چگونه پشته فناوری فروش متورم خود را کاهش دهید

4 دقیقه مطالعه

تصویری که سه نفر را نشان می‌دهد که به جعبه‌های نقل قول بزرگ‌شده نگاه می‌کنند، توصیه‌هایی برای خود جوان‌تر.

چه توصیه های شغلی به خود جوان تر می دهید؟

با فهرست ، همه ابزارهایی که تیم شما به صورت روزانه استفاده می‌کند، هزینه هر کدام و تاریخ تمدید آنها شروع کنید. شما باید این لیست را هر سه ماه یکبار به روز کنید.

5 دقیقه مطالعه

4. با بازخورد منظم از فروشندگان خود از نفخ در آینده جلوگیری کنید

درباره اینکه چگونه عملیات فروش می تواند اضافه بار کلیک را برای تکرارها حذف کند، بیشتر بیاموزید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-tech-stack/

تیم Rolando در Grubhub همچنین یک ابزار همه کاره را پیاده سازی کرد، اما تصمیم گرفت قرارداد گران قیمت خود را تمدید نکند، پس از تجزیه و تحلیل هزینه و بازخورد از فروش، مسائل مربوط به هزینه و بهره وری را آشکار کرد. برای مثال، نمایندگان فروش، استفاده از این ابزار را زمان‌بر و دشوار می‌دانستند.

اگر متعهد به بررسی های منظم باشید، از نفخ و کاهش هزینه های غیرضروری جلوگیری می کنید. حتی بهتر از آن، ناکارآمدی هایی را که فروشندگان شما را از کاری که برای آن استخدام شده اند دور می کند: فروش.

کشف کنید که چگونه تیم های عملیات فروش ابزارهای خود را ساده می کنند

و تهیه لیست شما را برای مرحله بعدی آماده می کند: درخواست بازخورد از تیم خود.

2. یک ممیزی انجام دهید تا ببینید چه چیزی کار می کند – و چه چیزی نیست

لیندزی بوگزمدیر توسعه فروش جه، کوانتوم متریک، یک پلتفرم طراحی مداوم محصول، گفت که تیم او یک راه حل همه کاره را برای مبارزه با “تورم تب” انتخاب کرده است.

مدور با صحبت با شرکای خود متوجه شد که آنها در پرتال های زیادی با تیم فروش در تعامل هستند. او گفت: «هل ، شرکا و اعضای جامعه به مکان‌های مختلف باعث ایجاد سردرگمی شد. همچنین مقدار قابل توجهی کار و نگهداری برای تیم ما ایجاد کرد تا ابزارهای فردی را در مکان‌های مختلف مدیریت کند.»

او گفت: «این فقط در مورد کارایی است. «داشتن یک پلتفرم تعامل فروش جه، که با بقیه پلتفرم‌هایی که تیم من استفاده می‌کند ادغام شود، بسیار مهم است. این به آنها اجازه می دهد تا کار خود را از یک برگه در مقابل باز بودن 87 انجام دهند.

گفت: «این باعث می‌شود به راحتی به فهرست خود نگاه کنید و سریع تصمیم بگیرید که کدام ابزار دیگر برای ،ب‌وکار م،ی ندارد و کدام‌ها را باید ادغام کنید و هزاران دلار برای شما صرفه‌جویی می‌کند.» ال،ین مدور، مدیر عامل ،ن در فروش، یک اتاق فکر با تمرکز بر ترویج ،ن در صنعت.

چگونه می د،د که آیا ابزارهای موجود در لیست شما به فروش تیم شما کمک می کند یا فقط در مسیر قرار می گیرد؟ از نمایندگان خود بپرسید که چگونه از هر یک استفاده می کنند. یا، اگر زمان و منابع دارید، موارد استفاده ای را که از نگه داشتن یک ابزار خاص پشتیب، می کند، ارزیابی کنید. هر دو تاکتیک می توانند به شما کمک کنند تا تشخیص دهید کدام ابزار در پشته فناوری فروش شما واقعا ضروری است و کدامیک اضافی هستند.

رولاندو به پلتفرمی با ویژگی‌هایی روی آورد که بهتر به تیم خدمت می‌کرد. کنار گذاشتن ابزار قبلی باعث صرفه جویی در زمان تکرار شد – و مقدار زیادی پول نقد برای شرکت صرفه جویی کرد. رولاندو گفت: «در واقع بیش از 1 میلیون دلار صرفه جویی در هزینه سالانه بود. “این حتی شامل ساعات کار افراد نمی شود، که ممکن است تقریباً 100000 دلار اضافه کند.”

مقالات پرطرفدار

تصویر رنگارنگ چند نفر و یک ربات با حباب های گفتاری بالای سرشان.

آیا چت بات شما باید مانند یک انسان صحبت کند؟

یافتن ابزار چند منظوره من، تنها بخشی از معا، است. همچنین برای جلوگیری از نفخ در ماه‌ها و سال‌های آینده، باید در بالای پشته فناوری فروش خود بم،د. برای انجام این کار، بازخورد منظم از فروشندگان خود دریافت کنید – و به بینش آنها اعتماد کنید.

گفت: به صحبت های تیمت گوش کن دونالد کلی، موسس شرکت آموزش فروش The Sales Evangelist. “گاهی اوقات رهبران در حالت “شیء براق” قرار می گیرند. ما ابزارها را می‌بینیم و فکر می‌کنیم استفاده از آنها جالب است، اما تیم ما ممکن است نیاز داشته باشد که کارها را متفاوت انجام دهد.”

با استفاده از بازخورد تیم، لیست در حال اجرا خود را از فناوری به روز کنید. در پایان سه ماهه، مراحل بالا را تکرار کنید. نگاهی دیگر به موجودی و ابزارهای برش خود که به آن نیاز ندارید بیندازید یا یک راه حل همه کاره را در نظر بگیرید.

کنترل پشته فناوری فروش خود را حفظ کنید

“زم، که من پیوستم [Grubhub]ما تیم عملیاتی نداشتیم و ،ی از این ،ب و کار که سیستم‌ها و ابزارهای ما را مدیریت کند نداشتیم.» میگان رولاندو، مدیر ارشد استراتژی و عملیات اکتساب. اساساً به همین دلیل است که تیمی را برای انجام این کار در سازمان فروش ما به دست آوردم و ایجاد کردم.

3. یک راه حل همه کاره را در نظر بگیرید

پس از تکمیل بررسی فنی، استفاده اولیه هر ابزار را مجدداً ارزیابی کنید و ببینید آیا می‌تو،د ابزارهای تک کاره را با ابزارهای چند منظوره قوی‌تر جایگزین کنید. به همان اندازه مهم: مطمئن شوید که هر راه حل همه کاره ای که انتخاب می کنید دارای بهترین ویژگی برای تیم شما باشد. در نهایت، در نظر بگیرید که ابزار چقدر بصری است، چقدر هزینه دارد، و چقدر خوب با سایر ابزارهای حیاتی که تیم شما هر روز استفاده می کند، یکپارچه می شود.

بر اساس آ،ین گزارش وضعیت فروش ما، جای تعجب نیست که 66٪ از نمایندگان فروش می گویند که با ابزارهای بسیار زیادی غرق شده اند. آشنا بنظر رسیدن؟ نگران نباشید. ما از رهبران فروش راهنمایی هایشان را در مورد نحوه مبارزه با نفخ فناوری جویا شدیم. مراحل زیر را دنبال کنید تا پشته فناوری فروش خود را ساده کنید تا بتو،د زمان بیشتری را با مشتریان و زمان کمتری را برای جابجایی بین پنجره ها صرف کنید.

دریابید که چگونه بیش از 7700 کارشناس فروش با نفخ فناوری مق، می کنند

یکی دیگر از گزینه‌های فشرده‌تر منابع: ایجاد تیمی برای ارزیابی استفاده از فناوری و اندازه‌گیری تأثیر آن از طریق تجزیه و تحلیل هزینه و ارزیابی بهره‌وری. سرویس تحویل غذا Grubhub از این تاکتیک استفاده کرد تا مشخص کند کدام ابزار برای فرآیند فروش حیاتی است و چقدر بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد.

ایجاد یک لیست نیز می تواند به شما کمک کند:

  • مجوزهای سایتی را که از آنها استفاده نمی کنید – یا به طور کامل از آنها استفاده نمی کنید، کشف کنید
  • ببینید فرآیند فروش شما در کجا به خوبی توسط فناوری پشتیب، می‌شود – و کجا نیست
  • ابزارهای قدیمی را که ممکن است نیاز به ارتقا یا برش داشته باشند، شناسایی کنید

ده. این میانگین تعداد ابزارهایی است که تیم های فروش برای بستن معاملات استفاده می کنند. CRM؟ بررسی. پیش بینی؟ بله تجزیه و تحلیل؟ ابزاری برای آن وجود دارد. فهرست به اصطلاح “راه حل ها” ادامه دارد.

مقالات فروش را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

در آ،ین گزارش Trends in Sales Operas ما جستجو کنید تا بیاموزید چگونه پشته فناوری فروش خود را کاهش دهید و بد،د که رهبران فروش چگونه از اتوماسیون برای کاهش هزینه ها استفاده می کنند.