برای ارائه تجربهای که مید،م مصرفکنندگان مراقبتهای بهداشتی انتظار دارند، کارگزاران مرکز تماس باید تمام اطلاعات بیمار را در اختیار داشته باشند – از جمله شرایط پزشکی، عوامل اجتماعی تعیینکننده سلامت، تاریخچه قرار ملاقات، و ترجیحات ارتباطی.
در بسیاری از مثالهای بالا، تعامل بعدی برای بیمار، تعیین قرار ملاقات یا پرسیدن یک سوال است. در همه موارد، مرکز تماس ارائه دهنده مسئول این است که آیا تجربه خوب یا بد است.
ارائه دهندگان به ابزارهای کارآمدی برای صرفه جویی در هزینه نیاز دارند که به تیم آنها اجازه می دهد زمان کمتری را برای کارهای اداری و زمان بیشتری را برای روابط با بیمار صرف کنند. ببینید چگونه فناوری می تواند به شما کمک کند بیشتر روی بیمار تمرکز کنید و منجر به نتایج بهتری برای سلامتی شوید.
با یک مرکز تماس خوب، کت و شلوار قوی خود را سرویس کنید
ارائهدهندگان باید برای اولویتبندی راحتی در داراییهای دیجیتال با وبسایتهای کاربرپسند، زمانبندی قرار آنلاین و پورتالهای سلفسرویس وقت بگذارند. دادن انتخاب بیشتر به مصرف کنندگان، موانع مراقبت را کاهش می دهد و تعامل را افزایش می دهد.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
ورود و ارجاعات را ساده کنید
شرکتهای مورد اعتماد مراقبتهای بهداشتی متمایز هستند زیرا خدماتی را ارائه میکنند که مخاطب کل فرد است. آنچه را که 12000 مصرفکننده سلامت درباره تجربیات خود در آ،ین گزارش مصرفکننده سلامت متصل میگویند، ببینید.