چگونه می توانید گواهینامه متخصص ایمیل بازاریابی ابری خود را دریافت کنید

به ،وان بخشی از دنیای Salesforce Marketing Cloud برای بیش از ده سال، تمرکز اصلی من کمک به مبتدیان – کارمندان یا مشتریان – برای یادگیری نحوه استفاده از Marketing Cloud بوده است.

گواهی را آماده کنید

به سادگی موضوع مورد علاقه خود را جستجو کنید و مطمئناً اطلاعات جدید و مرتبطی پیدا خواهید کرد تا در این راه به شما کمک کند. چند مورد مورد علاقه من هستند مفاهیم تحویل ایمیل و شروع سریع: ایجاد و ارسال پیام در Journey Builder.

ماژول Trailhead – مفاهیم تحویل ایمیل

اگر شما یک Trailblazer هستید که قصد دارید خودتان را دریافت کنید متخصص ایمیل بازاریابی ابری گواهینامه امسال، پس شما به جای من، برای آماده شدن آمده اید!

با آرزوی موفقیت در آزمون خود و دریافت اعتبارنامه متخصص ایمیل بازاریابی ابری. حتما من را در شبکه های اجتماعی فریاد بزن وقتی این کار را انجام می دهید (اگر به صورت رپ باشد امتیاز اضافی تعلق می گیرد!).

صرف نظر از سبک یادگیری شما، ما منابع آماده سازی گواهی مانند یادگیری خودگردان در Trailhead را داریم – پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce، آکادمی Trailhead ک، های متخصص و بیشتر!

با بهترین روش های بازاریابی ایمیلی شروع کنید و سپس به خواندن ادامه دهید. منابع رایگان زیادی در دسترس شما هستند، پس حتما از آنها استفاده کنید.

مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، مدارک معتبر رزومه را به دست آورید و برای فرصت های شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.


2. با Trailhead یک مسیر را روشن کنید

با دسترسی به کارشناسان Salesforce، یادگیری را در سراسر سازمان تسریع کنید.


6. یاد بگیرید که تست تمرینی را دوست داشته باشید

این نقطه شروع است، اما با خط پایان فاصله دارد! در طی چند سال گذشته افزایش زیادی در محتوای ابری بازاریابی وجود داشته است، و ما شاهد توقف این روند به این زودی‌ها نیستیم.

پیوندهای بیشتری در آن وبلاگ به ویدیوهای من در مفاهیم Sales Cloud مانند Record Types و Record Access وجود دارد. هی، شاید واقعاً به رپ بد علاقه دارید… در هر صورت، چیزهای سرگرم کننده ای وجود دارد که باید بررسی کنید!

من هستم برایان ریچاردسون، یک مربی خبره و دارای گواهینامه 9x Salesforce.

اصطلاحات کلیدی و بهترین شیوه ها را برای حفظ قابلیت تحویل خوب و شهرت IP بیاموزید.


3. جلسات ضبط شده من را بررسی کنید

بیا شروع کنیم!

1. واقعا راهنمای امتحان را مطالعه کنید

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.





منبع: https://www.salesforce.com/blog/get-marketing-cloud-email-specialist-certified/

من نمی توانم این را به اندازه کافی تأکید کنم: اگر می تو،د، آن را بگیرید ساخت و تجزیه و تحلیل سفرهای مشتری با استفاده از ابر بازاریابی (MKT101) دوره.

این دوره در سال 2020 شروع به کار کرد و 5 روز عالی است! این فرصتی را برای شما فراهم می کند تا مب، داده ها، مدیریت، ت،یم بندی، ایجاد ایمیل، اتوماسیون و موارد دیگر را بررسی کنید.

آکادمی Trailhead را کشف کنید

احتمالاً هیجان‌انگیزترین بخش روز شما نخواهد بود، اما خواندن دستورالعمل‌ها در واقع بسیار مفید است. راهنماهای ما یک نقشه راه برای امتحان به شما ارائه می دهند که نه تنها موضوعاتی را که پوشش داده می شود، بلکه درصدهای هر مبحث در آزمون را نیز مشخص می کند. شما می خواهید مطمئن شوید که وقت خود را صرف مطالعه برای چیزهایی می کنید که بخش عمده سوالات را تشکیل می دهند، درست است؟

قبل از شروع، می خواهم مطمئن شوم که با طرز فکر درست به این نکات برخورد می کنید. استراتژی ها و تاکتیک های صحیح برای شما بسته به سطح بازاریابی و بازاریابی شما متفاوت خواهد بود Salesforce Marketing Cloud تجربه.

همچنین این امکان وجود دارد که شما به استفاده از ابر بازاریابی به روشی خاص برای سازمان خود عادت کرده باشید. اما حتی اگر به بخش خاصی از بازاریابی ابری تسلط داشته باشید، راهنمای امتحان متخصص ایمیل بازاریابی ابری Salesforce Certified به شما اطلاع می‌دهد که به کدام بخش‌های دیگر ممکن است نیاز به توجه داشته باشید.

من را برای یک حساب رایگان Trailhead ثبت نام کنید

(اجازه ندهید این ،وان آ، شما را پرت کند—مفهوم Contact Builder و گروه های ویژگی قطعاً برای گواهینامه متخصص ایمیل بازاریابی ابری اعمال می شود!)

4. فشار نهایی را با روزهای صدور گواهینامه دریافت کنید

در اینجا محتوایی برای همه وجود دارد، با طیف وسیعی از اطلاعات در مورد موضوعاتی مانند استفاده از روانشناسی برای جذاب‌تر ، ایمیل‌هایتان، نحوه پاسخ دادن به اشتباهات در ایمیل، و موارد دیگر!

اگر می‌خواهید مناطقی را که در حال پیشرفت هستید، و همچنین مناطقی که هنوز به کار نیاز دارند، ببینید، پس تست تمرین تخصصی ایمیل کمک بزرگی خواهد بود. حتی کارشناسان Marketing Cloud ممکن است نیاز داشته باشند ،مت هایی را که اغلب استفاده نمی کنند بررسی کنند.

خوب، این فهرستی از نکات آمادگی است. امیدوارم مفید بوده باشد! به‌،وان مربی رسمی رپ Salesforce، نمی‌توانم رپ بازاریابی ابری خود را با شما به اشتراک نگذارم.

مقداری بگیر روزهای صدور گواهینامه در تقویم شما این جلسات ویژه و یک روزه هستند که بر موضوعات خاصی تمرکز می کنند که برای شرکت در آزمون گواهینامه باید در آنها تسلط داشته باشید. حتما مراقب باشید آماده شدن برای وبینار روز صدور گواهینامه متخصص بازاریابی ایمیلی بازاریابی ابری، زیرا این روش عالی برای پوشش اصول اولیه امتحان است.

تجربه عملی خود را با Salesforce ثابت کنید و مزیت رقابتی به دست آورید که منجر به فرصت های جدید می شود.


امتیاز: آن را رپ کنید!

مدت ها پس از اینکه به وضعیت حرفه ای رسیدید و وضعیت خود را به دست آوردید متخصص ایمیل بازاریابی ابری گواهی، هنوز هم اطلاعات خوبی در اینجا وجود خواهد داشت که به شما در رشد شغلی کمک می کند.

اعتبارنامه Salesforce مبتنی بر نقش را به دست آورید

نکته حرفه ای: برای ترفندهای مفید حافظه، نکات مربی آکادمی Trailhead را برای ساختن مفاهیم Salesforce Stick بخو،د (همچنین می تو،د رپ من را در استودیو اتوماسیون ببینید!).

وبلاگ The Trailblazer

از مسیر عقب نم،د – مطمئن شوید که با دنبال ، آن به اندازه کافی آماده شده اید برای اعتبارنامه متخصص ایمیل بازاریابی ابری خود آماده شوید تریل می، این همه اطلاعات ضروری مورد نیاز شما را پوشش می دهد.

روز صدور گواهینامه تنها بخشی از برنامه آماده سازی شما است، اما می تواند یک بخش کلیدی باشد. من از دانش‌آموزان خواسته‌ام که به من گفته‌اند که روزهای صدور گواهینامه به آنها کمک کرد تا آ،ین فشار مورد نیاز برای دریافت گواهینامه را به آنها بدهند.

5. نظرات متخصص را دریافت کنید

چند سال پیش آموزش هایی را ضبط کردم که هنوز هم می تو،د در صورت درخواست آن ها را ببینید.

هیچ برنامه ای برای همه وجود ندارد. اگر شما یک مبتدی کامل در بازاریابی هستید، باید بر روی حوزه‌های متفاوتی تمرکز کنید تا ،، که حرفه‌ای دیجیتال هستند و فقط به دنبال اثبات آن با این گواهی هستند.

به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.


اکنون، واقع بینانه، ما نمی تو،م شما را تنها در یک روز از مبتدی به حرفه ای برس،م. ما همچنین نمی تو،م تک تک مباحث امتح، را با جزئیات پوشش دهیم. اما ما می‌تو،م آماده‌سازی شما را به سرعت شروع کنیم و مفاهیم اصلی را در حین به اشتراک گذاشتن نکات و ترفندهایی که به شما در تسلط بر آنها کمک می‌کند، تجزیه کنیم – و مربیان نیز می‌توانند توصیه‌های خود را ارائه دهند.

آزمون های گواهینامه از شما می خواهند که دانش را به گونه ای به کار ببرید که نشان دهد شما از مزایا و معایب هر گزینه موجود مطلع هستید. امتحان احتمالاً از شما می‌خواهد که در مورد مشکلات متفاوت از آنچه در مأموریت‌های روزانه خود عادت دارید فکر کنید. آزمون تمرینی به شما کمک می کند تا این طرز فکر را توسعه دهید و شما را برای موفقیت در روز امتحان آماده کنید.

7. بخو،د

زمان من با Salesforce و جامعه Trailblazer به ،وان یک معلم، مربی و دانش آموز به من بینشی در مورد بهترین راه ها برای آماده شدن برای موفقیت در آزمون گواهینامه تخصصی ایمیل بازاریابی ابری. همچنین به من کمک کرد تا استراتژی‌های موثر تست‌گیری را برای هر ،ی ایجاد کنم آزمون صدور گواهینامه نیروی فروش.