چگونه هوش مصنوعی مولد آینده فروش را متحول خواهد کرد

Sales Cloud Einstein در سال 2016 با قابلیت‌های هوش مصنوعی راه‌اندازی شد تا به همه شرکت‌ها کمک کند – به ویژه SMB‌هایی که منابع کمتری دارند – روی امیدوارکننده‌ترین سرنخ‌های خود تمرکز کنند و وظایف زمان‌بر فروش مانند ورود داده‌ها را خودکار کنند.

Salesforce به تکامل این فناوری ادامه داده است و امروز، ،شتین هر روز نزدیک به 200 میلیارد پیش بینی ایجاد می کند. ظهور هوش مصنوعی مولد فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای ایجاد این پیشرفت ارائه می‌دهد.

چگونه می تو،د هوش مصنوعی مولد را مسئولانه توسعه دهید

هوش مصنوعی مولد می‌تواند با ایجاد ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده برای تعامل با امیدوارکننده‌ترین مشتریان، به رشد خط لوله کمک کند. هنگامی که با مدل‌سازی پیش‌بینی‌کننده ،یب می‌شود که می‌تواند رفتار مشتری را پیش‌بینی کند – مانند محصولاتی که مشتریان احتمالاً ،یداری می‌کنند – هوش مصنوعی مولد می‌تواند تلاش‌های جستجوگر را از خسته‌کننده و وقت‌گیر به بهینه‌سازی و مستقل تبدیل کند.

یک قدم دیگر به جلو

هوش مصنوعی مولد می تواند ارتباطات سریع و شخصی شده با مشتری را بر اساس داده های تاریخی و تعاملات مشتری ایجاد کند. این فناوری همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا سرنخ‌ها را واجد شرایط کنید و به سؤالات رایج مشتریان سریع‌تر پاسخ دهید. این تغییر مشتری محور به SMB ها کمک می کند تا روابط موجود را عمیق تر کنند و از طریق تجارب ،ید بدون اصطکاک، به جذب مشتریان جدید دامن بزنند.

3. می تواند فرآیند جستجو را خودکار کند

هوش مصنوعی مولد این قدرت را دارد که شیوه زندگی و کار ما را متحول کند، اما بدون خطر نیست. در اینجا پنج دستورالعمل برای ساختن آن به طور فراگیر و عمدی وجود دارد.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/smb-automation-benefits-of-generative-ai/

در آینده ای بسیار نزدیک، من جه، را تصور می کنم که در آن SMB ها از هوش مصنوعی مولد از طریق Sales Cloud استفاده می کنند تا فرآیند فروش را ساده کنند و معاملات بیشتری را سریعتر و با منابع کمتر ببندند. قابلیت‌هایی مانند پیشنهادهای خودکار، تولید شده توسط هوش مصنوعی و ارتباطات با مشتری، همراه با مدل‌سازی فروش پیش‌بینی‌کننده، ابزارهای قدرتمندتری را در اختیار SMB‌ها قرار می‌دهد تا به آنها کمک کند تجربیات عالی برای مشتری ارائه دهند، هزینه‌های عملیاتی را مدیریت کنند و به رشد پایدار دست یابند.

هوش مصنوعی مولد چیست و چگونه می تواند به SMB ها کمک کند؟

در طول رویداد TrailblazerDX خود در 7 مارس 2023، در Salesforce، از جمله EinsteinGPT، اطلاعات بیشتری درباره آینده هوش مصنوعی مولد در Salesforce به اشتراک خواهیم گذاشت. در اینجا سه ​​روش وجود دارد که هوش مصنوعی مولد می تواند تیم های فروش SMB را توانمند کند.

1. هوش مصنوعی مولد می تواند به هر نماینده فروش یک دستیار مجازی بدهد

هوش مصنوعی مولد فناوری ساخته شده بر روی مدل‌های از پیش آموزش‌دیده و با زبان بزرگ است که به کاربران کمک می‌کند متن، تصاویر و سایر محتواهای منحصربه‌فرد را از اعلان‌های متنی ایجاد کنند. اگرچه پتانسیل تغییر فروش را دارد، اما قبل از تبدیل شدن به جریان اصلی با موانع متعددی روبرو خواهد شد. به همین دلیل است که Salesforce اخیراً پنج دستورالعمل برای توسعه هوش مصنوعی مولد قابل اعتماد منتشر کرده است و پتانسیل هوش مصنوعی مولد در فناوری سازم، را توضیح داده است – و چگونگی تعادل این فناوری تحول‌آفرین را با واقعیت و خطرات.

هوش مصنوعی مولد کارهای فروش با زمان بیشتری مانند نوشتن ایمیل، زمان‌بندی جلسات و تهیه یادداشت‌ها برای تعامل بعدی را خودکار می‌کند. با استفاده از هوش مصنوعی مولد برای خلاصه ، تعاملات گذشته با مشتری، تیم‌های فروش برای مکالمات مهم بهتر مطلع می‌شوند و می‌توانند فرصت‌های فروش را بدون به خطر انداختن روابط مشتری شناسایی و بسته کنند.

2. می تواند فرم های وب به سرنخ را با تعاملات شخصی جایگزین کند

ظهور هوش مصنوعی مولد (AI) فقط یک موهبت برای شرکت های بزرگ نیست. همچنین می تواند به ،ب و کارهای کوچک و متوسط ​​(SMB) کمک کند تا بدون توجه به منابع شرکت، هوشمندتر و کارآمدتر بفروشند.