چگونه می توانید بستر مراقبت های بهداشتی خود را کارآمدتر کنید؟

برای ارائه تجربه‌ای که می‌د،م مصرف‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی انتظار دارند، کارگزاران مرکز تماس باید تمام اطلاعات بیمار را در اختیار داشته باشند – از جمله شرایط پزشکی، عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت، تاریخچه قرار ملاقات، و ترجیحات ارتباطی.

در بسیاری از مثال‌های بالا، تعامل بعدی برای بیمار، تعیین قرار ملاقات یا پرسیدن یک سوال است. در همه موارد، مرکز تماس ارائه دهنده مسئول این است که آیا تجربه خوب یا بد است.

ارائه دهندگان به ابزارهای کارآمدی برای صرفه جویی در هزینه نیاز دارند که به تیم آنها اجازه می دهد زمان کمتری را برای کارهای اداری و زمان بیشتری را برای روابط با بیمار صرف کنند. ببینید چگونه فناوری می تواند به شما کمک کند بیشتر روی بیمار تمرکز کنید و منجر به نتایج بهتری برای سلامتی شوید.


با یک مرکز تماس خوب، کت و شلوار قوی خود را سرویس کنید

ارائه‌دهندگان باید برای اولویت‌بندی راحتی در دارایی‌های دیجیتال با وب‌سایت‌های کاربرپسند، زمان‌بندی قرار آنلاین و پورتال‌های سلف‌سرویس وقت بگذارند. دادن انتخاب بیشتر به مصرف کنندگان، موانع مراقبت را کاهش می دهد و تعامل را افزایش می دهد.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

ورود و ارجاعات را ساده کنید

شرکت‌های مورد اعتماد مراقبت‌های بهداشتی متمایز هستند زیرا خدماتی را ارائه می‌کنند که مخاطب کل فرد است. آنچه را که 12000 مصرف‌کننده سلامت درباره تجربیات خود در آ،ین گزارش مصرف‌کننده سلامت متصل می‌گویند، ببینید.


مردم از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود انتظار تجربه بهتری دارند – تجربه ای که با آنچه از مارک های مصرف کننده مانند CVS یا آمازون دریافت می کنند، مشابهت دارد. در واقع، بسیاری از آن مارک ها هستند آماده به هم زدن فضای بهداشت و درمان در حال حاضر

چگونه ارائه دهندگان می توانند اعتماد بیشتری ،ب کنند؟

برای درک بهتر ترجیحات بیمار، ارائه دهندگان به سیستمی نیاز دارند که چگونه و در کجا با بیماران ارتباط برقرار کند. بنابراین، زم، که نیاز به ارسال تاییدیه قرار ملاقات یا مدارک قبل از قرار ملاقات دارید، می‌د،د که شخص ترجیح می‌دهد کدام کانال را دریافت کند.

تماس با بیماران در کانال های مورد علاقه آنها نه تنها تجربیات بهتری ایجاد می کند، بلکه باعث می شود آنها به برنامه مراقبت خود پایبند باشند.

بیمار را در مرکز قرار دهید

این نوع پلت فرم مراقبت های بهداشتی داده های شما را از سیلوها آزاد می کند، بنابراین مشتریان مجبور نیستند مراحل را تکرار کنند و از فرآیندهای ناکارآمد ناامید شوند. هنگامی که یک پایگاه یکپارچه از بینش دارید، می تو،د بهتر با بیماران خود ارتباط برقرار کنید و یک سازمان مقرون به صرفه تر بسازید – هم بیماران و هم تصمیم گیرندگان را خوشحال تر کنید.

کاهش هزینه ها با اتوماسیون و کارایی بهتر

در نتیجه، آ،ین گزارش مصرف‌کننده سلامت متصل نشان داد که 64 درصد از مصرف‌کنندگان زیر 65 سال معتقدند که ارائه‌دهندگان با قابلیت‌های آنلاین بهتر احتمال بیشتری دارد که خدمات بهتری ارائه دهند.

دو دهه پیش، جستجوی نظرات پزشکان، یافتن امکانات درون شبکه، یا تحقیق درباره علائم و داروها به صورت آنلاین تقریباً به اندازه امروز رایج نبود.

اما پول نمی تواند شروع شود و در اتاق امتحان متوقف شود. همه افراد درگیر در سفر مراقبت باید به همان اندازه با بیمار مرتبط باشند.

به همین ترتیب، می‌توان به همان اطلاعات از طریق پورتال بیمار دسترسی پیدا کرد تا بیمار بتواند ببیند چه زم، ارجاع تایید شده است و بلافاصله برای تعیین وقت ملاقات تماس بگیرد.

روی فناوری پلت فرم مراقبت های بهداشتی پسند بیمار سرمایه گذاری کنید

پذیرش و ارجاع دو مورد از حیاتی ترین فرآیندها برای بیماران هستند، اما به دلیل سیستم های ناکارآمد، اغلب ناامید کننده ترین مراحل هستند.

وقتی صحبت از ارجاع به میان می‌آید، اگر بیمار برای تعیین قرار ملاقات با پزشک متخصص تماس بگیرد و مرکز نداند او کیست، همه چیز می‌تواند متوقف شود. ناگهان بیمار به پیام رسان هر دو مطب و احتمالاً بیمه گر تبدیل می شود.

رهبران ،ده‌فروشی و کالاهای مصرفی می‌دانند که اولین قدم برای جذب مشتری، شناخت مشتری است. برای پزشکان، هنگامی که شخصاً با بیمار ملاقات می کنند، ایجاد یک ارتباط مستقیم و شخصی آسان است.

یک پلت فرم فناوری یکپارچه و بیمار محور معمولاً راه حلی برای بهبود کارایی و اتوماسیون در مرکز تماس است. وجود این نوع سیستم می‌تواند به شما کمک کند تا با بینش‌های به‌روز، عملیات خود را بهتر درک کنید و در مورد نیازهای بیماران فعال باشید. نه تنها می تواند به طور پیشگیرانه نیازهای بیمار را برآورده کند تا بتو،د با بینش در زمان واقعی به آنها خدمات بهتری ارائه دهید، بلکه می تو،د عملیات خود را نیز بهتر درک کنید.

هنگامی که یک بیمار صدمه دیده یا بیمار است، آنها به سادگی می خواهند بهتر شوند. اما سازمان‌ها اغلب مراحل سنگین زیادی را در سفر مراقبتی انجام می‌دهند – یک قرار ملاقات بگیرید، فرم‌ها را پر کنید، به پزشک مراجعه کنید، یک نسخه یا ارجاع بگیرید. اما راه‌هایی برای بهتر ، بستر مراقبت‌های بهداشتی برای بیماران وجود دارد و در عین حال به سازمان شما در صرفه‌جویی در هزینه کمک می‌کند.

با دیجیتالی ، مدیریت ارجاع، ارائه دهندگان فرآیند را در حالی که بیمار هنوز در اتاق است آغاز می کنند. از طریق یک پورتال ارجاع متصل به پلتفرم واحد و یکپارچه، ارائه دهندگان می‌توانند جزئیات مراقبت‌های حیاتی را برای بیمه‌گر سلامت بیمار ثبت کنند تا درخواست را پردازش کند.

از طریق سرمایه‌گذاری در فناوری‌های پلت‌فرم مراقبت‌های بهداشتی چابک‌تر که شامل اتوماسیون و کار با داده‌های زنده است، ارائه‌دهندگان می‌توانند تجربه کارآمدی را ارائه دهند که بیماران انتظار آن را داشتند.

زمان صرف شده برای جابجایی بین EHR و سایر سیستم‌ها به قیمت زمان چهره با بیماران تمام می‌شود. وقتی ارائه‌دهندگان داده‌های بیمار را در یک پلتفرم مراقبت بهداشتی ادغام می‌کنند، همه افراد درگیر در سفر مراقبتی – از عوامل مرکز تماس گرفته تا هماهنگ‌کنندگان مراقبت و پزشکان – به اطلاعات مرتبطی که برای ارائه مراقبت‌های به موقع نیاز دارند دسترسی دارند.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به این بیندازیم که چگونه فناوری می‌تواند این فرآیند را کارآمدتر کند – و مهم‌تر از آن، برای بیماران خود بهتر.

یکپارچه سازی منابع داده برای دریافت نمای کامل

با این حال، سیستم‌هایی مانند پرونده الکترونیک سلامت (EHRs) اغلب سد راه هستند. EHR ها برای محافظت از داده های بیمار طراحی شده اند، بنابراین به راحتی به پلتفرم های نرم افزاری دیگر متصل نمی شوند که منجر به تجربه ضعیف بیمار می شود.

مراکز تماس ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کلیدی برای بهبود تجربه بیمار هستند. بیاموزید که چگونه دیجیتالی ، عملیات مرکز تماس می تواند به ارائه دهندگان اجازه دهد تا منابع را به حدا،ر برسانند و تجارب سریعتر و شخصی تری را که بیماران انتظار دارند ارائه دهند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/360-perspectives-healthcare/

گام های اشتباه اغلب بار را مستقیماً بر دوش بیمار می گذارد. به ،وان مثال، بیمار را که فرم های حضوری خود را به صورت دیجیتالی پر کرده است، در نظر بگیرید. هنگامی که آنها به مرکز می‌رسند، گاهی اوقات از آنها خواسته می‌شود که به صورت دستی مدارک را دوباره انجام دهند زیرا بخش من، هرگز ارسال دیجیتالی آنها را دریافت نکرده است. پلتفرمی که داده ها را در بخش ها یکپارچه می کند، این نوع تلاش های بیهوده را حذف می کند.