چگونه می توان کارایی و بهره وری تیم را بهبود بخشید

هرچه تیم شما بینش بیشتری نسبت به جهت گیری و تصمیمات رهبری داشته باشد، هماهنگ تر و سازنده تر خواهد بود. علاوه بر این، اگر آنها ابزار و منابع من، را آماده داشته باشند، زمان کمتری را برای انجام کارهای روزمره و زمان بیشتری را برای پروژه های با تصویر بزرگتر صرف می کنند.

یک منبع حقیقت واحد ایجاد کنید

علاوه بر این، برای هر نقش و هر فرآیند، کتاب‌های بازی ایجاد کنید. جزئیات و ضبط آنچه کار می کند (و چه چیزی نیست) به طوری که هر عضو تیم می تواند در حال ضربه زدن به زمین باشد. همچنین می‌تو،د این کتاب‌های بازی را با سایر تیم‌ها به اشتراک بگذارید تا به راحتی و به سرعت با شما شریک شوند یا بهترین شیوه‌های شما را جذب کنند.

فرهنگ مربیگری را القا کنید

کمال گرایی ترسناک است و کار ، با شما را برای مردم سخت می کند. من صحبت را باز کردم و محیط امن تری برای تیم ایجاد کرد تا احساس راحتی بیشتری در صحبت ، داشته باشد. و هر چه بیشتر صحبت می‌،د، بیشتر ایده‌های جدید را به اشتراک می‌گذاشتند و نوآورتر و سازنده‌تر می‌شدند. من عاشق این نقل قول از فوربس و من اغلب به آن اشاره می کنم:

هم تیمی های خود را به ،وان انسان های اصیل بشناسید. در تیم ما، ما یک همگام سازی هفتگی انجام می دهیم که در آن هر فرد چند ع، اخیر از زندگی خود را در خارج از محل کار به اشتراک می گذارد. این به ایجاد یک ارتباط شخصی قوی در بین تیم کمک می کند که به آنها کمک می کند با انگیزه، الهام گرفته و در نتیجه سازنده تر شوند.

هویت و چشم انداز تیم خود را مشخص کنید

این تمرین چرخ قدرد، را بر روی تیم شما و فراتر از آن می چرخاند. یک یادآوری تقویم هفتگی برای خود تنظیم کنید تا از یک هم تیمی تشکر کنید. این طبیعت انسان است که بخواهد برای یک کار خوب شناخته شود. اگر کار خوب به طور مداوم نادیده گرفته شود، به راحتی می تواند خشم ایجاد شود.

معتبر و آسیب پذیر باشید

همکارم جسیکا ،ر، مدیر ارشد کمپین‌های ارتباطی و بینش، همیشه این را به من یادآوری می‌کند: مردم برای موفقیت نیاز به تنظیم داستان کامل دارند. افزودن چند جمله اضافی در یک ایمیل برای توضیح، مثلاً پیشینه و اه، یک پروژه، می تواند در موفقیت و تولید ایده تفاوت ایجاد کند. بدون بررسی های خود به خودی در دفتر، ما باید راه ارتباط خود را به گونه ای متمرکز کنیم که دقیق تر و تاثیرگذارتر باشد. خوشبختانه ما ابزارهای زیادی برای کمک به ما داریم، از جمله Slack و شوخی.

گردش کار روزانه را کارآمدتر کنید

من همیشه فکر می کردم که رهبر بودن به م،ای کامل بودن تا حد امکان است. من در اوایل امسال یک تماس بیدارباش بزرگ از تیمم دریافت کردم که بازخورد آن را نشان می‌داد که اصالت و آسیب‌پذیری من واقعاً پایین است. متوجه شدم که آنها می‌خواهند من انس،‌تر باشم – تا در مبارزات و ش،ت‌هایم سهیم باشم. آنها از من می خواستند که آنها را در مراحل سختی که برای پیروزی طی می کردم طی کنم، و می خواستند با به اشتراک گذاشتن بیشتر زندگی شخصی ام با من آشنا شوند.

گیمرهای کمال گرا، هرگز آنها را عرق نمی بینند، A-gamer ها باعث قطع ارتباط در دیگران می شوند. اینکه بتو،د بین شایستگی و آسیب پذیری خود تعادل برقرار کنید، شما را انسان می کند و مک، امن برای دیگران ایجاد می کند. همچنین ریسک پذیری و نوآوری استراتژیک را که برای تعالی حیاتی هستند، تشویق می کند.

بهزیستی را در اولویت قرار دهید

استفاده از ابزار آموزشی رایگان ما، Trailhead، به شما نشان می‌دهد که چگونه تنوع و شمول بیشتری را به تیم خود بیاورید.


با سپاسگزاری رهبری کنید و مرتباً موارد خود را به اشتراک بگذارید

برای تشویق تیم خود برای به کار انداختن کل خود، باید فضایی برای صحبت با آن شخص ایجاد کنید. یادآوری های کوتاه برای نفس کشیدن، حواس پرتی و تمرکز راهی عالی برای از بین بردن روز کاری و تشویق دیدگاه، آرامش و خلاقیت است. علاوه بر تشویق به روزهای سلامتی و استراحت در صورت نیاز، جلسه را با چند دقیقه مدیتیشن آغاز کنید. کارها را با یک “بررسی دما” سریع تیمی – قرمز، زرد یا سبز – شروع کنید تا نحوه تفکر آنها، مشکلاتی که ممکن است داشته باشند و سطح استرس فعلی آنها را بسنجید.

رهبران باید تیم خود را تشویق کنند تا بهترین خودشان باشند. من این تمرین را امتحان کرده‌ام و بسیار موفقیت‌آمیز بود: از هر فردی بخواهید اه، سلامت شخصی را که برایشان مهم است بنویسد. یکی از کارهای من این بود که هر چهارشنبه شب یک شب قرار بگذارم. همچنین برنامه ریزی کردم که چند بار در هفته برای برخی ورزش های کاهش استرس وقت بگذارم. اعضای تیم را تشویق کنید تا آنچه را که برای حفظ سلامتی آنها مهم است یادداشت کنند. زم، را برای چک-این های منظم اختصاص دهید تا به آنها کمک کنید تا این اه، را در اولویت نگه دارند و آنها را در مسیر خود نگه دارید. این یک راه عالی برای ایجاد مسئولیت پذیری و حمایت تیمی در عین تشویق برخی عادات واقعا سالم است.

یک ستاره شمالی تنظیم کنید و به تیم خود کمک کنید تا به آن برسد

این ماژول آموزش آنلاین رایگان به شما کمک می کند تا از تیم های توزیع شده و کارمندان از راه دور نهایت استفاده را ببرید.


با زمینه ارتباط برقرار کنید

نگرش سپاسگزاری تا حد زیادی در دفتر (مجازی یا غیره) انجام می شود. من اغلب تحت تأثیر تلاش ها، ایده ها و نتایج حاصل از افرادی که با آنها کار می کنم، قرار می گیرم و این تحسین را برای خودم نگه نمی دارم. دستاوردهای اعضای تیم خود را به صورت شخصی یا علنی بشناسید و دریابید که هر فرد چگونه دوست دارد شناخته شود. آیا آنها هدایا را دوست دارند؟ یک ایمیل به مدیر آنها؟ یک فریاد عمومی تر در یک تماس تیم بزرگ؟ تشخیص آنها را برای آنها سفارشی کنید.

تیم شما به یک لیست کوتاه از سه تا چهار هدف روشن – ضرب المثل زمین آسانسور – نیاز دارد که با هم برای آن تلاش کنید. این اه، را به طور مداوم تکرار کنید و مطمئن شوید که کل تیم شما به اندازه شما با آنها آشنا هستند. هنگامی که همه تصویر بزرگی پیدا ،د، در اینجا نحوه تمرکز روی هر فرد برای کمک به آنها برای رسیدن به اه،شان، ی،ی “ستاره شمالی” آمده است.

نقش هر فرد را مشخص کنید

هرچه افراد بیشتری را بشناسید و با آنها در سراسر شرکت اعتماد ایجاد کنید، مشارکت با آنها در پروژه ها و انجام کارها به طور موثر آسان تر خواهد بود. مطمئن شوید که تیم شما زمان و فرصتی را برای شبکه سازی خارج از گروه شما اختصاص می دهد.

یک چشم انداز مکتوب و مش، با تیم خود برای ایجاد همسویی و تعهد ایجاد کنید. با هم مشخص کنید که می خواهید به چه دلیل شناخته شوید، چگونه می خواهید با یکدیگر رفتار کنید، چه لحظات بزرگی را می خواهید جشن بگیرید، و می خواهید تیم های دیگر چگونه شما را درک کنند. شروع تیمی مانند این همه شما را با ارزش های مش، موافق می کند و اطمینان می دهد که دیدگاه شما شامل چیزی است که به هر یک از اعضای تیم انگیزه می دهد.

پروژه های کششی را برای کمک به رشد اعضای تیم پیدا کنید

فراموش نکنید که ش،ت های تیم خود را بشناسید و آن را جشن بگیرید و تمایل آنها را برای پذیرش ریسک حساب شده تحسین کنید. ش،ت فرصتی برای یادگیری، رشد، تکامل و درازمدت مولدتر شدن است. محیطی را ایجاد کنید که در آن خطری بزرگ را بپذیرید و ش،ت بخورید. روی درس های آموخته شده تمرکز کنید و دفعه بعد چه چیزی را امتحان کنید. بقیه اعضای تیم از چیزهایی که نتیجه ندادند و اینکه چگونه آن شخص از ش،ت برگشت، یاد خواهند گرفت.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/improve-team-efficiency-،uctivity/

علاوه بر این که بد،د چه زم، باید تیم خود را تحسین کنید، باید حتماً تمجیدهای خود را مشخص کنید. نه فقط “کار خوب!”، بلکه دستاوردهای خاص آنها را جشن بگیرید. آیا آنها رابطه جدیدی ایجاد ،د که همه چیز را تغییر داد؟ یک سیستم یا ابزار جدید یاد بگیرید؟ ضرب و شتم ضرب الاجل؟ آنها را به خوبی تحسین کنید و به زودی نتایج موج دار آن تمجید را خواهید دید. بازخورد مثبت مکرر با افزایش خلاقیت در بین کارکنان مرتبط است.

همه اعضای تیم باید در مورد نقش هر فرد و مهارت های منحصر به فردی که برای حمایت از آن دارند، واضح باشند. وقتی نقش‌هایشان روشن باشد، کمتر با هم همپوش، دارند، و افزونگی را کاهش می‌دهند و بهره‌ورتر هستند. بیاموزید که هر یک از اعضای تیم چه مهارت های ویژه ای دارند و از آنها بخواهید که یکدیگر را برای رشد و یادگیری مداوم آموزش دهند.

بی رحمانه اولویت بندی کنید

شعبده بازی چند پروژه سریع و پراکنده روی چند نفر یک امر عادی است. بنابراین از خود بپرسید: آیا تیم شما می داند که برای یافتن اطلاعات دقیق و به روز در مورد هر پروژه یا ابتکار به کجا مراجعه کند؟ ایجاد (و نگهداری) یک سند مش،، وب سایت، صفحه گسترده یا چیز دیگری با دسترسی گسترده و داده های من، ضروری است. به تیم خود کمک کنید تا با ستاره شمالی شما هماهنگ شود.

ابتدا خود را با یک تیم متنوع احاطه کنید. تنوع و فراگیری مزایای فوق العاده ای در محل کار دارد. ،یب گسترده‌تری از همکاران با پیشینه‌های مختلف، تنوع فکری را به اتاق می‌آورد. برخی مطالعات حتی نشان داده‌اند که شرکت‌هایی که تنوع بیشتری در اطراف میز کنفرانس دارند، بهره‌وری بیشتری دارند و سود پایین‌تری نشان می‌دهند.

برابری را در کار پرورش دهید

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

تیم‌ها وقتی مهارت‌های جدید را یاد می‌گیرند و در نقش‌های خود رشد می‌کنند، انگیزه و سازنده‌تر هستند. بد،د چه نوع پروژه هایی به اعضای تیم شما انرژی می دهند و کدام یک باتری آنها را خالی می کنند. سپس، یک پروژه کششی برای آنها بیابید که آنها را در جهت رشد، یادگیری و انرژی نگه دارد.

پیروزی و ش،ت تیم را جشن بگیرید

در این ویدئو، یک کارشناس بهره‌وری روش‌های اثبات‌شده‌ای را به اشتراک می‌گذارد که نتایج سودآوری را به همراه دارد و به تیم شما کمک می‌کند تا تفکر تازه را تمرین کند.


تیمی را انتخاب کنید، استخدام کنید و رهبری کنید که آماده همکاری است

رهبران ،ب و کار همگی در یک قایق هستند و به این فکر می کنند که چگونه کارکنان را با انگیزه، سازنده و درگیر در میان یک اقتصاد نامطمئن و عادی جدید کار از راه دور نگه دارند. این خبر خوب است – من پاسخ هایی دارم.

در Salesforce، من با بیش از 20 تیم در چهار منطقه زم، هماهنگ می کنم تا در جهت یک هدف تجاری مش، کار کنم. پس از سالها مطالعه و تمرین، اینها تنها تعدادی از استراتژی های مورد علاقه من برای ایجاد یک جریان کاری ثابت و پایدار هستند. اتحاد تیم.

اثربخشی و کارایی را هدایت کند

چگونه این کار انجام می شود؟ این چیزی است که در طول سال‌ها برای من مفید بوده است: با دعوت از شخصی به یک گفتگوی قهوه و سپس ارسال یک کارت هدیه قهوه برای او، به صورت مجازی شبکه‌سازی کنید. ممکن است از یک رهبر تیم از گروه دیگری دعوت کنید تا به جلسه هفتگی شما بپیوندد. به ،وان منتی یا مربی به یک برنامه راهنمایی بپیوندید. کانال‌های چت مش، را برای علایق مش، مانند ع،‌های حیوان خانگی زیبا یا اشتراک‌گذاری ع،‌های تعطیلات شروع کنید. آنچه مهم است اضافه ، نام ها و چهره های آشنا، دوستانه و آگاه است.

برای حدا،ر بهره وری، تیم را با انگیزه و الهام بخش نگه دارید

با افراد من، و محیط من، برای رشد و پیشرفت آنها، می تو،د انتظارات زیادی از تیم خود داشته باشید. از این نکات استفاده کنید تا اطراف خود را با افراد سخت‌کوش و سریع‌اندیشی احاطه کنید که برای رسیدن به یک هدف تجاری مش، تلاش می‌کنند:

تیم خود را متنوع کنید

به طور منظم به تیم خود بازخورد بدهید. با پرسیدن سوال، اما از پاسخ ها خودداری کنید، آنها را راهنمایی کنید. وقتی افراد خودشان به نتیجه می رسند، یاد می گیرند. و وقتی مردم در حال یادگیری هستند، درگیر و سازنده هستند.

یکی از جملات مورد علاقه من این است: “تا زم، که آسیب نبیند اولویت بندی نیست.” شما باید دائماً به کارهایی که انجام می‌دهید نگاه کنید و چه کارهایی را می‌تو،د کاهش دهید تا جایی برای چیزی تأثیرگذارتر ایجاد کنید. با این فلسفه، تیم شما انرژی خود را هدر نمی دهد و بهره وری خود را از دست نمی دهد.

تیم شما می تواند به طور موثر از هر کجا همکاری کند

من همچنین در زمینه مربیگری همتایان موفقیت زیادی ،ب کرده‌ام، زیرا این روشی امن برای افراد است تا مهارت‌های جدید و پروژه‌های کششی را امتحان کنند. اگر ،ی مهارتی دارد که برای دیگران ارزشمند است – مثلاً در یک پلتفرم تحلیلی یک جادوگر است – از او بخواهید که فرد اصلی تیم باشد و دیگران را با سؤالات و توسعه تیم راهنمایی کند. مردم از تماشا ، یا دریافت بازخورد از همسالان خود، نه فقط مدیرانشان، چیزهای زیادی یاد می گیرند. از تیم خود بخواهید موفقیت را بین آنها پخش کند.

از تکنولوژی من، استفاده کنید

جسیکا ،ر یک نکته عالی دیگر هم داشت: فناوری به روز می تواند به تیم شما کمک کند تا مهارت های خود را مرتبط و تاثیرگذار نگه دارد و کار خود را کارآمدتر انجام دهد. به آنها هر فرصتی بدهید تا کار و ارتباطات خود را ساده کنند و کارها را کمتر دستی و وقت گیر کنند. از فناوری تا جایی که می تو،د استفاده کنید تا تیم خود را برای موفقیت آماده کنید. بخش بزرگی از آن سرمایه گذاری در آموزش تیم های شماست تا بدانند چگونه از سیستم ها به طور موثر استفاده کنند.

با شبکه سازی اعتماد ایجاد کنید