فناوری های جدید خود را افزایش دهید: آیا بهترین نویسنده فناوری را که می تو،د استخدام کرده اید؟

فناوری جدید رانندگی Formula 1®

با کار در جهت اه، تعریف شده، مانند ایجاد برنامه حول یک استراتژی محتوای مرکزی، و ارائه پیام‌های منسجم، به مردم کمک کردیم تا در مورد این فناوری بیاموزند و احتمال پذیرش آن را افزایش دهیم.

استراتژی خود را برای نتایج بهتر درک کنید

در زمان خود در Salesforce، ران یاد گرفت که سیلوهای داخلی را به هم متصل کند. بدون توجه به نقش‌ها، تیم‌ها یا ساختارهای سازم،، او از محتوا به‌،وان پایه‌ای برای همسو ، ذینفعان و پیشبرد وظایف استفاده کرد. از ابتدای برنامه MFA، او تیم‌ها را حول یک استراتژی محتوای متمرکز همسو کرد – از جمله طرحی برای نحوه الهام بخشیدن و راهنمایی مشتریان برای پذیرش MFA.

تیم می دانست که باید مفاهیم زیادی را برای افرادی که معمولاً به فناوری هویت فکر نمی کنند توضیح دهند. بنابراین، یکی از اه، تیم برای موفقیت شامل نوشتن ارتباطات خط مشی بدون اصطلاحات مربوط به هویت بود.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

سفر مشتری را از قبل تعریف کنید

توصیه گلیزر این است که با استخدام اعضای کلیدی تیم – از جمله “بهترین نویسنده فناوری که می تو،د” شروع کنید.

به هماهنگی دست یابید، به اه، خود برسید

آیا سس محرمانه ای وجود دارد که مشتریان شما را به پذیرش فناوری های جدید تشویق کند؟ ایان گلیزر، معاون مدیریت محصول هویت Salesforce، فکر می‌کند وجود دارد – استخدام یک نویسنده فنی.

شما می تو،د ابزارهای محتوایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای تیم شما من، است. چه Quip، چه Google Docs یا چیز دیگری، تا زم، که همه اعضای تیم دسترسی داشته باشند، تراز شکوفا می شود. اما برای اطمینان از اینکه هر مرحله در هدف قرار دارد، به اه، مشخصی نیز نیاز دارید.

اه، محتوا را به برنامه فناوری خود اضافه کنید

آیا می‌خواهید دپارتمان‌ها را در یک صفحه قرار دهید؟ این نکات برای برقراری ارتباط موثر به شرکت شما کمک می کند تا هماهنگ شود و به اه، خود برسد.


یک نویسنده فنی برای توضیح پیام های پیچیده استخدام کنید

از ابتدای برنامه MFA، رهن با مدیران اجرایی برای تعریف اه، محتوا همکاری کرد.

سرمایه گذاری در نویسندگان فنی با کیفیت می تواند به شرکت شما کمک کند تا سیلوها را ،اب کند. این تضمین می کند که کارمندان در سراسر بخش ها قادر به درک وظیفه – و چگونگی توضیح مزایای آن برای مشتریان هستند.

از خود بپرسید که آیا کارهای زیر را انجام می دهید:

  • تعیین زودهنگام یک نویسنده فنی به تیم؟
  • بیان یک سفر پذیرش مشتری از ابتدا؟
  • ایجاد یک مکان واحد برای همه پیام‌ها و محتوا؟
  • همسو ، تیم بر اساس اصطلاحات و مفاهیم سازگار؟
  • اه، محتوا را به برنامه خود اضافه می کنید؟

زم، که ما آن سفر مشتری را تعریف کردیم، ران آن را به صورت مکتوب قرار داد. او می‌خواست ببیند که چگونه مراحل توصیه‌شده با هم در یک جریان منطقی قرار می‌گیرند. و او به دنبال راه‌هایی برای ت،یم کار به چند مرحله بود، بنابراین برای مشتریان آسان‌تر می‌شود که تکه‌های آن را در یک زمان ،د کنند.

اطمینان از متمرکز بودن محتوا و پیام – بدون تفاوت از بخش به بخش – همه افراد را در تیم‌ها در یک صفحه نگه می‌دارد. ران هشدار می‌دهد که اگر زبان متمرکزی را در اختیار نداشته باشید، «در معرض خطر این هستید که مردم چیزها را به گونه‌ای متفاوت تفسیر کنند… مردم می‌توانند به همه جهات بروند.»

ران به دنبال راه‌هایی برای موفقیت آمیز ، پذیرش MFA بود. قبل از اینکه او محتوایی ایجاد کند – یا بر فناوری MFA تمرکز کند – با همه سهامداران مصاحبه کرد تا ایده هایی را جمع آوری کند که چگونه Salesforce می تواند به مشتریان کمک کند تا MFA را با موفقیت به کارمندان خود ارائه دهند. تیم به بررسی سوالاتی مانند:

  • چرا مشتری باید به پذیرش این فناوری اهمیت دهد؟
  • مشتری باید از کجا شروع کند؟
  • هدف نهایی مشتری چیست؟

داشتن محتوای واضح و قابل دسترس برای اطمینان از اینکه همه تیم‌ها و کارمندان درگیر در یک صفحه هستند ضروری است و به جلوگیری از سردرگمی قبل از دسترسی به مشتریان کمک می‌کند. این نشان دهنده قدرت واقعی یک نویسنده فنی با استعداد است، و اینکه چرا باید آنها را زودتر درگیر کنید.

مقالات پرطرفدار

نمودار میله ای روی صفحه کامپیوتر

هیچ ، نمودارهای شما را درک نمی کند – در اینجا نحوه تغییر آن آمده است

فرمت‌های من، برای محتوا – از متن رابط کاربر گرفته تا کمک آنلاین و وبینارها – به تقویت مهم‌ترین موضوعات MFA از هر جایی که مشتری در سفر خود بود کمک کرد.

با کمی بینش در مورد موفقیت مداوم برنامه پذیرش MFA Salesforce – و استراتژی های محتوایی که ران برای آن آورده است – احتمالاً به این فکر می کنید: چگونه می تو،د مردم را وادار کنید که فناوری های جدید شما را بپذیرند؟

داشتن یک سفر واضح به فرزندخواندگی بسیاری از مسائل محتوایی را حل کرد. ما اصطلاحات پیچیده را تعریف کردیم تا به راحتی در بخش ها قابل درک باشند. سپس مطمئن شدیم که پیام‌های مخصوص هر مرحله از سفر برای همه تیم‌های درگیر قابل دسترسی است.

ما معتقدیم که ،ب و کار بهترین پلتفرم است. احساس می کنید باید مشتریان خود را بهتر بشناسید؟ فرمول 1 نیز همینطور.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/technical-writer-technology-adoption/

گلیزر بخشی از تیم رهبری ما است که ابتکاری را برای ترغیب همه مشتریان Salesforce به استفاده از احراز هویت چند عاملی (MFA) در نظر می گیرد – ابزاری که به طور فزاینده ای محبوب است که هویت شما را تأیید می کند. اگر به سایتی وارد شده اید و سپس کد تأیید ارسال شده به تلفن خود را ارسال کرده اید، از MFA استفاده کرده اید. اما درخواست از میلیون‌ها کاربر برای امتحان چیز جدیدی برای بهبود امنیت، کار کوچکی نیست.

زم، که آن محتوا در حال توسعه بود، نگهداری آن در یک مکان مرکزی نیز مهم بود. ران گفت: «وقتی همه اعضای یک تیم می‌دانند کجا باید به دنبال دارایی بگردند، ارتباطات نادرست را کاهش می‌دهید و انگیزه افراد برای ایجاد محتوای اضافی یا غیرپیام را از بین می‌برید.»